Cursa dels Nassos, Barcelona (31-12-14)

Cursa dels Nassos, Barcelona (31-12-14)

01 Gen 2015 11:19 #161 per CarlesCat (Visitant)
Hola amics aquí deixo unes FOTOS que vaig fer ahir.
picasaweb.google.com/105755709672882891973/CursaDelsNassos2014#

Feia molt que no sortia com cal des de la línea de sortida per provar com estic de forma i 53min. bastant lluny de la meva millor marca, alguns diuen que "a les curses menys fotos i mes córrer" però no es tracta d’això ni molt menys sinó de entrenar mes el dia a dia, però cullons es que se esta tan be a casita, sobre tot ara que fa fresquet. :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Gen 2015 11:22 #162 per Biel54 (Associat/da)
Avui he tornat a gaudir corrent, Cursa dels Nassos, una de les poques en que he participat aquest 2014.
He anat de menys a més, l'intenció era aconseguir fer Sub 60 encara que fos justet.
El meu temps 58' 12" , en el 5000  30' 41", com que les sensacions eran molt bones he anat acelerant fent la segona part molt més rapida, pertant molt satisfet.

Feliç 2015 !!!!

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

01 Gen 2015 11:43 - 01 Gen 2015 11:45 #163 per RunnerSantBoi (Visitant)
Crónica cursa dels Nassos 31/12/2014
Un gran grupo el de esta tarde con atletas del club atletisme Sant Boi,salimos desde las termas 16:00 y aparcamos 16:45 o sea nos sobraban 45' para calentar,estirar y saludar a gran cantidad de atletas de otros clubes,una vez que quedamos en un punto al finalizar,tod@s fuimos a nuestro cajón asignado,el mio amarillo coincidió con el de Carlos Troyano Lopez y nos deseamos suerte mutua,el pistoletazo a la hora prevista hizo correr a 11000 atlet@s para despedir corriendo este año 2014, yo sali solo desde el principio aunque en los primeros 3 kms se podia correr a veces habia que hacer un zig zag para pasar a atlet@s que iban a otro ritmo,mi garmin marcaba entre 4'35"/4'40" de media el km. disfrutaba a ese ritmo y esa fue la propuesta intentar mantener ese ritmo dirante los 10 kms. de la prueba,saludo un par de veces a una atleta del Base Runnering Viladecans creo que Gemma una chica rubia que iba a un buen ritmo y luego me pasaron el grupo capitaneado por Lluís Urigüen Gavilán al que intenté seguir sobre el km.6 yo seguia muy bien aunque este km con una ligera pendiente me hizo bajar a 4'52" pero una vez en el km.7 me anima Lluis y seguimos bajando hasta que veo el garmin en picos de 4'15"/4'30" una vez visualizo el arco de meta me marco un último km. a 4'23" acabando al sprint en 4'05" km y satisfecho después de correr con sobrecarga en el piramidal de la pierna derecha parando el crono en 47'13" marca discreta aunque el garmin daba 10220 mts.con.lo que el 10000 segun el gps hubiera salido 46'19" pero lo damos como un buen resultado,gracias a todos y a comernos el 2015
Buena organización.
también saludé a Anrol58 y ManoloM
feliz 2015 a tod@s

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

01 Gen 2015 12:01 #164 per kilometer (Associat/da)
Lo vivido en Nassos me lleva a una conclusión que ya rondaba mi cabeza hace tiempo. El relevo generacional ya ha llegado y yo ya he de empezar a asumir mi veteranía y trabajar y entrenar duro para poder al menos seguir la estela de estos endemoniadamente rápidos jóvenes  :wink2:. Ayer Raúl Martínez, literalmente voló para dejarnos a todos alucinados. Era algo que tenía que llegar  :yes:. Sus condiciones físicas son increíbles y lo tiene todo para mejorar aún mucho. Su 33:49 con dos parciales de sub17 en cada 5000, no hacen sino confirmar que si se lo cree, puede llegar muy lejos. Felicidades Raúl  ;). Pero también asistí des de una zona privilegiada a ver como R3 también hizo un gran carrerón con 34:29, con un segundo parcial de 17:03, tras pasar el primer 5000 en 17:27. Increíble el año de Eduard. Otro merecido y magnífico marcón, si señor  :yes: :yes:

Yo de mi carrera, estoy contento. Saco conclusiones de cara a este año 2015. Una de las cosas más importantes tal vez esté en lo que no se ve, más que en lo que se deja ver en los posts que hago. Mi descanso se ha visto bastante reducido en los últimos meses tras la llegada de mi hijo, y entre otras cosas ya no recuerdo cuando fue la última noche en que dormí del tirón. También la irregularidad en los entrenamientos y en el día a día, poco a poco se dejan notar. Si consigo recuperar algo de lo de antes y entrenamos, duro y con confianza, aún puedo intentar hacer alguna cosa por mejorar tiempos pasados. Y que coño, es año nuevo, día de propósitos y de deseos. Por que no, vamos a intentar pelear por grandes cosas este 2015  :yes: :yes:

Respecto a la carrera. Increíble el nivelazo, con unos 150 - 175 tíos y tías bajando de 35:00. Con eso ya se dice mucho, no  :surprised:. No obstante, deberían ser más estrictos con el primer cajón por que estaba claro que había overbooking de gente y mucha gente sin nivel para salir tan adelante. Mi idea era intentar formar grupo con Raúl, R3, y Brhyz . Pero la salida fue muy tumultuosa y complicada y mis dos primeros km no me permitieron correr con soltura, iba encajonado y atrancado. Para cuando pude tener algo de claridad, Raúl, andaba lejísimos y pensé marcón o petadón (menos mal que le convecimos de que estaba para más que para seguir a la liebre de sub35). Atrapé a Bhryz, sobrepasé a la liebre y pude llegar a R3. Era el km 3 más o menos. N estuvimos mucho juntos, y ya cerca del 4 empezó a dejarme atrás. Tras el giro de 180º y hasta el km 5, quizá el momento más duro, me pasa bastante gente, pero mucho más por méritos suyos que desmérito mío. Incluso la liebre me atrapa con todo su séquito. Paso por el km 5 en 17:37. Tras el avituallamiento me recupero un poco de todo y empiezo a coger buen ritmo. En general seré yo el que vaya adelantando gente hasta el final, lo que me dará ánimos. Me siento bien, pero el ritmo es el que hay, no hay para más. Al final me dejo lo que mne queda en la recta y doy cuenta de un buen Jou, al que no reconocí en ese momento. 17:48, el segundo parcial. Si lo comparo con Raúl y Eduaard  :'( :'(. Pero me sentí bien en carrera y di lo que tenía, así que me siento satisfecho. No hay más 35:24, mi tiempo.

Intentaré este año volver a tener más regularidad en los entrenamientos y a ver si mi hijo, cosa difícil, me deja descansar un pelính más. De todas maneras no podemos olvidar que vamos camino de los 38 años ya, y aunque creo que aún me queda competición dentro, cuando pienso que esta gente tiene 30 o menos, veo difícil aguantar mucho más el tirón.

Pero soy kilometer, la lucha, viene de serie, y al tigre, todavía le queda para ser un gatito domesticado  :yipi: :yipi:

NOs vemos  ;)

Eso si, me encantó poder ver a tanto correcat por allí y saludar a cuantos pude. Me encanta este ambiente atético para acabar el año  :party:. Gracias CarlesCat , por tus fotos  ;)

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

01 Gen 2015 12:32 - 01 Gen 2015 12:39 #165 per gorka (Associat/da)

Hola

Según su facebook la culpa de las camisetas es porque la gente prefiere vestir ajustado y se han agotado las pequeñas.
Según su twitter "estás equivocado" al decir que era la 16ª y no la 37ª

Ellos nunca se equivocan

Pues, hasta aquí mis participaciones en Sansis. (y no voy a opinar de las que he corrido)

Saludos

Yo no digo nada, que luego me dicen que maté a Manolete... Si es que la culpa es vuestra, por participar!!  :rofl:

En descargo, hay que decir que La Sansi solo se encarga de la dirección técnica, por la cual, creo que el samarretagate no es, en principio, responsabilidad suya. Además, encargar 10.000ypico camisetas no se hace de hoy a mañana, si no más bien de un año a otro. Y la moda del "topetao" no se la creen ni ellos. Fallo en la comenda, y punto.

Por otro lado, que quieran echar las culpas a receptor del servicio es la constante de hoy en dia. Si no, mirad los telediarios, que, encima de pagar impuestos, tenemos la culpa de ponernos enfermos, y querer ir al medico...

La verdad es que uno se cansa, pero bueno, se ve que no se puede opinar porque la culpa es mia de que todo vaya mal...

Quanta raó tens Cabrix.  :biggrin:

Respecte a la meva dotzena participació a aquesta cursa... doncs el pitjor temps dels últims anys: 43'56" que diuen exactament on sóc.
La bona notícia és que des de fa uns 10 dies no em fa mal res quan entreno i això dona una mica d'esperança de poder trobar una altra vegada una mica de velocitat.
A veure si és veritat això d'any nou, vida nova... perquè durant tot el 2014 he anat arrossegant problemes diversos, especialment a un tendó d'Aquil·les, que no em deixaven córrer bé.
La propera cita amb el cronòmetre serà el 25 de gener a Vilafranca.... crec que ja només puc millorar, és l'avantatge d'haver tocat fons.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

01 Gen 2015 15:53 #166 per You can call me Al (Visitant)

Bona tarda a tothom!

Aquesta és la meva primera vegada al Forum de corredors.cat. Gràcies a tots per escoltar-me!

Tinc molt poca experiència en curses. La primera va ser el 10k de Poblenou, on vaig fer 49'17". Ahir vaig fer Nassos, la segona, i el resultat va ser de 50'04".

Us volia fer una pregunta respete a les llebres.

El meu temps va ser de pràcticament sub 50. Malgrat això, a la llebre de 50 ni la vaig veure. Desprès vaig entendre que la llebre corre segons temps oficial i no segons temps real,  però en una cursa amb 11.000 corredors la diferencia entre real i oficial es brutal. En el meu cas, més de 9 minuts. Es impossible agafar el ritme de la llebre de 50 encara que vagis a temps de 50, vaja.

Realment ajuda llavors el paper de la llebre?

Gràcies per la paciència, sé que és una pregunta de debutant :-)

Salut!

01 Gen 2015 16:37 #167 per ergofo (Visitant)
Bones al,

Suposo que a tenir 49'17'' de Poblenou vas sortir del calaix blau no? Les llebres no corren a temps oficial sino real, ja que sino, per exemple, la llebre de sub 60 hauria de fer-ho en menys de 50 minuts cosa que no té cap sentit. El perquè no vas veure la llebre en el teu cas és força senzill. Les llebres es solen col·locar davant la gent que teòricament vol baixar d'aquelll temps i que mai abans ha pogut fer-ho (és a dir, la gent que acredita un temps superior als 50 minuts). En la cursa d'ahir hi havia dues sortides i tot i no saber-ho segur, crec que la llebre va sortir al començament de la segona sortida, amb el calaix fucsia de temps entre 50 i 55', i que tenia 3'  de diferència respecte a la primera sortida en la que vas sortir.
Per aquesta raó, no vas poder trobar la llebre.

Mirant els resultats, la llebre va clavar el seu temps:
Temps Oficial: 00:55:32
Temps Real: 00:50:00

Salutacions

Bona tarda a tothom!

Aquesta és la meva primera vegada al Forum de corredors.cat. Gràcies a tots per escoltar-me!

Tinc molt poca experiència en curses. La primera va ser el 10k de Poblenou, on vaig fer 49'17". Ahir vaig fer Nassos, la segona, i el resultat va ser de 50'04".

Us volia fer una pregunta respete a les llebres.

El meu temps va ser de pràcticament sub 50. Malgrat això, a la llebre de 50 ni la vaig veure. Desprès vaig entendre que la llebre corre segons temps oficial i no segons temps real,  però en una cursa amb 11.000 corredors la diferencia entre real i oficial es brutal. En el meu cas, més de 9 minuts. Es impossible agafar el ritme de la llebre de 50 encara que vagis a temps de 50, vaja.

Realment ajuda llavors el paper de la llebre?

Gràcies per la paciència, sé que és una pregunta de debutant :-)

Salut!

Cursa RAC1 (5 km) 2015 - 19:24
Cursa Nou Barris(10 km) 2015 - 40:34
Mitja de Barcelona 2015- 1:27:52
Marató Sevilla 2016 - 3:10:46

01 Gen 2015 17:20 #168 per You can call me Al (Visitant)

Gràcies, ergofo!

La veritat és que malgrat tenir 49'17" a Poblenou, al inscriure'm se'm va assignar el dorsal blanc, com si no tingués temps acreditat (cosa que tampoc acabo d'entendre, pensava que els registres de la Lliga Championchip estaven unificats).

Imagino que si hagués sortit del calaix blau sí que l'hagués vist des del principi.

01 Gen 2015 17:31 #169 per Mattu (Visitant)

Gràcies, ergofo!

La veritat és que malgrat tenir 49'17" a Poblenou, al inscriure'm se'm va assignar el dorsal blanc, com si no tingués temps acreditat (cosa que tampoc acabo d'entendre, pensava que els registres de la Lliga Championchip estaven unificats).

Imagino que si hagués sortit del calaix blau sí que l'hagués vist des del principi.

Pel que em sembla segon comentes, el teu temps a Poblenou segurament ho has fet però amb un xip blanc, d'aquest de lloguer. El registre dels temps i les actualitzacions nomes son pels que tenen xip grog. Si volies que en registresin el teu temps de Poblenou, habies de portar al lloc on es recollien els dorsals una copia del teu comprobant i fer una reclamació.

MMP

5K: 18:41 (La Maquinista 2013)
10K: 37:44 (Sant Antoni 2013)
Mitja: 1:27:47 (Santako 2015)
Marató: 3:13:26 (Berlín 2014)

I ara QUE? EING?

01 Gen 2015 17:51 #170 per Mattu (Visitant)
Bon dia i bon any!!! Enhorabona per tots els que heu assolit els vostres objectius i en especial per alguns que s'ho han currat massa, com el Raul (aquest nen vindrá amb un sub33 debaix del braç) i l'aurelian.

Al meu cas, arribava sense moltes referencies, sense entrenaments des de començament de desembre i amb res clar, nomes no patir. Tot i que al calaix tenia moltes opcions (sub41:30 amb Jorfer, sortida suau amb Xarlax i Sergi, acompanyar a alguna llebre...) finalment vaig sortir a veure que sortia. Abans d'arribar al 3 em va agafar l'HectorH20 amb la banderola i les trepijades d'un munt de corredors. De vegades no et concentres en aixo però vaig escoltar un moment i el soroll que fan trepijades de molts corredors es genial. Total, que vaig anar tota la estona amb ell (algun tram vaig fer-ho 10 o 15 metres per darrera, com al gir de 180 graus) i per moments he anat amb companys com caesar5, Xavi Guitarte, Roland, aurelian o mk30. Finalment, 39:44 al arribar i la claritat de que començo a preparar el treball per tornar a sub38 amb bones sensacions.

Vist els resultats globals de la cursa, sembla acollonant que casi 900 corredors baixin de 40 minuts. Son 100 mes que l'any passat i una barbaritat comparat amb curses com la Mercé (amb mes corredors, nomes te 500 sub40). Tot i que ha gent que ara mateix esta fent preparació per maratons, sembla increible que hi hagi cada cop mes corredors tan rapids. Sembla que els runners es converteixen en corredors poc a poc.

Per cert, he penjat ja el video de la cursa:

Un salut!!

MMP

5K: 18:41 (La Maquinista 2013)
10K: 37:44 (Sant Antoni 2013)
Mitja: 1:27:47 (Santako 2015)
Marató: 3:13:26 (Berlín 2014)

I ara QUE? EING?

01 Gen 2015 17:55 #171 per You can call me Al (Visitant)

Gràcies, Mattu!

No, la de Poblenou la vaig córrer amb Xip Groc. És per això que no ho entenc.

Val la pena que els envii un mail als de Championchip?

01 Gen 2015 18:08 #172 per Jorfer (Associat/da)

Gràcies, Mattu!

No, la de Poblenou la vaig córrer amb Xip Groc. És per això que no ho entenc.

Val la pena que els envii un mail als de Championchip?

M'imagino que ara ja no té sentit que envïis e mail. A la propera, si n'hi ha  calaixos, doncs jo crec que si.  :yes: :yes:

01 Gen 2015 18:29 #173 per You can call me Al (Visitant)

Gràcies, Jorfer!

01 Gen 2015 18:31 #174 per Jorfer (Associat/da)
Un any més he acabat l'any corrent pels carrers de la meva ciutat natal envoltat d'amics i amigues.  :love: :love:

Aquesta vegada he sortit sense la pressió de la "marquitis" i amb l'objectiu de fer de llebre a un company d'entrenament en Carles#22 que tenia  com a objectiu baixar de 42:30, marca més que assolible pel nivell d'entrenaments que està fent i que, el crono final li ha demostrat. Hem sortit amb l'objectiu màxim de 4.09/kms i conservadors a la primera meitat per a atacar els darrers dos kms a la Diagonal si les forces ens acompanyen. Hem fet una bona barqueta amb dues llebres més de luxe amb l'amic i en Jaume86, així que la feina compartida és més relaxada i gratificant. Els primers kms els hem fet còmodament i hem anat recuperant segons de marge passant al km 4 amb 12 segons de superavit així que amb calma anem fent kms i passant gent.
A l'arribar al 5 ens surt una mica llarg de temps així que el 6 recuperem una mica per a continuar amb els 15 segons de marge. A partir del 7 veig que en Carles#22 està molt fort i a partir del 8 marxa en Jaume86 en busca del sub 41 i jo em relaxo per la Diagonal fent els darrers  kms en solitari i disfrutant de l'ambient sense patir en excesos per a arribar a la meta en un temps de 41.18  :yipi: :yipi:

Felicitar a totes les persones que han fet la cursa, especialment a les que amb el seu esforç i entrenaments van millorant com és el cas del Raúl Martínez, Nadisuka, Carles#22, Aurelian, TociBDN, Hansi, R3, bhryz, JoandeGracia, Danalbod.... i també donar les gràcies a les llebres d'ahir que van fer una gran feina marcant el ritme de forma constant.  :great: :great: :great:

Un plaer saludar a tants correcats i gent coneguda.
Bon any nou a tothom!!!   :party: :party: :party:

01 Gen 2015 18:36 #175 per pirata agus (Associat/da)
Enhorabona Jorfer bona manera d'acabar el any......i veig que els correcats heu tingut una gran cursa dels nassos
Hansi.. :party: :party:

hoy empieza el resto de mi vida

01 Gen 2015 18:38 #176 per ManoloM (Associat/da)
ergofo, gracias por la contestación y explicación a  You can call me Al que puede servir a más gente  8). a mi me entrevistaron en BTV, creo, donde explico un poco como funcionamos, pero no lo he visto.

Buenas tardes y FELIZ 2015 A TODA LA FAMILY CORRECAT!!!.
Otra cursa de Nassos hecha y por el dia  y el ambente que se respira a mi personalmente me gusta mucho y es especial. te encuentras con muchísimos amigos y eso siempre es muy, pero que muy bonito (modo bambi  :oops:).
Aunque, la verdad, ayer estaba bastante nervioso, por varias cosas, mi padre en el hospital, la preparación de l@s liebres que no estoy muy fino etcc, pero creo que todo eso lo supero con las ganas y motivación de hcer estas cosas.
Al final creo que salío muy, pero que muy bien ya que no es nada fácil con tanta gente.
Os paso los tiempos oficiales que hicieron l@s liebres en esta cursa:

Sub35' Crespo Retirado en el km5 por problemas médicos, pero como un campeón a ritmo perfecto

Sub37' Joan3                    37'07"

Sub40' Hectorh2o              39'44"

Sub42' ManoloM                  41'58"

Sub45' Geoffrey                  44'45"

Sub50' JaviC                        50'00"

Sub55' ASANA                    54'41"

Sub60' Belenka                    59'49"   

p.d. Os recuerdo que cada vez que hacemos de liebres corredors.cat, se benefician tod@s los asociad@s

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

01 Gen 2015 18:41 #177 per Jorfer (Associat/da)
ManoloM ets un crack organitzant i gestionant.  :great: :great: :great:
Moltes gràcies amic  :yes: :yes:

01 Gen 2015 18:43 #178 per You can call me Al (Visitant)

Gracias ManoloM por vuestro trabajo!

01 Gen 2015 19:50 #179 per sandmannn (Associat/da)
Un altre que va acabar l'any corrent una mica.
De fet sempre Nassos s'em donaba molt malament i el meu millor temps havia estat de 46' i algo, i el del any passat 49' llargs...

Així que els 45' 17'' d'aquest any fan que sigui la MMP en Nassos, per tant, molt content.
La clau ha estat sortir més tranquil aquest any i fer la 2na mitja més ràpida que la 1ª.

Gràcies a la ajuda d'un excorrecat (mxirau) que em va fer de llebre tot i que ell feia de llebre a un company seu del Rios Running. Gràcies crack!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

01 Gen 2015 19:57 #180 per estanis13 (Associat/da)
Bona tarda i Bon any!! Moltes i moltes gràcies a tots i en especial a la llebre de 40, vaig anar davant seu controlant tota la estona i vaig aconseguir el sub40, 39:29 per ser exactes, molt i molt content en la 2a cursa i un mes i algo després de la jean bouin amb 42:05. Objectiu més que aconseguit! Gràcies

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats