- Missatges: 453
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hola
Según su facebook la culpa de las camisetas es porque la gente prefiere vestir ajustado y se han agotado las pequeñas.
Según su twitter "estás equivocado" al decir que era la 16ª y no la 37ª
Ellos nunca se equivocan
Pues, hasta aquí mis participaciones en Sansis. (y no voy a opinar de las que he corrido)
Saludos
Yo no digo nada, que luego me dicen que maté a Manolete... Si es que la culpa es vuestra, por participar!! :rofl:
En descargo, hay que decir que La Sansi solo se encarga de la dirección técnica, por la cual, creo que el samarretagate no es, en principio, responsabilidad suya. Además, encargar 10.000ypico camisetas no se hace de hoy a mañana, si no más bien de un año a otro. Y la moda del "topetao" no se la creen ni ellos. Fallo en la comenda, y punto.
Por otro lado, que quieran echar las culpas a receptor del servicio es la constante de hoy en dia. Si no, mirad los telediarios, que, encima de pagar impuestos, tenemos la culpa de ponernos enfermos, y querer ir al medico...
La verdad es que uno se cansa, pero bueno, se ve que no se puede opinar porque la culpa es mia de que todo vaya mal...
Bona tarda a tothom!
Aquesta és la meva primera vegada al Forum de corredors.cat. Gràcies a tots per escoltar-me!
Tinc molt poca experiència en curses. La primera va ser el 10k de Poblenou, on vaig fer 49'17". Ahir vaig fer Nassos, la segona, i el resultat va ser de 50'04".
Us volia fer una pregunta respete a les llebres.
El meu temps va ser de pràcticament sub 50. Malgrat això, a la llebre de 50 ni la vaig veure. Desprès vaig entendre que la llebre corre segons temps oficial i no segons temps real, però en una cursa amb 11.000 corredors la diferencia entre real i oficial es brutal. En el meu cas, més de 9 minuts. Es impossible agafar el ritme de la llebre de 50 encara que vagis a temps de 50, vaja.
Realment ajuda llavors el paper de la llebre?
Gràcies per la paciència, sé que és una pregunta de debutant
Salut!
Gràcies, ergofo!
La veritat és que malgrat tenir 49'17" a Poblenou, al inscriure'm se'm va assignar el dorsal blanc, com si no tingués temps acreditat (cosa que tampoc acabo d'entendre, pensava que els registres de la Lliga Championchip estaven unificats).
Imagino que si hagués sortit del calaix blau sí que l'hagués vist des del principi.
M'imagino que ara ja no té sentit que envïis e mail. A la propera, si n'hi ha calaixos, doncs jo crec que si. :yes: :yes:
Gràcies, Mattu!
No, la de Poblenou la vaig córrer amb Xip Groc. És per això que no ho entenc.
Val la pena que els envii un mail als de Championchip?