Doncs debut a la cursa del DIR-Diagonal més que satisfactori.
He gaudit de valent, patint una mica però sense passar-se que no pot ser bo.
M'ha agradat la Cursa, la sensació de travessar Barcelona per una de les artèries principals de la ciutat no té preu. Molt bona organització, amb bona animació, recorregut, serveis, infraestructura, logística...tot controlat. Després passaré pel Qualicat i la puntuarem .
En quan a la cursa hem fet una bona grupeta amb l'objectiu de baixar de 42 tot el que es pugui formada per
Dani Pinosa, Anfeca, Camiseta?, Toci Bdn, Josep58, Ignasi58 i jo mateix, amb la incorporació de l'espontani
ManoloM des del quilòmetre quatre que ha fet la part de qualitat tirant de nosaltres (gràcies amic).
Després de llegir les sirenes de prudència de
Fandes i d'algunes persones més, decidim sortir sense eufòria i guardant doncs si no gestiones bé la cursa es pot fer mooooolt llarga. Així que els primers quilòmetres han sortit més lents del que pensàvem i crec que fins a Francesc Macià la Diagonal està més oberta i l'aire ens ha frenat força. A partir d'aquest moment la sensació d'aire ha sigut menor, sobre tot quan ManoloM s'ha posat davant de nosaltres. En aquest moment hem seguit l'esquena de la llebre particular Anfeca, Toci Bdn, Dani Pinosa i jo. A partir d'ara els quilòmetres cauen més ràpids i fins i tot, el 8 el faig en 3:38

fet que ha provocat que el darrer he tingut que aixecar el peu i deixar marxar a Manolo, Anfeca i Dani.
Finalment molt content i bastant regular (20:31/20:33) guanyant 104 posicions al segon cinc mil. Temps final 41:04 que és marca de la temporada.
Un plaer saludar a molts correcats i amics.
Gran cursa de
PTarditti amb la quinzena posició de la general.
Dennis estratosferic també amb el sub 38.
Un plaer el viatge de tornada al metro amb Aurelian (desitjo que et recuperis aviat de les teves molèsties al tendó company) i BcnRosie (gran marca, dona-li records al Paolo).
JRamon, de res.
Josep58, has fet una gran cursa, pots estar content.
Toci Bdn, si quasi arribem junts i tu amb el peu tocat. Vals un potosí.
Fandes, gran llebre, en aquest cas d'un amic. Bona feina.
Ramon B, gràcies per la foto, ja l'he vist al fb.
Cachirulo, una gran carrera, en tu línea.
Propera parada a Santa Perpetua.
Passo pel Qualicat, ja l'heu fet vosaltres?