XVI Cursa SQV Memorial David Rovira 5km/10km 14/05/2023

XVI Cursa SQV Memorial David Rovira 5km/10km 14/05/2023

09 Mai 2023 09:46 #61 per Natxo (Associat/da)

piri va escriure: Bona tarda a totes i tots!

Us passem el llistat de les llebres oficials per la nostra estimadíssima cursa de Sant Quirze :hearteyes:

Piri :heart: :heart: :heart:

Un CoRReCaT més: 52

0 Barceruel (el Presi renuncia a córrer per coordinar l'organització a la sortida/meta)
0 Debu (el nostre incansable Speaker)
0 Aléxia (organitzant lliurament Dorsals)
0 Natxo
0 Carme i Seneca
1 Joan3
2 Sergi42195
3 EnricFB
4 Cristina
5 Luzyan54
6 ericmm
7 Paco Barcia
8 ChristianFR56
9 pirata agus
10 ConxaC
11 antoniu
12 kilometer
13 jramon
14 jblasco9
15 Liz
16 Kiske
17 grampy
18 mario.cat
19 Juanma
20 er paco
21 Judith
22 Juliamiice
23 MIGUEL SBD
24 Peratoto
25 Jorfer
26 Hansi
27 jaume86
28 Adalpu
29 Piri
30 Socanna
31 Fede
32 patrditti
33 SergioB
34 ManoloM
35 maran
36 Pol26
37 DiegoLH
38 JORDI/SBD
39 Ramon_B
40 Ricard
41Francesc
42 Mona
43 Korfbaler
44 ToniP
45 Rafa Pérez
46 grobyc

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Mai 2023 12:32 - 13 Mai 2023 12:33 #62 per Jorfer (Associat/da)
Demà foto correcat a les 8:30 a la pancarta de sortida/arribada!!

Us hi esperem!!
Adjunts:

14 Mai 2023 12:42 #63 per jramon (Associat/da)
Copiant el format del espai "COM HO VEUEN ELS ALTRES" de Catalunya Informació...

Qui mereix una medalla: La organització en general. Heu aconseguit que aquesta cursa mantingui el seu caràcter festiu i familiar que sempre l’ha marcat.

Qui marca la diferencia: Sense dubtes els voluntaris que han fet una gran feina. Sense vosaltres això no es possible. Gracies de tot cor.

Per qui pot ser un bon dia: Per la família correcat que s’ha trobat en aquest esdeveniment i em fet pinya. Ens cal mantenir aquestes trobades.

Quina es la meva foto del dia: La del parking amb els cotxes enganxats. Havies d’esperar a que sortís algú que et deixés un forat. Potser no val la pena atapeir-lo tant i deixar que els cotxes busquin altres opcions. La part positiva es que, mentres esperes pots gaudir del ambient una estoneta mes. Tampoc es cap drama.

Qui hauria de pendre valeriana: El voluntari que era en el parking a la sortida. Company, nosaltres sortiem com podien i no calia venir corrent amb un atac de colera. No havia altre manera de sortir i no hi havia ningú per ajudar, ja que hi eres petant la xerrada amb el policia. Et vaig demanar perdó perquè et tranquil·litzares, però no cal que la gent marxi amb un mal gust de boca.

Quina opinió puc fer meva: Definitivament el que ha dit el Joan pel micro. La botifarra es la millor de totes les curses.

Quin es el meu apunt esportiu: Felicitar al Joan per la seva segona posició en un circuit molt tècnic. Personalment m’agraden aquests circuits que no son plans.

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

14 Mai 2023 13:19 - 14 Mai 2023 13:22 #64 per ericmm (Associat/da)
drive.google.com/file/d/1RW7OG2fTRB92A4z...-I/view?usp=drivesdk

Gracias a los voluntarios y la organización. Me lo he pasado muy bien! 👏👏👏

Hasta la próxima!🧡
Adjunts:

14 Mai 2023 14:41 #65 per korfbaler (Associat/da)
Hem tornat a Sant Quirze, aquesta vegada, a córrer. Primera volta acompanyant les meves filles a la seva estrana, i la segona al meu ritme.
Bon ambient i retrobament amb Correcats que feia dies amb els que no coincidia. Al final marxar amb pressa, de tanta xarrera 😅

Propera parada Correcat, CURSA DE LA CAMPANA.
Recordeu que a part del circuit tradicional de 15kms, tenim un nou de 10 més facilet, però molt corriolero. A la nostre BOTIGA 😉

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

14 Mai 2023 16:39 #66 per Jorfer (Associat/da)
Aquest matí ha sigut un dia espectacular en tots els aspectes inclosa la climatologia que ens ha permet fer grans registres.

Del tema del parquing no he sigut conscient de la gran quantitat de cotxes.

Tot el que he vist ha anat sobre rodes, sense cap problema de cap tipus, amb un ambient festiu i de germanor.

Gràcies a totes les persones que l'heu fet possible un any més.
David sempre present i emocionant passar per casa teva amb la foto, segur que has gaudit molt de l'homenatge.

Korfbaler, un que ja ha passat per caixa per anar a la festa correcat de muntanya.

14 Mai 2023 17:44 #67 per Ramon_B (Associat/da)
Quarta participació a aquesta cursa tant entranyable i que no feia des del 2018. Gran trobada correcat i molt bona organització. Felicitats a tots :party: .
He sortit amb la incògnita de si podria controlar bé les pulsacions amb el puja i baixa del recorregut. Així ha estat i he acabat prou bé amb un Temps 1h01'18'' (30'19'' / 30'59'') a ritme de 6'08''/Qm Lloc 232
Bon entrepà de botifarra a la brasa al acabar 😉
Molt content de tornar a participar :heart:

710 Curses , 290 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

14 Mai 2023 18:55 #68 per Richy (Associat/da)
Veig que ha sigut una gran festa com sempre :thumbup: . Aquest any, per primer cop ,no he pogut ser ni correr ni com a voluntari perque tinc feina fa un parell de mesos i treballo els diumenges :) . Bravo. Felicitats per tots els organitzadors y col.laboradors :clap: .

14 Mai 2023 20:02 - 14 Mai 2023 20:04 #69 per piri (Associat/da)
Bona tarda a tothom!

Un altre any més que marxo molt content de la cursa de Sant Quirze, tot i el que és més important no és la cursa sinó la trobada correcat i el Memorial que li fem al David.

Felicitar a tots els que duen a terme l'organització i agrair personalment al Natxo la seva implicació en tot l'esdeveniment.

També molt agraït de poder fer de llebre en aquesta fita tan especial i un plaer compartir-ho amb les altres llebres, que per cert, ho han fet espectacular en un perfil "no fàcil".

Com diu el korbaler, aprofiteu i veniu a la propera: Vacarisses us espera per gaudir d'un altra edició de la Campana! Em sembla que queden menys de 80 dorsals :whistle:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

14 Mai 2023 20:32 #70 per Ricard (Associat/da)
Malgrat que darrerament faig poques curses d'asfalt, aquesta s'està convertint en tot un clàssic. Em serveix també per veure com estic de forma. El meu objectiu era baixar de l'hora i ho he assolit amb escreix, amb una primera volta amb 28-45 i una segona amb 29-08.
De nou una organització perfecte amb una botifarra molt bona.
Si voleu podeu llegir la crònica sencera al meu blog: http://caminsfragmentaris.blogspot.com/2023/05/baixo-de-lhora.html

14 Mai 2023 20:36 #71 per Mona (Associat/da)
Sense cap mena de dubte, la millor cursa d'asfalt del calendari, amb la millor organització i un ambient immillorable! Crec que la foto plena de gent vestida de taronja descriu molt bé aquest gran ambient de Sant Quirze.
Moltes gràcies per l'organització!!!

15 Mai 2023 07:17 #72 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes felicitats Organització i voluntaris tot molt bé com sempre i també felicitar al Debu per la seva tasca de speeker com sempre :great: :great: :party: :party:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

15 Mai 2023 09:26 #73 per Sergi42195 (Associat/da)
Fantàstica matinal ahir a Sant Quirze una vegada més !!

A primera hora, com a voluntari, al igual que molts altres companys Correcats.

Com s’havien de possar les tanques, vaig anar cap abaix, i vaig conèixer un crac en els muntatges, anomenat Albert, que pertany al Ajuntament de Sant Quirze, indicant-me que el més important era tancar bé la zona accès al pàrquing. Una vegada tancat, havia una mica de descontrol, doncs encara pujaven cotxes, que no volien aparcar, i vaig veure com a guia de la ciutat, molt dolent. Preguntes com per anar al centre budista o la Coca-cola, em sonaven …:sick:

De la cursa, ja la conec prou bé després de 15 anys fent-la. El que sí sabia era que volia millorar registre any anterior, per estat de forma. Així, primera volta sense passar-se, i segona al màxim, i segur que fas una marca semblant a la primera volta. Total: 50’59” real (25’48” + 25’11”).

Per fi arriben aquestes curses infantils, ells ben nerviosos tenen ganes de sortir corrents abans de donar la sortida i desgastar la sola de les bambes. Fantàstica iniciativa i sense guanyadors ni vençuts, amb obsequis de xuxes per tots ells conjuntament amb medalla.
:trophy:

Vinga, resta ajudar a recollir, i ja vaig al meu punt, i com abans he fet un curs accelerat d’obrir les tanques i enllaçar-les, ara és a l’inversa. Feina feta !!! :laughing:

Encantat de saludar a tants coneguts pastanagues, marxo cap a casa amb els deures fets.:muscle:

Fins el 2024 David !!! Quin family més guai tens, sempre al teu costat. :great:

19 Mai 2023 21:51 #74 per Natxo (Associat/da)
Bé, ja només em queda acomiadar el Fil d'aquesta edició del 2023.

Al final, tot l'esforç que suposa organitzar aquesta moguda, compensa. M'agrada llegir alguns comentaris que parlen de la nostra Cursa com artesanal, entranyable, familiar, en fi, crec que il·lustren prou bé l'estil organitzatiu amb que preparem aquest dia. Enguany, a més, crec que ha suposat un subidon d'autoestima per l'associació, i la foto correcat n'és una bona prova.

Em resulta complicat esmentar noms per fer els meus agraïments, ja que sou molts el que, qui més qui menys, heu posat la seva aportació per què aquest dia sigui un èxit i una festa. Permeteu-me que esmenti al Debu, que ja és una icona de la Cursa, "la veu" inseparable i reconeixible, i ta,bé a l'Alèxia, que cada any ens soluciona algun marron en l'entrega de dorsals; al Barceruel, per mi l'autèntic artífex de la remuntada i la bona salut de la Cursa, ja que va ser ell qui em va convèncer al 2017 de no abandonar i que des de llavors, ha assumit les regnes de la coordinació tècnica; també al Joan3 (enhorabona pel nou trofeu, em consta que ja no t'hi caben a casa) i al Sergi42195, ambdós amb un pleno de presències en les 15 edicions realitzades; al Hansi, que un any més ha vingut a marcar el circuit; i en fi, a tots els que veniu cada any a ajudar-nos, a fer el muntatge i el desmuntatge, a portar carpes, pancartes i banderoles, això és el que dóna l'autèntic toc CoRReCaT a la Cursa. Gràcies a Tots :heart:

Bé, ja callo. Gràcies per tots els elogis i per aquestes cròniques, algunes tan emotives per mi i per la meva família. Es un dia molt bonic per nosaltres, una manera immillorable de recordar al David

Vinga, trobareu fotos i l'esplèndid video que ens han fet a la nostra web i a les nostres XX.SS.

Fins l'any vinent!

Natxo
Sant Quirze del Vallès

22 Mai 2023 16:26 #75 per XaviCht (Associat/da)
Enhorabona per la cursa! Quin gustàs de foto, amb tant de color pastanaga, i quin greu no haver pogut anar-hi!

Ens hi veiem l'any que vé! :thumbup:

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

04 Jun 2023 21:52 #76 per fandes (Associat/da)
Enguany tenia lliga i no vaig poder estar...

Però com mola veure que va ser un èxit!! Per tots i totes. I si em deixeu especialment pel Natxo, per mi un descobriment d'aquests darrers anys i dels pastanagues que més admiro pel seu treball per l'associació.

I com deia el Korfbaler ara a per les següents curses de segell correcat: 1000 social (9 de Juny) i Cursa de la Campana (18 de Juny)!

08 Set 2023 18:28 - 08 Set 2023 18:33 #77 per Hansi (Associat/da)
Encara que hagin passat mesos, aquesta cursa és prou important com per escriure un missatge per dir-vos que, per part meva, va ser un matí emotiu i ple d'afecte per la família del David Rovira, i també un bonic punt de trobada amb els/les correcats i el que representa l'associació. Vaig sentir-me molt content de participar-hi i col·laborar-hi un cop més, de tot cor :heart:

17 Set 2023 21:16 #78 per Natxo (Associat/da)

Hansi va escriure: Encara que hagin passat mesos, aquesta cursa és prou important com per escriure un missatge per dir-vos que, per part meva, va ser un matí emotiu i ple d'afecte per la família del David Rovira, i també un bonic punt de trobada amb els/les correcats i el que representa l'associació. Vaig sentir-me molt content de participar-hi i col·laborar-hi un cop més, de tot cor :heart:

Hansi va escriure: Encara que hagin passat mesos, aquesta cursa és prou important com per escriure un missatge per dir-vos que, per part meva, va ser un matí emotiu i ple d'afecte per la família del David Rovira, i també un bonic punt de trobada amb els/les correcats i el que representa l'associació. Vaig sentir-me molt content de participar-hi i col·laborar-hi un cop més, de tot cor :heart:

Gràcies, Hansi !!! :heart: :heart: :heart:

un any més, la teva col·laboració muntant el circuit, impecable, i molt, molt preuada. Pocs coneixen tan al detall el circuit com tu :sunglasses:

Natxo
Sant Quirze del Vallès

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats