43a. Cursa Pallejà 7 de juliol (curses de 5, 10 i infantil)

43a. Cursa Pallejà 7 de juliol (curses de 5, 10 i infantil)

04 Jul 2024 17:00 #21 per Vladi (Associat/da)
Jo faré la de 10 km amb l'objectiu que la llebre sub-50 no m'atrapi perquè les dues vegades que l'he corregut se m'ha fet durilla la segona volta :wonder: . Sempre he fet força bé la primera volta, però la segona ... :whip:

Ens veiem diumenge. Molta salut :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2024 20:04 #22 per RUNandWINE (Associat/da)
Vladi, tinc el mateix plantejament: rascar un Sub 50 i no patir massa a la segona volta.
L’any passat vaig fer 48:11 i aquest any anirà més just ja que vaig estar lesionat abril i maig i tot just porto 5 setmanes fent rodatges suaus.

Fina diumenge, a veure si no ens fonem amb la calor.

Salut!

05 Jul 2024 20:10 #23 per Rul74 (Associat/da)
Doncs jo finalment la faré marxant... segur que em reconeixeu. Intentaré anar amb la llebre de 60'
Fins diumenge

05 Jul 2024 22:54 #24 per Jorfer (Associat/da)
Doncs servidor intentaré baixar de 43’ a veure si ho aconsegueixo.

Sub 38' - Marc Gispert
Sub 40' - Adri Flores
Sub 43’ - Jorfer
Sub 45' - JordiMartri
Sub 50' - Boker
Sub 55' - rularo86
Sub 60' - Niko

I ens veiem a la foto
Adjunts:

06 Jul 2024 15:56 #25 per jorditogores (Associat/da)
Saludos a todos, otro que se despide de la temporada 2023/2024 en Palleja y van 45 desde 1979.A pesar del carretón de la, semana pasada en Cornella, aquí seré más conservador e iré por detrás del gran Jorfer, espero que no mucho. Nos vemos mañana haber si el calor y la humedad nos respetan.

06 Jul 2024 18:53 #26 per Jorfer (Associat/da)
Jorditogores gracias por tus palabras. A ver si soy yo el que va detrás de ti. Que fidelidad a la carrera. Grande

06 Jul 2024 19:05 #27 per jorditogores (Associat/da)
Jorfer tu también eres un viejo rokero, menuda trayectoria, hoy por hoy tu estás mucho mejor de ritmos y ambición, que yo, pero lo bonito es seguir disfrutando de nuestro deporte aunque sea a tiempo más lento, lo bueno es que al tardar más en llegar a meta, amortizamos la inversión ja ja. Lo de 1979, no es a, esta, carrera en concreto, me refiero a que empecé en el mundo del atletismo en esa fecha. Nos vemos mañana.

07 Jul 2024 16:14 #28 per jorditogores (Associat/da)
Final de temporada en Palleja, muy contento, 45:06,y en mi reloj, 44:56, nos ha respetado el calor, la humedad no, pero estamos en julio. Contento de saludar Barceruel, (menudo carretón se ha pegado el amigo), Jorfer, que fiabilidad tiene este atleta, es como un coche alemán, clava, los ritmos con una facilidad, y Rugbyman, que creo que ha tenido un problema, y a otros Correcats. . Felicidades a las liebres, menuda currada, esta cursa no es fácil de gestionar, curvas, subidas, bajadas, He ido con la libre de 45, y lo ha clavado, que trabajo, que dificultad, me quito el sombrero. Mi cursa contento, aunque sigo entrenando más fuerte que compitiendo, pero lo importante es seguir en la pomada. Saludos a todos.

07 Jul 2024 19:09 - 07 Jul 2024 19:17 #29 per Jorfer (Associat/da)
Doncs una nova edició d'una de les curses més antigues de casa nostra, petita i feta amb cor amb diferents distàncies i amb curses infantils per a cuidar a la pedrera.

Per la meva banda amb l'amic Rugbyman ens hem encarregat de la logística de les llebres per tal que tinguin tot a punt per a la feina i creiem que ho han fet genial des de la de 37 fins a la de 60. Totes han rebut agraïments a l'arribada pels ritmes marcats en una cursa que no és gens fàcil doncs cal comptar amb els desnivells i els revolts.

Per la meva part, molt content doncs, sense comptar-ho he quedat segon de la categoria M7 darrera del gran Carlos de SVCastellet, un crack, que m'ha cuidat i animat tota la cursa per a assolir l'objectiu del sub 43 (21:31/21:28).

Felicitar a totes les persones de l'associació que han participat, especialment els podis de Mamen, Cgtrail, Carlos, Raimon, Adri Flores, Corredordellegenda, Barceruel, Luzyan54 (crec que no m'oblido de cap persona).

I felicitar a l'organització i al voluntariat per la bona feina feta.

Adjunto la foto CoRReCaT de les 8:32 fetes pel gran Carles. Segur que ens ha fet fotos magnífiques.
gràcies per les teves paraules amic.

Salut i kms.

Adjunts:

07 Jul 2024 20:55 #30 per gorka (Associat/da)
Quina patxoca fem a la foro CoRReCaT!
Finalment he corregut els 5Km perquè no m'han deixat fer la infantil...
Climtologia enganyosa, amb poc sol i calor moderada però molta humitat.
He acabat content, per mi els 5Km han estat suficients. Tot i que em volia acostar més als 25' del que ho he fet (26'40") em dono per satisfet, doncs he millorat respecte als anteriors 5Km (El Masnou, amb un clima molt més benèvol). Aquesta darrera afirmació, em penso que fa anys que no la podia fer.
Com sempre un plaer poder-vos saludar i xerrar una estoneta de projectes interessants...

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (105): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (90): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (35): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

07 Jul 2024 22:57 #31 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Bona matinal avui a Pallejà. La temperatura ens ha respectat i, malgrat la xafogor, ha estat un dia molt millor dels que va fer en les últimes edicions.

Com sempre, cursa molt ben organitzada i amb molt bon tracte cap als corredors i corredores.
Per la meva part, content de la cursa :) . Aquest any no he patit tant a la segona volta, tot i perdre 26 segons :whistle: respecte a la primera volta, però no ha estat el minut i mig de l'any passat. Per tant, objectiu aconseguit: baixar dels 50 minuts.

Donar l'enhorabona a tots els que heu participat i felicitar especialment a tots els que heu fet podi.

Encantat de compartir una estona amb tots vosaltres.

Jordi, moltes gràcies per penjar la foto i, també, agrair la feina del nostre company Carles pel fantàstic reportatge fotogràfic que ha fet. :clap: :clap: :clap:

També felicitar a les nostres llebres per la bona feina feta :clap: :clap: :clap:

La propera al Poble Sec.

Molta salut :great: :great: :great:

07 Jul 2024 23:20 #32 per RUNandWINE (Associat/da)
Doncs per part meva objectiu de mínims aconseguit : Sub 50 i no patir massa a la segona volta.
Al final 49:39, sóc un dels pocs Correcats que avui no hem fet podi 🤣… mare meva que forts que esteu 🙌
Reaparició després de la lesió i ara ja sé on sóc i quin és el punt de partida. A partir d’aquí a entrenar amb continuïtat i anar millorant.
Enhorabona a tots i felicitats a les llebres, avui no era gens fàcil.

Salut!

08 Jul 2024 09:37 #33 per arcadi42 (Associat/da)
Feia 9 anys que no la corria. L'estiu i jo no som amics...
Com diu el Gorka, molta humitat, tot i que al mes de juliol no pots esperar unes condicions òptimes per córrer.
Em sap greu no haver arribat a la foto Correcat...
Vaig córrer sense rellotge, només per sensacions, per no obligar-me a res.
Content de baixar de l'hora (58.25). Ara mateix no puc anar més ràpid.
Ja vindran temps millors!

161 maratons (100 diferents, 47 països), 193 mitges, 288 deumils, 985 curses
www.arcadi42.cat

11 Jul 2024 08:46 - 11 Jul 2024 12:34 #34 per Barceruel (Associat/da)
Diumenge vaig córrer per primer cop a la Cursa de Pallejà. Em vaig inscriure principalment perquè era el lloc on reapareixia un amic després d'un any sense poder córrer per malaltia i tractaments, i justament va ser a Pallejà 2023 on va córrer la seva darrera cursa abans d'aquesta mala época. Volia anar amb ell, però finalment no va poder ser i vaig decidir córrer-la a tope per dedicar-li.

Bon ambient i molts correcats. Un dia bo per córrer en comparació amb edicions anteriors i un circuit que no és fàcil però que deixa córrer si el saps gestionar. A dues voltes, per mi és un avantatge el saber el que et trobaràs quan ja vas més "torrat". Us ho juro que haguès signat un sub40 raspat. Vaig entrenar els darrers mesos per tenir el pic de forma fa un mes a Pineda i des de llavors no he fet ni una serie i si ritmes lents i dues curses de muntanya. Vaig dubtar si sortir amb la llebre de 40' o si sortir amb en Marc a 38' i deixar-me anar arribat el moment. Quan en Marc em va dir que sortia a 37' perquè és la banderola que hi havia si que vaig pensar que millor sortir per darrera i veure'l allunyar-se a poc a poc. Però van anar pasant els kms i podia seguir al grup, cada vegada menys nombrós fins que al km6 em vaig quedar sol amb ell. Aquell km7 al 8 és el més dur i vaig anar fent la goma, però en arribar al 8 el perfil és més favorable i vaig voler provar-me. A 3:29 em va sortir (6" més ràpid que el 1000 social :laughing: ). Total, que sense esperar-ho, 36:29 i MMP amb 51 anys i 11 anys després de la que tenia vigent (Prat 2013). Només he fet una més ràpida, Corte Inglés 2022, però aquesta té un asterisc. 13è de la general i 3r de categoría. Li estic agafant el gust a pujar als podis. :P

Ara a baixar ritme i a pujar kms, que el 31 d'agost corro els 100km de Santander i ja vaig posant el focus a les 12h del desembre, objectiu de tardor. Bon estiu a tots/es!

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

11 Jul 2024 21:36 #35 per aurelian (Associat/da)
Espectacular Barceruel, enhorabona! Toca actualitzar la firma B)

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

11 Jul 2024 22:19 #36 per Jorfer (Associat/da)
Gorka l'important és que continues gaudint.
Vladi bon resultat i salvant el sub 50 al igual que RUNandWINE. Bona feina tots dos.
Arcadi42 continues que ja és molt després del teu historial.
Barceruel enhorabona, tu mereixes, el cos també es torna ràpid no matxacant-lo i corrent lent. M'alegro molt.

15 Jul 2024 20:03 #37 per Dennis Teuling (Associat/da)
Barceruel, comença a ser sospitós ehh.
Sembles el Pogaçar, anant a tope dia darrera dia, la distància que sigui...
Amb molta enveja, això sí, però me n'alegro molt per tu!!!

Quin campió!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

25 Jul 2024 23:22 - 25 Jul 2024 23:22 #38 per Barceruel (Associat/da)
Gràcies companys, per les felicitacions. :cheer:

Aurelian, vols creure que no ho sé fer això d’actualitzar la firma? També haig d’actualitzar la de Marató :wonder:

Dennis, lo de “el Benjamin Button de les curses populars” si que m’ho he sentit, però m’ha agradat aixó d’en Pogaçar :joy: :joy:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats