- Missatges: 143
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
pinelli va escriure: Ostres alex_knight , pensava obrir el mateix fil ..
jo estic mirant de agafar-ne un stryd i fer proves , crec que pit ser una eina interessant , sobretot a la muntanya .. ja ho estan portant alguns corredors .. crec que es molt mes precís que el càrdio tradicional , quan el provi ja comento ..
2. No deixar de ser una estimació per un algoritme que processa les dades d’uns sensors, no una mesura real.Alex_Knight va escriure: A finals de juny van treure una nova versió del Stryd, i aquesta si que té en compte el vent en els càlculs de potència:
rnou va escriure: Hola,
Jo faig servir el Polar Vantage V, com a pulsacions òptiques em va fatal (tot el contrari que la versió antiga), però la mesura de potencia la veig correcte.
Encara no la he fet servir pels entrenaments, em faria falta una pantalla que tingués la potència instantània i tb en els últims 10 segons per exemple. Sobretot noto que és més estable que el ritme (de GPS), però encara segueixo més les pulsacions.
Crec que si estan tots els rangs establerts pot ser un mètode d'entrenament molt vàlid.
Això sí, per comparar curses va de conya.
Alex_Knight va escriure: I ara volia explicar una mica els punts que vaig analitzar per decidir-me per provar el Stryd.
Dubtes:
1. Fins quin punt té en compte el major esforç de córrer en superfícies diferents o en trams de muntanya molt tècnics.
Alex_Knight va escriure: I ara volia explicar una mica els punts que vaig analitzar per decidir-me per provar el Stryd.
Contres:
1. No té en compte el vent en els seus càlculs, per tant la potència que estimar està distorsionada els dies amb vent.
Dennis Teuling va escriure: No en tenia ni idea.. fins veure el "Stryd" a l'Strava de Grimi i Aurelian.
Moltes gràcies Alex_Knight per mantenir-nos informats!!
Alex_Knight va escriure:
Contres:
1. No té en compte el vent en els seus càlculs, per tant la potència que estimar està distorsionada els dies amb vent.
A finals de juny van treure una nova versió del Stryd, i aquesta si que té en compte el vent en els càlculs de potència:
www.dcrainmaker.com/2019/06/testing-in-t...ing-power-meter.html
blog.stryd.com/2019/06/27/announcing-the-new-stryd/
ruben6 va escriure: Me encanta este hilo, yo en el Garmin Fenix 6s llevo los campos de potencia, pero no se sacarles partido.
Os pongo un ejemplo ayer, 24kms 95' ritmo 3:57 - ppm 147 - potencia media: 424w
- Calentamiento, 15' a 4:35 - ppm 124 - potencia vuelta: 368w
- Específico: 65' a 3:47 - ppm 152 - potencia vuelta: 442w
Parada (30" a beber)
- "Vuelta a la calma": 15' a 4:06 - ppm 146 - potencia vuelta: 406w
A partir me surgen muchas dudas, como calcular el FTP, las zonas, los umbrales,...