17a Cursa de la CAMPANA (i els 10 de la Campana) 15/06/2025 CoRReDoRS.CaT

17a Cursa de la CAMPANA (i els 10 de la Campana) 15/06/2025 CoRReDoRS.CaT

20 Mai 2025 09:44 #21 per Sarcel (Associat/da)
Aquest any s'han engrescat uns quants companys del grup amb qui entreno ara a Barcelona amb la María Luisa Muñoz. De moment anem 11! Tant de bo poguessi anar la Ma Luisa també, una maratoniana olímpica volant pels camins de Vacarisses, seria molt guai. Li agradaria, però encara no sap si podrà anar-hi.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2025 10:48 - 21 Mai 2025 10:48 #22 per Chute (Associat/da)
Doncs un altre que s'ha inscrit a la cursa de 10k. Serà també el meu debut a Vacarisses, a veure com va l’experiència. Recordo quan vaig anar a la primera edició veure com el Marc78 arribava amb el cap obert després de donar-se contra un arbre, gent amb ferides que havia caigut pels barrancs, i jo que sóc un absolut negat a la muntanya, vaig pensar que aquesta cursa no estava feta per mi. Però ara amb la cursa de 10k amb un recorregut més accessible als asfalteros més inútils, m’ho vaig començar a plantejar i més després de la inscripció del Jorfer, el meu referent a les curses de ruta. A més a més diumenge passat a Sant Quirze vaig tenir una conversa amb l’amic Korfbaler que em va acabar de convèncer. En breu començaré a entrenar per les muntanyes de L’Hospitalet.

21 Mai 2025 10:51 #23 per Sarcel (Associat/da)

22 Mai 2025 07:58 #24 per korfbaler (Associat/da)
Ja veureu com us ho passareu genial.
Sobre tot al final amb l'entrepà i la birra :laughing: :laughing: :laughing:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

22 Mai 2025 08:36 #25 per Sergi42195 (Associat/da)
Korfbaler, disculpa'm però per assumptes familiars, impossible escapar-em i participar-hi. Mira que aquest any tenia ganes, però no me la puc jugar. :joy:

Ep, que vagi tot molt bé, i estaré atent al fil.

Salut,

22 Mai 2025 17:44 #26 per RugbyMan (Associat/da)

Sergi42195 va escriure: Korfbaler, disculpa'm però per assumptes familiars, impossible escapar-em i participar-hi. Mira que aquest any tenia ganes, però no me la puc jugar. :joy:

Ep, que vagi tot molt bé, i estaré atent al fil.

Salut,

No vine aquest pajaru? doncs apuntat :666:

Chute no cal q fiquis tant desnivell entrenant per les muntanyes del Hospi. Amb les del Prat ja en tens prou

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

23 Mai 2025 15:57 #27 per aurelian (Associat/da)
quizás me equivoco (ya tengo una edad) pero antes la cursa de la campana era de 20km y pico, no?

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

24 Mai 2025 11:29 #28 per Jorfer (Associat/da)
Aurelian crec que es va fer una edició especial de Mitja si no em falla la memòria.
La de sempre ha sigut la de 14 kms.

Chute, gaudirem (amb l'entrepà i la birra) i abans pels corriols "corribles".

Per a la Cursa de 10 quines espardenyes recomaneu? D'asfalt? De trail?

25 Mai 2025 13:26 - 25 Mai 2025 13:27 #29 per mario.cat (Associat/da)

Jorfer va escriure:
Per a la Cursa de 10 quines espardenyes recomaneu? D'asfalt? De trail?

Jorfer, com saps, i si no t'ho dic ara, jo cada any faig un reconeixement de la cursa de 10 k's abans de que sortiu tots per comprovar que el circuit està en condicions correctes per tots vosaltres i si fa falta remarcar algún punt conflictiu. Jo recomano portar sabatillas de tacs ja que encara que hi ha molta pista, hi han alguns trams de corriol que pots tenir alguna relliscada inesperada. Per tants, sabatilles de trail.

Si algú no fa la cursa i s'anima, després faig d'obridor de la marxa pels voltants de Vacarisses. L'any passat va ser la primera edició i de veritat que va estar molt xula amb un avituallament de campionat (canapés, pinxos, birres, vi i mes coses que ja no recordo). I després l'avituallament final a La Fàbrica. Esperem que aquest any també sigui tan bo com l'any passat. Korfbaler, esmerat !!!! :joy: :joy: :joy:

Piri, que aquell dia faig 20 k's i no puntuo a la lliga Correcat !!!!! ahí lo dejo !!!! 😜

25 Mai 2025 21:05 #30 per Hansi (Associat/da)

korfbaler va escriure: Ja veureu com us ho passareu genial.
Sobre tot al final amb l'entrepà i la birra :laughing: :laughing: :laughing:

Ja ho crec! Jo gaudeixo molt amb el menjar que s'hi dona després de la cursa, boníssim

25 Mai 2025 21:11 #31 per Hansi (Associat/da)

aurelian va escriure: quizás me equivoco (ya tengo una edad) pero antes la cursa de la campana era de 20km y pico, no?

Bastantes de les primeres edicions, la cursa de la Campana va estar entre 12 i 14 km. Quan ja estava consolidada en uns 14 (crec recordar) va haver-hi un parell d'anys com a mínim que també es va fer una mitja marató (dues segur, perquè les vaig córrer). I inclús una vegada va fer-se també una marató (no la vaig córrer).
Això és el que guardo a la meva memòria, crec que no m'equivoco.

25 Mai 2025 23:31 #32 per aurelian (Associat/da)
Vaig mirar el excel de les curses i efectivament he corregut la Mitja de la Campana (21km +1540m) dues vagades en 2016 i en 2017. La Campana (14km de toda la vida) en 2018. :top: :top: :top:

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

26 Mai 2025 07:59 #33 per korfbaler (Associat/da)

aurelian va escriure: Vaig mirar el excel de les curses i efectivament he corregut la Mitja de la Campana (21km +1540m) dues vagades en 2016 i en 2017. La Campana (14km de toda la vida) en 2018. :top: :top: :top:

Si, feiam també la Mitja Marató, però les retriccions del Parc Natural en quan al nombre de participants, al compartir una bona part de recorregut amb la Campana, ens va obligar a treure-la. Va ser quan vam començar amb la Cursa de la 10kms, que es fa per uns terrens fora de Parc Natural.

26 Mai 2025 08:01 #34 per korfbaler (Associat/da)
Tema menjar, estem fent mans i mànigues a nivell de pressupost per no haver de treure res del que estem donant fins ara. I a més, com diu en Mario, avituallament "extraordinari" a la Caminada i Marxa Nòrdica :P :P :P

14 Jun 2025 09:25 #35 per Mona (Associat/da)
El súper esmorzar que ens doneu a la Campana no té rival! És una passada! A banda de tota la resta: ambient, recorregut, arribada amb piscina amb vistes a Montserrat...
Demà una edició més d'aquesta fantàstica cursa de muntanya que ja fa molts anys que no em perdo!
Ens veiem al costat de la sortida a les 8:30 per fer la foto CoRReCaT.
Fins demà!!!

14 Jun 2025 16:42 #36 per fandes (Associat/da)
Allà serem a les 8h30 a la foto! Segur que em va bé per recuperar energies (això i si l'estomac em respecte el post cursa tan meravellós que menciona la Mona). A la dificultat de córrer en muntanya sense preparar-la MAI, s'ha ajuntat un cos baix de defenses amb mocs, mal al pit i malestar intestinal. Per sort sols faig el 10k. Intentaré gaudir (o almenys no patir massa) la bonica cursa que prepareu els companys Corredors.cat i VacarissesCorre i sobretot del pre i el post amb els companys/es pastanagues.

Fins demà equip!

14 Jun 2025 17:34 #37 per Jorfer (Associat/da)
Vinga demà ens veiem una vegada més en aquest encantador poble i la seva bona gent. Jo també debuto a la cursa de 10 kms. Ja us explicaré.

Fins demà.

15 Jun 2025 13:06 - 15 Jun 2025 13:07 #38 per mario.cat (Associat/da)
Acabat d'arribar a casa després de ajudar com a voluntari a la meravellosa matinal de Vacarisses. Enhorabona korfbaler pel tinglado que munteu perquè és espectacular i lo bé que ho feu. Li teniu presa la mida.

Expectant de llegir la crònica de la cursa d'en Chute 🤭🤭

15 Jun 2025 16:27 - 15 Jun 2025 16:28 #39 per Sarcel (Associat/da)
Molts podis Correcats i estrenos, bravo !

15 Jun 2025 17:16 #40 per Hansi (Associat/da)
Que content estic d'haver pogut tornar a fer la cursa de Vacarisses! :heart:
Les primeres 7-8 edicions, no me la perdia mai. Vaig fer La Campana en versió de 12,X km, de 13,X km, i de 14,X km, en la qual es va estabilitzar. Quan l'organització va afegir la mitja marató, la vaig córrer també, en 3 edicions (no en 2, com vaig dir aquí que em semblava recordar). Després, una lesió a l'isquio (l'any abans de la pandèmia) em va deixar uns anyets sense atrevir-me a forçar-lo fent muntanya, i un cop superat aquest maldecap, encara hi ha hagut un parell d'anys més que altres factors m'han impedit ser-hi. Per fi, avui he pogut tornar! :heart:

La cursa segueix sent una meravella d'organització, i una passada de recorregut pel parc natural. No és molt exigent a nivell físic ni tècnic, però sí prou per saber que aquí has d'estar mínimament preparat en muntanya per anar bé.

Gaudeixo molt en curses tan ben organitzades :raised:. El propi Korfbaler m'ha dit post cursa que es podrien millorar les cues pels dorsals, però la veritat és que tant això com la resta d'aspectes organitzatius estan controladíssims i els corredors ens sentim ben informats (speaker Debu, crack) i ben tractats. A Vacarisses se'ns cuida molt, i per això volem tornar.

Un altre factor que fa ganes de participar és la quantitat de correcats. Aquí estem els que toquem una mica (o molt) la muntanya, però també els asfalteros i els pisteros, que venen amb ganes de fer pinya i de variar una mica de panorama, posant bona voluntat de part seva. Espero que tots/es us hagueu alegrat de deixar l'asfalt o el tartan per un dia :P

Pel que fa a la meva cursa en si, estic content de com m'he trobat. Tot i que actualment no entreno molt per muntanya, he fet poc més (1-2 minuts) dels temps que feia fa uns 10 anys, així que no em puc queixar. Les pujades més dures no se m'han entravessat gaire, m'he sentit orgullós perquè en la del cartell del Julio Iglesias jo no m'he arrossegat :laughing: :laughing: :whip: . I en les baixades, que és on més noto que estic desentrenat i em falta lleugeresa de peus, he aconseguit anar fent i no caure de cap :laughing: :party:

La quantitat i varietat de menjar a l'arribada em flipa, m'encanta, de veritat, i que d'algunes coses (coca, gelat) ens convidin a repetir i tot, és la canya per un com jo, que sempre després de córrer menjo molt a gust.
Per suposat, fer els corrillos i comentar la jugada amb tants de vosaltres fa que encara sigui més agradable l'estona després d'acabar de córrer!

Enhorabona a l'organització, i tant de bo jo pugui estar físicament en condicions de tornar-hi l'any que ve!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats