38a Marató de Barcelona 2016 (13/03/16 - 8:30)

38a Marató de Barcelona 2016 (13/03/16 - 8:30)

26 Nov 2015 13:58 #201 per Angel.gd (Visitant)

Aquest any a la Behovia 16 persones van quedar hospitalitzades per passar la nit. 9 d'elles a la UCI ! Ho mirem amb altres anys amb temperatures baixes i res de tot això.

Hem d'educar més a tothom que si sortim a una temperatura alta una marató, hem de baixar el ritme SI o SI. Però som més durs de mollera que una pedra i la caguem. Parlo amb primera persona.....

Amb una temperatura igual Barcelona no és més lenta que un parell de minuts que València. A 23 graus d'arribada a Barcelona, aneu sumant. Els kenians no són una bona vara de mesura. No saps quin nivell tenen i no es pot comparar. Ho podriem comprar entre nosaltres i gent que porti moltes maratons.

El 13 de Març es una loteria. Recordo de calor gairebé estiu i un fred que pelava (de fet, el dia següent va ser la nevada més important de la història un març a Barcelona...)

A l´anàlisis del Blog del Corredor parlen de"  Maratón de Sevilla el 36% de todos los corredores hizo sub 3h30′, en Valencia un 29% y en Barcelona tan solo un 21% . Con casi 5000 corredores más llegados a meta el número de corredores en esas marcas fue casi idéntico en las tres pruebas. El sub 4 horas se distribuye con un 70% el total de llegados a meta en Sevilla,  un 64% en Valencia y casi 55% en Barcelona"

5 km L´Hospitalet 2011 20.51
10 Km Sant Antoni 2016 42.58
Mitja: Santa Coloma 2016 1.36.33
Marató: Donosti 2015 3.29.22

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2015 14:14 #202 per stone_apo (Visitant)
Bua vengo de entrenar al mediodia y hace calorcito...yo creo que en los 12 kms que he hecho he perdido 1' tranquilamente.... brutal...apocaliptico...

26 Nov 2015 14:16 #203 per stone_apo (Visitant)

No t'hem negat que amb calor es rendeix menys, t'estem dient que les dades que has aportat per demostrar-ho són exagerades o directament mentida, com t'hem demostrat. És a dir, que l'afectació és menor a la que havies enunciat.

Parafrasejant: llegeix primer, pensa i després escriu.

TU NO HAS APORTAT RES, CAP ESTUDI NI HAS DEMOSTRAT RES..... :eyes: :eyes: :eyes: SIMPLEMENT DIUS QUE NO ÉS VERITAT
Un professional té una manca de rendiment del 6% però un amateur no....un amateur rendeix millor que el professional  :frown: :frown:

La bolsa del corredor...estudios realizados por expertos en la materia ...  :rofl:

26 Nov 2015 14:42 #204 per nyef (Associat/da)

No t'hem negat que amb calor es rendeix menys, t'estem dient que les dades que has aportat per demostrar-ho són exagerades o directament mentida, com t'hem demostrat. És a dir, que l'afectació és menor a la que havies enunciat.

TU NO HAS APORTAT RES, CAP ESTUDI NI HAS DEMOSTRAT RES..... :eyes: :eyes: :eyes: SIMPLEMENT DIUS QUE NO ÉS VERITAT
Un professional té una manca de rendiment del 6% però un amateur no....un amateur rendeix millor que el professional  :frown: :frown:

Jojojojo ... digue-li que si ja com als nens petits, que ja es posa a cridar.

bla bla bla bla ....

26 Nov 2015 14:59 #205 per stone_apo (Visitant)

Jojojojo ... digue-li que si ja com als nens petits, que ja es posa a cridar.

O perquè denuncia posts  :666:

26 Nov 2015 16:17 #206 per Oriol_TBID (Associat/da)
Jo no he d'aportar res perquè jo no he fet afirmacions. Tan sols m'he dedicat a mirar algunes de les dades que donaves (els temps de diferència entre maratons) per comprovar que eren falses.

Sembla que no vols entendre, però ja t'he dit unes quantes vegades que opino, igual que tu, que la calor i el perfil impacten negativament en el rendiment en una marató. I com més lent és l'atleta, més impacte tenen. Però jo el que t'estic dient és que la major part de les dades que has exposat són falses.

I en termes generals, estic molt d'acord amb el que diu el Dani, que al final diu el mateix que tu, però no s'enmerda en donar dades falses o tergiversar les paraules dels altres, perquè quan he dit jo o qualsevol altre que hagi parlat en aquest fil això que insinues? -> Un professional té una manca de rendiment del 6% però un amateur no....un amateur rendeix millor que el professional Hola?

26 Nov 2015 16:36 #207 per Angel.gd (Visitant)

Jo no he d'aportar res perquè jo no he fet afirmacions. Tan sols m'he dedicat a mirar algunes de les dades que donaves (els temps de diferència entre maratons) per comprovar que eren falses.

Sembla que no vols entendre, però ja t'he dit unes quantes vegades que opino, igual que tu, que la calor i el perfil impacten negativament en el rendiment en una marató. I com més lent és l'atleta, més impacte tenen. Però jo el que t'estic dient és que la major part de les dades que has exposat són falses.

Això no ho deies uns posts més enrere, ets un provocador net.

Les dades que he aportat són veritat, demostra-ho que no ho som, amb proves. Per cert és l´últim post que faig amb gent com algun de vosaltres no val la pena parlar.

5 km L´Hospitalet 2011 20.51
10 Km Sant Antoni 2016 42.58
Mitja: Santa Coloma 2016 1.36.33
Marató: Donosti 2015 3.29.22

26 Nov 2015 16:59 #208 per pinelli (Associat/da)

Ah, una cosa.

Qui vulgui la marató MES RAPIDA DEL MON

Amb una temperatura DE PUTA MARE, TIRANT A RASCA

Ja us podeu apuntar a la marató noctura de les 24 hores.

Sense discusió, desnivell zero.

105 voltes i picu.

Ja tardeu.

Falca time  :intello:

... i amb avituallament cada 400 m  :surprised:

26 Nov 2015 16:59 #209 per ruben6 (Visitant)

Les dades que he aportat són veritat, demostra-ho que no ho som, amb proves. Per cert és l´últim post que faig amb gent com algun de vosaltres no val la pena parlar.

Porque no te damos la razón?? O porque defendemos nuestra postura??
Si sino soportas el sarcasmo y la broma de algunos, quizás deberías hacerte mirar no participar en este foro, sino en foros en general ya que hablas para mucha gente y debe estar preparado a que cosa que dices puedan producir ese tipo de reacciones.

MMPs:
2h42 31 Marató - 1h15 21 Mitja - 33:38 10km - 16:16 5km - 04:41 Milla ||09:30 3000m - 04:15.35 1500m - 02:40 1000m - 02:04.50 800m

26 Nov 2015 18:44 #210 per squash (Associat/da)
Hola

ja s'ha acabat?

Hòstia !!!

Com espectador em sento buit si realment ja no continua aquest estira-arronsa tan engrescador.

El meu dia a dia es basava en l'edificant intercanvi d'opinions.

No plegueu, si us plau.

Cal que obri un crowdfunding?

Fins ara.

Jordi

26 Nov 2015 19:15 #211 per nyef (Associat/da)

jojojo ... Urio provocadoooooor !!  :whip: :whip:  :666:

Quan un exposa quelcom i aporta dades, es ell mateix qui ha de demostrar la certesa de la seva teoria, no a l'inrevès.
Però vaja, que se't veu el llautó a hores lluny.

Apa siau.

bla bla bla bla ....

26 Nov 2015 19:20 #212 per Buff! (Associat/da)
Estat: CONFIRMADA

La vintena participació és en marxa.... :party:

Milers de kilòmetres

26 Nov 2015 19:47 #213 per stone_apo (Visitant)
Squash..voyeur i provocador...denunciat !!! ;)

26 Nov 2015 19:53 #214 per jaume86 (Associat/da)
Avui m'han confirmat a la trobada de dissabte.

Algú més hi va? Sabeu exactament on es?

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

26 Nov 2015 20:13 #215 per esquimal (Associat/da)
Al moll de la marina, al costat de l'hotel arts

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

27 Nov 2015 11:48 #216 per Serginho (Visitant)
Hola a tots:

Per curiositat, perquè jo ja estic inscrit...

Són fiables les inscripcions a través de Ticketsport? Algú té experiència?

www.ticketsport.es/evento/38-marato-de-b...ripciones-solidarias

Perquè trobo que una inscripció una mica més barata, solidaria i amb 6 números de la revista (sigui bona o dolenta a banda) no està gens malament.

Per properes ocasions tindré present aquesta opció

Salut!

5K: 22:58 Cursa d'estiu La Mora-Tamarit, 2012
10K: 46:16 Cursa La Pineda Platja, 2013
Mitja marató: 1:47:33 Mitja Marató de Barcelona, 2016
Marató: 4:17:10 Marató de Barcelona, 2016

Camí de la marató...

27 Nov 2015 12:21 #217 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola:

No se que acabo de fer ,,,,,  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

m´he apuntat a la Marató,  :oh: :oh: :oh: :oh:

estic boig  :glasses: :glasses: :great:

27 Nov 2015 12:35 #218 per jordi mas (Associat/da)

Hola:

No se que acabo de fer ,,,,,   :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

m´he apuntat a la Marató,   :oh: :oh: :oh: :oh:

8) 8)

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

27 Nov 2015 12:44 #219 per pinelli (Associat/da)

Hola:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:  que grande francesc  :great: ara tan sols et queda apuntarte al repte  :great:

27 Nov 2015 14:35 #220 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Hola:

:great: :great: :great: :great: :great: :great: aixó esta molt bé

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats