- Missatges: 2919
AVÍS!!!
Que consti que no vull ser "pájaro de mal agüero" ...
Si algú, finalment, no pot córrer la marató de BCN i vol CEDIR el seu dorsal que m'envïi un MP.
Aprofitaria per fer de llebre a algun company .
Salut!
Pagues bé?![]()
![]()
![]()
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
espero poder anar-hi amb tu ..Confirmat que aquest any tornaré a fer de "pacemaker" de la Marató de Barcelona. I ja van .....uns quants :mdr:
Però aquest any aniré a 4hores, així els del Repte del Pablo Villalobos si voleu, ja sabeu.
He demanat d'anar més lent per intentar serveixi d'entrenament per la Trailwalker que serà tot just un mes després. Així que quan acabi la Marató la intenció es fer uns 10-12kms més a un ritme una mica més lent.
AVÍS!!!
Que consti que no vull ser "pájaro de mal agüero" ...
Si algú, finalment, no pot córrer la marató de BCN i vol CEDIR el seu dorsal que m'envïi un MP.
Aprofitaria per fer de llebre a algun company .
Salut!
espero poder anar-hi amb tu ..Confirmat que aquest any tornaré a fer de "pacemaker" de la Marató de Barcelona. I ja van .....uns quants :mdr:
Però aquest any aniré a 4hores, així els del Repte del Pablo Villalobos si voleu, ja sabeu.
He demanat d'anar més lent per intentar serveixi d'entrenament per la Trailwalker que serà tot just un mes després. Així que quan acabi la Marató la intenció es fer uns 10-12kms més a un ritme una mica més lent.
Hola a tothom,
a veure si em reenganxo als entrenaments i puc fer aquesta marató una altra vegada. de moment, després de 2 setmanes d'aturada tècnica ahir vaig fer una sortida d'1h15' a 4'40. Tan de bo pugui tenir continuïtat. Més endavant ja decidirem si la faig i a quina barqueta em pujo :wink2:
Salut!
Hola
Aquest any la barqueta que fem habitualment al voltant de 3h05/3h10 anirà més lenta doncs no estem per a córrer a aquestes velocitats així que faré de llebre ajudant a la gent que vulgui a baixar de 3h25. D'entrada també farà aquesta tasca l'amic i potser algunes persones més (ManoloM, Polgi...)
Així que obrim barqueta?
Ja ho sabeu :wink2:
Hola a tothom,
a veure si em reenganxo als entrenaments i puc fer aquesta marató una altra vegada. de moment, després de 2 setmanes d'aturada tècnica ahir vaig fer una sortida d'1h15' a 4'40. Tan de bo pugui tenir continuïtat. Més endavant ja decidirem si la faig i a quina barqueta em pujo :wink2:
Salut!
Vas mirar les pulsacions?
Curat si vols es necessiten llebres al grupet o grupaç que farem
curat
Espero que et puguis re-enganxar, ets un referent de la marató de Barcelona!
Aquesta setmana de recuperació l'he culminada amb la Mitja de Terrassa, un bon test per veure on estic.
Dilluns: 50' @5.00, circuit de màquines i peses
Dimecres: 5 x (3'@4.25 + 2'trot)
Divendres: 40' @5.15
Diumenge: Mitja Marató de Terrassa, a 4.45
TOTAL: 49 Km
El test em dona un temps probable en Marató de 3h35' però penso que tinc marge de millora...
M'apunto a la barqueta de 3h25'....![]()
![]()
Tal com diu en xevifisio espero que l'obris tu!
Crec que uns quants components de la barqueta de 3h30 de
l'any passat podrien estar interessats...
L'any passat vam tenir molt bon rotllo i encara que ens
separessim en varies unitats vam recolzar-nos molt :yes: