36a Marató de València Trinidad Alfonso (20 novembre 2016)

36a Marató de València Trinidad Alfonso (20 novembre 2016)

21 Nov 2016 22:50 #661 per Dennis Teuling (Associat/da)
Un autèntic crack el ManoloM. Gran crònica... que se m'ha fet curta  :whistle:

jeje Antirco, foto??

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2016 23:11 #662 per Antirco (Associat/da)
Bravo ManoloM y Cia, vamos que tuvisteis una maratón divertida.  :party:
No se como lo haces, cuatro entrenos y a correr una maratón en 3:20  :surprised:
Por cierto eso de correr hacia atras no puede ser bueno, y tu eres muy propenso, despues pasa lo que pasa  :he:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

21 Nov 2016 23:17 #663 per Jorfer (Associat/da)

Llegó alguien a la foto ?   :rofl: :neutral:

Crec que si  :yes: :wink2: :wink2:

Xavher moltes felicitats per aquesta marca i gràcies per els felicitacions.  :great:

Igual que els reis tenen sobrenoms com Jaume el Conqueridor, Martí el humà o Felipe "el hermoso", està clar que, en aquesta casa, el ManoloM és el "generós" o "el llebrer" i passarà a la història amb aquest sobrenom o similar. No vegeu com va tirar de mi, treient forces de no sé on. De traca i mocador i més al veure com de coix anava un cop passada la línia d'arribada. Llebre fiable al cent per cent, doncs mai falla. Un monument t'haurem de fer doncs ets un referent a casa nostra.  :love: :love:

21 Nov 2016 23:20 #664 per Antirco (Associat/da)
FRANCESC57 este sub 4 justito me sabe a poco yo te hacia 3:45, 3:50 a lo mucho, lo tienes en las piernas y lo sabes
a por ello  :whip:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

21 Nov 2016 23:21 #665 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Nomes dir coll...ns que grans sou, ja m'heu enganxat  :love:

Amb calma i temps ja us felicitaré  ;) a tots.

Continuen

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

21 Nov 2016 23:32 #666 per Dennis Teuling (Associat/da)

Así llegamos al día "D" y salimos hacía Valencia Jaume86 (el niño), Dennis (el que entrena menos que yo :surprised:), Fmorilla (el Novato), jordi (el más mejor, 50 Maratones  :surprised:) y yo.

I jo que ara conec a un corredor amb encara menys soport familiar que jo  :surprised:  :sarcastic:  :rofl: :rofl:

21 Nov 2016 23:34 #667 per aurelian (Associat/da)
Diumenge a VLC vaig tenir l'oportunitat de veure a molts de vosaltres.
Enhorabona a tots i molts ànims als tocats.

Manu1.1 MMP, de sub3:39 a 3:25:07 amb esplit negatiu anti-gaseossa de 3 minuts. Me n'alegro molt per la teva marca, per fi una victoria molt curada però merescuda a la senyora maraton.
Obadia MMP 35 minuts, tot í que has tingut molesties a partir del km 25, ets de fer, recupera't que has de donar-li altra batalla aviat.
Francesç57 2 MMP en 2 setmanes amb 2 pebrots ...sub100 Berhovia í sub4 VLC. M'has fet patir al final però estic molt feliç per tu.
Carles#22: molts ànims és una marca molt bona, per mi també ets sub3, al final és questio de sort.
Jorfer: felicitats i per 50 més!
Jrdi69: enhorabona, una marató gestionada molt bé, que segueixes amb markitis-acutis!
ToniVLC: aquestas lliutadas et fan mes gran, molta força.
Gemma: recupera't aviat.
Dennis: ja saps la recepta per aplicar en Tarragona. 1:03 la mitja dius...

ManoloM gracies per la cronica... uff... segur que em deixo algu...

Us deixo un parell de fotos que vaig fer en el km23-24 í a l'arribada.

goo.gl/photos/EHemues89LYKAZd1A

El foro en el móvil una merda. Perdoneu pero algu ho havia de dir

Disculpeu el calentó, no era el millior lloc per obrir aquesta discussió però m'ha resultat molt frustrant.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

22 Nov 2016 08:47 #668 per curat (Associat/da)

El foro en el móvil una merda. Perdoneu pero algu ho havia de dir

Disculpeu el calentó, no era el millior lloc per obrir aquesta discussió però m'ha resultat molt frustrant.

Tens raó aurelian is a big kk  :he:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

22 Nov 2016 08:49 #669 per curat (Associat/da)
Enhorabona a tot@s els maratonian@s que us vàreu penjar la medalla aquest diumenge  :party:

i molts ànims per qui no ho va poder fer (G3mma)  :arf: Recupera't aviat  :yes:

10mil 36'55 Clot 2011
22 maratons

22 Nov 2016 09:01 #670 per curat (Associat/da)
Primer de tot, que no s'enfadi ningú, el reconeixement al meu amic Jorfer per l'efemèride de la marató 50  :surprised: Aquesta quantitat de maratons ens descriu la seva longevitat esportiva i el seu enamorament amb la distància. Amb més mérit encara al venir d'una lesió que l'ha fet arribar curt de preparació.  Sense dubte, és un dels referents d'aquest fòrum  :love:
I, al seu costat, com no podia ser d'una altra manera, l'altra gran amic ManoloM capaç d'acompanyar-lo tota la marató sense preparar-la gaire i arribant coix o a gates si cal  :love: Enhorabona amics!!!  :great:

Dennis,
no sé que t'ha passat però diumenge valies un grapat de minuts menys i "lo sabes". Sort que la revenja no trigarà gaire  ;)
jaume86,
un crack solidari  :yes: , obrint pas al capi i al retrorunner  :wink2:
tocibdn,
has fet molt bona marató tot i no fer la que desitjaves  8)
robertgr68,
has fet una gran MMP i a més amb marge de millora  :great:
Manu1.1,
aquesta MMP ja està més acord amb la teva qualitat. Ara t'ho creuràs i faràs una millora exponencial. Estic segur  :yes:
FRANCESC57,
sub4h  :party: si fas més cas al teu entrenador milloraràs uns quants minuts més. Crack!  :great:

10mil 36'55 Clot 2011
22 maratons

22 Nov 2016 09:10 #671 per curat (Associat/da)
obadia,
gran MMP i sense els problemes físics encara hagués estat millor. Ara ja saps quin és el camí per la propera. Enhorabona  :party:

Carles22,
gran registre  :yes: Estàs molt aprop de passar el mític llindar  ;)

ToniVLC,
gran corredor, gran persona, gran comunicador. A casa, enguany te l'has penjat, però la punyetera et fa lluitar molt. Al final se't rendirà incondicionalment  8)

rosae,
marcassa  :surprised: Tens fusta de campiona.

Liz,
domines la distància. Felicitats  8)

Jrdi69,
tocayo, tot ha sortit com ho havies planificat.  :yes: Enhorabona  :party:

10mil 36'55 Clot 2011
22 maratons

22 Nov 2016 12:36 #672 per pinelli (Associat/da)
gran cap de setmana a valencia ciudad del running  :mdr: .. la veritat es que es una ciutat ideal per correr  :great: .. dissabte al mati sortida cap a valencia amb una bona colla d'amics  :love: .. manu1.1 , obadia , francesc57 que feian la marato i carsobe , xavher , aurelian i un servidor .. que vam fer el 10k ..  :mdr:
la idea era fer els 10k i despres animar a tot correcat possible .. amb la app de la marato tot va ser mes facil  :great: ..
dia de la cursa i molts nervis per els maratonians fan que la foto sigui incompleta .. un plaer saludar a molts correcats especialment al tonivlc i carme  :love: .. doncs foto i cap al calaix ...
el meu objectiu es ven clar .. fer mmp , o sigui , baixar de 45:58 .. ,la sortida un kaos .. sobre la catifa i caminant  :neutral: .. o sigui , una merda .. 500m i ritme de 6:08 .. consegueixo fer el primer km a 5:15 , el segon a 4:55 ..  i ja veig que es imposible fer res .. aixi que canvi de xip i a fer un bon entreno en progressio que em va deixar quasi mes content que la mmp .. vaig veure els entrenillos donen fruits .. al final 46:51 .. i molt content  :yipi: .. ara tocaba esperar els companys ..a la arribada carsobe para el crono per sota de 50 , el que vol dir que ja esta quasi recuperat de la lesio i xavher que marca un fantastca mmp  :yipi:  .. .. aurelian  ja fa estona que ha arribat amb un altre bon temps ..  fotillos frikeres i a per  un bon esmortzar amb bona companyia  ;) ;) ;) pujem pel  turia i anem  animant  corredors .. dennis teilung , santi perez , jorfer , jaume86 , manolo , jordi69 ,manu1.1 , gemma ,obadia , liz , camisetas , robert68 ,tonivlc , francesc57 , per ,  etc ..   segur em deixo algun , ho sento ..  :oops:  ens hagues agradat anar informant mes des-de terres valencianes pero com ja ha dit aurelian , el foro desde el movil no deixa fer grans coses .. ni enviar foto amb els tems de pas ..  :yes:

felicitar a tots maratonians tant els que heu fet mmp , com si no .. ser-hi a la sortida crec que es lo mes dificil ..  :great:

m'agrada el canvi de xip del denis teuling .. a disfrutar collons , que es una marato ..
jorfer felicitats per la teva 50 marato .. rodejat dd'amics .. jaume86 i manolo .. que grans ..  :great:
carles 22 .. felicitats per la marca .. espero que a bcn sigui un altre marca .. la tens ..
toni vlc i carme  :love: .. ara ja us conec una mica .. encantat ..
gemma encara no se que va passar pero anaves de conya .. recuperat que t'esperem ..  ;)
jordi69 enhorabona .. una marato collonuda .. ens vas fer patir durant una estona  :whip: ..
esquimal flipo mamb tu ..  :surprised:
liz em vas dir que sortiris mes conservadora eh  :whip: .. quina crack .. et vaig veure molt be pel 31  ;)
obadia gran marato ,lluitada,  des-de km 26 amb molesties i dolors  rebaixant un porro de minuts la teva marca .. .. ets un jabato  :love:
manu1.1 per fi una marato somiada .. amb algo mes de temps i entrenos has fet una super marato .. la mereixes 100x100 .. ni mur ni osties .. aprofita la forma que tens ..
francesc57 t'estimem molt i ho saps  :love: .. quin sub 4h mes currat .. enhorabona franki  ;)

a tota la colla xavher ,aurelian ,obadia ,francesc , carsobe , manu1.1 us estimu  :love: ..  ens ho vam passar de p.m.      
a valencia i la seva gent  :love:  
fins nassos   ;)

22 Nov 2016 15:18 - 23 Nov 2016 14:51 #673 per Manu 1.1 (Visitant)
Bones companys !!!,

Abans d'agafar-me una mica de temps per anar llegint les vostres cròniques, vull felicitar a tots els que un dia vau ser valents d'inscriure-us, vau començar una preparació de moltes setmanes amb tot el que això requereix i us vau posar a la sortida de València 2016... FELICITATS CAMPIONS! !!, al marge de que hagueu aconseguit els vostres objectius o no, o fins i tot no hagueu arribat a la meta. Menció també als que us haguéssiu agradat estar i no heu pogut estar o arribar a punt per al dia D.
Sé que algun company s'ha lesionat, o vaig veure algú que em va donar la sensació d'estar abatut. Amunt aquest ànim i quedar-vos amb tota l'experiència i coneixement personal i atlètic que heu anat adquirint en aquests kms. solitaris i aquestes ST compartides, sapigué que esteu més a prop del vostre objectiu i paciència als lesionats. AMUNT !!!!.

La meva marató ha estat la cirereta a 16 setmanes d'entrenament i 1018 kms. més 42,195K., unes quantes ST amb el seus entrepans i cerveses i un cap de setmana BESTIAL amb uns amics collonuts que a més van animar com animals en alguns trams del recorregut (Moltes gràcies no, lo següent).  :great:

Va sortir la marató perfecta des de la mateixa sortida.. sortida des del calaix rosa (on vaig veure i saludar a la Rosaliz), en la segona onada i en primera fila. Sortida a una marató a lo élite :whistle: ... i primer km.a 04:30.
I em dic on vas tio que queden 41km. per davant, a partir d'aquí concentració, agafant ritme carrera 4:52/4:55, totalment aliè a tot.. (a la resta de corredors, de l'ambient, dels meus propis pensaments ...) i comencen a passar els kms. un darrere l'altre i vinga. En algun moment paso a ToniVLC, el saludo, li dono ànims i segueixen passant els kms. vaig molt còmode i decideixo pujar un puntet el ritme de 4:46/4:50 i arribant al Km.35 començo a tenir dubtes de la meva estratègia i comencen a aparèixer fantasmes, intento concentrar-me al màxim per sortir del forat on m'estic ficant jo solet, el meu cap només pensa en arribar viu al km.39, tot i que curiosament després amb calma veient les dades del GPS van ser els kms. més ràpids que vaig fer a tota la marató 4:37/4:39. Vaig passar  aquesta mala estoneta i va arribant el 39,40,41 un rera l'altre, sóc conscient que no només puc fer sub.3:30 sinó que també puc fer sub.3:25 i decideixo tirar ja amb tot cap al davant. Increïble acabar una marató amb aquesta sensació de tirar més i més cap al davant. Començo a pensar que faré quan arribi ... si plorar, gest de ràbia... Llavors veig JRDI69 arribant uns metres per davant meu ... quan arribo jo també i veig la cara de satisfacció del JRDI69 se m'oblida que volia fer  i crec que vam acabar amb una gran abraçada.
Al final 3:25:07 i millorant en 13' la meva MMP de l'any passat a Donosti.
Abraçada amb Aurelian que estava en l'arribada i a esperar amb gran emoció l'arribada d'un altre parell de craks el Francesc i Obadia.

Una abraçada molt forta companys, molts ànims per alguns i a fixar proper destí. València 2016 és passat.
Felicito al Jorfer per les  sevas 50 maratons.

Amb el permís de la resta de companys li vull dedicar aquesta MMP als meus companys de viatge, hotel i grans àmics Arelian, Carsobe, Pinelli31, Xavher, Obadia i Francesc i a la meva parella Rosa Mari també per la seva paciència, encara que ara no ha de tenir tanta  ;)

22 Nov 2016 15:29 #674 per rutxi (Associat/da)
Jo tampoc he tingut massa temps de llegir cròniques, ho he fet mig en diagonal, però deixeu-me q us feliciti a tots, amb MMP's o no, ho heu fet molt bé i lluitant fins al final; i als què no us han sortit les coses com voldríeu, tranquils, no defalliu i recupereu-vos ben aviat!
Personalment em quedo amb l'affaire hamburguesa de sípia :oh: de l'amic ManoloM; casi me muero de la risa cuando te leía!  :rofl: Desde cuando I+D la noche antes? En lo del cortado+donut ya estamos mucho más de acuerdo... :mdr:

22 Nov 2016 15:34 #675 per Dennis Teuling (Associat/da)
Li vam avisar rutxi, però em sembla que ja s'estava preparant la excusa :whistle:

Enhorabona Manu 1.1! Fa temps que no compartim pòdium, però com a mínim podem compartir maratons :great: Bona MMP, i gran millora. L'any vinent a pel sub 3h15 llavors?

Moltes gràcies Pinelli31 pels ànims (sorties de sobte de entre la gent),
i Moltes gràcies per les fotos Aurelian!! 

Ja saps que Marathon-photos.com ens demana 20 € com a mínim  :grrrrrr: :whip:

22 Nov 2016 20:06 - 22 Nov 2016 20:15 #676 per Toni VLC (Associat/da)

Per cert, per si no ho sabeu, tenim una parella encantadora a la ciutat del Túria, formada per la Carme i el Toni VLC i, a banda de ser uns grans anfitrions, sempre tenen algun detall amb les expedicions correcats com per exemple, un punt de llibre amb detalls de la ciutat valenciana i el logo de l'associació de fa un parell d'anys, o aquest any, que m'han sorprés, regalant-me un socarrat amb la imatge de Sant Jordi per a assolir la L. Carme&Toni, moltes gràcies per ser com sou!!!  :love: :love:

Jorfer que passe del carabassa al roig, ràpidament  :oops:

És un socrrat del gran sant Jorfer vencent al drac de les 50 maratons.
T'ho mereixes això i molt més.

Vull agrair-vos als demés les vostres paraules. Mil gràcies, també de part de Carmen, la vertadera sofridora...  :love:

Vaig liadíssim a la feina i a casa i no puc seguir el vostre ritme de cròniques i felicitacions. M'agradaria donar les gràcies un a un, però m'és impossible (i això és frustrant), així que poc a poc aniré entrant.

Ara, la foto que em va fer Aurelian a l'Albereda és apoteòsica. Toni on fire total

photos.google.com/share/AF1QipME30pdsNUe...Nm5Nb29DRWZ3RVZlOGJR

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

22 Nov 2016 21:53 #677 per Jorfer (Associat/da)
Aurelian, moltes gràcies per les fotos i per estar animant. I tant de bo pugui fer 50 més.  :yes: :yes: :yes:

Curat, amic, tenim una marató pendent de fer-la en companyia oi. Moltes gràcies i a veure si la LI la podem fer junts  :wink2: :yes: :love:

Pinelli31, llàstima de la sortida lentíssima. Potser no n'hi havia onades a la sortida de deu i podria ser una millora.  :yes: De totes formes estàs per a millorar la marca, encara recordo a Correbarri que quasi la fem junts i el marcote que vas fer.  :great:

Manu 1.1 gran marató després d'una gran preparació. Aviat et veig al meu costat o al davant. Moltes felicitats per aquesta millora impressionant de 13 minutets  :yes: :great:

Rutxi, dono fe que el ManoloM amb el menjar és un perill  :666: :rofl:

Quan pugui faré la crònica, però aquesta setmana entre reunions i viatges varis ho tinc fomut, però la faré.  :yes: :yes:

23 Nov 2016 13:01 #678 per quico peinado (Associat/da)
Hola,

Aquí us deixo la meva crònica. És en castellà, disculpeu, espero fer la versió en catalá aquesta setmana ;)

Crónica Maraton de Valencia 2016:

Domingo 20 de noviembre. Son las 8:20 de la mañana y dejo a Carlos en su cajón para dirigirme al mío. Nos animamos y nos decimos: nos vemos luego, ¡¡suerte!!. Llego a mi cajón, el sub2:50. Estoy nervioso pero confiado. Saludo a conocidos y me abrazo con el famoso Rafa Pérez. El cajón se acaba llenando y estamos 5 minutos parados esperando la salida. No hay cuenta atrás, de repente suena el disparo y todos a ¡¡correr!!. ¡¡Esto ya se pone en marcha!!.

Los primeros kilómetros me encuentro bien, sobrado, confiado, ágil… tan ágil que me sale el primer kilómetro a 3:50. Me empiezo a frenar, ya tengo el plan marcado y no quiero tirar todo por la borda por un calentón. Dejo que la carrera me lleve. Voy alegre pero sin irme detrás de ninguno de los que me adelantan. Cabeza fría siempre, me digo. Pasamos el primer 5000 en menos de 20 min. Ok, vamos bien. 10 km en menos de 40. Me meto en un buen grupeto y pasado el km 11 una larga recta con viento empieza a mostrarme que será una carrera dura. Cuando doblamos para el 12, el viento se pone más duro y yo me descuelgo. Pienso que mejor no empecinarme en seguir con el ritmo de 3:54, esa no es mi carrera. Pero a pesar de ir regulando, empieza a resultarme muy molesto el viento y no voy del todo cómodo.

Llegamos al km 15. Cojo agua y powerade. Paso por allí en 59:41. Pienso, bueno, a pesar del viento sigo en el tiempo previsto. En el km 18 me pego al lado de un corredor con buen estilo y alto, es un buen compañero si quiero ayuda con el viento. Cojo el primer gel, quizás demasiado pronto, pero prefiero adelantarme. Empiezo a notarme cansado, pero es normal, llevamos 18 km a 15 km/h y aunque esos ritmos ya los conozco y los he interiorizado, quedan 27 km todavía!!. Ahora mi objetivo es llegar a la media maratón en 1:24 tal como habíamos hablado con Alberto. Y sale bien, buenas noticias, lo paso en 1:24:03. Ha sido una primera parte de carrera algo dura y las sensaciones no son las mejores, pero estoy bastante entero y ya queda menos, pienso.

En el km 25 cojo bebida y powerade y algo de comida. Me empieza a costar bajar de 4 min/km e incluso me voy a los 4:05 en algún km. No me obsesiono y sigo a ritmo, pero cerca del 28 hay un par de subiditas que no me espero (pero no decían que era plana??) y empiezo a notarme pesado y las piernas van duras. Empiezo a pensar que el objetivo será difícil, pero que sufrir tenía que sufrir y el momento clave estaba por llegar. Paso el km 30 en 2:01:11. Me doy cuenta que será muy difícil hacer sub 2:50 y que tengo que cambiar el chip. Asumo que ya no volveré al ritmo de 4min/km y entonces me pasa un amigo y me anima, me dice que me vaya con ellos. Pero me resulta imposible.

Voy restando kilómetros, pero me pesan las piernas y ya sin objetivo me empiezo a desmotivar. Pienso en retirarme, ¿para qué seguir?.  Y de repente, mientras voy tirando, ya a 4:25 el km, pasa lo que pasa siempre, pero antes: tirón en el isquio izquierdo. Me tengo que parar y pienso en esperar a Carlos que iba para 3:15 o retirarme. La gente y los otros corredores me animan y vuelvo a correr, consiguiendo llegar al km 35 con 2:26:11. Las malas noticias es que he perdido al ritmo y las ganas, la buena es que aunque me han dado dos tirones ahora puedo volver a correr. Voy a 4:45 y como veo que me respetan los músculos decido ir tirando.

Miro más al público, la ciudad y decido disfrutar del maratón. En el km 38 me pasa el globo sub 3. Pienso en irme con ellos, pero mis piernas no me dan para bajar de 4:30 y ellos ya van lanzados. Me encuentro a compañeros de fatigas en los primeros kilómetros que como yo han tenido que ceder ante la maratón, a veces se gana y a veces se pierde. Hoy me tocaba perder, salir derrotado. 3 meses de preparación específica. 75 km semanales de media de entrenos, series, rodajes, tandas largas, ejercicios de fuerza, toneladas de pasta, zapatillas reventadas, plantillas machacadas, amigos ayudando en los entrenos, familias aparcadas… todo eso no ha servido hoy.

Llego a la meta arrastrándome pero contento. Hoy era uno de esos días en los que acabar era importante y lo he conseguido. 3 horas 1min 32 segundos. Ya habrá tiempo de análisis, Barcelona está demasiado cerca en fechas para empezar otro plan de entrenos y yo demasiado cansado, pero en una semana hablamos... Hoy en valencia la maratón me ha enseñado su cara más amarga, pero al mismo tiempo me ha enseñado lecciones para conocerla mejor. Hoy soy mejor corredor, y hoy si, hoy ya sé lo que es el muro, en la tercera me tocaba conocerlo!!!

10 km: 35:48 (Nassos 2017)
Mitja: 1:18:39' (Mitja Granollers 2018)
Marató: 2:52:44 (Barcelona 2015)
24 hores equips: 1r classificat 2016 i 2017

23 Nov 2016 13:02 #679 per G3mma (Associat/da)
Hola Companys!!

Moltes moltes felicitats a tots per la Marató i per els 10K!  8)

Gràcies als companys que ens veu animar 'in situ' i per el seguiment via foro i whats.
I gràcies per els ànims que m'heu donat.
Hi han coses que no tenen preu....com aquestes  :love:.

En el meu cas retirada al km 39 per lesió. Kk monumental  :beurk:.
Tinc una fascitis des de fa un any i he anat corrent, però a la Marató vaig notar un 'desgarro' i molt de dolor i no vaig poder seguir, ni corrent i qüasi ni caminant. vaig haver de parar si o si.

Aquesta setmana trauma i fisio..., confirmat que tinc la fascia força força tocada.
Començarem  amb enfortiment de la planta i puncions per regenerar el teixit.... i per ara descans.
Si no hagués parat, s'hagués pogut trencar...aix.

Fins la propera!

23 Nov 2016 13:16 #680 per MIGUEL SBD (Associat/da)
G3mma  :love:

Cuidat sort que et vas retirar quant estiguís ben recuperada a gaudir d'aquest esport  :party: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats