36a Marató de València Trinidad Alfonso (20 novembre 2016)

36a Marató de València Trinidad Alfonso (20 novembre 2016)

21 Nov 2016 17:24 #641 per Jorfer (Associat/da)
Francesc, si senyor, una preparació collonuda et porta a una marató somiada. L'edat no importa, l'important és la il·lusió i tindre el cap fred per marcar-se objectius assolibles segons l'estat de forma en cada moment i tu, ho has fet. M'alegra molt aquest sub 4 merescut i currat, després de un parell d'intents al llarguer.  :yes: :yes: :great:

Carsobe, moltes gràcies company. Què tal el teu deu mil? I moltes gràcies pels ànims, sempre són benvinguts i més de cares conegudes, com el teu cas o Nico o Pinelli o Aurelian o Squash...  :love:

Dennis, company de viatge, de mister, d'hotel, de cap de setmana, .. és curiós quina força dóna el públic. Ho vas fer molt bé. Si la marató dura un km més arribes davant nostre doncs jo anava en la reserva. A llepar-se les ferides i a pensar en la següent que caurà aviat. Gràcies per tot!!  :love:

Obadia, llàstima d'aquestes molèsties al genoll que no e van permetre assolir la fita marcada. Però no et preocupis que el sub 4 segur que caurà. Cal persisitir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Nov 2016 18:24 #642 per tonivet (Visitant)
Dennis Teuling m'alegro que gaudissis tant de la marató, de vegades hi ha que saber deixar mirar el rellotge; encara que jo no sóc un bon exemple  :sarcastic:

M`ha agradat molt la teva crònica,  molt emocionant i sentida. De totes maneres espero que a Tarragona et posis encara més fi del que ets i facis una bona marató  :great:

21 Nov 2016 19:17 #643 per robertgr68 (Visitant)
Doncs aquí va la meva cronica,

Per començar vaig arribar tard a la foto, el autocar del hotel em va deixar molt lluny del lloc de trobada i no arribava a temps,
em va sapiguer greu.  :whip:
El objectiu primer era fer marca que tenia en 3h43’ a Sevilla i el segon baixar de 3h40. Tenia molt memoritzat els temps de pas dels kms que tenia que fer cada 10 kms per sapiguer si anava be de ritme ja que el garmin sempre es massa optimiste i sempre marca un ritme mes rapid del real.
Els primers 10 kms ho passo en 51’ vaig be i a un ritme entre 5’05 i 5’10 pero no em trobo comode, no se si pel encostipat que portaba tota la setmana, o pel vent pero no acababa de agafar un ritme constant.
El pas de la mitja va força be tambe, per sota de 1h48’ de moment vaig per sota de 5’10 i de moment el segon objectiu es va complint.
Arribo al km 30 i el ritme ja ha decaigut, ja no puc mantenir el ritme que portaba pero encara vaig be de temps i el sub40 encara es possible pero passat ja el km 35 el ritme ja es de 5’20 i nomes penso ja en arribar fins al final, passat el kms 40 ja vaig en reserva, i a ritme de 5’30 pero el caliu de la gent em fa reanimar-me una mira e intento ja apretar fins el final. Al final 3h40’48, per poc no he pogut fer sub 40 pero al menys he fet marca.  :yipi:

Enhorabona a tots els que heu fet marca i en general a tota l ‘ expediciò correcat. Un plaer haver conegut a la sortida a Liz, companya del JB team. I una abraçada forta per la gemma, anims !!.

5 km. : Cursa Vila de Sant Boi 2016 (21'40'')
10 Km.:  Cursa dels Nassos 2015 ( 45'13'')
21 km.:  Mitja Sitges  2015 (01h 39' 30'')
42 km.: Marató Valencia 2016 (03 h 40' 48'')

21 Nov 2016 19:43 #644 per MIGUEL SBD (Associat/da)
robertgr68

moltes felictats per la teva MMP crak  :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

21 Nov 2016 19:44 #645 per Buff! (Associat/da)

El pas per la mitja 1:03:05 i em trobava realment bé..
.../...

Fins al km 30 a 5'09" (25:44) però després a 5'47" (28:55). Sembla mentida, però no podia anar més ràpid  :grrrrrr: :whip:

M'has fet reviure les sensacions de quan arribava a Barcelona procedent de Mataró años ha i tocava enfilar cap a l'Estadi Olímpic... era fàcil acabar a 6' / km  :he:

Milers de kilòmetres

21 Nov 2016 19:47 #646 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Francesc57 :love: :love:

moltes feliciats crak per el teu sub4h i ara a fer un altre quant descanis  :great: :great: :great: ;)

21 Nov 2016 19:54 #647 per Sergi42195 (Associat/da)

Felicitats a tots !!!

Jorfer i ManoloM, mai em deixeu de sorprendre. sou genials  :great: Quina motivació i quin ritme  :party:

Dennis, genial el teu escrit. Som-hi que tu tens moltes més maratons per endavant i amb millors registres, segur.  :yes:

Enhorabona i a recuperar-se

21 Nov 2016 20:03 #648 per Jorfer (Associat/da)
Robertgr68  :party: :party: :party: pots estar content amb la nova MMP, el vent i la calor ens van fer gastar forces que amb altres condicions ens haurien ajudar a fer millors marques. De totes formes, pots estar content i orgullós de la teva nova marca personal. A la propera el sub 3:40 cau segur, doncs ho tens a les cames i, amb la perseverança que tens els entrenaments doncs encara més.

Sergi42195 et trobem a faltar al nostre costat,  :whistle: :whistle: a veure quan et poses en sèrio 15 o 16 setmanes a entrenar i fem una marató en equip, com ens agrada  :love:

21 Nov 2016 20:26 #649 per Josep80 (Associat/da)
Enhorabona finishers!!!!  :great: :great: :great:

Cat M65-69- (1a marató 2004)
total maratons: 57 (en 42 països)
maratons olímpiques: 23 de 23 (repte acabat)
maratons majors: 7 de 7
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 28 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 27 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

21 Nov 2016 20:28 #650 per TOCIBDN (Associat/da)
Hola.

Doncs a mi em va passar algo semblant a en Dennis Teuling, vaig sortir pensant MMP, pero desde el principi que no em trovava comode, pensava que em trobaria be sobre la marxa, veig a en Dennis en molt cops en la cursa, pero decideixo no seguirlo, anava bastant fortet, arribo al km 10 i vaig trobant-me millor, pero no amb les sensacions de les ultimes mitjes, pero en fi, continuo fent bons parcials i paso la mitja en 1h 32' i pocs segons, si seguia igual o millor tenia MMP, pero va ser arribar al km24, les cames ja no anaven tan fines, els parcials pujaben, i encara no havia passat el km 30, quedaba molta marato i veia que si seguia el ritme acabaria petant.

Com que sabia que el circuit tendia a pujar una mica, les cames ja no estaben be, molta sed, ho tenia tot, per acabar molt malament, afluixo ritme, m'oblido de fer MMP, i procuro anar pasant els quilometres, patint lo minim, l'objectiu ja havia cambiat, ni pla A que era MMP, ni pla B que era sub 3h 10', si no l'ultim pla que tenia, pla C, acabarla.

Aixi que arribo al km 40, i veig que puc fer sub 3h 12', pero molt just, quan arribo al km42, veig que es posible, començo apretar ritme, inclos a sprintar per acabar en 3h 11' 58", no es el temps que buscava, pero un altre cop he sabut gestionar la cursa per no enfosar-me del tot.

Ara veig, que anava just d'entrenament, ho tornare a probar a BCN, en cada marato aprenc dels errors, aixi que, a per la proxima!

Fins aviat! :wink2:

21 Nov 2016 20:28 #651 per sandmannn (Associat/da)
No paro de llegir les vostres cròniques.
No vull individualitzar les meves felicitacions a ningú en concret i per això, i perquè ho crec, us dic que...

SOU TOTS MOLT GRANS

Enhorabona i que no parin les cròniques

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

21 Nov 2016 21:10 #652 per Jorfer (Associat/da)
TociBDN, l'experiència t'ha fet regular i distribuir les forces per a patir el just. No era el dia i punt i, igual que jo, anàvem curts de quilòmetres, i ho sabem.

Josep80, sandmannn
moltes gràcies  :great:

Per cert, per si no ho sabeu, tenim una parella encantadora a la ciutat del Túria, formada per la Carme i el Toni VLC i, a banda de ser uns grans anfitrions, sempre tenen algun detall amb les expedicions correcats com per exemple, un punt de llibre amb detalls de la ciutat valenciana i el logo de l'associació de fa un parell d'anys, o aquest any, que m'han sorprés, regalant-me un socarrat amb la imatge de Sant Jordi per a assolir la L. Carme&Toni, moltes gràcies per ser com sou!!!  :love: :love:

21 Nov 2016 21:17 #653 per xavher (Visitant)
un altre que va estar-hi a Valencia , encara que jo faig fer-hi la de 10 K
vull felicitar a tots els que van fer-hi la marato ,ja que no vaig tindre la sort de veure a tothom.
Felicito a tots, els que van fer-hi mmp i en especial als que hem compartit kms , aquests mesos..
Jorfer un honor veure in-situ la marato L , ven acompanayat que anabes amb dos gregaris de luxe.
Carles22 , molt bona marato i se que no et serveix de res , pero per mi ets un sub 3.
Jordi69 m´alegro molt de la carrera que vas fer-hi i de la gran marca (encara que el diumenge a San Sebastian :whistle: :whistle:)
toniVlc un plaer poder coneixer-te en persona , ets un autentic Crack.
Esquimal , directament em trec el barret, quina gran marca.
i sobretot als meus companys de viatge (manu1.1,Francesc57,obadia) per aconseguir els tres MMP.sabeu que os estimo :love:
i al reste del amics que varem anar-hi el cap de setmana que sou "bestials"....
gemma esperem que no sigui res.....

21 Nov 2016 21:26 #654 per jordi mas (Associat/da)
Felicitats Xavher per la MMP !!!    :great: :great:

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

21 Nov 2016 21:55 #655 per guissona (Visitant)
Moltes felicitats a tots, feres.

Als qui no us va acabar d'anar bé la cosa, amunt i crits i a pensar en la propera, que això és un no parar i no es pot deixar.

21 Nov 2016 22:04 - 21 Nov 2016 22:07 #656 per ManoloM (Associat/da)
Ojo que ha quedado larga, aviso  ;).

Ya desde Enero cuano me enteré que mi amigo Jorfer tenía pensado hacer su 50 maratón en Valencia quería ir con él, de mis 15 Maratones creo recordar que he coincidio en 14 con Jordi, pero con la clavícula rota y muchos meses de baja lo veía imposible  :neutral:.
después del verano y a finales de Octubre decido que no habrá otra ocasión y me apunto, pagando un pastón a Valencia  :surprised:. tengo unas 6-7 semanas de preparación con el único objetivo de acompañarle por lo menos 30kms o hasta que no pueda más  :ouch:.
Al final voy entrenando a mi ritmo y después del fiasco de Sant.Cugat, mitja en 1h37' y fatal de sensaciones, al cabo de 5 dias hago una tirada larga de 30kms, yo solo, a ritmo de 4'38"km que me sube la moral.
Así llegamos al día "D" y salimos hacía Valencia Jaume86 (el niño), Dennis (el que entrena menos que yo :surprised:), Fmorilla (el Novato), jordi (el más mejor, 50 Maratones  :surprised:) y yo.

El viaje se hace muy agradable, pasamos a recoger el dorsal y decidimos cenar en el mismo hotel para no liarnos y que se nos haga las tantas  ;).  de primero pasta, pero de segundo me pido hamburguesa de sepia  :surprised: vaya tela, mira que hacer experimentos raros el día anterior  :whip:  :rofl:.
duermo de aquella manera por la noche y a las 6h en pie, ducha y a desayunar con jaume86 que los otros venían más tarde.
con sorpresa nos encontramos con el mismo Pablo Villalobos que le habían llamado esa semana para hacer de liebre a Marta esteban para bajar de 2h33' (al final cuarta y 2h30'45") que Crack.
como es normal me paso comiendo, en lugar de mi tazón de cereales con leche que desayuno habitualmente, le añado un bocata con jamón dulce y pa amb tomàquet y como luego bajan jordi, dennis y Fmorilla acabo tomando un cortado con un donut.
Claro al lavabo 2 veces entre la sépia y el desayuno  :rofl:.
La idea es llegar a la foto correcat, pero salimos justos del hotel y ya no nos da tiempo, lo sentimos mucho amigos  :oops: :love:.
Bueno nos encontramos con nuestros amigos Carlos y Jesús (los camisetas?) y entramos en el cajón naranja.

Resumo entrenos antes de empezar:
7 semanas sin contar el día de la Maratón, 370 kms a 52,8Kms por semana, no está mal  :sarcastic:, antes también salia a entrenar un poco heee!!!

Lo dicho nos colocamos y enseguida nos quedamos Jaume, jorfer y yo solos del grupito. El Objetivo es bajar de 3h20', después bajar de 3h18'48 que hice en el 2014 y si es posible doblar. van pasando los kms y es un, vamos rápido, vamos despacio, vamos bien, pero con buenas sensaciones. Pasamos la Mitja en 1h38'45" ideal para bajar de 3h19' y seguimos.
Hace unos kms que jaume tiene ganas de popó  :whistle:, y aunque le decimos que tire hacia delante pare y luego nos vuelva a coger (él va más sobrado que nosotros) dice que no nos quiere dejar  :love:.
Jaume y yo no dejamos que Jorfer gaste fuerzas, cogemos agua, gatorade, lo que necesite, pero ya a partir del km25 empiezo yo a sufrir (merda demasiado pronto  :grrrrrr:).
Empiezo con mi respiración sonora  :ouch:, se dan cuenta, y son ellos los que se ponen delante tapando el aire y animándome. Les digo que no se preocupen de mí y que si no es por lesión aguanto hasta que reviente  :beurk:.
Cada vez cuesta más y tengo algún amago de subida de gemelos, pero pasan los kms. Entonces es jorfer sobre el 30 y pico el que empieza a pasar apuros y jaume está pendiente de los dos  8). Me recupero un poco, aunque voy muy jodido, pero tenemos que llegar al final y pasamos de doblar y del 3h18'. Ahora lo importante es bajar de 3h20' y así se lo digo a Jordi.
por el camino encontramos a Per que se estaba quedando y aguanta con nosotros como un campeón, también a esquimal que el pobre salió muy atrás y ha hecho una remontada espectacular (después se fué hacia delante, lo vimos parado y nos volvió a pasar  8) 8) 8)).
También encontramos a nuestro amigo Dennis que no había tenido su día, le animamos a seguirnos, pero decide seguir a su ritmo  ;)
Los últmios kms nos lleva el público por volandas animando continuamente y jaume que va como una moto sin parar de animar.
La verda es un especáculo. jaume primero sobradísimo abriendo paso, luego yo pendiente de Jorfer, incluso me permito correr hacía atrás a riesgo de caerme  :rofl: y Jordi que se le ve tocado, pero que me hace gestos, que si, lo conseguimos  8).
Finalmente entramos los 3 juntos cogidos de la mano en 3h19'25" ..Al parar estoy cojo, me duele muchísimo la pierna izquierda y llegar a l hotel que está a 1,5km es una odisea.
Como no sabemos si lo veremos, no esperamos a fmorilla que acabará su primera Maratón y finalmente llega al hotel y nos dice que casi ha doblado....un crack (sentimos mucho no estar a tu lado en la llegada  :oops: :love:), pero muchísimas felicidades por tu Primera Maratón Fran.

Después vamos a Comer con Toni vlc y Carmen   :love: y con el risueño jordi69 que está mas contento que unas pasquas con su nueva MMP  8) 8) 8), felicidades Crack.

me dejaré gente asi que muchisismas felicidades a los que habéis conseguido Marca Personal,a quien lo ha intentado y no lo ha conseguido, a los que habéis acabado sea como sea y muy especialmente a G3mma   :love: para que te recuperes pronto. y claro está a los animadores que nos hemos ido encontrando por el camino......muchísimas gracias amig@s  :love:.

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

21 Nov 2016 22:15 #657 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies a tothom per les felicitacions!!

I Robertgr68, molt bona marca personal :great:
Els pocs segons perduts al final les treuràs a la propera... amb uns minutets més. Has sigut molt constant i t'has preparat molt bé (diu el Strava, i pel que estem veient a pistes).

Aquest migdia vaig escriure 4 línies per un altre fil (Marató Tarragona), i en comptes de 4 van ser 10, i vaig aprofitar la mini-crònica per aquest fil de la Marató de València. (Tranquils, no faré cap crònica més llarga).

Per això m'havia deixat moltes coses, i potser el més greu, no haver mencionat el Tocibdn.
Anava una mica incòmode els primers kms, i de sobte em va passar el Toci i pensava, bé! Ja he trobat el company de barqueta.
Havia de pujar una mica el ritme per agafar-li, i sense adonar-me vaig augmentar una mica massa el ritme, però sabía que ell anava darrera a pocs metres. Però quan em va passar pel segon cop, al km 10, era per acomiadar-se... Pensava que baixaries fàcilment de les 3h06  :arf: De totes maneres, vas fer una bona marca!! La propera estarem els dos més forts i més resistents.

Tonivet, ja has vist que has fet millor marató que jo, i a sobre a NY  :yes:

Buff!!, em sembla que tu tenies una mica més d'excusa. Aquesta marató de VLC era totalment pla.
Bé, de fet, no vaig notar cap pujada, i sí vaig notar baixades :whistle:

I també un plaer haver arribat (gairebé) amb el Per, que em va passar amb el grupo Jorfer L.
(DEP Gasorfer o com diu ell, Garsofer :oops:)

I last but not least, Sergi42195!! Ens veiem poc últimament, però mai m'oblidaré de tu.
De fet, si no fos per tu, potser no hauria conegut ni 10de10000, ni Corredors.cat, ni la senyora Marató.
Gràcies a tu, i l'amor que tens per la distància mítica, estic fent curses i gaudint més d'això de les curses, i maratons,  i de la bona companyonia entre nosaltres :yes: :yes: :yes:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

21 Nov 2016 22:28 #658 per MIGUEL SBD (Associat/da)
ManoloM
Muy buena crónica muy buena maratón y muy buena compania Grande crak  :great: :great:

21 Nov 2016 22:45 #659 per tonivet (Visitant)
manolom felicidades por tu maraton y como no por tu generosidad con los compañeros. Como siempre,  la has sufrido y nos la has hecho sufrir a nosotros  :great:

21 Nov 2016 22:49 #660 per Antirco (Associat/da)
Llegó alguien a la foto ?  :rofl: :neutral:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats