36a Marató de València Trinidad Alfonso (20 novembre 2016)

36a Marató de València Trinidad Alfonso (20 novembre 2016)

20 Nov 2016 18:10 #621 per Dennis Teuling (Associat/da)
Moltes gràcies pel seguiment nois  :love:

Ara en cotxe després d'una bona paella amb Toni VLC, Carmen, i Jordi69 :yipi:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2016 19:03 #622 per Toni VLC (Associat/da)
Amics, moltes gràcies pel seguiment.
És emocionant comprovar després de la marató que hi ha gent interessada i amb ganes de saber.
Molt bon cap de setmana, amb marató i amics, i companys nous que no coneixia. Moltes emocions.
Com diu Dennis, paella recuperadora amb totes les de la llei: conill, pollastre, bajoqueta, garrofó i caragols.

Telegramàticament, en espera de la crònica:
La marató més lluitada de les 7 que he fet. Tercer millor temps (3h42m59s). Millor marca a València (se me resisitix).
Supose que he comés l'errada de posar-me a la sortida de la marató. Estava tocaêt de la cama esquerra, però no he pogut evitar-ho. Sabia que el que era molèstia durant els últims 15 dies d'entrenes passaria a dolor intens durant la carrera. I així ha sigut.
He hagut de controlar el ritme i acomodar el pas per evitar el dolor i el perill d'un trencament. Anava bé de càrdio.
Estic content, la veritat, i amb ganes de més. Alguna suggerència cara l'any vinent  :whistle:

Felicitats als finishers i en especial als debutants, enhorabona als que han fet marca i records especials as que han hagut d'abandonar per qualsevol motiu (ànims).
Amunt!
:yipi: :yipi: :yipi:

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

20 Nov 2016 19:39 #623 per No Surrender (Associat/da)
[move]Moltes felicitats!!! [/move]
Gràcies als companys que heu anat fent seguiment, així els que no podíem ens anavem enterant del que passava!!!  :love:
Carles #22, me n'alegro molt, molt i molt per tu...aquets darrers dos anys has fet una progressió brutal i aquest marcón ja te'l mereixes...això si, segurament ara et començaran a pressionar amb un objectiu un tant ambiciós... :whistle:. Felitats josep75   pel teu bon registre, tot i que descones si és marca o no...però tant fa...és increïble!!!
Enhorabona Dabit per aquesta Martó, que tot i no haver fet els deures com tocava (això dius...), t'ha sortit una molt bona Marató!
Tocibdn molt bon temps també, no conec les teves marques , però olta gent signaria per un registre com el teu d'avui!!!  :yes:
Esquimal , enhorabona!!! una més a la saca i amb molt bon temps!!!
La super-barqueta-jorferiana-50ªMarató  :love:, felicitats a tots!!!, segur que l'heu gaudit!!! jaume86 ManoloM , Per , heu anat juntets amb el capi-Jorfer...relament valia la pena córrer 42km per veure com en Jorfer feia la seva Marató nº50!...Felicitats doble per tu!!!  :love: :love: :love:.
Felicitats també a en FRANCESC, Fmorilla i Obadia per les vostres Maratons!!!  :party:
Robertgr68 ...felicitats...has fet marca, no? Juraria que si, però no estic del tot segura...els JBTeam estau millorant tant ultimamanet que ja estic perduda!
Liz , ebhoarbona per la teva MaratÓ!
Apreciat Toni VLC , estic molt feliç que estiguis tat content!!! Eserarem amb molta il.lusió la teva super-crònica...ja saps que tens el llistó mooooolt alt!  :he:. Si, és vera...València se t'està resistint!..i què? Aquesta és la "merda"  de gràcia que té la Marató!  :beurk:...hauras de seguir provant!...Barcelona 2017?  :intello:
JRDI69 i Santi Pérez, moltíssimes felicitats també!!!!  :party:
Rosae, ja pagariem moltes pel teu registtre d'avui...i això que crec que no anaves al 100%, imagina't!!!
Dennis, enhorabona!!! no és el teu millor registre, però segur que no anaves tampoc al 100%, una més a la saca!!!
I a tu, G3mma, has tengut molt, molt, mala sort!!  :ouch:..ara a recuperar-se i quan ja estiguis bé, torna a entrenar a tope, segur que BNA et donarà aquest sub4h que ja tens més que merescut!!!.

Una vegada més, feliciatst a tots per haver estat a la línia de sortida, felicitats als que heu fet marca i sobretot felicitats per tenir una Marató més al vostre honorable currículum!!!!  :love:
esperam cròniques com a molt tard demà...almenys les primeres!!!

20 Nov 2016 20:26 #624 per Oriol_TBID (Associat/da)
moltes felicitats maratonians!!!!

Ara a gaudir del repte aconseguit!!!!

20 Nov 2016 23:52 #625 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies Oriol i tots!!

No Surrender, ets una crack  :love: :love:
Molt bona marató la setmana vinent!! T'ho mereixes :yes:

Crònica demà, que només he dormit 3 hores, però disculpar-nos del retard aquest matí per la foto (problemes de "tripas" :whistle:), i agraïr enormement a Toni_VLC i la Carmen per la rebuda el dissabte al hotel, i la bona companyia avui  :great: :great:

També als ànims de Pinelli, Aurelian i el meu paisà Nico i un més que ara no m'en recordo  :whip: :yipi:

Ha sigut una festa gran a València, tot i que el meu registre no era gens bo  :sarcastic:

L'any vinent la revenja :party: :party:

21 Nov 2016 00:00 #626 per Jorfer (Associat/da)
Molt emotiu el seguiment que ens heu fet al foro i els diferents grups de washapp
És un ho or formar part d'aquesta gran família

No m'estendré gaire doncs estic cansadet però estic molt content fent la L Marató
Ha sigut un cap de setmana imborrable de la memòria compartit amb molts vons amics, unes llebres de luxe i uns anfitrions de teaca i mocador en Toni i la Carme :love:
Moltes gràcis a torohm pel vostre seguiment i especialment al parell d'amics que han tingut la generositT d'acompanyar-me del primer almdarrer metre de la marató cinquanta del emunhistorial
Moltes gràcies Manolo
Moltes gràcies Jaume :love: :love:

21 Nov 2016 00:01 #627 per Jorfer (Associat/da)
No Surrender moltes gràcies per les teves paraules
No t'has oblidat de cap persona :yipi:

21 Nov 2016 00:18 #628 per carsobe (Visitant)

Hombre, pues sí,  :yes: :yes: hay alguien más de nuestra família que tambien ha corrido una gran maratón, consiguiendo además una muy buena marca.
Felicidades Manu 1.1 por tus 205 minutos y siete segundos. :love:

Aprovecho para felicitar a todos los demás que también lo han hecho muy bien.
G3mma, espero que no sigui res. Moltíssims ànims.  8)

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

21 Nov 2016 09:49 #629 per Rosae (Visitant)
Enhorabona a tots, què  grans que sou!!
Moltíssimes gràcies pel.seguiment, sou genials!!!!
Ha estat un dia i un cap de setmana molt intens, inolvidable. Estic molt contenta d'haver vist a alguns de vosaltres i de saber de tots vosaltres. Era el moment de posar la cirereta a tantes ganes, tantes il.lusions, tants  esforços, ha estat emocionant des del primer cm a l'últim.
Estic molt contenta.
Moltíssimes gràcies nois i noies!!  :love: :love:

21 Nov 2016 13:03 #630 per ERIC (Associat/da)
moltes felicitats finishers, a recuperar-se i a descansar

Menció especial per el Jorfer, per la seva 50ª marato, i amb un bon resultat, reitero l´enhorabona

Molt bon resultat de carles 22, un resultat bonissim, el Sub 3h caurà si o si a la propera marató,

Manolo M,  gran resultado, teniendo en cuenta tu preparacion expres,

jaume 86 tambè un bon resultat, tornant poquet a poquet als temps que mereixes estar,

ESQUIMAL; enorme resultado, feliciddes tambien

me dejo a mucha gente, pero  felicitats a tots, estar a la linia de sortida d´una marató ja es un gran éxit, perque és molt dificil  i acabar-la també

21 Nov 2016 13:45 #631 per Jorfer (Associat/da)

Hombre, pues sí,  :yes: :yes: hay alguien más de nuestra família que tambien ha corrido una gran maratón, consiguiendo además una muy buena marca.
Felicidades Manu 1.1 por tus 205 minutos y siete segundos. :love:

Carsobe,  :oops: jo em refereixo que no s'ha oblidat de ningú dels que vam posar públicament al foro el seu numero per a fer el seguiment des de l'app.  :wink2:

El Manu 1.1 ho ha fet molt bé, sens dubte, una gran marató. Moltes felicitats company  :great:

Eric, moltes gràcies. Realment no sóc conscient del que porto a la meva motxilla maratoniana. D'alguna forma el fil que, a poc a poc estic escrivint i copmpartint amb tots vosaltres mitjançant el foro, em fan reviure i prendre consciència de la meva trajectòria.
Per cert, quan pugui faré la crònica de la L.  :yipi: :party:

21 Nov 2016 13:50 #632 per Toni VLC (Associat/da)
No Surrender, et un mereixes un  :love: molt especial.
Gràcies per les teues paraules.  :great:
Ara, a per feina a Donosti
:yipi: :yipi: :yipi:

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

21 Nov 2016 14:55 #633 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola companys:

Avui toca crónica, aprofitant el subidón  :party: :party:

MMP SUB 4 EN MARATO

Historial personal maratoriâ totes a BCN 4:02 / 4.06 / 4.51 aprox

Després de la marató de BCN del 2016, em vaig dir " mai més faré una marató " això s’ha acabat per mí. Després de dos intents de sub 4, a la l'última vaig ensopegar amb el mur, i a la meva edat ... vaig pensar “ plego” .  :yes: :yes:

Uns mesos després, vaig anar canviant d'opinió, i ja a l'estiu vaig començar a plantejar-me fer-ne una altra.  :whistle: :whistle:

Definitivament vaig prendre la decisió, quan un amic meu, em va dir: “” puc fer-te d'entrenador personal per a l'ocasió “” , llavors vaig pensar ... ara si. Amb un sub 3 d'entrenador, i no pensar en entrenos, ritmes, kms etc ,,,  això va ser definitiu...  m'ha portat estupendament, motivat, amb bons entrenos,,, sense tu no ho hagués aconseguit,,,, gràcies.  Ho has clavat tot, fins i tot quan em vas dir, " si fas la Behoia a tope, 7 dies avanç, tens un 80% de possibilitats de cagar-la i tot el treball de 15 setmanes a la merda " , doncs vas encertar, encara que per sort que anava molt ben preparat. A mi en feia  il·lusió fer el que vaig fer, sub 100 en Behoia i sub 4 en VLC, és el que volia.  :love: :love:

Bé, felicitar a tots els que varen fer la Marató independentment del resultat, sobretot als MMP. Os vaig veure molt bé a tots, la barqueta molt wapa, no vull dejar-me a ningú, ,,, pero de forma especial al meu amic i company d'habitació a VLC  Manu 1.1 pel seu 3:25:07. A la G3mma, desitjar-li una ràpida recuperació, vaja lesió més inoportuna en el km 39, que et recuperis ràpid. :love:

Em vaig perdre la foto de l'equip pels nervis d'ultima hora, estava davant d'un objectiu que em donava molt respecte; sento no haver-vos pogut saludar en la prèvia.  :oops: :oops:

El cap de setmana molt bonic, ambient runner, amb un grup d'amics que ho passem molt bé.  :love: :love:

Agrair el seguiment realitzat des d'aquest fil, molt emocionant. Gràcies a tots.  :love: :love:

Marató molt bonica, ben organitzada i que em cap a molta il·lusió fer, molta animació i molt bonica. Felicitats Toni teniu una Marató molt bonica, a cuidar-la. Ambientarru en els carres i a l’arribada.  :yipi: :great: :yipi:

En quant a la meva Marató en si, la idea inicial era fer 32 km a 5:35 i els ultimos 10 km donar-ho tot a 5:20;  :whip: :whip:

però no va poder ser ,,, la despesa de 6 dies abans va passar factura i el màxim que vaig poder fer va ser mantenir el ritme i sense sobrar gens. Fins i tot entre el Km 34 i Km 38 mentalment em va costar una mica .... ...  :mdr: :mdr: a partir del 38 em vaig recuperar de la ment i ja vaig tenir clar que arribaria,,,,  i em vaig dedicar a mantenir el ritme fins i tot em vaig relaxar-me una mica masa, ja que el que volia era sub 4, els segons ja no eren importants per a mi.

Bueno va ,,, deixo el rotllo. Graciés companys.

Molta salut per a tothom

21 Nov 2016 14:58 #634 per jordi mas (Associat/da)
Felicitats Francesc !!  L'havies preparat molt bé  :great: :great:

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

21 Nov 2016 16:07 #635 per carsobe (Visitant)
Moltíssimes felicitats Francesc!!! :party: :party: :party: :party:
Me n'he alegrat tant com si fos jo mateix el que hagués aconseguit la teva gran fita. :love:
Sé que tenies un millor temps a les teves cames i que et va passar factura la gran Behobia que vas fer la setmana passada.
Ja saps, les previsions del nostre guru es compleixen a raja de la tabla. ;)
Per això n'estic segur que a Barcelona 2017 ho petaràs. :yes:

Jorfer,Tens tota la raó.  ;)
No era cap retret cap a ningú.
Només volia que, com he viscut en primera persona tota la trajectòria d'en Manu1.1 en aquesta preparació, fins arribar a València, que també tingués el seu lloc, en aquest gran llistat de campions que ha citat l'Helena.
Això ens demostra també, la magnitud de la nostra associació i que és molt difícil no deixar-se a ningú en qualsevol cita.

Per cert, et felicito per les teves cinquanta maratons.  :party:

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

21 Nov 2016 16:08 #636 per Dennis Teuling (Associat/da)
Felicitats Francesc, per fi el merescut sub 4h (i ja no tens 30 anys, oi? :party:)

Bé, com ja sabeu, ahir vaig fer la marató, i no em vaig trobar bé en cap moment  :grrrrrr:
La idea era fer tots els parcials a 22'00, per arribar a 3h06, i ...somniar de marca (3h04:43)

Potser hagi pecat d'imprudent, però els primers parcials de 21:40 i 22:02 eren molt correctes, tot i que costaven massa.
Al km 13 semblava que la cama esquerra fos 2 cms més curta que la dreta, anava molt inestable, i sense fuel. Vaig prendre un gel al km 14 (5 kms abans del que estava previst), i de sobte em vaig trobar molt bé durant uns kms, fent el 3er i 4rt parcial a 22:24 i 22:09.
El pas per la mitja 1:03:05 i em trobava realment bé..

Però va ser un "espejismo" ('mirallisme', no crec, oi? :sarcastic:) , perque al km 23 ja havia perdut tota la força de cop.
Encara aguantava fins al km 25 (parcial 22:36, bé), però ja no podia més.

Vaig caminar una estona, però el públic tan fantàstic no em deixava i vaig 'haver de' córrer, però a ritme molt més lent.
Fins al km 30 a 5'09" (25:44) però després a 5'47" (28:55). Sembla mentida, però no podia anar més ràpid  :grrrrrr: :whip:
Em passava el super grup Jorfer "L" però era impossible augmentant el ritme. Ells m'ho van dir, ManoloM i Jaume i Jorfer, però no.

Va ser arribar al km 36 que vaig fer un canvi d'actitut. Volia GAUDIR de la marató, de la gent, de tots. Vaig començar xocant la mà amb el públic, primer els nens, i després també els grans, i em donava compte que cada vegada que xocava la mà accelerava notablement el meu ritme, com també el meu estat anímic (i el del públic).

Després tornava al ritme baix, però cada cop m'animava més.
Vaig fer així el "ioio" fins el km 39, i deprés vaig pensar... collons, i si acabo la marató xocant mans sense parar!!

Doncs sí, va funcionar, i de quina manera. Amb llàgrimes als ulls vaig acabar els últims 3 kms a 4'12" de Forerunner, deixant la mà dreta a posició horizontal fins al final, agafant les curves per fora per no perdre el contacte amb la gent, i  guadint d'una marató fantàstica... tot i que el temps de 3h21:02 no era el esperat.

Però va ser potser la meva marató més emocionant  :yipi: :yipi: Gràcies al públic sens dubte, si no, no havia baixat de les 3h30 segur.

Moltes gràcies pels grits d'anims de Carmen VLC, Pinelli, Aurelian, Nico, i una estància per a recordar amb els meus companys de viatge ManoloM, Jorfer, Jaume86 i FMorilla i el gran Toni VLC amb un dinar fantàstic de "Paellote" (boníssim) i el gran JRDi69, que va destroçar la seva marca i va gaudir del dinar amb un somriure que encara deu estar gravat a la seva cara...

Moltes gràcies a tothom, això fa gran la associació!!

Salutacions,
Dennis.

21 Nov 2016 16:24 - 21 Nov 2016 16:27 #637 per obadia (Visitant)
Hola Companys,

Primer de tot gràcies pel seguiment i els ànims. Felicitats a tots els que ahir us vàreu posar-vos a la línia de sortida.

Ahir no va poder ser, vaig sortir a pel sub4 o la intenció de apropar-me molt, però per culpa d'un dolor en genoll a partir del km 25 que es va anar fent més intens a mesura que passaven els km vaig baixar ritme i acabar amb 4:21.

Tot i el resultat ha sigut un gran cap de setmana amb amics i companys d'aquesta gran associació.
Llastima de no poder veures a tots.

Per últim felicitar al Jorfer per la 50 marató, al Jordi69, Manu1.1 i Francesc per la seva MMP.

21 Nov 2016 16:36 #638 per Dani (Associat/da)

Ets un fenòmen ! A tres al km i sobrat  :intello: :intello:
Normal que gasosessis  :666:

Crec que t'ha arribat Valècia massa aviat, ho tornes a probar a Barcelona ?

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

21 Nov 2016 16:46 #639 per jordi mas (Associat/da)

Ets un fenòmen ! A tres al km i sobrat  :intello: :intello:
Normal que gasosessis  :666:

Crec que t'ha arribat Valècia massa aviat, ho tornes a probar a Barcelona ?

No trigarà tant.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

21 Nov 2016 16:54 #640 per Dennis Teuling (Associat/da)
Upps... 1:33:05 potser ? :sarcastic:

Com ja ha dit el Jordi MasNo puc esperar tant... sembla que hi ha una marató a Gener... la de Tarragona 2017  :party:

Per això no tinc temps de plorar... canya les properes 9 setmanes (bé, primer un parell de setmanes de descans, ehh) :whistle:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats