Zurich Marató Barcelona 10/03/2019. 41 edició

Zurich Marató Barcelona 10/03/2019. 41 edició

11 Mar 2019 15:18 #601 per fandes (Associat/da)

aurelian va escriure: Fandes 2:42
Rnou 2:46
Enhorabona

Com mola reentrar al fil i veure que els companys ens anàveu seguint... No té preu! Gràcies voluntaris i animadors, i en el meu cas, quin luxe compartir marató amb l'Oriol (llàstima que va haver de plegar), el Rnou (felicitats pel superdebut), l'Alvar i el Joan3 (les superllebres que m'han fet xalar encara més!).

Començo a redactar la crònica de la marató, perquè encara que tot just hagin passat unes hores, la tinc molt clara en la ment! :D

Felicitats a tots els valents que heu preparat durant aquests mesos la marató de Barcelona!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2019 15:26 #602 per fandes (Associat/da)
Grans jaume86, Juanjokyokushin, bcnrosie, OscarB&J quins núvols més merescuts! Espectacular Jorfer, una de les referències maratonianes d'aquesta associació. Aconseguit jcarpa, que no és poc! Molt bé aquesta progressió Arcadi42. Felicitats per aquesta supermmp Trivix! Éxit rotund jramon, sens dubte.

Mona et multiplicaves! Carlescat mai falles!

Com bé comenten aquí, penso que la clau de tot és que "només" pugem fins a Travessera de les Corts i no la Diagonal alta. I per mi Meridiana no és cap handicap, doncs Can Dragó és zona domèstica... Però entenc que per qui no estigui avesat són molt kms i els darrers una mica solitaris.

Ara bé, el tram final crec que el prefereixo com és ara, tot i la duresa tangible d'Urgell i Sepúlveda, el fet de marcar-te petits objectius amb els girs de carrers m'ho fa més amé! Tenint en compte que ens movem en els kms finals... I les cames van més que foses!

11 Mar 2019 16:17 - 11 Mar 2019 16:21 #603 per AndreuRunner (Associat/da)
Felicitats a tots els que vau fer MMP, que vau realitzar una gran marató i als que no vau sortir-ne amb les vostres expectatives continuar remant que al final acaba sortin...i us ho dic jo que feia 9 anys que no hi havia manera amb la distància (moltes retirades) i al final ahir va sortir.....

Doncs si, molt content: 2h54'54" matant dos ocells d'un tret: la llosa de no retirar-me de la marató i, apart, tornar a fer MMP en la distància (tot i que només sigui per 13") fent sub2h55'!! Molt molt molt content. Ara cansat però ha valgut molt la pena. He optimitzat els 4 entrenos a la setmana amb una mitjana de quasi 60k les últimes 8 per tirar de cocu l'únic moment crític crític que va ser el 38k (on vaig perdre el sub2h54') però vaig saber revertir per poder baixar de 2h55'.

Ja escriuré en un altre moment més cosetes viscudes al llarg dels 42k, però sense tancar els ulls continuu tenint imatges de cada moment d'ahir. Brutal.

Gràcies pels ànims a tots!!

Fins ara,

Andreu

PD: l'avituallament Corredors.cat una passada!! Felicitats i gràcies!!!:muscle: :)

5'07"      Milla Montcada i Reixac 2019
16'52"    La Nostra 2012
35'01"    Can Mercader 2019
1h20'06" Barcelona 2019
2h54'54" Barcelona 2019

11 Mar 2019 18:22 #604 per rnou (Associat/da)
Hola!

Volia passar-me per aquest fil mentre intento preparar la crònica. Primer de tot, estic molt content i feliç, no d'acabar-la sino dels 28 kilomètres fets amb en fandes, Joan3 i l'Oriol. Ha estat de les millors coses d'aquest any (i encara estem al Març!). Ah! I sobretot poder situar a la meva mare en dos punts del circuit per poder-me veure :). Com a mínim es va adonar que no correm 4 arreplegats i va poder veure que sóc dels "primers".

Gràcies aurelian per estar atent als nostres temps i els ànims, ja em vas veure la cara quan enfilava crec que Plaça Catalunya ( tinc buits temporals-espaials xD), la cosa no anava bé. Mona veure't en aquella corba va ser un plus, no crec que hagués arribat al 2:46 ..., em va tornar mentalment dins la cursa. La foto del Pako just després "content"i fent broma malgrat les circunstàncies donen fe. Després ja l'avituallament em va permetre apretar per no baixar el ritme encara més. La Judith igual, que apareixia a tot arreu :).

Felicitats a tots per les vostres marques i temps. Jaume86, CarlosHB, AndreuRunner, bravo!.

Als debutants i novells :P fandes xapó!, Jon. Hem fet un debut amb el respecte i la preparació que es mereix la distància. Crec que no ens hem equivocat en les estratègies i si ha fallat alguna cosa no ho podiem controlar. Això sí, no m'imagino fent els 42Km remant sol (ja amb 14km vaig tenir-ne prou :P), així que fandes gràcies per montar la barqueta, tornaria a repetir-ho mil vegades!

Jon m'hagués agradat remar amb tú, però havia d'aprofitar aquest plus de forma que encara no sé d'on ha sortit, si tans sols fa un any feia BDN a 3:51! No em prenc res raro, ho prometo! Solament "competeixo" cada setmana :P. Espero que aquest "gap" que tenim ara el poguem minimitzar en uns mesos.

Reconec que m'he quedat per sobre del meu objectiu, que era un mínim de 2:45 per anar a Tòquio l'any que ve com a semi-èlit... ara haurè d'entrar al sorteig (12% de probabilitats... no veig cap marató ràpida que entri al Run as ONE abans de juliol, i que em doni temps de recuperar i entrenar).

La cursa va anar prou bé, vaig fer-la amb la banda del pulsòmetre i anava alt dels nervis (jo normalment tinc 32 ppm en repos i aquell dia no baixava de 50), però es va mantenir baix control i van començar a baixar al km 18 a ritmes normals. Segurament hauria fet un 2:43 alt, menys ja era un efecte eufòria o circumstàncies molt favorables, però va fallar el genoll sobre els 2x km alts (si reviseu el meu video de l'arribada, em veureu que quan paro i torno a arrancar pq pensava que no havia creuat la meta vaig mig coix). Segurament amb les llebres de 2:45, el genoll hauria fet mal igual, però el marge de temps sería nul anant en ritmes inferiors, així que portar els deures a la primera mitja m'ha anat molt bé.

En fi, igual que a en Fandes, coses que no han fet mal ni han molestat a la preparació apareixen de sorpresa a la marató. Així que per a la propera, treball específic pels genolls (que segur que hi ha :P)

No sé si era més dura o menys, però tres o quatre graus menys si que faltaven. Llàstima que les fotos de l'arribada a l'sprint i amb dolor no afavoreixen gaire :lol:

Un cop més felicitats a tots i totes.

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

11 Mar 2019 18:26 #605 per ERIC (Associat/da)
Bona tarda

un altre que va correr ahir a barcelona, bona organització i gran ambient pels carrers de barcelona, un pel desangelada la zona de diagonal mar; respecte al circuit nou, jo soc dels que m´agradava el paralel i no he vist una millora respecte a la proposta de passar per sepulveda i sant antoni; si bé es cert que la primera part de la carrera poder és més ràpida; terribe el pas per meridiana ( 7 km son masses + diagonal mar) ja que és fa dur. Pèro cal dir que s´han assolit millors marques en general, per lo que el canvi a nivell de marca és bo.

Respecte a la meva cursa buscava les 2h 57 min 45 tenia la pulsera asics i vaig anar clavant temps fins al Km 35, pero a partir d´alla les forcçes van fallar una mica; vaig intentar seguir el ritme del juanjo ( que varem anar plegats sis Km), però a partir del Km 35 ell tenia millor ritme i va marxar; també van apareixer un parell de llebres de sub 3h hores i temia lo pitjor, ja que si m´arriba a passar el gruix de corredors la estocada haguès sigut definitva, però sabia que la meva perdua de temps era petita i he mantingut el cap fred; finalment vaig poder salver el sub 3h i fer 2 h 58 min 59 seg a 21 segons de la marca personal i un minut 14 segons per sobre del previst. No està mal. Però m´en vaig anar amb un mal sabor de boca. Però no menystinc el sub 3 hores vaig lluitar i ho vaig donar tot.

el meu mètode de treball es bo per mitja i 10 km, pero obsolet en marató. Em permet baixar de tres hores, però per res més. Vaig fer 1h 20 min 37 en la mitja de barcelona, pero a la marato, amb el mètode de treball que tinc, com a molt puc rascar en la meva marca de 30 seg a 1 min, pero ja no més. És una reflexió que em faig,caldria canviar coses, però entrenar mes Kilometres seria letal per les meves articulacions. Felicitar a tothom que varem correr ahir, al marge del resultat ja que va ser un dia dificil i més d´un i de dos dels que varem correr ahir( almenys parlo per a mi) s´ens va passar pel cap engegar-ho tot a la merda i perdre una minutada, però varem aguantar el tipus. Fins la propera

11 Mar 2019 19:39 #606 per R61 (Associat/da)
Al final no vaig poder aplicar ni el pla A, ni el B,C, .. va haver de ser el Z.
Primer de tot la meva enhorabona a tots els cracs que es mouen per aquí amb les seves estratosfèriques marques :trophy: , també als que la vau poder acabar, als que ho veu intentar, als que ens vau animar tant :speaker: ( Mona necessitem una explicació, tens una germana bessona?), als que vau estar a l’avituallament, a Carles per les fotos i als que os agrada compartir-ho amb tots.
Pel que respecte a la meva 14ea, Marató finalitzada, dir que les matemàtiques no fallen i si afegim la meva agosarada il·lusió doncs passa el que ha de passar. Albert: tant de bo m’haguès quedat amb tu....
Hauria d’haver tingut en compte: un any mig lesionat, pocs kms setmanals, un parell o tres kgs de més, dos anys sense córrer cap Marató, en fi tot una pila d’elements per anar sumant i més que em deixo.
Sort que l’experiència serveix i a partir del km 25, caminant :walk: i corrent :runner: i amb els pensaments contradictoris: quina merda ho deixo i per altre banda : Rafa que no acabi això mai, quin ambient!, potser ja serà l’última! gaudeix-la! i així ho vaig fer, fins el 42195metre final :checkflag: ( a veure a mi sempre em surten en totes les Maratons com 500 metres més, ahir 42793).
Que més dir, que avui he pogut anar a treballar en condicions i que demà sortiré a córrer.
Rafa.

11 Mar 2019 20:33 #607 per Jorfer (Associat/da)
Felip, a mi m'ha agradat més el nou recorregut. Surts amb més alegria i pots agafar la velocitat de creuer abans, al no donar tants vols per Les Corts/Diagonal. Tens el tram de la Meridiana que es fa llarg, però vas distret al creuar-te a la gent en sentit contrari.
D'altre banda el Paral·lel es dilueix però per la zona del Mercat de Sant Antoni i el darrer tram de Sepúlveda, doncs també puja, no ens hem d'enganyar.
Si es comparen els metres de desnivell de l'anterior circuit i l'actual, ara n'hi ha menys metres de desnivell.

CarlesCat moltes gràcies per les fotografies.
Aurelian, gràcies pel seguiment.
Rosa enhorabona maratoniana.
Arcadi, quin palmarès espectacular que portes. Ja m'agradaria a mi fer maratons de manual, però a mi, encara m'agrada arriscar i no em surten i m'estavello.
JCarpa, crec que hem patit els dos els mateixos trams, però jo una mica més lent que tu, evidentment. Enhorabona pel marcote.

Continuaré.

11 Mar 2019 20:53 - 11 Mar 2019 20:58 #608 per Antirco (Associat/da)
Petit resum, la crònica poder la faré mes endavant
Aquí la foto del grup de corredors i guias ONCE que vam participar a aquesta marató.
Tots vem sortir del calaix groc -3h, un privilegi tenir a tocar davant nostre a tota l'elit, pell de gallina de veure la sortida
Com els ritmes dels corredors del voltant és molt superior al meu, decideixo posar-me just a darrera del Jaume corredor cec i el seu guia Miquel fins el km 4 que en despenjo ja que el ritme es rellenteix massa per l'objectiu que buscava. A parir d'aquí els km sumen i els parcials als mantinc molt regulars. La mitja la passo amb 1:50:11, massa ràpid, doncs l'objectiu es 3:45, però això en dona marge, la segona part la calor pot pasar factura, arribant al 30 certes molèsties al quàdriceps i aprofito un fisio que tenia al costat per que en rugí la cama, mes val prevenir que curar, ara màxima concentració per afrontar el mur, el 32 el passo be, les molèsties han marxat però al 34 comença a notar-se el cansanci, és hora de marcar petits objectius, Arc de triomf km 36 i al proper al 38, això en dona benzina per continuar. és hora de fer càlculs, porto 3:21:00 així doncs molt malament me ha de anar per superar el 3:45, en deixo anar per sensacions el ritme ja no es important i a dolentes sempre puc desconnectar de la marató i posar-me a modo 24h. i no tenir que caminar. Se que la marató la tinc al sac i en dedico a gaudir dels darrers km. Paro crono amb 3:44:56. No puc estar mes content

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'
Adjunts:

11 Mar 2019 21:58 #609 per tonivet (Visitant)
Molt be companys i companyes, no vaig poguer seguir la marató físicament pero per les xarxes i l'estrava us he anat seguint i he vist molt bones marques.
Llastima de la calor que va fer pero sembla que el circuit es millor.

Ara a esperar les croniques!!

12 Mar 2019 08:26 #610 per Sergi42195 (Associat/da)
Hola,

Jo vaig estar diumenge com espectador, i em va encantar veure'us i gaudint del córrer.
Sou uns campions, doncs feia calor per fer una marató segons el meu parer. A la meridiana, ja vaig veure molts participants "tocats", sobretot estrangers. Potser entrenen a baixes temperatures, i arriba el dia D, un dia de sol i aguanta com puguis. Estic parlant de corredors que s'apropen a 4 h o més. Els professionals, no ho detecten doncs a les 10:45 h, ja es troben a la Font mágica.

Apa, vull seguir llegint-vos, que els protagonistes sou vosaltres.

Fins aviat,

12 Mar 2019 09:45 - 12 Mar 2019 10:00 #611 per jordi40 (Visitant)
hola companys bon dia
una altre vegada finisher de la marató de Barcelona... i van 9!!!
temps final 03:50:52 mes o menys el temps que tenia previst
a partir de la referencia de la mitja marato de barcelona de fa un mes
en 01:45:03.
menció especial pels voluntaris que es van volcar amb els corredors, la gent animant de manera increible, no recordo en altres edicions veure tanta gent animant.... una passada
coses en contra per dir algo... la calor que va afectar a aquells que van fer un
temps a partir de 03:45 personalment la vaig notar la ultima mitja hora.
el garmin que com es costum em va marcar casi un km de mes, una cosa
que ja ho trobo normal per cert i
el pas per la catedral que ara ja no es fa i es una llastima
a veure si reconsideren aquest aspecte i l arribada una mica diferent
evitant tota la pujada del paralel, pero el canvi de recorregut no estic
segur que sigui millor que fer tota la pujada.
En resum, molt content de la meva novena marató a Barcelona encara que el temps es discret comparat amb els crack que hi han per aqui.
ara a descansar una miqueta i despres a continuar els entrenaments
de cara a la marato de Praga del 4 de maig, on intentarem aproximarnos
a 03:45, ja estaria força be.
Seguirem sumant
Road to Praga!!!

12 Mar 2019 10:12 #612 per bebop (Associat/da)
Un altre que va completar la Marató de BCN, la número 23 en el total de maratons. Vaig fer pitjor temps del previst però en la linia dels últims temps. Vaig tenir molèsties a la cama dreta des-de l´inici així que vaig decidir dosificar molt, sobretot a la segona part, i vaig acabar em 3:33:12. Fins i tot vaig apretar una mica del km 40 a l´arribada, senyal de que estava relativament "fresc".

En relació als canvis no sabria que dir. El tram de la Meridiana va ser etern. M´agradava passar per la catedral i el Portal de l´Angel. També penso que la pujada del Paral.lel era un signe d´identitat d aquesta marató. Ara bé, he de reconèixer que aquest final mentalment es més suau.

Només queda felicitar a tots els que heu acabat aquesta magnífica cursa. Gran ambient i un 10 en el tema avituallaments.

Jorfer: he tingut la sort de formar part d´un parell d´aquestes estupendes barquetes que montes. La primera va ser la del 2011 on tú vas baixar de 3:10 i jo vaig fer MMP (3:10:46) i un altre vagada a Castelló. Felicitats per la teva 25 marató a BCN i per la teva dedicació a tots els companys correcats. Es tot un detall que et quedis esperant a l´arribada per saludar.

12 Mar 2019 10:19 #613 per OriolPA34 (Visitant)
Bon dia! Escric per donar les gràcies. Les gràcies als que vau animar, tant si us coneixia o no, si us vaig veure o no, als companys corredors i sobretot al gran fandes i joan3 que juntament amb en rnou van muntar una corbeta espectacular.

Vam sortir super còmodes i els kms passaven com el vent. Impressionant la comoditat dins del grup, i els ànims que rebíem gràcies al renom del Joan i del Dani, brutal. Va anar tot super rodat, passant la mitja en 1:20:27 amb bones sensacions. Però de cop em vaig apagar. I no vaig creure en mi mateix, i me’n vaig recordar que havia fet una preparació molt molt justa per aquesta marató, corrent des del 2 de gener però entrenant una mica en sèrio des del 2 de febrer. M’han faltat entrenaments llargs i sèries de qualitat, no he tingut temps i ara veig que em vaig sobrevalorar massa a l’escollir el ritme. Al km 28 vaig fer un DNF de ràbia.

Vaig creure que per fer una marca que ja tinc i patir no valia la pena. Que era culpa meva i exclusivament meva no haver entrenat millor, a la vegada que no contemplo sortir a un ritme modest a una marató, jo competeixo super poc i per passejar ja no m’hi apunto. Però ara apenso que per respecte hauria d’haver acabat. No tenia cap molèstia ni lesió, tenia males sensacions i començava a perdre ritme. Sé que n’hauria perdut més. Però era un respecte cap a mi, cap els companys, cap a la meva dona i família, cap a l’organització i un llarg etc.

Faig moltes coses i el temps és el que corre (i no jo:laughing: ), a més la resta de l’any faig bici i muntnaya. O sigui que si vull optimitzar els 4 mesos que corro “pla” m’ho hauré d’estructurar millor, sinó em frustraré una i una altre vegada. La veritat que psicològicament he quedat una mica tocat, amb aquest bany d’humilitat que vaig rebre; sempre he volgut córrer com molts companys de per aquí, aconseguir unes marques que crec que podria assolir, però la diferència és que no tinc la constància ni dedicació que tenen ells. Per això us aplaudeixo, jo em sento una mica enfonsat pel fet que haig de preguntar-me si m’agrada prou córrer com per fer una preparació ben feta o sortint a rodar al meu aire ja m’està bé, que total per córrer 40 kms còmodes ho puc fer qualsevol dia entre setmana a les 10h sense pagar inscripció, sense mobilitzar la família i sense despertar la dona un diumenge a les 05:50.

Hi pensaré. Felicitar a tots els “acabadors”, que tot i el canvi de recorregut Barcelona segueix sent Barcelona, la data segueixo pensant que és massa tard i ahir la caloreta a partir de les 10h es va notar. Enhorabona a la meva barqueta, us vaig veure arribar (tot i que una mica desmembrats), i a qui fa molts anys em va encomanar això de córrer Andreu que diumenge va fer una maratonassa. I els dos protagonistes de la revista i grans corredors Jorfer, XaviNadal per la vostra constància maratoniana:clap:

Fins aviat, i de nou, moltes gràcies!

12 Mar 2019 10:28 #614 per bebop (Associat/da)
¿Algú pot penjar la foto oficial correcat abans de la sortida?

Estaria molt agraït.

12 Mar 2019 11:10 #615 per Luigi (Visitant)
Bones,

En primer lloc, felicitar i agrair a tothom que diumenge al matí va ser implicat en la marató: corredors, públic, organització, etc. etc. perquè tots i cadascun en som responsables i a la vegada vam poder gaudir d'aquesta festassa ciutadana i esportiva. M'agradaria felicitar especialment al Jorfer i el XaviNad perquè heu aconseguit una gran fita, i a més a més en un estat de forma admirable!

La meva crònica:

"En el maratón se corren 30 kilómetros con las piernas,
diez con la cabeza,
dos con el alma
y 195 metros con los ojos llenos de lágrimas"

(retransmissió a TV3 de la marató)

Doncs ja avanço que a Barcelona en el meu cas només he pogut córrer amb les cames, perquè la resta ho he hagut de fer en metro...

I la crònica comença fa unes setmanes, després de la mala experiència a Tarragona. Em volia treure l'espina i vaig decidir que a Barcelona faria una cursa per crono, no amb la filosofía del "córrer per córrer", sinó cercant una marca, que assenyadament podria ser el sub3h30min, de manera que així vaig enfocar les setmanes prèvies, amb una tirada de 30 kms a 5 min/km entre Ripoll i Sant Joan de les Abadesses que em va acabar de donar confiança.

El dia D arribem d'hora a Barcelona i aparquem a Les Corts, per poder anar escalfant tranquilament mentre baixem cap a Plaça d'Espanya. Després de molts anys i esforços sembla que la ciutat ha acabat de fer-se seva la marató i es respira un gran ambient. Enrera queden aquells anys de botzinades i incomprensió (el 2005 ni es va celebrar). Ja a la sortida, em noto bé, escalfo tot el que puc, i no em cal mentalització perquè fa dies que estic pensant en la prova i estic segur que ho faré bé.

Sortint des del calaix de 3h15-3h30min tothom va per feina, així que em deixo endur, molt prudent. Km 1 en 4.50, però al km 4 ja marco 20 min i algun segon. La tàctica desitjada era córrer per davant de la llebre de 3h30min, així que pujo gradualment el ritme per agafar un coixí mínim d'1 minut respecte una previsible mitja d'1h 45min. Tot va fent segons el previst, i estic tan enxufat que al km 10 marco 48.44. I força fresc. Abans, al km 7 rebo els ànims de la Lídia i l'Alina que, gràcies a la nova app pel mòbil, saben on sóc i què estic fent. Ens retrobarem al km 17-km 20, amb el tradicional avituallament personalitzat.

El dia s'ha llevat calurós i per tant, vaig sempre que puc per l'ombra. Economitzo tot el possible, intento gastar el mínim, excepte per donar la mà a tos els nanos que la ofereixen: aquests seran els futurs practicants d'aquest esport que tant ens agrada. Agafo aigua i a més a més de beure, em mullo cames i cap. La litúrgia és bàsica i senzilla des dels primers moments.

Una vegada al carrer Mallorca ens espera una llarguíssima recta de molts kms fins quasi ben bé el Besòs. Fa estona que noto lleugerament un feix del bessó però no li dono importància. Intento seguir una recta però de tant en tant has de vigilar amb algun corredor, de tant en tant reps algun copet de colze, però diguem que es pot córrer relativament a gust. És sorprenent la quantitat d'estrangers que corren i les seves procedències, al meu costat n'hi ha un d'Islàndia i dos de la Isle of Man (UK). I també s'agraeixen les estrangeres, és clar.

A la Meridiana el sol ja comença a fer nosa i intento mantenir-me en uns 4.50 que crec que són assequibles. L'animació és realment motivadora, així que inclús he de posar seny. Avui vull fer del 20 al 30 al mateix ritme, totalment regular, no com d'altres vegades.

Aquesta part, que temia feixuga, va passant agradablement, tot i que amb el ritme monòton i repetitiu noto el bessó cada vegada més dur. No ho entenc perquè fa dies que descanso i amb massatges previs no hi havia notat res d'estrany. Al km 20 rebo les gominoles i el recuperat-ion. Aquí perdo una mica la concentració, més encara quan arriba l'avituallament de la organització, a on has d'anar amb molt de compte amb d'altres corredors que es creuen i tota la brossa del terra.

Passo la primera mitja en 1h 42min 08 segons: millor imposible. Ara puc estar-me 1h 48 min a la segona mitja per baixar de 3h 30min, ja que avui no cerco doblar ni menys encara l'split negatiu. Novament em torno a concentrar, perquè aviat arribaran els moments clau, ben soferts. De mica en mica, al meu voltant s'està formant una petita colla de corredors que ja conec de vista i que em serveixen de guia, sense haver d'anar mirant continuament el rellotge, al qual no estic habituat. Tot plegat, m'ho estic passant veritablement bé.

Aviat canvien les coses. El tema del bessó ja em destorba i no el puc ignorar. Camí de la Diagonal, encara que no sigui el més adient, provo de modificar la petjada per si noto alguna millora. Començo a pensar que serà un problema important perquè malauradament va a més. Més aviat tot degenera ràpidament. Passat el km 25 començo a comptar enrera perquè amb cada impacte la cama em fa un mal terrible. Després del km 26, Diagonal amunt, redueixo sensiblement, però ja és insoportable. Al km 27 decideixo aturar-me a fer estiraments, perquè crec que em trencaré. Al Km 28 intento alternar trotar i caminar, però no puc avançar, és inútil.

Game over.

Amb prou feines puc caminar. Passa el grup de 3h30min. I encara hi ha gent del públic que m'anima! Ai si pogués córrer, m'he quedat amb tantes ganes…

Ara comença la segona marató. Molt amablement una noia de Lleida em deixa trucar. M'espero mitja hora llarga a Glòries, després una altra bona estona en metro, a on comprovo que no sóc l'únic perjudicat del dia. Afortunadament, el mal tràngol anímic aviat ho tinc superat, encara que signifiqui el meu primer abandonament en una cursa després de tants anys. Al cap i a la fi, per molt inesperat que ha set, no he pogut fer res i ja he fet tot el que he pogut. Definitivament, malgrat la decepció i l'absurd de la situació, estic força content del rendiment. No sento que hagi abandonat, més aviat ha sigut com una mena de coitus interruptus atlètic.

Properament a Empúries tindré la oportunitat de treure'm dues espines: Tarragona i Barcelona, n'estic convençut.

12 Mar 2019 11:12 #616 per Jordi (Associat/da)
El dia va ser complicat per fer una marató :sunny: :sick: moltíssimes felicitats a tots :great:

Per la meva part a veure si em vaig posant al dia en fer les cròniques enrederides :oops:
Som-hi amb la "mini crònica", de la segona mitja de la marató com a llebre ;)

La "meva marató" consistia en fer de "llebre" de la segona mitja per intentar un sub4h i portar un ritme creuer de 5:30, però el dia D va sortir rana i ja va venir el company tocat a la mitja :sob:

El dia es presenta ideal per anar a la platja, jo estic fet pols d'una setmana d'esquí i del viatge de tornada en cotxe. Estic amb molts nervis i dubtes; i si no puc complir amb el compromís de llebre i als 5,10,15 Kms he de dir que tiri que jo no puc; just quan més em necessitarà :sick: Me ficat en un sarau que em provoca una angoixa i mandra poc normal, però sóc de paraula i si puc ho he de intentar B)

Arribo al punt clau, la Meridiana poc abans d'arribar a la mitja i l'ambient ja em motiva :woohoo:
Trobo en DEL@ que també farà quelcom semblant i petem la xerrada mentre anem veient i animant els companys maratonians :hearteyes: :hearteyes: :party: :party:

Els nervis van passant, la xarrameca amb en DEL@ i el veure els companys i animar-los fa que ja estigui neguitós per començar a còrrer :cheer: :rabbit:

Ara els nervis s'han transformat en i si no el veig? :scream:
Per sort el veig de pujada i ja el situo en el grupets de corredors/companys que porta davant i darrere :great:

La salutació no ha estat molt efusiva i ja pateixo perquè sospito lo pitjor, avui no es el dia i el ritme creuer haurà de canviar a ritme supervivència :coldsweat:

Esperant que torni de baixada el neguit continua a pitjor i si no el vaig ara de baixada que es quan me d'incorporar :sick: , l'espera es llarga i ja estic mosca perquè he vists tots els companys que anaven davant i darrera seu i a ell no el veig; i si ha passat, hauria d'haver preguntat als companys corrent al seu costat :scream: just en el moment que ja pensava en fer l'esprint per preguntar companys de davant el vaig i es confirma que la cosa no va bé :sob:

M'incorporo i només em situo al costat esperant a veure com van els ànims i el ritme :dry: no vull que gasti forces i teniem pactat que em diria el pas de mitja i les sensacions, però no hi ha paraula :shit:

No ser que fer per animar :? , sóc conscient que es massa d'hora per no esta complint el ritme i que el que queda només pot anar a pitjor :sick: :scream:

Anem fent just per sota de 6:00, però massa d'hora ja em de parar a caminar :sob: Ja veig que la meva "feina" avui serà fer que no es retiri i acabi sí o sí de la millor manera possible.
Tracto de marcar-li objectius i pautes a curt termini, anem fent un CACO pactat de X Kms corrent i Y m/Kms caminant, però no sembla que vulgui fer-me cas, el cap li diu que d'acord, però el cos i cames avui li diuen que o l'escolta i fa cas o li farà pagar.

El deixo fer, jo només estic al costat pel que demani i per intentar que acabi :S

El calvari del CACO s'acompanya de rampes,... i em plantejo que potser no podrem ni acabar, hauria d'haver aprés el mínim per fer de fisio :scream: :sick: Sento ràbia, impotència, patiment i un munt de sensacions estranyes :confounded:

Els kilòmetres van passant lents i les rampes i malestar van en augment, ara fins i tot jo crec que m'estic enrampant, però com per explicar-li les penes a algú que porta 21Kms més i que s'ha preparat per aquell dia :(

Finalment veig que si o si acabarà i estic amb el regust agredolç de poder saber que probablement serà finisher "gràcies a mi", però que la marató a estat massa dura en el dia D; jo estic patint calor i massa castic de cames pel CACO, però cada cop queda menys :checkflag:

Arribem al final al Km 42 i jo m'acomiado per deixar que "gaudeixi" dels seus metres finals i retrobar-lo amb la medalla tot fent unes cerveses :beer: :beer: :party: :party:
Marató acabada i "feina" feta, espero que no em veti com amic i que continuï tenint ganes de fer maratons i que li faci de llebre :pray:

Felicitats company, avui tu has ben guanyat :trophy: :heart:

I ara a seguir llegint-vos, els autèntics protagonistes i herois :hearteyes:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

12 Mar 2019 12:31 #617 per CarlesCat (Visitant)
Hola amics aquí deixo unes FOTOS que m’ha passat el Fernando Yika de la Marató pel km13.

photos.app.goo.gl/SkjAqUVeXnpY6rxh9

photos.app.goo.gl/B58A6C7c3AfWdjZHA

12 Mar 2019 13:56 #618 per Ramon_B (Associat/da)
Moltes felicitats a tots els valents/es que vau fer diumenge la marató.

Crec que va ser complicada per la calor, al menys es el que jo vaig veure al avituallament del Qm 38 , no donavem abast amb el Powerade !!!

Ha estat un plaer poder participar enguany des de l'altre costat al avituallament correcat i poder animar-vos a tots.

Sou molt grans :heart: !!!

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

12 Mar 2019 16:42 #619 per Willy (Associat/da)
Ei!

Be, primer de tot, felicitar a tothom els que vau córrer diumenge! Als que van acabar, als que no van poder, als que van fer MPP i també als que es van quedar a prop o no tant a prop... Es opinió meva, però per mi tothom que decideix preparar una marató i col·locar-se a la línia de sortida ja mereix els meus respectes. Després la cosa surt millor o pitjor, però això ja hi va. Així doncs, l'enhorabona! :great:

Als mes propers ja us vaig felicitar en persona diumenge mateix, o si no us vaig veure per XXSS. Tremendus tots! :raised: :raised: :raised:

Aquest any vaig poder gaudir la cursa com a espectador. Vaig veure passar el primers cosa que mai havia pogut fer. Va ser rollo volta ciclista: ja està? collons! quines besties! Després a la resta del pilot, animant-vos en diferents punts, fent algun vídeo i finalment donant suport amb en Jordi Glz, Raul, Oscar i no recordo qui mes a alguns companys a la part final. Una altra manera de participar. Molt maca i emocionant. Em va agradar molt!

Us deixo uns vídeos que vaig fer. Aquí sortiu uns quants:

www.dropbox.com/s/9ygrqxsi3xkekmp/VID_20190310_085234.mp4?dl=0

Aquí ja si que us vaig agafar a gairebé tots:

www.dropbox.com/s/mb4ng21lv3n0pt1/VID_20190310_091249.mp4?dl=0

Apa!

Salut,
Willy

Salutacions,

Willy_DePu

12 Mar 2019 20:04 - 12 Mar 2019 20:20 #620 per mario.cat (Associat/da)

bebop va escriure: ¿Algú pot penjar la foto oficial correcat abans de la sortida?

Estaria molt agraït.

Adjunts:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats