Dennis tampoc et relaxis
Som-hi amb les dades sobre el meu estat físic i psicològic abans de la marató

- Em noto fort

- Estic més baix de pes que mai

- Després de les aventures de triatlons, marató de muntanya vaig fer dos bones competicions fortes: Cross de Sants i Behobia-San Sebastián
- No he fet ni un test clàssic que em marqui com estic per afrontar la marató

- Estic "seguint" un específic de 8 setmanes: normalment agafo plans de 12-14 setmanes, però amb aquest estic aprofitant la suposada base

- Vull canviar l'aport energètic de gels per UCAN i veure que passa (els gels crec que em provoquen pics innecessaris i poc beneficiosos)
- Si es curta, podré estar més a prop de MMP
El planning que "segueixo" es per baixar de 3h20 i el podeu consultar aquí:
www.foroatletismo.com/planes-de-entrenam...-de-3h20-en-maraton/
Reclama una base de 3 mesos (12 setmanes) amb 65 a 85 km setmanals, que realment no he mirat si compleixo, però suposo que sí.
Els 3h20 estan molt lluny dels meus 3h28 actuals i entenc que per això els ritmes que marca el planning no arribo gairebé mai, però ho intento i en funció de la primera sèrie/canvi/... adapto a lo que puc o ho deixo estar.
M'he saltat molts dies, pràcticament un a la setmana no l'he fet i la tirada llarga de 30Kms a 3 setmanes de la marató no la vaig fer i la vaig canviar per la Cinc Cims d'uns 27Kms de muntanya a 2 setmanes que van sortir prou bé.
Aquesta setmana he hagut d'avortar unes series, perquè les cames encara es queixaven de la pallissa a la muntanya i realment he començat el tapering molt abans
Diumenge torno a tenir una bogeria afegida per mi dins del planing que es fer una milla a tope i que sembla evident que no aporta res a un planning de marató, però em feia il·lusió i espero fer MMP tot i les cames cansades de la muntanya
Pensareu que sembla que no m'ho prenc "seriosament", no?
Doncs realment sí i no, només era una marató de tràmit per no perdre competitivitat en la distancia (els comentaris de que sigui curta em toca molt la moral i l'objectiu està lluny: marató de Berlín), valorar noves maneres d'entrenar i d'avituallar-me.
Aprofitant que està a prop i que puc anar i tornar sense problemes ha fet que m'apuntes tot i que molt probablement la distancia no em permetrà saber la marca final, però si faig MMP benvinguda serà i si realment el recorregut marca la distancia correcta serà una gran satisfacció i molt probablement em pugui convertir en un incondicional com en
Dennis tot i que no acostumo a repetir maratons
La valoració de ritme encara la tinc per decidir fins l'últim moment, però considero que l'entreno ja està fet i les conclusions ara mateix són que estic ràpid, però amb falta de kilòmetres i exercicis de core, es a dir, que el mur casi segur que el vaig i el tema es si m'estamparé del tot o el podré passar amb una marxa menys
Ja he rebut resposta al correu per recollir dorsal el Diumenge i ja hem triat amb els pares que m'acompanyaran en cotxe el restaurant per la recuperació

ara només queda fixar el ritme entre el ventall de possibilitats de 4:50-5:10, es a dir, sub3h24 o sub3h38
Salut!
Jordi