Marató de València 4-12-22

Marató de València 4-12-22

15 Gen 2022 16:17 - 15 Gen 2022 16:22 #1 per No Surrender (Associat/da)
Fa quasi 10 anys (maig del 2012) vaig obrir el fil de la Marató de València, la que seria la meva primera Marató.

Des de llavors han passat millons de coses, però em fa especial il·lusió obrir el fil d'aquest Marató 10 anys després :heart:.

Per mi va ser un punt d'inflexió en el món del córrer. No en tenia ni idea (bé, ara tampoc, però ara ja se a qui demanar ajuda). Vaig trobar un lloc on aprendre i on compartir neguits.

Recordo amb molta tendresa quan tots els companys de fil pensaven que jo era un home i em tractaven en masculí, perquè el meu nick és totalment neutre. També recordo que va ser l'any que vam conéixer a en ToniVLC i que ens va captivar a tots, i que després va serguir involucrat amb la nostra associació. I clar, és inevitable recordar abans de la línia de sortida la cara de'n Zenon quan li deia que era la meva primera Marató. També recordo a en Curat i a en Danigoal, tots els consells i el que em varen ajudar. Impossible oblidar-ho. :heart:

He tornat a València més vegades, crec que és una gran Marató. Però mai ha estat com la primera, perquè tot i que aquel dia no fes marca (però és la meva regona marca, crec), és la Marató que millor he gestionat a la vida...amb una parcials collonuts i amb una segona mitja millor que la primera.

Han passat 10 anys :? , però ara mateix tenc la mateixa il·lusió, o més....perquè ara ja se el que se sent quan arribes. Tambè ha canviat que peso 10.000 kg més i que el dorsal m'ha costat 3 vages més .....Hòstia puta 120 euracos!!!!! :sick: També ha canviat que aniré a la sortida acompanyada de la meva jove :hearteyes: , que ja li vaig dir que li regalava el dorsal (També li he explicat que en cursa cada qual a su rollo, que si no, jo m'agobio)....pots comprar moltes coses a la vida, però jo vull ser la que va regalar el dorsal de la 1ra Marató. :sunglasses:

Sigui com sigui, quan he tornat a correr València, he tingut la sensació de correr a casa de tanta gent coneguda que he vist!. :raised: Si la salut ens ho permet, allà estarem....sigui com sigui, i els entrenaments que siguin. Ara mateix aquest il·lusió em dona moltes forces per tirar endavant les complicacions de la vida laboral.

Us convido a entrar per aquí de tant en tant :party: , sempre penso que aquell fil de la Marató de València em va fer conectar amb molts correcats, i a dia d'avui alguns ja s'han convertit en família. :heart:

A vegades, unes petites paraules que escrivim aqui, poden ajudar algú. Jo mai, mai , mai de la vida hagues aconseguit fer aquella Marató i gestionar-la a tant bé si no hagues sigut pels companys de fil que em varen ensenyar i motivar a parts igual.

A casa encara recordem quan em vaig aixecar del restaurant corrent com una loca i vaig perseguir a en Danigoal :heart: per saber com li havia anat la Marató.

Les inscripcions, per si hi ha algún nou com jo fa 10 anys, són aquí:

www.valenciaciudaddelrunning.com/maraton/maraton/

Anirem xerrant...a veure si trobo la foto de la sortida de fa 10 anys amb tots els compays i també l'enllaç al fil, que com era la web antiga potser ja ni s'ha recuperat.

Animeu-vos a entrar de tant en tant, i pensem amb els nouvinguts! :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2022 18:08 - 15 Gen 2022 18:08 #2 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molt gran Sr No Surrender,

120€??

Estarem pendents

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2022 18:54 #3 per Tiny (Associat/da)
Fantàstic No surrender :party: :party: :party:
Mols ànims en la preparació!

Jo la vaig còrrer al 2014 i també m'agradaría tornar-hi... :whistle:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2022 22:44 #4 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Helena :heart:
Jo estic inscrit aquesta marató i el meu fill Ruben també tinc bons records amb tu a Valencia i també amb el Zenon crec que serà la 5.ª marató que faré de Valencia i si no passa rés serà la meva 41 pero aquest any la faré amb 60any ens veiem a Valencia peró avanç ens em de veure el día 29 de maig en la nostre pujadeta de Coll de Pal

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2022 00:03 - 16 Gen 2022 19:15 #5 per mario.cat (Associat/da)
Es curiós Helena. Aquest matí m'he passat pel fòrum per veure si estava obert el fil i no ho estava. Ara per la nit, veig que ja l'has obert tu. M'has llegit el pensament.:stucktongue

Molt boniques les teves paraules explicant les teves emocions. Grande !!!!! :heart: :heart:

Jo no l'he fet mai, però justament ahir em vaig assabentar que Zurich passa a patrocinar tant la Mitja Marató com la Marató de València, i com tinc varies pòlisses d'assegurances, doncs intentaré obtenir dorsal quan obrin el període d'inscripcions gratuïtes. Crec que ho tindré difícil. Però si ho aconsegueixo amb alguna de les assegurances, doncs allà ens veurem a la que espero que sigui la meva primera marató de València.

Som-hi.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2022 01:31 - 16 Gen 2022 01:49 #6 per andreugg (Associat/da)
M'agrada com ho expliques No Surrender! Aquest 10 anys sumen molts kms per darrera, doncs un servidor també està apuntat per anar si no hi ha cap impediment la cursa.

El tema del preu, podríem obrir el melo però crec que al final el que compte és que la gaudim i estem contents, a comparació pago més per poder dormir una nit i viatjar allà. La darrera tot i el vent la vaig gaudir aquell ambient aquella vida.

PD La novetat aquest any serà que entra Zurich, una més que la companyia agafa ja tenen Sevilla, Barcelona, Malaga i ara València.
(Perdoneu si m'he deixat alguna ja la direu vosaltres)

Apa una abraçada per a tots i ens anem dient com va el camí a València.

Salut!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2022 09:25 #7 per OscarBolo75 (Associat/da)

mario.cat va escriure: Jo no l'he fet mai, però justament ahir em vaig assabentar que Zurich passa a patrocinar tant la Mitja Marató com la Marató de València, i com tinc varies pòlisses d'assegurances, doncs intentaré obtenir dorsal quan obrin el període d'inscripcions gratuïtes. Crec que ho tindré difícil. Però si ho aconsegueixo amb alguna de les assegurances, doncs allà ens veurem a la meva primera marató a Valencia.

depiesacabeza.zurich.es/corre-gratis/?ut...603605775.1640336455

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2022 13:17 #8 per tonivet (Associat/da)

andreugg va escriure:
PD La novetat aquest any serà que entra Zurich, una més que la companyia agafa ja tenen Sevilla, Barcelona, Malaga i ara València.
(Perdoneu si m'he deixat alguna ja la direu vosaltres)

San Sebastián, tot un clàssic.
Jo tinc també molts bons records de València. En el meu cas va ser el 2011 i vem llogar un autocar de tants correcats que hi anavem: dimoni, boris, miguelsbd, jaumeteres i senyora, oriol de terrassa, pol huinzinga, i molts més que em deixo.
No Surrender desitjo que tinguis una bona preparació amb el mínim d'entrebancs i estaré atent al fil :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2022 17:22 #9 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Iniciar el fil d'una marató amb un missatge com el de la No Surrender és una absoluta MERAVELLA. :great: :great: :great: :clap: :clap: :clap:

De tant en tant passo pels fils de les maratons, en plan voyeur, no participo mai, no faig maratons, però aquí no me n'he pogut estar de fer un petit comentari. ;)
Encara falten molts mesos per endavant però us desitjo a tots/es molta sort en la preparació i que ho gaudiu molt tot plegat.

Salutacions!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT:
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 48'55" 10km de la Mitja Marató Colomenca
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2022 17:54 #10 per Danigoal (Associat/da)
Espectacular Helena :clap: :clap: :clap:

No Surrender va escriure: Fa quasi 10 anys (maig del 2012) vaig obrir el fil de la Marató de València, la que seria la meva primera Marató.

...

A casa encara recordem quan em vaig aixecar del restaurant corrent com una loca i vaig perseguir a en Danigoal :heart: per saber com li havia anat la Marató.


Aix, mallorquineta... :heart: Un honor formar part del record de la teva primera marató (i de la teva familia :laughing:) , encara que en aquell moment no et debia rebre com et mereixies (per la brutal marató que vas fer i debutant!)


Molts ànims i espero no fallar i anar passant-me per aquí a donar ànims (consells segur que ja no et puc donar) i fer el seguiment del proces d'entrenament i de la marató

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2022 19:13 #11 per mario.cat (Associat/da)
Respecte al preu del dorsal de València, jo considero també que es car, però fa uns dies, trastejan pel Youtube, vaig trobar un video on s'expliquen diferents aspectes del preu d'una marató i concretament del preu de la marató de València. I d'entre aquests conceptes hi ha un que a mi personalment m'encanta. Es el concepte de les anomenades "butxaques mentals".

Si disposeu d'una estoneta, feu-li una ullada al video perquè crec que es molt interessant saber com s'assigna el preu a una marató i a veure si us agraden les "butxaques mentals".

L'enllaç es aquest:



Salut, cames i quilòmetres !!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2022 01:46 #12 per andreugg (Associat/da)
mario.cat gràcies pel vídeo bona explicació. Crec que el vídeo ho ha dit perfecte en tots els aspectes

Apa salut i kms!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2022 10:01 #13 per grampy (Associat/da)
Helena boniques paraules de presentació d'aquest foro, sé que estàs molt motivada i amb moltes ganes de fer coses, córrer i gaudir, aquest any passat ha sigut una mica :shit: :shit: i l'hem de deixar enrere i tornar a la "normalitat".
Només espero poder veure't o coincidir aquells dies a València :stucktongue, ja que jo hi seré per 1° vegada a aquesta marató que per mi serà la 45º. Jo encara vaig poder agafar dorsal per 90€ per aquesta "la 7ena Major" que li diuen , 120 eurakos ja comencen a fer mal però en comparació el viatge no ens he surt tan car.
Ens anem llegint.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2022 22:43 #14 per fandes (Associat/da)
Endavant valencianes i valencians! Jo també us miro en plan voyeur... Però com mola veure la motivació que desprén la No Surrender (l'any passat a Coll de Pal ens vam embolicar a uns quants per anar-hi!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jun 2022 17:36 #15 per mònica (Associat/da)
Hola tothom!

Doncs jo sóc una de les que estava esperant ahir pescar algun dorsal dels que regala Zurich als assegurats...la meva estratègia era anar directe als de la marató de València i si no n'aconseguia, anar cap a Donosti...i res, a la primera pim pam...ja tinc dorsal, avui he agafat hotel i ja només falta entrenar-la bé i gaudir-la molt :hearteyes: Si tot va bé serà la meva 8a marató, no m'ho crec ni jo!

No surrender quin regal tan xulo per la teva jove :heart: . Ja ens anirem explicant, no he corregut mai a València així que et llegiré molt atenta!!!

Vinga, salut!!

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2022 17:48 #16 per MATEN (Associat/da)
Inscrit també a València.

Serà la 1a vegada que la corri.

Espero compartir alguna tirada previa amb Miguelsbd :smirk:

Anem "parlant".

DARRERES MILLORS MARQUES (ÉS EL QUE HI HA) :

52'44'' - 10 KMS LA MERCÈ 29 SET '19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2022 01:25 #17 per Hoommerr73 (Associat/da)
Un altre que hi farà cap a València.
Aquest any si tot va bé doblet.
Mitja marató València el 23/10/2022 i Marató el 4/12/2022 :party:

Molta pota a tots i totes en les vostres preparacions :muscle: :muscle: :muscle:

Marató 03:45:42 Valencia 2016
Mitja 01:42:12 València 2018
10 km 44'34" El Prat 2017
5 km 21'49" Pallejà 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2022 16:58 #18 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Helena :hearteyes: :hearteyes:
Aquesta marató enirà per tu

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2022 13:30 #19 per mario.cat (Associat/da)
Ningú diu res ??? :sunglasses: :sunglasses:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2022 14:00 #20 per mònica (Associat/da)
Tens raó mario.cat estem tots molt callats :lol:

Com aneu? Per aquí amb ganes que arribi diumenge, a veure si ens surt un dia una mica fresquet que a la mitja va ser una mica un forn!

Per suposat, la meva va també per la Helena:heart:

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.