- Missatges: 12
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Llullo va escriure: Val a dir que a la Mitja Marató de Terrassa vaig fer els 6 darrers km amb la llebre d'1h50, i haig de dir que li estic molt agraït per la feina. Em sembla que és un dels vostres companys
XaviCht va escriure: Jo la faig. No estic al 100%, sinó m'oferiria a fer de llebre de 4h. Ara no tinc cap garantia d'aguantar el ritme....
Llullo va escriure: Val a dir que a la Mitja Marató de Terrassa vaig fer els 6 darrers km amb la llebre d'1h50, i haig de dir que li estic molt agraït per la feina. Em sembla que és un dels vostres companys
Sí, el Manolo era la llebre d'1h 50 a Terrassa, a mi també em va ajudar molt anar amb ell. Jo era l'altre que anava amb samarreta correcat
Llullo va escriure: Sí, em sembla que et vaig veure.
Si vas amb la idea de fer 4 hores potser ens veurem també a la cursa.
XaviCht va escriure:
Llullo va escriure: Sí, em sembla que et vaig veure.
Si vas amb la idea de fer 4 hores potser ens veurem també a la cursa.
Vaig amb tota, tota, tota, la idea de fer 4h, si vols fer 4h vine amb mi, té pinta que seré fàcil de localitzar
Per entrenar per la zona, pots anar quasi on vulguis. A qualsevol dels pobles per on passa el recorregut et serà fàcil. Si vols fer uns quants kms més aviat planers, pots començar a Llagostera, anant cap a Cassà, fins on vulguis, per exemple. No tindràs problema per aparcar a cap poble. Si vols començar a Girona, aparca prop de la sortida en direcció Llagostera. Hi ha un aparcament tocant al riu, ja fora del centre. Si vols fer la part del desnivell, pots començar on vulguis a la zona de Castell d'Aro o Santa Cristina, o a Platja d'Aro (tot i que des de Platja d'Aro no estarà indicat perquè estàs fora de la via verda, que el més a prop de Platja d'Aro que arriba és aquí goo.gl/maps/CtDGaCZPzzj4cEN18 ). Dic començar aquí per a fer el desnivell primer de pujada, fins a Llagostera, i després de baixada, però tu mateix. Hi ha busos que van pràcticament paral·lels a la via verda, si mires horaris fins i tot podríes anar corrent un bon tram, i tornar en bus (però jo els conec des de Sant Feliu de Guíxols, no des de Platja d'Aro, mira bé el recorregut).