28a Edizione Run Rome The Marathon (19/03/2023)

28a Edizione Run Rome The Marathon (19/03/2023)

28 Mar 2022 19:30 #1 per kilometer (Associat/da)
Objectiu 2023...i de moment ho deixo aquí...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2022 19:41 #2 per fandes (Associat/da)
Bravo!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2022 17:21 #3 per kilometer (Associat/da)
Seguim.

Inscripció realitzada.

Aprofito per dir, que el primer bloc de preu acaba el 31 de maig (64 €), amb les despeses de gestió incloses.

Seguirem parlant...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jul 2022 17:32 #4 per kilometer (Associat/da)
Refresco el tema, ja que com vaig dir, la inscripció ja está realitzada, peró encara queden més de 4 mesos per posar-nos mans a l'obra i abans tocará treballar per posar-nos a to, peró la vendetta, continua...en fase de preparació...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jul 2022 12:48 #5 per Jorfer (Associat/da)
Kilo desitjo que al 2023 sigui que si, tu mereixes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2022 19:50 #6 per kilometer (Associat/da)
Dia 28 d’octubre. Potser la data no li diu res a ningú, potser a algú li coincideix amb alguna cosa. El cert és que per a mi, queda just un mes per a que la preparació a Roma comenci. Els que em coneixeu sabeu, que he estat manegant els detalls i que gairebé ho tenim tot llest a falta de petits serrells. La pregunta és, estarem preparats, estic preparat ?. I això per qué ? us preguntareu, doncs per que aquests últims temps he vist la creu de la moneda i això vulguis o no, et genera certs dubtes.

De motivació no em falta, de ganes de vendetta tampoc, de ràbia i ganes de tornar menys. La mateixa que em va fer buscar allotjament i reservar-ho, als poc dies de tornar l’edició pasada i que em va fer plastificar el dorsal immaculat de l’any passat i posar-ho al despatx de casa a un lloc ben visible, per enrabiar-me i motivar-me cada vegada que el veig. Pero per altre costa les lessions, els problemes físics, el tenir que aixecar-se una i altre vegada per solventar els problemas i tornar a la rutina necessària per aquest mon de l’atletisme em fa tenir aquest altre visió més conservadora.

Abans jo era tot motivació i ganes, amb la confiança de que amb un bon treball tenia molt a guanyar. I continuo pensant igual, peró, també, en que haurem de ser durs, constants, física i mentalment i esperar també que la salut ens respecti, i no cometre errors que la comprometin. Suposo que com el coronel Traumant li va dir a en Rambo al final de la mítica peli, jo també viuré dia a dia…

Tenint tot això present ja us puc dir que la inscripció ja està feta des del primer moment en que es va obrir la opció i ja he renovat el certificat mèdic i la llicència per córrer a Itàlia, per a figurar com a atleta estranger competitiu a la classificació. I ja tenim allotjament reservat. Poques coses faltaren ja, més que posar-se amb la logísitica del dia a dia.

Lligant amb el tema que ens ocupa, aquest estiu vaig estar uns quants dies a la illa de Sardenya, gaudint dels paratges, de la família i corrent per aquí, per allà. Que bé ho vam passar...Recordo un dia, que em vaig creuar amb amb un altre runner amb una samarreta coneguda, la de la marató de Roma d’enguany. Senyal del destí ?, casualitat ?, però un guiny a seguir recordant, que allà hi tenim un compte pendent...I en aquella mateixa illa, el meu fill, per casualitat va enxampar uns dibuixos a la TV italiana, coneguts però diferents. Eren del Captain Tsubasa, un remake modern (2018), de la mítica sèrie Campeones (Oliver y Benji). Tant els hi agradava que la intro italiana, encara, figura com una de les cançons preferides dels meus fills actualment. Es quedava flipat, quan li deia el resultat, qui marcava els gols, els noms (tot i que eren altres noms)...i ell s’afanava en preguntar-me. Quan tornàvem li vaig dir, que no es preocupés que li posaria la sèrie clàssica i li encantaria. I efectivament, es va quedar prendat, i a casa l’estem compartint amb molt d’entusiasme...i satisfacció per part meva. Les escenes mítiques, la musiqueta que l’acompanyava , m’ha portat molts records... i el dia 19/03, dia de la prova, serà el dia del pare, i voldré que els meus fills siguin allà, a meta,...així que volia tancar amb una d’aquelles mítiques musiquetes, quan l’Oliver agafava el baló i enfilava rivals amb la determinació de fer gol...una analogia del que haurem de fer properament, enfilar km amb decisió, driblant problemes i amb l’objectiu clar d’arribar a la meta...

: :muscle: :muscle: :muscle: :muscle: :muscle:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2022 18:54 #7 per fandes (Associat/da)
Endavant Kilo!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2022 20:04 #8 per Jorfer (Associat/da)
Kilo, segur que aquesta vegada sortirà tot rodó.
Estaré pendent doncs és una de les que tinc pendent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2022 12:31 #9 per kilometer (Associat/da)
Bon día nois. Aquí hi tornem a a ser. És el que té la preparació per una marató. A llarg plaç sembla llunyana, peró a curt plaç, enfrascat en el treball, les setmanes semblen passar volant. I aquesta és la sensació que tinc de la primera setmana. Sensació, per altre costat, molt possitiva, per que ens indica que les coses han anat bé. I em quedo amb aquesta sensació en aquests ja, més de 100 km inicials, les sensacions han estat prou bones.

Primeres sèries, 8 x 1000, amb 1:30 de recuperació, primer controlat de 8 km sobre 4 el km i primers rodatges i mini-tiradeta de 70 minuts diumenge. Peró també tenim els peus a terra. Aixó tot just acaba de començar i seria de necis, llençar-se en braços de l’eufória.

Venim d’un cap de setmana on ha tingut lloc la marató de València, amb grans resultats. Ho recullo, com una motivació, com un impuls, necessari per seguir generant automatismes d’entrenament maratonià i generant la necessària positivitat al meu cap i mantenir el nivell de motivació. M’alegra sincerament veure els companys i amics, i em fan venir ganes d’estar ja, ficat en feina. Altre cosa que crec que es possitiva.

D’ençà que vaig fer la mitja de Sant Cugat i veient que el cos està responent (tot i que hi ha molèsties aquí o allà), el clic ha saltat en el cap i volem mirar cap endevant . De fet divendres ja vaig reservar el vol per a tota la família a Roma, així que toca tirar endavant i aquesta vegada, no pot ser per fer turisme només, vull i necessito córrer una marató de nou.

La segona setmana, ja està en marxa, i amb ganes de seguir treballant-hi en ella, i espero seguir pensant que puc ser “unbreakable i que el cos seguirá estant a l’altura de la motivació i les ganes que de nou hi estem possant. Nois, a cuidar-se i a seguir corrent, que hi ha molt per fer. Seguim parlant….:muscle: :muscle: :muscle: :muscle:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2022 10:52 #10 per Danigoal (Associat/da)
Molta força, kilo! :muscle:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2022 21:12 #11 per Jorfer (Associat/da)
Bona forma de començar la preparació.
No coneixia la cançó que has posat. M'ha agradat molt. Bona tria i música motivant.
Endavant Kilo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2022 11:59 #12 per kilometer (Associat/da)
Buongiorno ragazzi, aquí estem de nou pel fil, per donar-li vida i una mica de vitalitat. Segona setmana de treball foiniquitada a i amb el dia d’avuí, primer de la tercera, ja estem per sobre dels 200 km en la preparació. Ai xo de moment marxa bé i em fa estar optimista i amb ganes. Peró aixó si, peus a terra i a aseguir treballant i esforçant-nos. És el Leitmotiv, el mantgra, que ens hem de repetir, anar dia a dia, entrenament a entrenament i anar sumant.

Aquesta segona setmana, ha estat una setmana complexa en la seva disposició. No hem fet pont i hem treballat els dies lectius que tocaven, amb la mala sort de que eren dies en els que tocava doblar, i amb la mala sort de que hi va haver força treball, més del que m’esperava. Amb els nens a casa, he hagut de matinar en els ies festius per poder entrenar i per últim com el cap setmanan volíem marxar en família, vam avançar la sesió de diumenge a dissabte, matinant ben d’hora i podent tancar amb èxit, 7 dies seguits, tots ells ben d’hora. Ahir per fi vam poder descansar una mica i em sortit amb energies renovades aquest matí.

I es que si important és seguir el pla d’entrenament, cuidar-se i recuperar forces ho serà també i no vull forçar més del necessari, que el cos es queixa amb més freqüència que abans i els anys passen, és innegable. I és que es difícil que surti un entrenament sense cap molèstia per aquí o per allà, peró estem responent bé a l’exigència, de moment i recuperant molt bé pel dia següent, amés, com ja havia dit de trobar-me amb ganes i amb motivació pel dia a dia.

Moltes gràcies Jorfer, Danigoal i Fandes pels ànims, que com sempre són ben rebuts i ens ajuden amb aquesta tasca de preparar la marató. També al Rutxi:kissheart: , a qui espero poder veure diumenge, que em va fer dentetes fent una “passejadeta” per Roma i enrecordant-se de mi.

Així doncs, com us dèia, iniciem tercera setmana, amb més regust maratonià ja, amb 2 x 4000 que tocarà demà, peró també amb la vista possada en diumenge per les 24 hores, on espero poder donar el que s’espera i espero de mi, peró d’on espero sortir també indemne físicament. Molt important per que haurem de continuar el camí al dia següent.

Tanquem posant-li ritme, posant-li ganas i la velocitat del tro...que vindrà molt bé a la pista...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2022 19:21 #13 per Jorfer (Associat/da)
Kilo els dies que dobles quin entreno fas? M'imagino que algun serà rodatge molt suau oi?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2022 11:55 #14 per kilometer (Associat/da)
Buongiorno ragazzi in questa nuova mattina.

Com va tot ¿. Per aquí, sense novetats “negatives” al front. El primer de tot es agrair els ànims una vegada més. Els del fil, però també els d’ahir, moltes gràcies a tothom de tot cor :kissheart: . Seguim, Jorfer, no doblo, no ho he fet mai, i ara menys que he de cuidar el cos, que els anys passen. El que si faig 2-3 cops per setmana es fer una sessió de core complerteta després de córrer, per mantenir l’equilibri muscular al cos fonamentalment, cada cop més necessari, per mantenir-nos fort, equilibrat i allunyat de les lesions, que no de les molèsties je je je.

Passem revista. S’ha acabat la setmana tres i sense solució de continuïtat, ja hem iniciat la 4, que portarà molta miga. Però ja em parlarem després. La setmana 3 ja es van introduir series més maratonianes amb 2 x 4000, sobre 3:35, amb 2:00 de recuperació i vam continuar amb un controlat de 8 km sub 4, dimarts i dijous. La resta de dies va ser rodar, un pelet més llarg que altres setmanes per deixar-nos la última hora d’entrenament de la setmana per les 24 hores ahir diumenge. He de dir que tot va anar com la seda i vam complir amb totes les previsions. Del diumenge diré que vaig acabar molt content per com em vaig sentir abans, durant i després, amb la família a les grades, els fills a la pista, tot va ser molt bonic en aquest aspecte. A més les cames van respondre bé tot i la fatiga acumulada en un relleu pel record amb el Marc78. Primera mitja hora a bon ritme sobre 3:30 i segona mitja un pel més tranquil·la, amb dos rampells buscant la volta ràpida. Primer intent en 1:18 (2:57/ km) i segon intent, més endavant a 1:15 (2:52/ km). El ManoloM em va dir que tenia que intentar-ho i a part dels motius que em va donar (queda entre el míster i jo), em va resultar una oportunitat per provar-me físicament i tot va anar molt bé. Al final diria que van resultar unes 40 voltes i el fet, de tancar la setmana, ja, per primera vegada, per sobre dels 100 km.

Per cert, també dir que durant la prova, vam superar la xifra de 3.660 km aquest any, que amb els problemes que arrossegàvem del any anterior i amb els que hem tingut aquest, és una xifra molt a tenir en compte, ja que suposa una Mitjana de 10 km cada dia, durant tots el dies de l’any…que es diu aviat. El que em fa sentir també molt satisfet. I així doncs, amb aquesta bona dinàmica, ens endinsem ja en el setmana 4, que suposarà abastar, com sempre dic un quart del treball. Aquesta setmana tinc la idea de fer la primera tirada de 2h, dissabte enlloc de diumenge per a poder donar-me el dia de Nadal coma descans i no estar patit la nit-bona del 24 pel que hauria de fer al dia següent. També ens vindrà bé, de cara a alliberar una mica la càrrega, abans d’enfrontar Nassos la setmana següent i tenir una mica més de marge de recuperació per la proposta que m’han fet arribar de córrer ben ràpid aquest dia...però això ja és una altra história per la que encara queden uns dies. Per contrapunt suposarà unir les 24 hores i la tirada amb 7 dies seguits, així que haurem d’anar amb calma, dia a dia i anar fent.

En moments de decaïment, sempre hem trobat a que agafar-nos per seguir lluitant i que en aquesta setmana intensa, a l’igual que ahir, tot i el que física o mentalment puguem patir no hem de baixar les braços ni onejar la bandera blanca, ni renunciar a la lluita. Senyors, amb vosaltres, Bishop briggs



Seguim....

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2022 18:40 #15 per kilometer (Associat/da)
Doncs ja ha passat el Nadal i anem abocats directament cap a Cap d’any. Se’ns acaba aquest 2022, que sense tenir els patiments que vam tenir al 2021, tampoc es que hagi estat senzill. Problemes físics i puntuals, han trencat els esquemes en moments decisius d’aquesta temporada, sense anar molt lluny per exemple Roma aquest març. Però globalment estic satisfet, ens hem refet una i altre vegada i arribem a finals d’any no tan lluny dels 4000 km que pensàvem a l’inici de l’any i havent superat els 3660 km, o el que es el mateix la Mitjana de 10 km al dia tots els dies de l’any. Així, que tan mal no hem fet, això, si, ens ha penalitzat en moments que havien de ser importants.

Però no seguim lamentant-nos, perquè no ens porta a res. Setmana 4 finiquitada i com sempre dic, un 25% de la feina ja feta. D’aquesta 4ta setmana destacaria el 4 x 2000; R: 1:30 del 20/12 a una Mitjana inferior a 3:35/ km i sobretot la tirada 2h del diumenge, tenint en compte que veníem de la Nit Bona i era Nadal i ens vam quedar a prop de casa per fer-la i anar donant i donant voltes a un circuit d’uns 4 km i que va suposar una mica més de 29 km i arribar als 107 km aquesta setmana, que no està gens malament. Dijous 22 vaig passar pel fisio, que ja tocava, i aquest fisio es capaç de trobar-me els dolor ocults tot i pensar jo, que les cames estan bé. Quina canya que em dona. Tant que durant la resta del dia pensava si seria capaç de córrer al dia següent. Però si, les cames estaven recuperades.

I passada la setmana 4, ens endinsem en la cinquena. D’entrada, molt recuperat de diumenge, encetava un bon rodatge i en arribar a casa un altre més suau amb la dona. Cap problema, però per la tarda em sentia amb una mica de cefalea i la sensació de tenir fred. I efectivament estava amb febre de 37.9º. Paracetamol, ibuprofeno i al matí em vaig aixecar sense febre. Tocava un 10 x 1000, que ja us explicaré, però la sensació era de que em faltava energia. A mig matí, tornava la febreta i així tot el día 37.5º. Aquest matí no tenia febre, però en sortir a rodar, m’he notat buit, fluix, sense cames i als 5 km he decidit plegar. Al llarg del dia m’he anat trobant millor i sembla que la febre no ha de tornar. Soc optimista de cara a re-emprendre els entrenaments demà i sobretot arribar a Nassos, en condicions adequades per competir. Tindreu que esperar a la crònica de la setmana vinent per veure com acaba tot això.

Mentre, sabeu que tinc ganes de portar el cos…to the limit…i acabar l’any amb una bona cursa a Nassos. Ens veiem la semana vinent…

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2023 16:19 #16 per kilometer (Associat/da)
Buonasera ragazzi !!. Que tal prova tot en aquest inici d’any. Tan sols portem 3 dies però tinc la sensació de que 2022, ja queda molt enrere. Potser el meu cap inconscientment vol deixar en el passat any, tots els problemes i sinsabors físics, que per exemple no em van deixar competir a Roma.

La setmana passada vaig fer una mica d’spoiler i ja vaig avançar una mica com anava. Anem a fer una mica de repàs. Dilluns, després de fer la primer a tirada de 2h el diumenge previ, vaig fer un rodatge de 75’, bastant còmode i recuperat. D’aquells dies que un nota que va com flotant. Bones sensacions sense dubte. Incús vaig accedir a fer una segona sessió amb la meva dona, fent 5 km, al seu ritme. Fins aquí tot perfecte. Per la tarda, després de dinar a casa dels meus pares, em sentia amb sensació distèrmica, fred, lleugera cefalea...no m’agradava això i efectivament, el termòmetre m’ho confirmava: 37.9ºC. Ibuprofeno, i paracetamol “mediante”, em vaig anar al llit sense febre, mantenint-me afebril dimarts. Tocava un exercici pesadet i llarg, un 10 x 1000, R: 1:30. La idea era fer-ho entre 3:30 – 3:35/km. I es va fer, es va complir. Però des de la primera sèrie vaig notar que em costava, que em faltava energia. Sobretot notàvem entre els 200 -500 mts, que les cames s’apagaven, com si ens quedéssim sense bateria. Hores més tard tornava la simptomatologia i la febreta. Tot el dia entre 37.1º – 37.5º. En aixecar-me tornava a estar afebril, però em notava buit, amb la bateria a mínims. Vaig sortir a rodar peró als 5 km vaig plegar. Sensació de massa esforç, de fatiga, per un rodatge normal.

El descans es va venir bé, per que al dia següent vam poder re- emprendre els entrenaments amb nou rodatge de 75’. Tot semblava tornar a estar en ordre, peró tot i que en menor grau, encara no em sentia còmode, les bateries encara no s’havien carregat del tot. Divendres igual però una mica menys. Però el fet és que vam arribar a Nassos el dissabte, sense acabar de traure’ns aquesta sensació. Així a Nassos, tot i sortir amb el Joan3 o amb el Yeray, vaig tenir una davallada brutal del ritme i les forces entre el km 2,5 – 3. Vaig tenir un moment de crisi, de voler deixar-ho estar, però no tenia cap problema, només que no tirava i ja està. Així que vaig decidir esforçar-me fins al final i treballar una situació com aquesta, seguir empentant, quan les cames ja han dimitit. Al final vam salvar el sub 35 per un pel (34:59). Sense massa lamentacions, i sabedor de la causa de la defallida del cos, a les 18:30 ja estava a casa, preparant en família el sopar de Cap d’any. Al dia següent, amb tot el previ que ja portàvem, vam aconseguir tancar la setmana amb 85’ per sota de 4 (3:58/ km) i tancant al setmana per sobre dels 100 km novament.

Setmana 5 al sac i ja endinsat de ple a la sisena setmana, on aviat tancarem el primer terç de preparació a bon nivell. I es que arribats aquí, hem de seguir, doncs el dolor m’ha fet ser un “creient”, i seguir confiant en les nostres possibilitats i en el nostre treball...

En una setmana, més i millor...


10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Gen 2023 11:15 #17 per Jorfer (Associat/da)
Ànims kilo que vas genial.
Roma t'espera.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Gen 2023 11:27 #18 per kilometer (Associat/da)
Gràcies Jorfer pels ànims, que sempre venen bé ;) .

Doncs nois, ja hem tancat la sisena setmana i como no, iniciada ja avui la setena. Això no para…:muscle:

Aquesta sisena setmana, ha estat satisfactòria globalment tot i tenir una mica de tot. Ha estat una setmana difícil, on hem treballat 6 dies, metre els nens i la dona tenien dies lliures. Hem hagut de fer mans i mànigues per a fer l’entrenament del dia, i axó ha fet que arribéssim a acumular fins a 13 dies seguits, i tot i els dies festius, a descansar menys del que haguéssim volgut, amb dies dormint 4 hores i i escaig :unsure: .

En termes de qualitat, dimarts van recuperar unes sèries curtes, amb un 13 x 400; R: 1:00 a 3:14/ km de mitjana, ben portades i amb bones sensacions. Però el dia important el focalitzava en la vigília de Reis, tocava el primer controlat de 12 km. Va tocar matinar força, però vaig acabar molt content amb 12 km a 3:48/ km de mitjana. Divendres, dia de Reis, últim esforç, 1h de rodatge, abans de que es despertessin els nens, amb bones sensacions. Per fi arribàvem a dissabte, però tocava treballar, així que tampoc es que descanséssim massa.

I així, amb tots aquests condicionants, vam tornar després de mesos sense fer-ho, a la Crta. De les Aigües per a una tirada de 90 minuts. I la veritat, ho haig de reconèixer, no vam estar fins. En un dia en el que la gent va fer molts bons entrenaments, jo no vaig arribar al nivell desitjat, em faltava un puntet més. Crec que es bastant probable que pagués una mica l’esforç dels dies anteriors i no només a nivell d’entrenaments sinó del dia a dia. Molt important és que no vam perdre-li la cara i vam completar l’entrenament de 90’ a 4:02 de mitjana, que l’ideal era fer-ho a 4 o justet per sota, així que analitzant números deuríem estar entre 45” – 1:00 més lent que si haguéssim anat la mitjana mencionada. Per tant, tampoc va anar pas tan malament. Aquest diumenge tornarem amb ganes de nou, a reivindicar-nos...i segurament més descansat.

Acumulem ja gairebé 612 km i un bon grapat d'hores...

Per això, passi el que passi, ho tinc clar, hem de continuar...resistint....


10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Gen 2023 18:03 #19 per Dennis Teuling (Associat/da)
Impressionant com sempre els teus entrenos kilometer... i encara més la teva dedicació!!

Amb un 10% de la teva dedicació mental molts de nosaltres milloraríem moltíssim..

Potser la autocrítica és una mica massa... que 2" per kilòmetre és per molts inapreciable!
(un 0,83% en un entrenament).

Això vol dir que el problema del rellotge de l'any passat està més que superat, oi?

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Gen 2023 21:55 #20 per Jorfer (Associat/da)
En una preparació tenim de tot, dies amb bones sensacions i amb molèsties, però l’important és sumar i perseverar.
Continuem!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.