40th Athens Marathon. The authentic. (12/11/2023)

40th Athens Marathon. The authentic. (12/11/2023)

19 Oct 2023 10:41 #41 per Jorfer (Associat/da)
Impressionant Kilo sobre tot la tirada de 34. Per cert, quan fas aquestes tirades com t'hidrates? I prens gels?
Jo com molt he fet 32 però 34...buff no és molta distància?

Vinga que ja queda poc.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Oct 2023 09:56 #42 per curat (Associat/da)

Jorfer va escriure: Jo com molt he fet 32 però 34...buff no és molta distància?

Jo diria que la fa per temps. Però com va tan ràpid li entren més quilòmetres que als terrestres 😂

Molt bona preparació kilo 👍
Jo vaig ser-hi tot just fa un any i la recomanació seria que regulis força a les pujades per volar els quilòmetres finals.
Molta sort!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

23 Oct 2023 10:26 #43 per kilometer (Associat/da)

RUNandWINE va escriure: Caram, quina preparació 🙌🙌 i encara queden 4 setmanes 🤪.
Vaig llegir una entrevista del Joaquin Sabina on deia que sempre hauriem de portar un barret posat, perquè no saps mai quan et trobaràs algú que es mereixi que te'l treguis.
Kilometer, si mai sé que coincidirem a una cursa portaré el barret.

Moltes gràcies per les teves paraules. :kissheart: . la veritat es que jo el que intento és treballar dur i fer-ho de manera apasionada, que és el que sempre m'ha funcionat a la vida.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

23 Oct 2023 10:37 #44 per kilometer (Associat/da)

Jorfer va escriure: Impressionant Kilo sobre tot la tirada de 34. Per cert, quan fas aquestes tirades com t'hidrates? I prens gels?
Jo com molt he fet 32 però 34...buff no és molta distància?

Vinga que ja queda poc.

Veuràs Jorfer, com bé diu el curat, el plantejament és sobre el temps. Aquestes tirades que són les més llargues que faig, les plantejo en un temps de 2h15. Intentem marcar-nos un ritme mig final i anem fent fins a complertar el temps. A la postre, es cert et quedes dons a uns 30' del que seria fer una marató sencera per mi, peró no s'ha de perdre el cap. En quant a la hidratació, és un tema complicat. L'ideal, és tenir algú de suport, que algunes vegades ho he pogut fer. Tenir algú que t'acompanyi en bici i et vagi proporcionant conversació, i hidratació cada 5 km seria el gold standard. En el seu defecte i per no anar carregat com una mula, intento ajustar-me amb la meteorologia Sortir ben d'hora, abans de la sortida del sol i evitar temperatures altes, i utilitzar l'imprescindible. En el meu cas, m'aixeco de l'ordre d'1h30 abans i directament i sense ganes em menjo una barreta Maurten i començo a beure Maurten drink, i fins el moment de sortir potser seran 250 - 300 ml. En la tirada, tiro de gel cada 5 km, peró diria d'un gel "especial", Isostar activefood. Un gel gran, de 90 ml, amb tap de rosca, que em permet anar obrint cada 5 km, fer un glop, possar el tap, i un altre cop a la butxaca. I amb aixó ja tinc prou per tota la tirada. En acabar, rehidratació amb el Maurten que m'ha quedat, aigua i a casa batut de proteïnes 22ErRS, i a descansar, per pensar en el dia següent.

23 Oct 2023 10:52 - 23 Oct 2023 10:52 #45 per kilometer (Associat/da)

curat va escriure: Molt bona preparació kilo 👍
Jo vaig ser-hi tot just fa un any i la recomanació seria que regulis força a les pujades per volar els quilòmetres finals.
Molta sort!

Moltes gràcies curat. Que bé, veure't per aquí, després de tants anys, m'agrada veure que els de tota la vida circulen pel forum, de tant en tant. Vaig llegir-me també, la teva edició, encara que vas escriure poquet :stucktongue. Prenc nota del que dius i ja vaig fent les meves càbales, sabent que, depenent de com arribem al km 31-32, més que mai, sabrem fins a on podrem arribar. De fet vaig mirar-me el video de la cursa de l'any passat i el que anava primer va començar a marcar distàncies des del km 10, i crec qu eva tenir 1' o més respecte al segon. Peró aquest va ser regular millor i crec sobre l km al final el va atraàr i superar sense que pogués oferir molta resistència. Ho va tenir a prop, peró pagar l'esforç del recorregut, ho tinc al cap, ho tinc al cap...

23 Oct 2023 12:04 #46 per kilometer (Associat/da)
Molt bé i després de donar resposta d'obligat compliment al fórum, aquesta setmana, no vull que s'em vagi massa lluny i recentment acabada la setmana 13, anem a passar revista. Setmana finalitzada ahir mateix amb una nova tirada i 102,31 km més sumats a la preparació, quens permeten seguir a velocitat de creuer, per sobre dels 100 km/ setmanals, i assolir a hores d'ara ja una mica més de 1.375 km de preparació.

La veritat, és que ha estat una setmana tranquila, de rodar, canviar de ritme, unes sèries sense molta complicació i per finalitzar una nova tirada. Comencem...:muscle:

Dilluns 16, uns 40 km a 4:17/ km, que van ser molt agraits, després de l'esforç de la tirada el diumenge anterior. Peró sense solució de continuitat, apartir del dimarts, ja tocava rodar, una mkica més al·legre encara, per sota de 4:15/ km, que tal i com és Sant Cugat, s'ha de sortir concentrat i decidit i més a l'horari kilometer, i no vanar malament, sumant gairebé 18 km a 4:12 i 4:13/ km respectivament. Dijous tornàven les séries. "Facilet", no calia forçar, i així hi tot, ritmes: (3:30 - 3:31 - 3:28). Volia donar-li un comiat decent a les Vaporfly, que m'han ajudat en les preparacions d'aquest any, i que vaig estrenar a la marató de Boston 2019, la que em va donar la condicio de Six Star Finisher :hearteyes:. Bon treball fet amb elles, peró es que estaven molt triturades amb més de 800 km a sobre i ja menjantme l'escuma, despegant-se, la sola...Són molts km i molts records els que et venen al cap quan dones per acabada la vida d'unes sabatilles. Peró com diu la Marie Kondo, s'ha de ser agrait i despedir-se de les coses. Així que gràcies, un petó i a la rentadora per fi. Aixó si, no em vaig poder resistir, cola en ma, a arreglar-les en la mesura del possible per a que "algú", o algun familiar les pugui utilitzar, ni que sigui per caminar o fer feines, i els hi doni una justa jubilació i una segona vida a altres peus, que els hi donin menys guerra que els meus.

Divendres, de nou 40', en una setmana ideada per afrontar una mitja per exemple, peró que en absència, és ocupada per una nova tirada. Els 40' de divendres, a diferència dels de dillus, a 4:10/ km, en aquest cas. També van servir de comiat per a les Infinity Run, amb més de 1600 km ja els hi tocava. Gràcies per la feina feta en aquestes preparacions aquest any i acompanyant-me per aquí i per allà durant l'estiu. Mateix procediment que les Vaporfly, i ambdós parells a les seves caixes, esperant nou destí.

Ahir diumenge, vam repetir tirada, com la setmana anterior. El temps va ser ideal, fresquet, peró no fred, sense vent, sol, el just...com estic gaudint de la CDLA en aquesta preparació. Si no fos per les pedretes, que a vegades sembla que vagin sempre al mateix punt del peu, i després de 135', doncs ariba a ser molest. Les coses van anar prou bé i va ser de les més ràpides i constants fetes allà a d'alt. 34,53 km a 3:55/ km, on només a 4 km vam estar a 4:00 o un pelet més, coincidents amb canvis de direcció de 180º, o sigui, que molt content amb la feina feta.

Evocant al ciclisme, es podria dir que les setmanes 9-10-11, serien etapes en les que es podrien fer diferències, peró ara arribant al final, tenim la autèntica etapa reina ara, la setmana 14, que serà seguida de la 15 de mitja muntanya, peró amb els sus ports. Així que toquen dos setmanes de concentració de anar dia a dia i de complir. Es moment ara de que les Invincible, agafin el relleu i prenguin el protagonisme que els hi pertoca ara, i no només a les tirades.

Let's gooo....

23 Oct 2023 17:20 #47 per Jorfer (Associat/da)
Moltes gràcies Kilo per compartir els teus secrets de l'avituallament durant les tirades llargues. Jo sóc dels que porto una ampolla de mig litre a la mà d'isotònica i gels a la butxaca així com sals. Sempre es pot aprendre alguna cosa, però clar, no és el mateix córrer a menys de 4 que a 5 el km.

Impressionant de nou la setmana feta.
Faràs una marató de somni, estic convençut.

Ànims per aquestes poques setmanes que queden.

24 Oct 2023 20:37 #48 per Dennis Teuling (Associat/da)
kilo, com sempre llegeixo amb molta atenció les teves aportacions...

(De moment no està funcionant... però no perdo l'esperança d'aprendre a córrer com tu.. més lent, però amb dedicació)

A propòsit... amb el quilometratge que fas, has de acomiadar-te de les vambes com a mínim 5 cops a l'any.. Heartbreaking...

Molta sort aquesta recta final... gairebé ja no pot fallar res

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

27 Oct 2023 21:46 #49 per curat (Associat/da)
Holaaaaa,

Trastejant per casa he trobat això (ho adjunto). A veure si et serveix una mica kilometer 😉

Salut

10mil 36'55 Clot 2011
22 maratons
Adjunts:

02 Nov 2023 18:21 #50 per kilometer (Associat/da)
Curat, moltes gràcies pel detall ;) . La veritat és que el tinc ben interioritzat al cap ja, remirat moltes vegades i moltes coses més...en el temps que queda, em dedicaré principalment a memoritzar bé tot el perfil i a establir una estratègia de cursa, que espero, sigui la correcta.

Dit això, i com sempre molts agraït per les vostres paraules, Jorfer, Dennis, avui vull començar per les notícies de més impacte, je je je. Així per exemple, ja us puc dir que aquí teniu al dorsal 427 , que sortirà en primera instància amb el Block 1. Ja estava avisat que des de el dia 1 ja s’estaven enviant mails per comunicar el número de dorsal, i el meu ja no s’ha fet esperar més. S’anuncia a la web, la presència de més de 20.000 corredors (uns 16.000 homes i unes 4.400 dones). Per primera vegada des del 2019, els elits tornen a la cursa. Edwin Kiprop Kiptoo (Kenya) ha recorregut la distància aquest any a 2.08.56 a la Marató de Seül, mentre que el 2022 va aconseguir 2.06.52 i demostra que és capaç d'aconseguir actuacions fins i tot properes al rècord del recorregut de Kandie Felix , que és 2.10.37 de 2014. Rhonzas Lokitam Kilimo (Kenya), que aquest any ha aconseguit 2.08.08 i amb 27 anys. En dones, la millor actuació entre les participants és la de Caroline Jepchirchir (Kenya) amb un rècord personal de 2.26.11 i aquest any de 2.27.46 a la cursa de Viena. Amb pretensions de bona actuació, també ocuparà la posició inicial de Vaida Zusinaite-Nekriosiene (Lituània) amb 2.36.04. Aquí us podeu descarregar de franc, l’App pel seguiment... www.athensauthenticmarathon.gr/site/inde.../674-mar-app-2021-en

Avuí també es podria dir que hem acabat amb els exercicis de qualitat, i ara toca rodar i cuidar cames, per que en 10 dies !!!, tenim per davant la marató, arriba el moment... Aquest matí anava concentrat en el ritme i les gambades...peró també en, capricis del destí, el regal que ens vam fer la meva dona i jo fa uns mesos. Si nois, aquesta nit toca cita amb la Reina, ens anem a veure la Madonna...una bona manera de celebrar una gran preparació...:party:

Peró epps, que m’estic anant massa endavant i no vull fer spoilers...Tocava parlar de l’etapa reina, dèiem l’altre dia, (la setmana 14) doncs així ha estat com ha anat. Tot començava dilluns dia 23. Sense sol·lució de continuïtat amb la tirada del diumenge anterior, tocaven 75’ de rodatge, que es diu aviat, a 4:11/ km. Dimarts continuàvem amb un controlat de 8km a 3:35/ km. I és que cada 48 h, tocava aplicar-se, sense deixar de banda els rodatges intermedis. I així dimecres 1h a 4:09/ km, “relativament” fàcil, amb el cap possat ja en dijous. Dia en el que tocava el plat estrella, repetir de nou el 12 x 1000; R: 1:00, que ja vam fer la setmana 9, però ara donant-li una volteta més al cargol. (3:16 - 3:20 - 3:18 - 3:19 - 3:20 - 3:20 – 3:16 -3:18 – 3:17 -3:16 – 3:19 – 3:14). La mitjana de 3:18/ km. Oficialment, el millor 12 x 1000, que he fet mai abans :v: . No era la meva intenció, jo anava concentrat en el ritme, en les sensacions, sèrie a sèrie, i mira tu per on vam cuinar un bon plat. Divendres 27, complint amb 1h de nou, ara a 4:13/ km. Dissabte, una mica de merescut descans per agafar una nova embranzida per la última tirada que ens tocava. Repassem 2h15 a 3:57/ km (15/10), 2h15 a 3:55/ km (22/10) i....2h a 3:51/ km (29/10). No em vull recrear, però es que són números que no havia fet en anteriors preparacions i menys a les últimes, on les baralles amb mi mateix i el desassossec pels números, han deixat pas a la felicitat i satisfacció pels resultats actuals. Setmana acabada amb gairebé 112 km. Amb tot, ara ja superem ampliament els 1.500 km en aquesta preparació i assolirem una mica més dels 1.600 km que m’havia proposat inicialment.

Nois, això s’acaba. La setmana vinent faré crònica de la penúltima setmana a principi i de la última abans de marxar i una mica de reflexió de com ha anat tot (em vindrà bé la teràpia :whistle: ). Em despediré recordant un clàssic, un dels meus favorits per que és hora de començar a pensar en volar...Recordarem especialment aquest clip per un motiu molt adient...Aquí li recorden a Rocky, que té artrosi, que té els genolls fatal, que té una edat...i que per guanyar ha de ser dur, fort i que quan colpeji, el rival noti la seva força. A mi possiblement em toqui viure una realitat similar, hauré de ser fort, dur i resistent i que la marató sàpiga amb cada petjada, que no hi seré allà per rendir-me fàcilment...

02 Nov 2023 21:42 #51 per aurelian (Associat/da)
Força kilometer!!

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

04 Nov 2023 13:15 #52 per Jorfer (Associat/da)
Quines bones vibracions dones Kilo.
Això promet una gran marca.
Quines espardenyes portaràs? Normalment vas amb Nike oi?

06 Nov 2023 12:22 #53 per kilometer (Associat/da)
Aurelian, moltes gràcies :) . Les meves molèsties i jo, et tenim força present al meu cap…

Jorfer, moltes gràcies. Uff veurem a veure, el circuit és complicat, però com dius les vibracions són molt bones. Veurem si el cos aguanta la batalla que es presenta. Respecte a les sabatilles, repetiré, crec inclús que per primer cop. Les Alphafly que vaig comprar per Roma 2022, i que finalment vaig poder estrenar a Roma 2023 seran les que m’acompanyin, unint simbòlicament, a sota dels meus pues, Roma i Atenes. “The Gladiators”, com les vaig nomenar, només tenen una marató a sobre, així que estaran a tope per diumenge…

Encara queden uns dies, però els nervis comencen a aparèixer. Són dies de portar a terme els últims preparatius abans del viatge i deixar pulidet tot el relatiu a la marató i en això estem. Però abans de res caldria fer una mica d’esment al penúltima setmana de la preparació, la setmana 15, que tot just ahir finalitzàvem.

Com ja havia dit, si l’etapa reina era la setmana passada, aquesta era de mitja muntanya, així que havíem d’anar amb compte perquè una agenda carregada ens la va fer encara més “entretinguda”. Comencem, dilluns dia 30, s’iniciava la setmana amb 1h a 4:13/ km. Dia que acostumo a doblar en el treball i que a més, vindria acompanyat de fer la revisió laboral. Si em tocava aquell dia després d’entrenar...Dimarts 31, per tancar el més, les sèries final countdown, com a mi m’agrada anomenar-les. 4000 – 3000 – 2000 – 1000; R: 1:00. Bones sensacions, si no fos per aquelles molèsties que no acaben de desaparèixer mai del tot (ja parlaré d’elles en altre moment...). Resultats 13:49 – 10:29 – 6:54 – 3:23 (mitjana de 3:28/ km). Forçant l’imprescindible i tenint controlat el ritme. Aquella nit, Castanyada, Halloween, amics a casa, amics del meu fill a casa, a sopar, a dormir. Complicadet l’escenari pel dia següent, però és el que hi ha s’assumeix i es fa, millor no pensar-hi gaire. Dimecres 1, estrenem el mes amb 1h15 a 4:10/ km. I arribava el dia 2, dijous, dia carregat. Per començar, i el més important en clau maratoniana, el que podríem definir com l’últim exercici de qualitat, potent, de la preparació, un controlat de 10 km, que seguint la tònica de les últimes setmanes, de nou va marcar tope, a 3:32/ km. L’objectiu era sub 3:35/ km però no vam anar apurats en cap moment, això si, tampoc passeig militar. Però el cos, en aquest sentit està responent extraordinàriament bé. Molt satisfet, per la nit, com a premi, amb la dona, ens vam anar a veure, la diva de les dives, la reina, la Madonna. Tot un espectacle, que s’havia de veure, per que als seus 65 anys, no sé si hi hauran moltes oportunitats més ja. Ho vam gaudir molt. Aixó si, com a diva que és, i ja ho sabíem de la nit anterior, es va fer esperar 1h30. Així que amb tot, arribem a casa tard, dormim poc, el que podem i el dia següent, a matinar per fer de nou 1h15 a 4:11/ km amb una ventada important. Per la tarda xerrada a la classe de la meva filla sobre el sistema circulatori. Per fi, dissabte, una mica de descans, tot i que jugava el meu fill gran a futbol, així que arribem ràpid a diumenge dia 5. Última visita a la CDLA. Últims 75’, on vaig recordar tot el que hem viscut aquest any, els molts km que em fet allà i el bon regust que m’ha deixat en relació a la preparació per Atenes. Vaig gaudir en la mesura que era possible de cada gambada, metre i km, per aquella pista...a 3:55/ km, controlant sensacions.

Així doncs, setmana tancada amb 103.53 km , que a hores d’ara ens deixen a les portes dels 1.600 km que m’havia marcat en aquesta preparació. En aquest sentit, no podria demanar més. Queden uns dies, últims entrenaments, últims km, última visita al fisio, anar baixant volum, ritme....ja us diré en uns dies com acaba tot això.

Ara, de moment, ens acomiadem, como no podia ser d’altre manera, amb un clàssic, en viu, viscut en primera persona, de la reina del pop...

07 Nov 2023 21:40 #54 per Jorfer (Associat/da)
Kilo has fet una preparació de somni, així que ara només et toca recollir el fruit de tants minuts i kms pensant en la fita clàssica. La victòria ja la tens, doncs has gaudit del camí, ara només toca posar la cirereta al pastís.

Sort, seny, cames i il·lusió!!

08 Nov 2023 20:09 #55 per Danigoal (Associat/da)
Quina alegria kilo que la preparació hagi anat tant bé.
Només queda desitjar-te el millor pel diumenge i sobretot que puguis gaudir d'aquesta marató que ben segur és molt especial

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

10 Nov 2023 10:21 #56 per kilometer (Associat/da)
Και ήρθε το τέλος...

O el que és el mateix, el final ha arribat...Doncs si, sembla mentida, després de gairebé 4 mesos, toquem al final de la preparació. No les tenia totes amb mi aquell 24 de juliol quan això s’iniciava, però dia a dia, amb treball amb constància hem aconseguit arribar al final. Arrodonint els números, han estat més de 1.600 km, més de 120 h, més de 100 entrenaments i més de 95.000 calories...molt de treball darrera.

Abans de mirar endevant, a diumenge, he volgut fer una mirada enrere, recordar com em sentia. Era estiu i tenia molts dubtes per que no allunyava aquelles molèsties que m’incomodaven des de el mes d’abril. Però vaig prendre la decisió de tirar endavant i anar fent dia a dia, intentant complir, però sense tornar-me boig. El substrat era el que era, i calia afegir, l’estiu, les temperatures, els viatges, la família...Eren molts els ítems a tenir presents. Però ves per on, les coses vana anar sortint millor, molt millor, del que jo mateix esperava o em plantejava. Sense tenir això en ment, resulta que entrenaments importants han sortit com mai, que a la CDLA hem gaudit com mai, que els entrenaments de qualitat han estat ben bons. Es que, sincerament mirant els números, estic molt orgullós i no em puc queixar...però no acabo de poder estar tranquil del tot. Arribem a aquesta part final, amb molèsties aquí, allà, amb l’isquio dret donant guerra en la inserció proximal i em fa patir. Després de tot el treball fet, del bon treball fet, no m’agradaria haver d’inclinar el genoll el dia de la cursa. La dualitat al meu cap ha estat present durant aquestes 16 setmanes, traient els entrenaments amb nota però sabent com et sents, com físicament, el cos no et deixa estar tranquil. El meu fisio em dèia ahir, que al nivell que treballem, al ritme que anem, com volia que no em molestés res. Com sempre es optimista, o potser més realista que jo, que li dono massa voltes a tot això. Peró tenia la necessitat de traure’m això de sobre. Estic convençut de que hem fet un gran treball, però també, que arribarem amb molèsties i que espero que el meu cos, sigui capaç de resistir una miqueta mes. Recordant el que dèia a l’agost, passi el que passi, no em puc retraure el fet d’haver-ho intentat, amb la mateixa passió de sempre.

Espero que els deus i deesses gregues tinguin cura de mi des del mont Olimp i a l’igual que els seus parteners romans, em donin el que em falti per complertar una bona marató. I potser ja estan “en ello”, doncs la medalla commemorativa de la marató porta la frase "Eirini d᾽ ana gin kourotrophos" , del poema èpic d'Hesíode "Treballs i dies". Significa "La pau està aixecant la joventut en aquest món".

Del mateix costat es veu l'estàtua que dominava l'antiga Àgora atenesa, amb la Pau sostenint el petit Plutó i ell sostenint la Banya d'Amaltea, símbol d'abundància.

La pau era adorada com una deessa a l'antiga Grècia. Ella era una de les Horae, que supervisava la vida ordenada de la gent, organitzava les estacions i donava equilibri a la natura, alhora que ajudava els campions olímpics.

La cultura i esport són sinònims de licitud, equilibri, prosperitat, estabilitat i abundància. I el requisit previ per a tot això és la Pau.

Després de tot i arribats a aquest punt, m’haig de sentir en PAU amb mi mateix, agrair-vos a tots el vostre suport i ànims, plantar-me a la línia de sortida i començar el compte enrere...

10 Nov 2023 17:34 #57 per Tiny (Associat/da)
Molta sort per diumenge kilometer

Encara que amb aquesta preparació que portes no la necessites! Felicitats! :party:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

10 Nov 2023 19:45 #58 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies por compartir amb nosaltres el teu coneixement dels clàssics.

Ara toca gaudir. A per totes Kilo.

11 Nov 2023 21:13 #59 per xevifisio (Associat/da)
Molta sort kilometer!
Té pinta que durant els entrenaments ho has passat molt bé, espero que demà sigui igual o millor!!!
Salut i riures!

12 Nov 2023 09:13 #60 per curat (Associat/da)
Fot-li canya kilo!!!
Esperem amb moltes ganes la teva crònica!!!

Cap i cames!

10mil 36'55 Clot 2011
22 maratons

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats