Moltes gràcies pels ànims!
A mida que passen els díes es van esborrant els pensaments negatius...
fandes Gràcies per la felicitació. Una marató molt recomendable junt a una gran ciutat
mario.cat Gràcies per les teves paraules. Sobre el tema de la medalla: Van enviar un correu el dia després de la marató amb un enllaç pels corredors que havien perdut alguna cosa. Vaig explicar el cas meu amb la medalla. Em van contestar que els diguès la meva adreça i que per descomptat m'enviaran la medalla. En principi arribarà la setmana vinent
Jorfer Tens raó en que al final quedarà com una anècdota. Inicialment no tenia ganes d'escriure la crònica, però finalment vaig decidir que millor tenir crònica d'una marató complicada.
Josep80 Gràcies! Lo de controlar el ritme ho deixem per un altra día ... Per cert, no vaig comentar que el primer classificat de la categoria M65 va ser un frances que va fer 2h 59'58
Sergi42195 Gràcies! Intento explicar la meva vivència i si pot ajudar, ja estic content de publicar-ho.
RUNandWINE Gràcies! En el meu cas intento participar en menys curses de 10K per donar prioritat a les maratons. La de Viena va ser la 27ena.
sandmann Es clar que al final serà una batalleta més...
Felicitats per la teva marató d´Empùries que tampoc devia ser fàcil!