- Missatges: 915
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
jaume86 va escriure: Hola hola!!
Ja s'acosta el dia D i durant aquesta setmana tractaré d'anar fent diferents recorreguts i penjar-los aquí.
La idea inicial és córrer per la zona dels Colls, la part del massís del Garraf que separa Vilanova de Sitges. És una mica de muntanyeta i hi ha mil camins, corriolets i senders que voregen la costa i les vies del tren. Tinc pensat fer 3 recorreguts diferents:
- un de senzill i curt per aquells que vulguin fer una caminata.
- un de més llarguet i entretingut però alhora fàcil per qualsevol corredor de muntanya. Si el faig jo que sóc un negat si no vaig per asfalt... el pot fer tothom!!
- i finalment un més duret, que serà una variant de l'anterior en un tram, en comptes de seguir la pista ens endinsarem per un parell de camins per retrobar-nos al cap de pocs minuts!
També m'agrada molt correr pel port de Vilanova, que cau molt aprop. Podríem allargar un parell de kms entre barques i amb olor i brisa marina aquells que vulguin refredar pel pla per on no hi passa cap de les curses que tenim per la vila.
Amb molta il·lusió d'encetar aquestes trobades a casa meva!!
PD: Podríem quedar al far, que queda a 10 minuts de l'espació de tren pels que vulgueu venir amb tren i alhora hi ha espai de sobres per aparcar a la plata que porta el mateix nom o al mateix carrer pujada far de Sant Cristofol, on començarem!
JRDi69 va escriure: jaume86 pinta una primera trobada molt ben parida, organitzada i serà un èxit
Iniciativa tot un encert, felicitats i espero afegir-me a les diferents opcions que vagin sortint, de moment la primera descartada , veurem les dates de les pròximes
Salut!
Jordi
fandes va escriure: Que curraaaaat, m'encanta, ganes de dissabte!
Si algú va en cotxe des de Barcelona (jo visc a zona Sant Andreu-Sagrera) parlem-ne i compartim transport , gràcies!
xevifisio va escriure: Jaume, això pinta molt bé, però no t'oblidis de buscar el bar per la ST
jaume86 va escriure:
xevifisio va escriure: Jaume, això pinta molt bé, però no t'oblidis de buscar el bar per la ST
Per suposat!!
Això està controladíssim!
Vindràs??
xevifisio va escriure:
jaume86 va escriure:
Per suposat!!
Això està controladíssim!
Vindràs??
M'encantaria,però viure al paradís te l'inconvenient que queda lluny del "pinyol" correcat.
Aniré seguint el fil, i si algun cap de setmana coincideix que estigui per Bcn, m'apunto.
Obriu llista? o què?