Camps que utilitzeu al GPS

Camps que utilitzeu al GPS

18 febrer 2026 11:12 #1 per Chute (Associat/da)
La tecnologia avança cada cop més ràpid, i als darrers temps encara més. Antigament els GPS t’oferien quatre dades sobre el teu entrenament, i en canvi ara t’ofereix una informació quasi infinita. Tot i que més o menys tothom mira els mateixos camps, de vegades et trobes amb algú que analitza coses que a tu ni se t’havien passat el cap. Jo penso que l’excés d’anàlisi produeix paràlisi, vull dir que no pots analitzar tot. Aquí avall us deixo els camps que m’he trobat que s’utilitzen més. Però voldria saber quin són els que utilitzeu vosaltres, ja sigui d’aquesta llista o altres que tinguin el vostre GPS.

Camps de Temps
Temps
Temps volta
Temps última volta

Camps de Distància
Distància
Distància de volta
distància última volta

Camps de Ritme
Ritme actual
Ritme mig
Ritme de volta
Ritme última volta

Velocitat
Velocitat actual
Velocitat mitjana
Velocitat volta
Velocitat última volta

Freqüència cardíaca
FC actual
FC mitjana
% sobre FC màxima

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2026 16:44 #2 per aurelian (Associat/da)
Mi pantalla principal:

Media pulsaciones Vuelta Corriente
Medio ritmo Vuelta Corriente
Tiempo Vuelta Corriente

En cursas no suelo tomar decisiones (de subir/bajar el ritmo) por lo que me marca el reloj y voy más en plan comprobando que las sensaciones que tengo en el momento encajan con lo que me marca el reloj.

Tengo más pantallas con datos pero suelo tirar solo de esta y no cambio entre ellas.

Otras:

- Distancia Vuelta Corriente/Ritmo medio Vuelta Corriente/Tiempo total Vuelta Corriente
- Reloj
- Pulsaciones
- Distancia / Tiempo/ Ritmo medio/ Ritmo última vuelta. (Esta no lo puedo leer en cursa ya que me falla la vista de cerca)

Específico para trail: Velocidad (km/h) Actividad - me ayuda a tener una predicción del tiempo final. Desnivel acumulado/perdido.

Especifico para caminatas: Apuesta del sol

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

18 febrer 2026 20:11 #3 per tonivet (Visitant)
Home un xat friki, dels que m'agraden a mi :laughing: :laughing:

en asfalt tinc dos:
- basic: distancia/temps/ritme mig amb lap manual
- series: distancia volta/temps en volta/ ritme en volta lap automatic (si son multiples de 1000m)

trail:
- basic: igual que en asfalt
- controlat: desnivell positiu acumulat (ascens)/ temps/ pulsacions lap automatic

En trail miro pulsacions perque quan pugen mes del compte camino, aixi regulo millor

salut

18 febrer 2026 20:11 #4 per tonivet (Visitant)
Home un xat friki, dels que m'agraden a mi :laughing: :laughing:

en asfalt tinc dos:
- basic: distancia/temps/ritme mig amb lap manual
- series: distancia volta/temps en volta/ ritme en volta lap automatic (si son multiples de 1000m)

trail:
- basic: igual que en asfalt
- controlat: desnivell positiu acumulat (ascens)/ temps/ pulsacions lap automatic

En trail miro pulsacions perque quan pugen mes del compte camino, aixi regulo millor

salut

19 febrer 2026 10:06 #5 per Mona (Associat/da)
Uau! Què bo aquest fil, s'ha obert tot un meló! Curiós fins i tot que no hagués sortit fins ara, ja que les converses de corredors moltes vegades són de números.
Jo la veritat és que no hi paro una especial atenció, però el què em mostra la meva pantalla és:
-ritme de cursa al moment
- pulsacions del moment
- distància

Al final de l'entrenament en el què em fixo és en el ritme mitjà i el ritme en cada km, la freqüència cardíaca i el desnivell fet.

Al final també el què miro són les passes que he fet, per pura curiositat, alguna vegada entrenant m'han fet pensar en la llargada de la passa i en quantes passes faig en 100m; i a la feina també, moltes vegades els clients estan molt preocupats per les passes que fan al dia, suposo que per això m'hi fixo

19 febrer 2026 16:54 #6 per fandes (Associat/da)
Bon dia, m'uneixo al grup tan xulo, amb ganes de veure com viviu vosaltres les activitats!

A mi quan competeixo en ruta m'agrada tenir aquests:
- Freqüència cardíaca al moment.
- Freqüència cardíaca volta.
- Distància total.
- Temps total.

Quan vaig de llebre:
- Llebre virtual.
- Temps de volta.
- Ritme de volta.
- Temps total.

Quan competeixo en pista, no porto rellotge (Short Track) o no el miro fins al postcompetició (Aire Lliure).

20 febrer 2026 08:40 #7 per RugbyMan (Associat/da)
no sabeu on os fiqueu.....

Els Flipatletes-aficionats com jo tenim un festival de pantalles segons la vista/esport que fem servir. Es molt diferent la infor quan corres, que quan vas en bici. Nedant bastant tens amb sortir del aigua...o en el meu cas aquesta es la meva gran aspiració.

Pero en el mode run, crec q tots mes o menys coincidim amb els 4 caps bàsics: Temps total, distancia, ritme mitg/pulsacions

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats