Enric, no t'havia llegit fins ara! Què dir-te? T'ho han dit tot, però no vull quedar callada o amagada com si dissimulés. T'aprecio molt perquè -encara que no t'ho hagi dit mai tan clarament- m'has ajudat molt. Tot el curs passat a Can Ciutadella i alguna pujadeta a Montjuïc, tu sempre has estat el referent per als ataràxics -i ja saps que jo encara m'hi sento, encara que no pugui acompanyar-vos-, i a més a mi em vas ajudar molt a la marató de l'any passat, en un final una mica agònic, potser perquè havia corregut massa ràpid els primers kms, i em vas acompanyar com ho saps fer molt sovint, en silenci.
Ara t'acompanyaré també en silenci. Però clamaré al cel per aquest golden eye que està tocadet. Ja veuràs que tot anirà bé. Encara em deus moltes més lliçons i consells. No sé si tornaré al Parc perquè em queda molt lluny. Segueixo entrenant pels meus nous territoris, i estic descobrint rutes interessants.
Vinga Enric, t'esperem com sempre, amb bons consells, poques paraules i escrits formidables!
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Enric,
He estat una mica desconnectat i fins ara no havia llegit les "novetats" d'aquest fil... Ara m'he assabentat de tot, i per postres he llegit aquest esplèndid conte de Nadal...
Et desitjo de tot cor que tot vagi molt bé. I que després d'un parèntesi que segur que serà breu, puguis tornar a córrer, a nedar... o a volar! amb nosaltres. Crec que la gent de corredors.cat tenim clar que ets una de les persones que, més enllà de la qualitat atlètica, desprèn autèntica saviesa, bonhomia... i bona literatura.
Com s'ha dit, això és un esport d'equip, més que mai en ocasions com aquesta. Estem amb tu, no cal dir-ho.
Sort, i una abraçada,
Joan
Enric, sóc nova aquí però veig que ets molt estimat. Espero que vagi tot molt bé i que puguis tornar ben aviat!
Una abraçada,
Jacky
Hola Enric,
Acabo de passar pel fil i després de llegir el teu entranyable relat i el post d'en Joan3 on et deixava molta sort per alguna cosa per mi desconeguda, he mirat posts anteriors i he llegit la teva comunicació sobre l'operació que afrontaràs ben aviat.
Cert és que ens coneixem més aviat poc i que no hem tingut ocasió de parlar, però et deixo el millor, que l'operació i la recuperació siguin tot un exit i ben aviat et tornen a veure plenament recuperat.
De tot cor,
Josep
Mister59, Coach59, amic59
Tot i que en Nyef m´ho va dir fa dies no t´havia pogut llegir fins avui. He tingut molts lios al cap (coses familiars) que jo pensava que eren importants però res comparat a lo teu. Saps que els ataraxics ho som per sempre, i que sempre pensem que tot pot sortir bé. Estic convençut que aviat ens faras uns nous entrenaments al parc de la ciutadella i que farem unes rectes a 3' (tot i que jo no pugui seguir-te).
Gràcies pels teus consells i ànims, que tinc ganes de guanyar-te en una cursa (jejeje).
:surprised: Quin relat més ben parit
Gràcies per publicar-lo :love:
No sé si per bé o per mal, però moltes de les imatges del teu relat han desaparegut, i llegint-te les he enyorat :'(
Què bonic...... He recordat tantes coses.
![]()
![]()
Gràcies Enric, no deeixis mai de fer-nos disfrutar amb coses tant maques com aquesta.
Molta sort i molta força, d'un que no et coneix però t'admira. :love: :love: