Enric59

Enric59

09 Jun 2009 12:27 #61 per RunnerSantBoi (Visitant)
Me uno a tú cita ,que lo pases genial,a mi en mi 50 cumpleaños me dieron una surprise  que me dejarón glaçat,seguro que te tienen algo preparado, ya nos contarás.

un abrazo pareja

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2009 12:50 #62 per Enric59 (Visitant)
Pucurull, Tete Xavi, Zenon, Nyef, Ftorner, hdfcat, Gemma, Upe, OriolTBID, RunnerSantBoi, moltes gràcies a tots.

És agradable saber que hi ha moments en què "som" alguna cosa més que consciència, la consciència d'un mateix. És agradable saber que hi ha moments en què "som" perquè hi ha algú que ens pensa.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

09 Jun 2009 13:48 #63 per ManoloM (Associat/da)
50 años  :surprised:, pero si estás hecho un chavalín.

¡¡¡ MUCHAS FELICIDADES !!!

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

09 Jun 2009 13:50 #64 per jauteras (Associat/da)
Moltes felicitats, Enric!!!!   :great: :party: :party: :great:

09 Jun 2009 15:45 #65 per canferreir (Visitant)
Felicitats Enric, que tinguis més anys de salut, kilòmetres i bons propòsits.

Salutacions, company

1000m:4'22".20-Olimpic per 1 dia BCN 2007
Milla:7'33-Montcada i Reixac 2011
10k:56'09"-Clot-Camp de l'Arpa-Verneda 2006
1/2 Marato:2h05'54"-Ripoll 2006
Marató:5h24'57"-Barcelona 2016
6h:37,21k (88laps)-Can Dragó 2018

09 Jun 2009 16:21 #66 per Agus (Visitant)
Querido Enric [move]! MOLTES FELICITATS ¡[/move] que pueda muchos años más admirandote eres un verdadero Crack, siempre en la brecha y siempre pensando cual es la cursa que más conviene, un 10 maestro, :great: :love: :great: :love:

09 Jun 2009 16:29 #67 per rafang (Visitant)
Moltes felicitats Enric!! :whistle: :whistle:
ets un mestre per ajudar a seguir un bon ritme encara que no hem aconseguit el meu objectiu. Una gran llebre de la cursa dels bombers i la l'almeda. a la tercera segur que aconseguim l'objectiu.

Moltes felicitats i per molts anys!!
Mig segle no es fa cada dia.
Adéu!!
Rafa

09 Jun 2009 16:41 #68 per Raimon (Associat/da)
  Moltes felicitats Enric! Per molts anys! Que t'ho passis molt bé en el dia d'avui i en la nova cinquantena que tens per davant..... :wink2:  :great:

09 Jun 2009 17:50 #69 per Sancho (Associat/da)
Felicitats Enric
Aprovechando el post anterior de Raimon, :rofl: que mejor que una canción que también hace 50 años.

AL VENT

Al vent, la cara al vent,
el cor al vent, les mans al vent,
els ulls al vent, al vent del món.

I tots, tots plens de nit,
buscant la llum, buscant la pau,
buscant a Déu, al vent del món.

La vida, ens dóna penes
ja al nàixer és un gran plor.

Però nosaltres,
Al vent, la cara al vent,
el cor al vent, les mans al vent,
els ulls al vent, el vent del món.

Que pases un buen dia y espero celebrarlo com cal.

09 Jun 2009 18:15 #70 per sioux (Associat/da)
Collons Enric, fa temps que no ens veiem, clar tu ets asfaltero i jo he tirat a la muntanya com les cabres o els cabr........
Moltes felicitats i espero arribar com tu als 50  8)

09 Jun 2009 19:53 #71 per Enric59 (Visitant)
ManoloM, jauteres, canferreir, Agus, rafang, Raimon, Kalimero, Sioux, moltes gràcies a tots, companys i amics. Doneu-vos tots per abraçats i petonejats  8)

Bereshit

09 Jun 2009 19:56 #72 per PereBoss (Associat/da)
Moltes felicitats Enric.
Salut pels propers 50.

Algun dia, no sé quan, arribarem a aquell lloc on realment volem anar ... Però fins llavors, els rodamons com nosaltres, hem nascut per còrrer

09 Jun 2009 20:10 - 14 Nov 2009 19:03 #73 per Enric59 (Visitant)
Aquest fil, que va néixer acompanyat de paraules perquè sense elles sempre he cregut que no sóc res, ha estat envaït per amics i companys, de persones que mai han necessitat de les paraules per demostrar-me que estaven al meu costat.

Però deixeu-me que siguin les paraules, aquest cop de Serrat, les que us retornin el meu agraïment per ser aquí; per ser.

Las malas compañías

Mis amigos son unos atorrantes.
Se exhiben sin pudor, beben a morro,
se pasan las consignas por el forro
y se mofan de cuestiones importantes.

Mis amigos son unos sinvergüenzas
que palpan a las damas el trasero,
que hacen en los lavabos agujeros
y les echan a patadas de las fiestas.

Mis amigos son unos desahogados
que orinan en mitad de la vereda,
contestan sin que nadie les pregunte
y juegan a los chinos sin monedas.

Mi santa madre
me lo decía:
"cuídate mucho, Juanito,
de las malas compañías".

Por eso es que a mis amigos
los mido con vara rasa
y los tengo muy escogidos,
son lo mejor de cada casa.

Mis amigos son unos malhechores,
convictos de atrapar sueños al vuelo,
que aplauden cuando el sol se trepa al cielo
y me abren su corazón como las flores.

Mis amigos son sueños imprevistos
que buscan sus piedras filosofales,
rondando por sórdidos arrabales
donde bajan los dioses sin ser vistos.

Mis amigos son gente cumplidora
que acuden cuando saben que yo espero.
Si les roza la muerte disimulan.
Que pa' ellos la amistad es lo primero.

Joan Manuel Serrat

Bereshit

09 Jun 2009 20:22 #74 per Rivendel (Visitant)
Moooltes felicitats Enric59!

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.

La lente de primer orden

10 Jun 2009 12:26 #75 per cat (Visitant)
per a molts i molts anys Enric :party:

un dia tard però wenu,jo ja sol  :whip:

10 Jun 2009 12:36 #76 per Enric59 (Visitant)
PereBoss, Rivendel (a què esperes per apuntar-te al sopar?), cat, moltes gràcies per les vostres felicitacions.

Bereshit

26 Jun 2009 20:11 #77 per Enric59 (Visitant)
Sóc un sentimental. Darrere del meu posat dur, s'hi amaga un tou (tu ho saps, oi que sí?  ;)) Avui ens trobarem un grup d'amics correcats per sopar i celebrar els 50 anys de la Collita del 59.

Els amics no ho són perquè sí. Els necessitem: senyal que alguna cosa ens falta i ells ens la donen. I compartim. Aficions, idees, ideals, imaginaris, pell, universos mentals, mirades, emocions, espai, aire, alè...

Avui compartirem taula. Sagrada eucaristia. Serem un número estrany: 11. Perquè n'hi ha un que només és una idea i el que la ven no vindrà al sopar.

N'hi hauria d'haver més... i se'ls trobarà a faltar.

Bereshit

27 Jun 2009 23:22 #78 per Enric59 (Visitant)

Els 10 del sopar de la Collita del 59. El Cigró va fallar a darrera hora trencant l'aritmètica eucarística. Però, minuts abans del sopar, la Rivendel hi va ser en forma d'Esperit Sant, restituint la sagrada numerologia.

Bereshit

28 Jun 2009 16:17 #79 per Eulàlia (Associat/da)

Els 10 del sopar de la Collita del 59. El Cigró va fallar a darrera hora trencant l'aritmètica eucarística. Però, minuts abans del sopar, la Rivendel hi va ser en forma d'Esperit Sant, restituint la sagrada numerologia.

No si al final serà veritat que som tots uns sants, i fins i tot tenim un horitzó rosadet al fons que és megatípic per a l'ocasió  :he:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

08 Nov 2009 14:27 - 14 Nov 2009 19:48 #80 per Enric59 (Visitant)
¿Una anécdota?

Hoy he corrido la carrera del barrio de Sants. He salido de casa com mis mejores galas, es decir, vestido con la equipación de mi nuevo club, El Domingo Catalán Fondistas Club. Me he movido y he corrido entre gente vestida de mil y una formas distintas, como es habitual en una competición deportiva.

Al terminar mi matinal atlética he ido hasta el barrio del Clot, el barrio de mi infancia, que está de festa major, y para ver si me encontraba con unas amigas y las podía saludar entre el desfile dels gegants. No ha sido así porque al final no han ido. Yo, con todo, me he dejado llevar por la fiesta.

El ambiente era festivo; había mucha gente paseando, pero el colectivo era heterogéneo, no como el de la carrera. Entre atletas, jo era uno más; en el pasacalle era un elemento discordante. Muchas personas me han observado de pies a cabeza, una y otra vez. Ya sabía que podía pasar :-) No es vanidad. No me miraban a mí. Miraban lo que yo representaba. Si habéis visto el chándal de mi nuevo club, és fácilmente identificable como parte de la indumentaria del Real Madrid.

Yo, vestido de esta guisa, he dejado de ser yo para convertirme en un estereotipo. Ya lo sabía pero, claro, no es lo mismo creer que corroborar. Me ha invadido un sentimiento de extrañeza, de alteridad. Somos, en general, gente responsable, tolerable, algunos son incluso cultos, y respetamos al otro. Pero yo hoy me he sentido "el otro": extranjero en mi patria; la patria de mi gente, la patria de los que te saludan cada mañana.

Pero esto no ha sido todo. Al final del camino, cuando he tenido que esquivar cuerpos para dirigirme a la entrada del metro, una señora me ha mirado e, inmediatamente, se ha dirigido a su marido y le ha dicho: "Juan, vigila con el bolso". Así, en castellano; lo remarco para evitar susceptibilidades "étnicas". Hay cosas que sobrepasan lo "racial". Hay sentimientos que se llevan tan pegados a las vísceras, que no tienen fronteras políticas.

Ya os podéis imaginar qué he hecho yo, ¿no? He huido rápidamente hacia el metro antes que nadie gritara "¡al ladrón, al ladrón!" Estaba perdido e indefenso. A partir de aquel momento yo me había convertido en el carterista oficial de la fiesta mayor del barrio que me vio nacer y crecer. A mí me habían robado el alma, pero ellos nunca serán juzgados por tamaña ignominia.

Os cuento esto con una sonrisa en la cara. Ahora ya vuelvo a ser yo, y el cínico que llevo dentro suelta una carcajada. Pero ya no volveré a ver con la misma cara a todos los que, cada día, vuelven a casa después de haberles sido robada su identidad.

Bereshit

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats