Enric59

Enric59

30 Mai 2009 02:40 - 14 Nov 2009 19:46 #41 per Enric59 (Visitant)
El verb traidor

La força del verb. Motor que ho mou tot... perquè tot són paraules, i sense paraules no hi ha res. La força del verb, que mou les paraules. Futur simple. Decisió objectiva: ho faré o no ho faré. Futur perifràstic de possibilitat. Decisió subjectiva, les circumstàncies fan possible o no: podré fer o no podré fer.

Jo, demà nedaré: la decisió. Però no sé si podré nedar. L'aigua m'engoleix: les circumstàncies. Què diferent de l'aire, que frega la pell quan corres. Com un petó. Com aquests desitjos lleugers que es deixen dur per l'aire.

Però... algun cop heu somniat que voleu córrer i no podeu avançar? Jo malsomnio que vaig amb unes sabates grosses de pallasso.

Jo demà nedaré. Però podré nedar? Al fons de l'aigua, prendran vida els monstres com en una nit al museu dels horrors? Em podràs ajudar? M'ajudaràs?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2009 08:33 #42 per jolourds (Associat/da)
Enric59

Tu?
I tant!!

Tinc entés que l'aigua no és el teu medi... Si el problema està al teu cap... no hi ha problema, només paraules...

Ara bé, per si de cas, quan sigui el cas no te'n vagis a dormir tant tard com ahir... :whistle: :whistle:  8)

02 Jun 2009 01:00 #43 per Eulàlia (Associat/da)
Si puc, ho faré; si no puc, no ho faré. Obvi, no tant!

Si no puc, no ho faré, però si puc: ho podré fer?

Si tu m'ajudes ho podré fer; si m'acompanyes, ho sé del cert, sempre ho he fet; si m'ho proposo i tinc un pla, sempre ho he fet; si dubto, potser no ho faig; si tinc el dia, tinc moltes possibilitats; si sóc constant, segur que ho faig o bé m'hi acosto; si ho he mesurat i és factible, m'hi esforçaré i ho faré; si tot és relatiu i el món a fer punyetes, segur que ho faig; si jo t'envejo, que ets millor que jo, no ho puc fer; si estic molt depre, no puc, no puc fer-ho; si tu m'escoltes, segur que ho faig.

És clar que ho vull fer  ;) 

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

09 Jun 2009 00:11 - 09 Jun 2009 00:28 #44 per Eulàlia (Associat/da)
Mig segle t'espera a la part de darrera d'aquesta nit propera. D'aquest mig segle hi ha molta vida i molts moments. ;)
Primer a Vallvidrera (pantalons de campana i tantes Eulàlies), al carrer Calàbria, a la Plaça Sant Pere, a l'autobús 29 (quines voltes!), als billars de la Plaça Universitat, i a la Universitat (quines roses! quins espais!), al carrer Sepúlveda, al carrer Canuda, a les Planes i a la Ronda de Sant Antoni (visca el Santi!), a Sant Just i a La Plana, al carrer València (dues vegades). Llavors a Pau Hernández i al carrer València, i al carrer Rosselló suant la samarreta i al Dyr Castillejos, al Camp del sidral (quins farleks!), a Balmes de bars, i a Gràcia i a Sants (quina festa!), a Trafalgar i a Torruella de Montgrí, i Can Xabanet i la Fonda Comas i Sant feliu de Pallerols i Tossa i Tossa (tomàquet i peix i paella i sorra i nedar i pujades i mar i muntanya); i a Via Augusta (quina feinada!), i al museu d'història de la ciutat i a la Barceloneta (Casa Alcaide i Banys de Sant Sebastian i el Club natació Barcelona i a l'Atlètic Barceloneta). I també Castelldefels i Barcelona, el Shangai i el Frare Blanc, i Empúries, Madrid, Sant Sebastian, i Valladolid i Burgos i Montblanch i l'Espluga de Francolí, i Olèrdola (quines pedres, quins especímens, quins cargols i quins calçots!).

Llavors i ara, quins records! I demà, si ens aixequem, que ens espera? 

Vosaltres i els amics i nosaltres
"per veure el bo que és tot
i la Vida
i la Mort" (J. Salvat-Papasseit)

MOLTES FELICITATS!!!  :love:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

09 Jun 2009 00:36 #45 per bego (Visitant)
De tant en tant, tot i que no sempre, alguns tenim la sort de trobar companys de viatge que fan que la vida valgui la pena. Avui, que fas 50 anys, no vull només felicitar-te. També vull donar-te les gràcies.

Felicitats, Enric:party: :party:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

09 Jun 2009 00:50 #46 per jag75 (Visitant)
felicitats mestre!!!

segur q arribes als 100, em jugo una voll  :he:

09 Jun 2009 01:07 #47 per Eulàlia (Associat/da)

felicitats mestre!!!

I jo que ho pugui veure!  :beurk: :intello:

09 Jun 2009 01:23 #48 per Enric59 (Visitant)

Mig segle t'espera a la part de darrera d'aquesta nit propera. D'aquest mig segle hi ha molta vida i molts moments. ;)
Primer a Vallvidrera (pantalons de campana i tantes Eulàlies), al carrer Calàbria, a la Plaça Sant Pere, a l'autobús 29 (quines voltes!), als billars de la Plaça Universitat, i a la Universitat (quines roses! quins espais!), al carrer Sepúlveda, al carrer Canuda, a les Planes i a la Ronda de Sant Antoni (visca el Santi!), a Sant Just i a La Plana, al carrer València (dues vegades). Llavors a Pau Hernández i al carrer València, i al carrer Rosselló suant la samarreta i al Dyr Castillejos, al Camp del sidral (quins farleks!), a Balmes de bars, i a Gràcia i a Sants (quina festa!), a Trafalgar i a Torruella de Montgrí, i Can Xabanet i la Fonda Comas i Sant feliu de Pallerols i Tossa i Tossa (tomàquet i peix i paella i sorra i nedar i pujades i mar i muntanya); i a Via Augusta (quina feinada!), i al museu d'història de la ciutat i a la Barceloneta (Casa Alcaide i Banys de Sant Sebastian i el Club natació Barcelona i a l'Atlètic Barceloneta). I també Castelldefels i Barcelona, el Shangai i el Frare Blanc, i Empúries, Madrid, Sant Sebastian, i Valladolid i Burgos i Montblanch i l'Espluga de Francolí, i Olèrdola (quines pedres, quins especímens, quins cargols i quins calçots!).

Llavors i ara, quins records! I demà, si ens aixequem, que ens espera? 

Vosaltres i els amics i nosaltres
"per veure el bo que és tot
i la Vida
i la Mort" (J. Salvat-Papasseit)

MOLTES FELICITATS!!!  :love:

...ens espera la fidelitat de la paraula donada; la possibilitat de tornar a recórrer vells camins i descobrir-ne de nous, junts, però mirant-nos a la cara i sabent-nos reconèixer l'un a l'altre i l'un en l'altre. I descobrir que la vida no és una fita, sinó que és el camí; i el camí només té sentit si el transites;i la vida, si la comparteixes.

Bereshit

09 Jun 2009 01:34 #49 per Enric59 (Visitant)

De tant en tant, tot i que no sempre, alguns tenim la sort de trobar companys de viatge que fan que la vida valgui la pena. Avui, que fas 50 anys, no vull només felicitar-te. També vull donar-te les gràcies.

Felicitats, Enric:party: :party:

Gràcies a tu per la companyia i, sobre tot, pel viatge. Gràcies per haver triat aquest camí i voler-lo fer amb mi; amb nosaltres. I deixa'm que et faci un petó, que no és de príncep ni és de granota, és de company.

Bereshit

09 Jun 2009 01:39 #50 per Enric59 (Visitant)
Ah, que no me n'oblidi! Us estimo.

Bereshit

09 Jun 2009 01:41 #51 per Enric59 (Visitant)

felicitats mestre!!!

Moltes gràcies, Jordi. La voll posa-la a refredar. Ens la prendrem junts.

Bereshit

09 Jun 2009 08:01 - 09 Jun 2009 08:02 #52 per Pucurull (Visitant)

Per molts anys, Enric!!!

8)

Pucu

09 Jun 2009 08:15 #53 per (Visitant)

Aquestes línees van dirigides per l'Enric50 que fa 59 (era així veritat?…  :winktongue: ). Moltes felicitats en el teu dia. Espero que et tirin de les orelletes com toca en el dia d'avui i donar-te 1000 gràcies per els entrenaments. Continua així, fet un xaval!

09 Jun 2009 08:21 #54 per Zenon (Visitant)
Felicitats Enric... 50 años no son ¡¡¡na!!!  ;)

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

09 Jun 2009 08:44 #55 per hdfcat (Visitant)
[glow=red,2,300]Felicitats[/glow] !!!    :party:

I ara a per totes amb el canvi de categoria!!! un que ja li agradaria còrrer com tu, però que es conforma amb compartir algun sopar molt de tant en tant, i veure't a les sortides i a les arribades, que en cursa ni l'estela et veig  :wink2:    ah! ja avisareu que m'apunto a fer la voll  :winktongue:

09 Jun 2009 08:50 #56 per ftorner (Visitant)
Felicitats Enric, ens veiem.

09 Jun 2009 09:13 #57 per gemm@ (Visitant)
Moltes felicitats Enric  :party:

09 Jun 2009 09:18 #58 per nyef (Associat/da)
Ei, ei, ei!!!  :party: :party:
Per molt anys Enric, i moltissimes felicitats!!  :love: :party: 8) :clown: :love:
Una abraçada Enric!  :yipi:

bla bla bla bla ....

09 Jun 2009 10:06 #59 per Oriol_TBID (Associat/da)
Per molts anys Enric!!!!  :party: :yipi: :great:

09 Jun 2009 12:04 #60 per Upe (Visitant)
Enric, per molts anys! Et desitjo un munt de coses bones per a un futur prometedor i et dono les gràcies per tot el que fas. T'ofereixo com a regal d'aniversari aquest poema de Mario Benedetti:

LIBROS
Quiero quedarme en medio de los libros
vibrar con Roque Dalton con Vallejo y Quiroga
ser una de sus páginas
la más inolvidable
y desde allí juzgar al pobre mundo
no pretendo que nadie me encuaderne
quiero pensar en rústica
con las pupilas verdes de la memoria franca
en el breviario de la noche en vilo
mi abecedario de los sentimientos
sabe posarse en mis queridos nombres
me siento cómodo entre tantas hojas
con adverbios que son
revelaciones
sílabas que me piden un socorro
adjetivos que parecen juguetes
quiero quedarme en medio de los libros
en ellos he aprendido a dar mis
pasos
a convivir con mañas y soplidos
vitales
a comprender lo que crearon
otros
y a ser por fin
este poco que soy.

(Montevideo, 2008)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats