- Missatges: 1023
Ha passat un més, i aquí estem, amb els isquiotibials tibant de les orelles. He descansat, he anat al físio... només em queda Lourdes.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Ha passat un més, i aquí estem, amb els isquiotibials tibant de les orelles. He descansat, he anat al físio... només em queda Lourdes.
I qui aquesta tal Lourdes ...
La coneixem?
Esta associada?
Fuma i et parla de tu?
És de moral distreta?
A que dedica el temps lliure?
Moltes preguntes i poques respostes .... les espero després, després de la publicitat, no, quan acabi la Supercopa de Futbol,
Asi que el miércoles estabas fotut y hoy sábado 3º en el podium
madera de campeón, debe ser eso :oops
un abrazo Enric
Salut
Prenc nota del camí dels conills. Suposo que no et refereixes als conills romanesos de la carretera de la Roca, oi?
Divendres, és a dir, avui, a les 3 me n'anava al llit. A les 4 em menjava un iogurt i sortia al balcó. A les 6:30 ha sonat el despertador. A les 7:01 agafava el tren cap a Mataró. A les 7:45 agafava un bus cap a Dosrius. A les 8:20 llegia el diari, em menjava un croissant i em prenia un cafè. A les 10:30 competia. A les 12 em menjava un entrepà de pernil, unes olives i un bitter. A les 12:40, bus cap a Mataró. A les 13:15, tren cap a BCN. A les 14:30, dinar. A les 15:30, migdiada. Ara... m'acabo de llevar. Bon dia.
Divendres, és a dir, avui, a les 3 me n'anava al llit. A les 4 em menjava un iogurt i sortia al balcó. A les 6:30 ha sonat el despertador. A les 7:01 agafava el tren cap a Mataró. A les 7:45 agafava un bus cap a Dosrius. A les 8:20 llegia el diari, em menjava un croissant i em prenia un cafè. A les 10:30 competia. A les 12 em menjava un entrepà de pernil, unes olives i un bitter. A les 12:40, bus cap a Mataró. A les 13:15, tren cap a BCN. A les 14:30, dinar. A les 15:30, migdiada. Ara... m'acabo de llevar. Bon dia.
Collonssss !!!! sembles un robot :mdr:
Doncs si, ja hem acabat la Maria Victor. Un altre any més, una de les curses que més m'agraden.Demà, més. La Maria Víctor a Palau-Solità.
Passi el que passi, acabarà com sempre. Al bosc de Can Pavana esmorzant amb els amics.