Enric59

Enric59

26 Gen 2011 21:00 #701 per Nurito (Visitant)

Enric,

com estàs de molèsties/lesions i/o altres turments?
desitjo que tot "under control" i progressatn adeqüadament

una abraçada

jo em passaba pel seu fil pel mateix motiu....com et trobas Enric??? estas desaparegut!!!

Una abraçada "de les meves parts" i un peto de part de la Nurita  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2011 23:20 #702 per Enric59 (Visitant)
Estic millor. Gràcies, Nurita i Nurito (ara vinc al fil dels Sortits...)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

26 Gen 2011 23:24 #703 per Zenon (Visitant)
Enric59, a echar fuera esas molestias que Vols NAVAS te quiere en plena forma  8)

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

26 Gen 2011 23:29 #704 per Enric59 (Visitant)

Enric59, a echar fuera esas molestias que Vols NAVAS te quiere en plena forma  8)

Zenon, te aseguro que sólo pienso en Vols Navas! Tengo ganas de hacerla bien. El año pasado me la perdí por "mal de ojo", pero este año, a pesar de la "mala pata", pondré toda la carne en el asador  8)

Bereshit

02 Mai 2011 03:08 - 02 Mai 2011 03:11 #705 per Enric59 (Visitant)
Després de 6 mesos lesionat + 2 setmanes extres per un esquinç de turmell a la cursa de El Corte Inglés, reapareixo per aquí per aquí. A veure si arreglo la temporada i aconsegueixo fer res amb cara i ulls de cara a l'estiu.

Us deixo també per aquí el darrer Des del meu sofà [11] , secció del bloc que Corredors té al Diari Ara. Articles que van néixer, precisament, a partir de la lesió.

Bereshit

05 Mai 2011 20:39 #706 per Enric59 (Visitant)
Qui ha tancat el fil de l'Hospitalet???  :intello:

Bereshit

05 Mai 2011 21:49 #707 per Sancho (Associat/da)
Amic i company Enric :
En referencia al cierre del hilo de la Cursa Nocturna de L'Hospitalet, poca cosa tengo que decir, sólo que
Yo por bien tengo que cosas tan señaladas, y por ventura nunca oídas ni vistas, vengan a noticia de
muchos y no se entierren en la sepultura del olvido, pues podría ser que alguno que las lea halle algo
que le agrade, y a los que no ahondaren tanto los deleite; y a este propósito dice Plinio que no hay
hilo, por malo que sea, que no tenga alguna cosa buena; mayormente que los gustos no son todos
unos, mas lo que uno no come, otro se pierde por ello. Y así vemos cosas tenidas en poco de
algunos, que de otros no lo son. Y esto, para que ninguna cosa se debría romper ni echar a mal, si
muy detestable no fuese, sino que a todos se comunicase, mayormente siendo sin perjuicio y
pudiendo sacar della algún fruto; porque si así no fuese, muy pocos escribirían para uno solo, pues
no se hace sin trabajo, y quieren, ya que lo pasan, ser recompensados, no con dineros, mas con que
vean y lean sus obras, y si hay de qué, se las alaben;
Pero leyendo y releyendo el hilo de la Cursa de L'Hospitalet no hayo nada comible ni bebible, y en caso de
ello, sin duda, provocaria un estado como el de nuestra última cena, y eso, a pesar, de ser entonces las
viandas y los caldos de buena cuna. Y como bien dicen que "Los Placeres del Buén Yantar no se reservan sólo para el sentido del gusto. Cavilamos que en el solaz de la Buena Mesa, participan los cinco sentidos. " Y mucho sentido no
tenia el seguir siguiendo dicho hilo es por lo que, en el bien entendido que fui el inicio de tamaño disparate,
he tenido a bien cerrarlo.
Como bien ves, poca cosa tengo que decir, sólo que cerrado está y bien cerrado , a fe mía.
Hala  :whistle:

05 Mai 2011 22:00 #708 per bego (Visitant)
Carles Sancho, abans conegut per Kalimero ...

fill, aquesta vegada transparent, transparent, no has estat gaire  :666: Y digo yo que ja que el fil tenia tanta parròquia dient bestieses i fent judicis com els de l'Arbol del Ahorcado, que podries haver aprofitat per fer publicitat de la nova associació: Me la suda correr  :666:
Hem perdut una oportunitat de difusió impagable....  :666:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

05 Mai 2011 22:02 #709 per Enric59 (Visitant)
Poco tengo que decir cuando con buen verbo te explayas. Sea pues tu voluntad, que cerrando el hilo hallarán buen descanso las palabras que por boca de ganso fueron. Descanse en paz, y bebamos esos caldos que mientas, en honor del difunto.

Bereshit

05 Mai 2011 22:03 #710 per Enric59 (Visitant)

Carles Sancho, abans conegut per Kalimero ...

fill, aquesta vegada transparent, transparent, no has estat gaire  :666: Y digo yo que ja que el fil tenia tanta parròquia dient bestieses i fent judicis com els de l'Arbol del Ahorcado, que podries haver aprofitat per fer publicitat de la nova associació: Me la suda correr  :666:
Hem perdut una oportunitat de difusió impagable....  :666:

Por lo que a mí respecta, palabra que estoy en ello!

Bereshit

06 Mai 2011 07:31 #711 per Josep 59 (Associat/da)

Por lo que a mí respecta, palabra que estoy en ello!

Pues ya tarda vuesa merced.  :666:

Si de noche lloras por no ver el sol......
....las lágrimas te aguarán el Bourbon.

08 Mai 2011 19:10 #712 per Enric59 (Visitant)
Impacient! Tant córrer i ara que ja està, què?  ;)

Bereshit

08 Mai 2011 21:16 #713 per danili (Associat/da)
En un to més planer simplement felicitar-te pel segon lloc d'avui. Que si era informal, que si naps , que si cols, bé, un segon lloc està sempre molt bé. Jo només ho supero quedant primer en alguns entrenaments especialment en els que corro sol!
Au, ja veig que recuperes!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

08 Mai 2011 21:20 #714 per Enric59 (Visitant)
Gràcies, Danili. Una abraçada!

Tu també vas pel bon camí. Ens veurem a Can Mercader, oi?

Bereshit

08 Mai 2011 22:04 #715 per danili (Associat/da)
Sí. Aquesta setmana he anat bé. Dijous 3 x 15' a 4'10''. 5'R controlant molt bé. Ara, que tot ho miro com una etapa cap a la marató de tardor.

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

08 Mai 2011 22:53 #716 per bego (Visitant)

En un to més planer simplement felicitar-te pel segon lloc d'avui. Que si era informal, que si naps , que si cols, bé, un segon lloc està sempre molt bé. Jo només ho supero quedant primer en alguns entrenaments especialment en els que corro sol!

Segon lloc a on? Algú em fa cinc cèntims? Estic una mica despenjada. I no, no estic mirant Supervivientes  :666:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

08 Mai 2011 22:57 - 08 Mai 2011 22:59 #717 per pirata agus (Associat/da)

Segon lloc a on? Algú em fa cinc cèntims? Estic una mica despenjada. I no, no estic mirant Supervivientes  :666:

Bego "ya te vale"  :he: 2º en SQV en 5ooom....Encare que ha fet primer.....
Per cert. m'ha encantat veuret aquest mati Enric "melenes".... :he:
Congratulations crack

hoy empieza el resto de mi vida

08 Mai 2011 23:09 #718 per bego (Visitant)

Congratulations crack

Oooops, so sorry  :oops:
Però això vol dir que ja estem mes a prop de veure com marxen les melenes?  :whistle:

bego

09 Mai 2011 00:34 #719 per Enric59 (Visitant)
Les melenes i la resta de pèls haurien de marxar després de Can Mercader si aconsegueixo fer un temps mínimament ronable. Però abans faré algun test: Nou Barris o Granollers, i si surt bé, aniré a Can Mercader polit  :he:

Bereshit

09 Mai 2011 00:35 #720 per Enric59 (Visitant)

Congratulations crack

I a mi veure't a tu, Agus. Collons, que donaria alguna cosa per veure't corrent!  :grrrrrr:

Bereshit

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats