:beurk: :beurk: :beurk:
Entro per aquí i veig el seguiment! :surprised: Moltes gràcies!!! :love: :love: :love: :love:
Magnífic cap de setmana acompanyat de dos grans personatges,.. en
juavalga i l'
Albert75,... què us puc explicar d'ells sense que se'm caigui la baba??? :love: :love: :love:
Ha sigut una experiència brutal,... els entrenaments que he pogut gaudir amb ells, vivències personals,... dos anys bastant durs i sempre he tingut un recolzament incondicional d'ells i d'altre gent correcat que simplement ha estat allà. Mai oblido els meus inicis i encara que ara soni una miqueta "cursi" sempre m'he sentit pastanaga.
I és per aixó,... amb el
bambi sentiment que dirien alguns,... i la meva primera experiència amb la franquícia IRONMAN des d'un primer moment sabia com havia de sortir,... i dels dos trimonos correcat, vaig agafar el que millors condicions tenia. El meu primer triatló va ser com a "novato del trialtó" i com a "novato" havia de sortir :he: :he: :he:
Natació genial... abraçar-me amb en
nemo, la
tortugueta, l'
Albert75, en
juavalga (tots ells corredors) i d'altra gent que venia (parelles, familiars i acompanyants) et dona molta força alhora d'enfronar-te a una sortida a l'aigua juntament amb 2499 persones més :beurk:
El tret de sortida, les bufetades, els cops de peu, les estirades i l'aigua de mar empasada marxen ràpidament quan veus una cara amiga just al acabada la primera part.
Haviem decidit no sortir junts. Cadascú va escollir el lloc on li semblava millor i la casualitat va fer que la primera cara que veiés al aixecar-me sigués la d'en
juavalga, la serenor que em va transmetre en aquell moment,... després de nedar 3800 mts,... mirar el rellotge, content per el temps,... aixecar el cap i veure`l :eyes:,... brutal!!!! :happy:
Transició ben feta i sortida amb la meva "
speedy" :love: contra el 98% (i no exagero) de cabres :oh:. de 2500 participants en juan i jo hem sortit per sota de 500,... (pros inclosos) i evidentment un munt de bicis em van passar la mà per la cara al principi. Lo curiós del triatló és que en la natació mai saps com estàs i respecte la resta sempre vas un pèl perdut en posició. Al km 20 vaig tenir problemes i durant poc més de 10' em vaig quedar tirat a la carretera tement que havia de plegar perquè la bici s'havia quedat bloquejada,... al final i jugan-t'ho tot i amb risc de matar l'
speedy decideixo recòrrer a la força bruta i per sort puc tornar a pujar-me i continuar,... entretant, vaig veient una caravana de triatletes que tenia darrera i reflexiono amb el temps "correcte" de la natació.
Un cop arreglada, intenar anar a un ritme constant sense morir ja que el meu punt dèbil són les rampes als abductors en la bici. M'imposo cadència elevada (104-106 rpm) per no forçar musculatura i tirar... intentat allargar el màxim possible lo inevitable (bec, m'hidrato,.... potasi, magnesi,.. els meus yukicaos :mdr:,... però al final.... vaig haver de baixar 3 cops de la bici aguantant uns dolors que encara no sé com estirar-los :arf: (em queda pendent la recomanació d'en
Zésar sobre el pot de "pepinillos" que he de portar a sobre quan vaig en bici :mdr:
acabo tram,.. massatge suau a cames,... i a "rodar" :mdr:,.. curiós,.. que la marató d'un IM sempre es transforma en "4x" pulseretes,.. i històries que fan que no sembli una marató,.. simplement aixó,.. voltes,.. i quan portes dos penses que en la tercera veuràs que en poc ja arribaràs. Aguantar i aguantar,.. intentar córrer i saber que caminar fa que tot s'allargui més. Objectiu??? fins el 33 i gaudir de la darrera volta de 9. Veure que arribes (al deixar la bici crec que un ja té clar que serà finisher) ànims de coneguts, de desconeguts,.. el companyeris-me d'aquesta fita,... abraçada final a 4 km de meta d'un gran amic que m'estimo amb bogeria (
l'albert75) i el dolor agradable de sentir que ho has aconseguit,... simplement fantàstic
perdó per el pal :mdr:
moltes gràcies a tots,.. entrar i veure els comentaris,.. ha sigut una gran alegria :love: