Mitja marató de Granollers 01-02-2015 a les 10,30h

Mitja marató de Granollers 01-02-2015 a les 10,30h

03 febrer 2015 13:29 #181 per MIGUEL SBD (Associat/da)

moltes gràcies buff i altleta visible ara ho he pogut fer  :love: :love:
ho canviava en un altre lloc i allà no es modifica!
salut!!!!

aviat haures de modificar el registre de la marató  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2015 20:06 #182 per Edu Bullich (Visitant)

Una carrera espectacular! Impresionant la gent de granollers i voltants. Poques curses he fet amb tanta gent animant. Al final millor marca personal. 1h38min53s  :party:  :party:
Ens veiem a la mitja de bcn aviam si es pot segur millorant la marca  :whistle:

se'm va oblidar agraïr als corredors que es van aturar per interessar-se per mi quan vai caure mentre corria (sobre el km7 crec que era) degut a un montícul d'aquests per frenar als cotxes  :oops: :oops: :oops: . Si, anava mirant més a la gent que ens animava que allà per on passava.

Per cert, merci als que pengeu fotos, he pogut trobar-me en algunes de les vostres fotos que ja estan lluïnt en els meus albums.

5k - 19:11 - sant andreu 2013
10k - 39:59- Can mercader 2015
(10k - 40:25 - Dir guardia urbana 2013)
21k - 01:37:03 - Mitja marató de barcelona 2015

03 febrer 2015 20:09 #183 per grimi (Associat/da)
hola miquel moltes gracies  :great:
pero a les dues ultimes maratons que vaig volguer sortir una mica rapida vaig petar de forma tremenda  :grrrrrr:
ja veurem si soc capaç de trobar el ritme aquesta vegada i si pujo a la barqueta segura  :glasses:
salut i cames!!

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

03 febrer 2015 22:10 #184 per butanitoforever (Visitant)
:great: Brutal l´ambient de la gent de la comarca. Realment es la cursa que mes m´agrada fer. Desde la primera participacio  ha estat una droga preparar aquesta Mitja. I aquest any que arriba força bé, la arribada a Granollers amb força per sprintar els dos ultims km, una sensacio espectacular. 
L´organització es veu qe saben el que es fan i com a unica critica, el fet de donar els calaixos per marca esperada enlloc de per MMP (crec que facilitaria els primers km). El preu ? acabes comprant els regals.

5 km         21´32"     Sansi Masnouv(2014)
10 km         44´45"     Sant Antoni  (2015) 
21 km     1h 43´00"      Mitja Marató Granollers (2015)
42 km    3h 58, 18"      Marato de Barcelona (2015)
    www.cicloturismecatala.cat

03 febrer 2015 22:14 #185 per estanis13 (Associat/da)

:great: Brutal l´ambient de la gent de la comarca. Realment es la cursa que mes m´agrada fer. Desde la primera participacio  ha estat una droga preparar aquesta Mitja. I aquest any que arriba força bé, la arribada a Granollers amb força per sprintar els dos ultims km, una sensacio espectacular. 
L´organització es veu qe saben el que es fan i com a unica critica, el fet de donar els calaixos per marca esperada enlloc de per MMP (crec que facilitaria els primers km). El preu ? acabes comprant els regals.

Encara no sé ben bé com funciona, però en aquest cas, jo vaig demanar calaix 1h30-1h45 perquè fa dos mesos quan em vaig apuntar no esperava baixar de 1h30 i em van donar el calaix sub1h30 i vaig pensar quer era pel temps de la mitja de Sitges, de fet pensava en canviar-ho i no va fer falta perquè ja tenia el verd.

04 febrer 2015 13:05 #186 per bebop (Associat/da)
Hola a totes i tots. Només havia fet la Mitja de Granollers un vegada i va ser l´any 2005 i el recorregut actual és diferent. La veritat es que el tram del km. 5 fins l´11 aprox. se m´ha fet molt dur i després les pujadetes fins al km 16 no m´han deixat agafar el ritme que esperava. Els últims kms. he pogut apretar una mica més i al final he fet 1:31:38.

Tenia expectatives de fer millor marca (una mica més a prop d´1:30) però el perfil de la cursa m´ha sorprès. Tot i així estic content amb el meu temps ja que en els dos últims mesos he millorat molt.

Aquesta cursa era l´últim test de cara a la Marató de Sevilla o sigui que prenc nota. Ho veig molt justet per provar el sub 3:10 o sigui que m´hauré de conformar amb intentar fer entre 3:15 i 3.20.

04 febrer 2015 19:52 #187 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Hola a totes i tots. Només havia fet la Mitja de Granollers un vegada i va ser l´any 2005 i el recorregut actual és diferent. La veritat es que el tram del km. 5 fins l´11 aprox. se m´ha fet molt dur i després les pujadetes fins al km 16 no m´han deixat agafar el ritme que esperava. Els últims kms. he pogut apretar una mica més i al final he fet 1:31:38.

Tenia expectatives de fer millor marca (una mica més a prop d´1:30) però el perfil de la cursa m´ha sorprès. Tot i així estic content amb el meu temps ja que en els dos últims mesos he millorat molt.

Aquesta cursa era l´últim test de cara a la Marató de Sevilla o sigui que prenc nota. Ho veig molt justet per provar el sub 3:10 o sigui que m´hauré de conformar amb intentar fer entre 3:15 i 3.20.

té posat el meu comentari en el fil de la marató de Sevilla  ;) :great:

05 febrer 2015 09:17 #188 per toni454 (Visitant)
Bon dia.

Molt feliç de l'experiència de participar per primera vegada a la Mitja de Granollers. :great: El circuit em va semblar més dur del que imaginava, :yes: afegint el vent que va dificultar els kms de "pujada" a la Garriga, ia més, per les quatre pujades trampa que "apareixen" com llast, i trenquen el ritme en els kms de "baixada "a Granollers. :yes: Vaig patir una estrebada a la cama dreta, :whip: al km 13,5 quan baixava a 4:05 el km i afluixant el ritme, es van repetir tres vegades més. Amb cautela i seny vaig poder acabar sense lesió, i millorar la meva marca personal en 13 ".

Els parcials han estat. 00:22:45, 00:23:18, 00:22:50, 00:22:48, 00:05:04
Temps real = 01:36:45 MMP.

Fantàstic el públic en tot el recorregut, animant i ajudant a totes i tots els corredors a superar la duresa de la cursa. :love: :love: :love:
Ara queden 40 dies per afrontar la Marató de Barcelona, :whistle: acumulant suaument kms i afrontar mentalment acabar-la, i si el físic i el clima acompanyen, córrer en menys de 4 hores.

Enhorabona a tots i totes els que heu participat en aquesta Mitja de Granollers, hagueu millorat o no les vostres marques personals, i molt especialment als que ho van intentar i van tenir la desgràcia de patir lesions i van haver de parar-se i abandonar la carrera. :great: :love:

Salut i kms

10 km. 43:32  Port de Palma 2014
Mitja Marató. 01:36:45 Granollers 2015
Marató. 03:01:48 BCN 1989

06 febrer 2015 13:57 #189 per mas (Visitant)
Bon dia a totes i tots!

Bé, tot i que arriba una mica tard sa meua crònica, val més tard que mai… he anat una mica liat aquesta setmana. Primer de tot, m'ha encantat llegir totes ses cròniques i es vostros posts de sa mitja de Granollers des passat diumenge… veig que vam ser molts correcats (tot i que aquesta vegada era més difícil diferenciar-nos pes color taronja de sa samarreta oficial de sa mitja), i veig que tothom va quedar molt content, amb molt bones sensacions i que van caure un munter de MMPs! Així que felicitats, moltíssimes felicitats a totes i tots!! Es que heu fet MMP, i es que no l'hem feta també!  :yes:

Va ser una gran mitja. Era es segon cop que la feia, després de l'any passat on s'experiència també va ser increïble. Enguany no va ser menys. Sens dubte, sa mitja de Granollers ja és una fixa as meu calendari de curses de cada any de manera indiscutible. Ho vaig dir l'any passat, i torno a dir-ho enguany, exceptuant sa marató de Barcelona, si hagués de triar fer només una cursa en tot s'any a Catalunya, sense dubte aquesta seria sa mitja de Granollers. Una fixa i una experiència molt polida, igual que sa Behobia.

Personalment, venia d'un estat de forma deplorable (la segona meitat d'any 2014 va ser dura en l'àmbit personal, i el meu estat de forma i els km acumulats se'n van resentir molt) i molt passat de pes (per lo mateix, i accentuat després des mes de desembre i es nadal), i que vaig pagar molt car a sa mitja marató de Sitges de només 20 dies abans, s'11 de gener, on vaig fer un temps de 2:05. Un toc d'atenció d'un estat de forma, físic i psíquic, alarmant… i que o em posava molt seriós o tocaria deixar-ho estar per un temps. Bé doncs, en poc temps he començat a posar-me ses piles, sobretot pensant en sa marató de Barcelona, i ja he començat a recuperar un estat de forma acceptable, i després de perdre 5 kg en 20 dies… vaig fer aquest diumenge a Granollers, un temps de 1:54:12 !  :smile: Així que molt i molt content. Es meu objectiu era intentar baixar de ses 2 hores per veure si recuperava una miqueta a poc a poc i tornava a ser es que havia set fa temps, i recuperar bones sensacions per tenir un bon punt de partida per a recuperar-me es propers mesos… i molt bé, vaig acabar fent sa meua 3a millor marca en mitja marató de ses 18 que duc fetes comptant aquesta (tan sols superada per Barcelona 2014 - 1:52:21 - i Granollers 2014 - 1:53:55). Molt content i molt feliç des resultat i ses sensacions corrent d'aquest diumenge. Vaig tenir sa sensació de tornar a anar ràpid (pes meu nivell) i no arrossegar-me lamentablement, com venia fent últimament. Molt content. Voler és poder, però cal treballar. Per tant, amb aquest 1:54:12 (un ritme mitjà de 5:24/km), tan sols vaig fer 17" més que un any abans a Granollers (molt bé, tenint en compte que es meu estat de forma era molt millor fa un any que ara) i 11 minuts menys que 20 dies abans a Sitges. Es números canten. En fi, estic content… sa veritat és que a Sitges va ser una hòstia de realitat una mica dura. Tocava posar-se a lloc.

Per la resta, tot perfecte. Una animació excepcional i que no té cap comparació possible amb cap altra cursa a Catalunya (que jo conegui o hagi fet, fins ara) i que no té res a envejar a sa Behobia. Suposc que es fet que sa sortida sigui més tard, ajuda molt a que sa gent surti a animar, i realment és una passada. Et duen en volandes, si tu no pots, ells et porten. Es perfil de sa cursa m'agrada molt, especialment sa segona meitat, és molt molt maca. Tremenda. L'any que ve tornarem a ser-hi idò, segur.

Moltes felicitats a totes i tots per ses vostres mitges, i a seguir!  :yes: I l'enhorabona a en Miguel sbd per haver baixat de 1h30'  :yipi:  ets molt molt molt crack…  :yes: I moltes felicitats també carsobe, pes teu marcot!  8) Ah sí, i moltes gracis Dabit, pes teu magnífic blogmaldito… senzillament, imprescindible.  :yes:

Seguim!  :great:

Salut i km!!!  :smile:

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

06 febrer 2015 15:01 #190 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Mas

Moltes felicitats per el teu tenps i moltes gràcies crak ;)

06 febrer 2015 16:38 #191 per mas (Visitant)
Gracis Miguel sbd!  :wink2:

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

06 febrer 2015 21:51 #192 per carsobe (Visitant)
Felicitats a tu també per la teva cursa mas. 8)
Sembla que a poc a poc vas recuperant la forma.
Cal arribar forts al 15M :yes:

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats