Mitja marató de Granollers 01-02-2015 a les 10,30h

Mitja marató de Granollers 01-02-2015 a les 10,30h

02 febrer 2015 09:54 #161 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Fent pais entran en meta  :party: ;)

https://scontent-b-mxp.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10360618_778285832255916_8437167715845972447_n.jpg?oh=5f5fd49080cd054aec1e3065aed2271e&oe=55520B22

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2015 10:06 #162 per grimi (Associat/da)
bon foto miquel!!! estas perfecte! bravo!! :great: :great:

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

02 febrer 2015 10:31 #163 per Antirco (Associat/da)
Aquesta mitja de Granollers segons el meu entrenament per la marató tocava fer-la a ritme còmoda  :glasses:, i menys mal per que he tingut una setmana, dient-la xunga amb dies de febre  :666:, i entrenant cap el últim recuperant el perdut, al preu de arribar a Granollers mes cansat del avitual.  :P
Vaig començar molt conservador sense extres de crono i al final content per que va ser una cursa en progressió, clar que el traçat ajuda molt a que asi sigui ritmes parcials (5:28,5:27:5:19,5:11, últim Km a 4:58)
Bona organització, i animació total, i tornarem.  :party:
Felicitats a tots els que heu aconseguit una mitja rodona.  :great:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

02 febrer 2015 11:40 #164 per jordicp3 (Associat/da)
Bon dia!

Bona mitja ahir a Granollers. Dia perfecte per córrer i molt ambient. Erem un grup de 6 i 5 MMP ( Tots menys jo) :whip: Però molt content.

La pujada en 54'20 fins al Km 11, i la baixada en 45'05, per acabar en 1h39'25. Gràcies per les informacions del Blogmaldito i a la resta de correcats què vau fer observacions la setmana passada.

Només dos punts negatius: El preu ( massa car!) i l'avituallament de beguda isotònica de la Garriga (quan vaig passar no hi havia gots disponibles omplerts i vaig haver de passar sense. Recordo què l'any passat vaig haver de trornar enrera per agafar-ne).

Propera parada la Maratest!

Records,

Jordi

02 febrer 2015 11:56 #165 per corriendovoy.com (Visitant)
Disponibles los vídeos de la llegada a meta de LA MITJA DE GRANOLLERS www.corriendovoy.com/atletismo/mitja-mar...-2015-adidas-kipsang

02 febrer 2015 12:33 #166 per Awimbaba (Visitant)
Aquí la meva crònica de la Mitja de Granollers:

dezeroacent.wordpress.com/2015/02/02/gau...mitja-de-granollers/

M'ho vaig passar pipa corrent-hi!!

02 febrer 2015 18:49 - 02 febrer 2015 18:55 #167 per Hansi (Associat/da)
A la mitja de Granollers no li critico res més que la massificació (i el preu massa car :frown:), ja que vaig córrer intranquil durant bastants dels primers km per les possibles entrebancades amb altres corredors (de fet, em van fer la traveta per darrere tres o quatre cops :oh:, però per sort no prou intensament per tirar-me a terra). I això sortint del calaix vermell i força endavant.

Per la resta de coses, és una molt bona mitja :great:, ja que els serveis als corredors són bastant bons (tenint en compte la dificultat que comporta la gran massificació), el recorregut té el seu encant estètic, i també té la seva gràcia el perfil amb dues meitats de cursa amb tendències oposades. De l'animació als carrers només es pot dir que és excepcional, i una altra cosa que sempre m'agrada és trobar-hi molts companys i amics correcats. Mira que ahir vaig poder saludar a molts, i tot i així, llegeixo a les cròniques d'aquest fil que hi vau ser molts més a qui ni tan sols vaig veure de lluny.

Moltes gràcies als qui vau fer fotos, gran tasca en una cursa amb tantíssims participants! :great:

Com a detall anecdòtic: vaig aconseguir fer marca personal, reduint 11 segons la que havia fet a Sitges fa tres setmanes. No ho havia planificat així, però després de pujar a un ritme que em va semblar prou còmode (si no tenim en compte el refotut ventet :grrrrrr: :he:), vaig motivar-me a apretar  :mdr: quan vam rodejar l'església de La Garriga i ens vam encarar de baixada cap a aquella rambla tan bonica que tenen, plena d'edificis modernistes. L'alegria de córrer alguns km al costat del meu amic Chute encara ho va fer més emocionant :love:.

02 febrer 2015 19:32 #168 per sandmannn (Associat/da)
Doncs de les 7 edicions que he fet Granollers, ahir em va sortir la 2na millor marca amb 1h 41' 36''.
Reconec que la vaig fer a un ritme fortet per tal d'avaluar com em trobo.

Tot i que a mi el perfil de Granollers no m'agrada gens, crec que amb la mitja d'ahir em vaig sortir prou ben parat.

Fins el km 10 amb en Boix (merci per les fotos, crack) i allà el vaig perdre. Cap al km 14 vaig apretar però crec que em vaig precipitar una mica ja que els darrers 3 km's se'm van fer llargs. Quan el jordi mas em va avançar aig intentar anar amb ell però res a fer  :he:

Pel que fa a la organització, és d'agraïr que ben muntats estan els avituallaments. Però per mi fallen en el tema guardabosses: caos al deixar-la (cap indicació de la taula on repartien les "enganxines") i caos al recollir-la (els pobres voluntaris es passaven mitja hora buscan cada bossa...)

La propera, el Prat!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

02 febrer 2015 19:59 #169 per estanis13 (Associat/da)

Hola!

Per la meva part, cansat de no baixar dels 90' els ultims anys a Granollers, he decidit arriscar i sortir a 4' 12" o 4' 15", i la veritat que m'he sorpres de lo sencer que he arribat al km 10, a la baixada he pogut accelerar i m'he posat a 4' i els ultims 5 kms a 3' 50" atrapan a molts correcats, veia que era el dia de fer una bona marca, per acabar en 1h 26' 18", feia temps que no feia aquest registre, aixi que molt content i a continuar amb la preparacio de la marato Bcn.

Fins la proxima! :yipi:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Em vas tornar la de Sitges  :rofl: no et vaig veure però em vas adelantar a l'ultim km, de fet en una foto del Carlescat es veu que tu encara vas uns metres darrera meu

Felicitats  :party: :party:

Grimi
flic.kr/p/qJPjck

02 febrer 2015 20:38 #170 per Antirco (Associat/da)
sandmannn enorabona , aquest any en superas de bon troç, aixo va com va.
Sobre el recorregut que no te agrada, coincidim, mai me anat be aquesta mitja
Al que sembla mentira es la diferencia de veure les coses, organitztives, jo trobo que Granollers es del millor en guardarropia, el problema es que no te enrecordis a on se agafen les enganxines despres de 7 anys, bueno el que si vaig nota un voluntariatt molt jove en poca experiencia i els tenies que orientar una mica

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

02 febrer 2015 21:05 #171 per grimi (Associat/da)
moltes gracies de la foto estanis!!!!!!!!
es veu l'agonia dels ultims metres  :love: :love: :love:

02 febrer 2015 22:04 #172 per socanna (Associat/da)
grimi ja pots canviar els post..... Millor temps de Mitja marató.....Granollers 2015....

No puc baixar les fotos del Carles.cat :neutral: :neutral:

Mai més caminarem sols

02 febrer 2015 22:08 #173 per TOCIBDN (Associat/da)

Hola!

Per la meva part, cansat de no baixar dels 90' els ultims anys a Granollers, he decidit arriscar i sortir a 4' 12" o 4' 15", i la veritat que m'he sorpres de lo sencer que he arribat al km 10, a la baixada he pogut accelerar i m'he posat a 4' i els ultims 5 kms a 3' 50" atrapan a molts correcats, veia que era el dia de fer una bona marca, per acabar en 1h 26' 18", feia temps que no feia aquest registre, aixi que molt content i a continuar amb la preparacio de la marato Bcn.

Fins la proxima! :yipi:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Em vas tornar la de Sitges  :rofl: no et vaig veure però em vas adelantar a l'ultim km, de fet en una foto del Carlescat es veu que tu encara vas uns metres darrera meu

Felicitats  :party: :party:

Grimi
flic.kr/p/qJPjck

Vaja, estem practicament al mateix nivell,  :yes: :yes: :yes:

02 febrer 2015 22:31 - 02 febrer 2015 22:33 #174 per carsobe (Visitant)

Clic en la imatge amb el botó dret
guardar imagen como...

Per cert, moltíssimes gràcies per l'immensa col.lecció de fotos que t'has marcat. Carles ets un crack. :love: :love:

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

02 febrer 2015 23:33 #175 per M@rcus (Associat/da)
Doncs jo també vaig fer Granollers i m´he trobat més correcats per aquí que per la cursa  :rofl:
Despres de´estar parat Dijous, divendres i dissabte per un refredat m´he decidit a atacar fort Granollers.
He escalfat 3 kms i fet els exercicis de tècnica i estiraments corresponents. A les hores no he trobat el Manolo M i he decidit sortir amb l´OriolR. cap a l´1h30´ a veure què passava.
Hem sortit just darrera la llebre de 1h30´ intentant protegir-nos del vent que bufava. Crec que anava massa lenta doncs pujavem a 4:20 - 4:25, de totes maneres no anava gaire comode, em trobava forçat  :beurk: però no sabria dir de què...  :neutral: de cames? de cardio? de coco?  no ho sé però mica en mica a partir del 7 se m´ha anat escapant  :oops:
al gir del km 10 m´he dit que era l´hora de recuperar i he anat apretant, amb el vent ja a favor i he passat la zona de tobogans força bé, però en arribar al 17 ja anava bastant fos... :he: però no m´he volgut deixar anar del tot i m´he forçat a seguir patint  :yes: ja diràs tu...  :rofl: els últims dos han costat UN HUEVO!!! :intello: :whip: :whip: :whip:

Finalment he entrat amb 1h 32´06".
Parcials de 21:33  22:12  21:54  21:41  4:43

Al final estic força content... ja que intento treure la part positiva.... despres de paron de 3 dies i no recuperat 100% crec que no puc demanar més :yes: lo fàcil hagués estat fer tirada llarga a CCL però hem aguantat  8)
Finalment un km de refredament fins el cotxe com a càstig  :whip: i així surten els 25.  :yes:

Enfí... ara a preparar-nos per tres setmanetes durilles que comencen demà :whip: :whip: :whip: :whip:

Salut! companys!  :yipi:

Moltes gràcies per les fotos Carles!  un crack! com sempre! :love:

"El dolor es inevitable, però el patiment es opcional" Budha

03 febrer 2015 00:14 #176 per grimi (Associat/da)
gracies socanna ara ho he canviat  :party: :party:
pero no se pq no surt  :grrrrrr: :grrrrrr:
de fet si vaig al meu perfil surt canviat i per contra en els posts surt la cosa antiga
ufaaa
help  :surprised: :surprised:

03 febrer 2015 00:51 #177 per AtletaVisible (Visitant)

gracies socanna ara ho he canviat  :party: :party:
pero no se pq no surt  :grrrrrr: :grrrrrr:
de fet si vaig al meu perfil surt canviat i per contra en els posts surt la cosa antiga
ufaaa
help  :surprised: :surprised:

Fórum
-Opcions del fórum
---Firma

atletavisible.com atleta popular de 2 metres i deficient visual
*5000m = 16'56" (Serrahima 06-2015)  *10km = 36'02" (Vila Olímpica BCN 07-2014)
*1/2M = 1h20'20" (Mollerussa 10-2018)  *M= 2h51'41" (Valencia 12-2019)
*Tri=2h21'06 BCN 10-2013

03 febrer 2015 01:05 - 03 febrer 2015 09:31 #178 per Buff! (Associat/da)

També ho pots fer amb l'opció que apareix just al damunt de cada foto, al requadre "Descarrrega", amb la fletxa lateral apareix l'opció "Baixa la foto". 8)

Milers de kilòmetres

03 febrer 2015 08:35 #179 per grimi (Associat/da)
moltes gràcies buff i altleta visible ara ho he pogut fer  :love: :love:
ho canviava en un altre lloc i allà no es modifica!
salut!!!!

03 febrer 2015 11:39 - 03 febrer 2015 11:41 #180 per Boix (Associat/da)

Fins el km 10 amb en Boix (merci per les fotos, crack) i allà el vaig perdre. Cap al km 14 vaig apretar però crec que em vaig precipitar una mica ja que els darrers 3 km's se'm van fer llargs. Quan el jordi mas em va avançar aig intentar anar amb ell però res a fer  :he:

Ostres Sandmannn! Vaig parar a saludar  :love: i llavors em vaig trobar amb l'Arcadi42, amb el que vaig anar xerrant fins a la plaça de l'esglèsia. Et vaig anar buscant però com que la samarreta de la mitja era taronja era més difícil veure Correcats... vaja que pel que veig et vaig passar sense veure't  :'( i buscant-te vaig acabar amb 1:39:06

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats