32ª Mitja l'Aliança i 4er Quart de Marató de Sitges l'Aliança. 11/01/15

32ª Mitja l'Aliança i 4er Quart de Marató de Sitges l'Aliança. 11/01/15

11 Gen 2015 18:57 - 11 Gen 2015 19:07 #101 per MIGUEL SBD (Associat/da)


els nostres temps avui en les dugues curses del Jaume Bajo i meu ja que li he fet de guia em millorat els tempsde l'any passat

2015
Quart de mitja : 50'28''
mitja : 1h58'59''

els nostres temps en el 2014

Quart de mitja: 53'24''
mitja: 2h03'57''

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2015 19:48 #102 per ERIC (Associat/da)
Bona tarda escric quatre ratlles,

en primer lloc, com sempre i es un clàssic, el caos que s´organitza, per la recollida de pitralls; és una llàstima perque aqusta cursa, en general està ben organitzada, i val molt la pena, amb un circuit molt ràpid, pero lo dels pitralls clama al cel, a les 09:05 estic fent cua, i agafo pitrall i, samarreta a les 009:45, menys mal que el guardaroba estava despejat, perque sino...

arribo al calaix, amb el grup del jorfer, i companyia, i la barqueta sub 1h 29, anem plegats, els primers 6km no em trobo gens bé, i no és pel ritme, sino senzillament, no vaig, vaig darrera del grupet, però pessimes,. sensacions, no es la primera vegada q em passa aquesta temporada, i especialment a les mitges,. passen els km, les sensacions milloren algo, anem tots junts fins el km 9 i a partir d´alla el grup es trenca, el Jorfer, comenta que el grup avançi i a partir d´alla marxen el Toci bdn, jaume 86, jo en terra de ningu, i el markus amb el jorfer; a partir d´alla a buscar-se la vida....; a partir del km 13, despres de fer un riu que m´obliga a parar i perdre temps m´espavilo, i prenc com objectiu baixar de 1h 29 seg, vaig fent xino xano, i a partir que la cursa ha avançat i especialment a partir del km 16 m´he anat trobanmt molt millor, i he acabat amb un bons 1h 28´42 segons.

Felicitats, als companys que han fet marca ( hansi) estàs molt fot,  ja  que he vist molt bones marques o bé objectius ambiciosos complerts ; depres de canviat, he vist les arribades dels ultims corredors, i  alguns eren correcats, i la veritat m´ha agradat molt esperar-me arribades molt emotives, i la gent molt feliç de haver complertat o finalitzat la cursa

Fins un altre

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2015 19:56 #103 per Raúl Martínez (Associat/da)
Bona tarda companys!

Content de veure molts companys com sempre!  :love:

La meva mitja una mica pitjor del que pensava, he notat que em falta volum de kms per tal d'intentar atacar una millor marca.
Tot i així he millorat 50" la marca, 1.18.07. A BCN ho tornarem a intentar

Felicitats a tots els que heu fet MMP, però en especial a R_3  impressionant  :surprised:

Us deixo unes fotos que ha fet la meva dona:

www.flickr.com/photos/128462301@N04/sets/72157650175986476/

Salut

5km: 16:29 Can Drago 2014
10km: 33:49 Cursa dels Nassos 2014
21km: 01:15:36 Mitja Marató Sant Cugat 2019
Marató: 02:36:45 London 2019

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2015 20:41 #104 per estanis13 (Associat/da)
Bona tarda

Molt molt content de la 1a mitja i d'haver coincidit amb alguns de vosaltres.
He sortit del 2n calaix i amb l'objectiu d'atrapar als de la barqueta de 1H29, ho he aconseguit i a partir d'aquí a seguir el ritme marcat pel jefe. Tal i com han dit just passar la 1a volta el grup s'ha desintegrat i m'he quedat inicialment amb en Jaume i en Tocibdn, però se m'han escapat uns metres i no he volgut o pogut forçar i m'he quedat més o menys en terra de ningú fins al km 18 on veient que s'acostava el final he apretat. Molt orgullós i sorprès per la marca ( 1h28min10s).
Moltes gràcies als de la barqueta. Espero que no serà la última, per mi la següent Granollers  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2015 21:27 #105 per Chute (Associat/da)
Hola a tots,

Aquest matí he estat per Sitges, i ha caigut una mitja més al sac, amb una temperatura fantàstica i amb una pila de companys corrent tant en el quart com a la mitja.

A nivell personal, no arribava massa fi de forma, però més o menys m'he tornat content amb l'1h.27' amb que he acabat. Tot i això la segona volta se m'ha fet un pel llarga, per anar curt d'entrenaments. Caldrà intentar entrenar més per millorar.

En quant a la organització, tant en circuit, avituallaments, distància i zona d'arribada, tot perfecte. Però el que respecte a l'entrega de dorsals ha sigut absolutament lamentable. Una cua interminable ha acabat amb la paciència de tots. De fet, companys nostres han hagut de córrer el quart de mitja sense dorsal doncs ha sigut materialment imposible arribar a entrar a l'hotel. A sobre per acabar d'arrodonir el caos l'entrada al guardaroba era per la mateixa porta. Portàvem uns anys que amb les carpes al passeig la cosa havia funcionat millor, però aquest any han tornat a anar malament les coses.

Una altre cosa que tampoc acabo d'entendre és el val per recollir el bitllet de tornada de RENFE. L'hora màxima per recollir-lo era les 12h., quan encara hi havia atletes corrent. I per altres que hem acabat abans resultava pràcticament imposible arribar fins a l'estació a temps.

En fi, confio en que la organització pugui millorar els punts més febles de cara a l'any vinent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2015 22:41 #106 per teresa57 (Visitant)
Molt contenta de poder compartir amb la Rosa Garrido i la Carme Salas tota la mitja aquest matí. Quan hi ha persones que et regalen la teva companyia quan podrien fer "la seva cursa", veus perquè val la pena sortir a córrer cada diumenge!! No importen les marques, sí les persones.  :love:

Després de la mitja, hem fet 5 km més per anar acumulant de cara a la Trail Walker, juntament amb la Marcela Pérez, el nostre àngel de la guarda!!

Moltes felicitats a tots els que heu pogut fer la mitja, als que heu fet marca i als que no, i moltes gràcies per les fotos!!!!!!!!!

Tots junts, podrem.
ll*ll

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Gen 2015 23:49 #107 per Jorfer (Associat/da)

Gràcies Gran Jorfer, sense tu no hauria conseguit el meu repte-:))
M'ha encantat còrrer seguint-te.
Una abraçada.


Un plaer ajudar-te i molta sort als teus propers reptes. Normalment no callo, però avui la veu no m'ha acompanyat i la ventilació m'ha fallat.
Segur que coincidirem en més ocasions. Felicitats per la teva nova MMP Idroj i recorda que les cames les has mogut solament tu.  :great: :great: :great: :yipi: :yipi: :yipi:


Felicitar a la quantitat de gent que ha fet  MMP's  i  :whip: :whip: :whip: pel tema de cues a l'entrega de dorsals als organitzadors. Cal millorar-lo. A banda d'això crec que és una mitja molt bona i que va millorant amb el temps. M'ha agradat molt el detall de la bossa de la fruita a l'arribada i l'opció de triar samarreta les noies (tirants o màniga curta)  :great: :great:

Demà ja intentaré explicar una mica més l'experiència d'avui.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2015 00:19 #108 per mas (Associat/da)
Molt content d'haver compartit amb vosaltres una vegada més aquesta mitja!! Finalment he fet un temps de 2:05:08… molt lluny de ses meues millors marques en sa distància. He de reconèixer que estic preocupantment fora de forma, lluny d'un estat de forma acceptable i molt lluny d'un estat de forma bo. M'he de posar ses piles… molt seriosament… :whip:

En qualsevol cas, d'altra banda, un dia fantàstic a Sitges i sempre és un plaer poder passar es dia i córrer aquesta mitja es segon diumenge de gener.  :smile:

Moltes gràcies especialment a en Ramon_B i sobretot a en Rafa (a.k.a. Nesko'71) i a en Alfons99… sense valtros no hauria acabat aquesta mitja  :yes:

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2015 10:05 #109 per Del@ (Associat/da)
L'any passat no vaig fer la mitja de Sitges, així que era la primera vegada que participava en el nou recorregut i he de dir que ha millorat al treure la pujada de la carretera i la de dins del poble, però conservant l'encant de passar pels carrers del casc antic. No em vaig trobar còmode durant la cursa, però tot i així el temps (1:23:14) no va estar malament, però amb males sensacions.

La trobo molt ben organitzada tret de l'assumpte de recollir els dorsals. En d'altres anys ja he patit algunes cues o aglomeracions a la porta de l'Hotel o carpes del passeig. Per mi el fer-ho en un espai tancat i reduït dificulta el funcionament habitual d'altres mitges. També s'ha de dir que quan s'ha fet en carpes fora també es trigava bastant per agafar-ho, ja que l'espai també és força limitat en aquella zona. Per mi és l'únic punt a millorar.

Precisament per evitar problemes amb els dorsals dissabte vaig anar a buscar-lo al centre comercial. Per distància i feia no tots podem anar-hi, però si ho feies et podies estalviar el viatge amb cotxe diumenge i així ho vaig fer. Cap a problema dissabte i tampoc al canviar el bitllet a l'estació. La hora límit de les 12 hores era pel fet que en aquell moment ningú podia demanar ja un bitllet d'anada i tornada per a Sitges, ja que la cursa ja havia començat. Al demanar el bitllet ja feies el d'anada i tornada i al acabar la mitra ja tenies el bitllet per tornar sense haver de fer cap gestió amb independència de l'hora que fos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2015 12:08 #110 per aurelian (Associat/da)

Yo he ido el sabado a buscar el dorsal en Castelldefels, y domingo por la mañana en Sants Estació, los de RENFE me han canjeado el ticket de tren por ida + vuelta BCN Sants - Sitges, sin limites para la hora de vuelta (tenia que ser el mismo dia, esto si). Asi que sin problemas.

Pero es claro que la organización tiene que mejorar el tema de los dorsales de domingo.

En plan carrera... he salido con Polgi, RugbyMan y Carles #22 a buscar sub 94 minutos. Km 4 o 5 adelantamos el liebre de 4:30 min/km, pero la barqueta se ha desintegrado y me quedo solo con Carles #22.
De aqui, casi sin historia, tiramos juntos hasta el km 19. Teníamos ja unos segundos que nos sobraban para hacer marca y notando un poco de cansancio dejo a Carles #22 solo. Estaba aun fuerte y bastante fresco y de hecho ha acabado con los últimos metros esprintando. Al final contento: marca para los dos. Primera vez que voy con alguien en plan barqueta casi toda la carrera y creo que lo hemos controlado bien.

Gracias por los fotos y enhorabuena a los que han hecho o no MMP.

Nos vemos en Granollers para probar por la primera vez el sub 90 en mitja.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2015 12:39 #111 per Dani (Associat/da)
Abans de fer la crònica i com a punt MOLT NEGATIU per l'organització.

L'entrega de pitralls del dia de la cusa va ser de les més horribles que he vist mai. Unes cues quilomètriques i gent fent cua gairebé una hora, inadmissible.

El principal error va ser només fer dues cues i que la gestió de les cues fos d'un guàrdia de seguretat que anava donant pas desde fora al lloc on es donaven els pitralls. Paral.lelament podies entrar per la porta del bar sense cap problema i agafar el pitrall. El guardabossa es va fer bastant bé. Amb cinc o dies cues i molts voluntaris ràpids. Només que s'haguéssin fet més cues s'hagués evitat el pitoste que es va muntar.

Em sap greu perquè a part d'aquest punt i del tema RENFE que s'ha comentat és una cursa de molta qualitat. Punts kilometrics impecables (que ja és notícia), recorregut homologat, bona atenció al acabar les cursa, guardabossa prou àgil, etc. Les dutxes també s'ha de dir estan a prendre pel sac.. Però això és complicat d'arreglar suposo.

Jo li tinc molt carinyu però cada any fallen pel mateix. Llàstima.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2015 13:10 #112 per jaume86 (Associat/da)

Abans de fer la crònica i com a punt MOLT NEGATIU per l'organització.

L'entrega de pitralls del dia de la cusa va ser de les més horribles que he vist mai. Unes cues quilomètriques i gent fent cua gairebé una hora, inadmissible.

El principal error va ser només fer dues cues i que la gestió de les cues fos d'un guàrdia de seguretat que anava donant pas desde fora al lloc on es donaven els pitralls. Paral.lelament podies entrar per la porta del bar sense cap problema i agafar el pitrall. El guardabossa es va fer bastant bé. Amb cinc o dies cues i molts voluntaris ràpids. Només que s'haguéssin fet més cues s'hagués evitat el pitoste que es va muntar.

Em sap greu perquè a part d'aquest punt i del tema RENFE que s'ha comentat és una cursa de molta qualitat. Punts kilometrics impecables (que ja és notícia), recorregut homologat, bona atenció al acabar les cursa, guardabossa prou àgil, etc. Les dutxes també s'ha de dir estan a prendre pel sac.. Però això és complicat d'arreglar suposo.

Jo li tinc molt carinyu però cada any fallen pel mateix. Llàstima.


Completament d'acord.

Cert és que prèviament es podia anar a l'ànec blau a recollir dorsal i com a atenció pels del nord de Sitges (àrea metropolitana bcn) és un gran detall + promoció del complex. També hi havia atenció pels locals. Però ni pels comarcals ni pels del sud en general.

Si ja feia ràbia haver d'anar a Sitges dissabte a la tarda a buscar-ho tot... Aquesta edició el tema pitralls ha estat nefast.

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2015 13:35 #113 per al (Visitant)
Bon dia,

Coincideixo amb vosaltres, una mitja que m'agrada molt i m'estimo molt també Sitges, però no recordo res semblant (aquest any faig 50 i he fet curses des de el 78).

La cursa em va sortir "perra", arribant un minut abans de la sortida al calaix groc, vaig sortir molt enrrera i la primera volta va ser una guerra de slaloms per avançar companys i quan vaig arribar als grupets que volien fer 1.30 (el meu objectiu a priori) ja estava al km 10 i els grups s'havien trencat, així que van tocar 11km de correr en solitari avançat als companys que anaven més tocats i apretant les dents per fer 1.27.37.

En resum: Agraïr la feina dels voluntaris i el públic que va animar de valent, esperar que millori l'organització l'any vinent. Molt content de la marca i ara a continuar preparant la marató amb ànims renovats ja que sembla que els entrenaments estan donant resultat.

salutacions i kms

entrenar com una guineu, competir com un llop

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2015 14:06 #114 per jaume86 (Associat/da)
Tot preparant les coses el dissabte, el garmin es va bloquejar i vaig estar pendent de la seva bateria dia i nit però no es va acabar. Vaig pensar en dur el telf amb alguna app però cada dia em dura menys la bateria i em temia que correria sense referencies, però com anava a la mega barqueta del Capi Jorfer estava tranquil.

Vaig arribar a Sitges en tren (pagant, clar) poc abans de les 9 i aquesta hora ja era a l'arribada. Allà em vaig trobant molts correcats preparats ja per la foto però m'espanta la cua que hi ha a l'hotel. Vull pensar que és el guardarrobes però em diuen que és per recollir dorsal. A les 9.15 fem foto i inmediatament em poso a la cua. Van passant els minuts i avancem lentament, estic dels nervis i en conseqüencia hauré de tornar a passar pel roca.

Pràcticament 45min dsp, surto de l'hotel, corrents, concient que han passat les 10 i la cursa pot haver començat. Però vaig preparat per començar encara que sigui tard. Amb grata sorpresa arribo a la sortida quan indiquen per megafonia que resta un minut per sortir. Trobo una entrada força endavant i em pujo a la valla, busco en Jorfer o la gorra blanca d'en TociBDN. No els veig endarrera. Endavant hi ha poca gent...allà estan, a l'altra banda del calaix!! Amb tot el morro i a causa dels nervis que em fan perdre la vergonya, m'hi acosto tot i que molts corredors m'han mirat malament. Arribo tant just que no sé ni qui saludo, ufff he arribat, penso! Recordo del mòbil, la referència temporal que tindré i quan donen el tret de sortida tot just l'estic desbloquejant. Em costa fer-ho corrent, hi ha molta gent i no vull perdre la barqueta que ja s'enfila a ritme, pràcticament perdo la referència del primer km.

La primera volta va ser molt divertida, trobo força gent coneguda correcat i de Vilanova i entre els constants anar i tornar tracto d'animar. A la barqueta anem tirant a bon ritme amb en TociBDN, el Capi està encostipat i se'l veu patir per mantenir la respiració adequada (avui el mocós és ell  ;) ). Passem a bon ritme la primera volta tot i que hem afluixat un pél el darrer tram.

En Jorfer, sempre solidari amb les seves possibilitats en cada una de les carreres que fa, ens diu que seguim endavant. I en Toci fa una bona arrancada que hem costa igualar. . L'Estanis es presenta i em diu que també vol intentar seguir endavant, se'l veu bé però el ritme del badaloní és exigent doncs té un objectiu clar. S'apaga l'iphone i em quedo sense temps, correré per sensacions i el que surti, mentre no peti serà bo tenint en compte que l'objectiu era estar per sota dels 90min.

Ens rellevem un parell de vegades prèviament al túnel sota via i allà crec que segueixo endavant. A l'avituallament dels 15km no està enganxat tot i que al primer retomb 180* no està gens lluny. Per davant veig (diria) en Dani, Chute i mk30. Els 2 primers els veig molt lluny però tractaré d'agafar el darrer mencionat. Ho aconsegueixo en el pas elevat i em diu que va a per fer 1.27/28 i em sorprenc de lo bé que vaig!! Li proposo seguir endavant i continuo tirant. No el noto darrera al pas per l'esglesia del Vinyet i al fons veig un correcat, en Chute?? Caram si que he avançat, em començo a notar cansat però feliç d'anar avançant corredors. El temps no el sé però les sensacions són bones.

Passo l'últim obstacle sencer, el casc antic, però el passeig marítim s'em fa etern. Veig mon tiet que m'anima, sempre s'agraeix trobar un familiar inesperat!!! Apretada final, ha de quedar poc. El bucle es fa llarg però a a recte veig el temps i estic en 26!! Ho deixo tot però finalment em quedo a 5 segons de la MMP.

Primer sentiment de ràbia per quedar-me tant aprop però ràpidament molt content per estar a aquestes alçades de temporada!! A veure si a El Prat ho podem rebaixar una mica!! Finalment envoltat de la familia correcat i un dia més que rodó  :love:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2015 15:45 #115 per Dani (Associat/da)
Objectiu de la cursa sub1:27 Feia dos anys que no ho feia. Després del fiasco de Donosti 1h27'04" amb gasosa inclosa, tocava tornar a entrenar una mica més i una mica millor.

No tindré barqueta, així que per lliure. En Chute em diu que vol sortir a 4'10"/km, llàstima. Per les curses són com són. Passo km1 i en Chute està uns 10" davant  :intello: Fins i tot per davant d'en Hansi i Koldo que volen fer 1h24. Atrapo al duo i per uns segons em passa pel cap anar amb ells. Ni m'han vist, no dic res, i em deixo caure. Ha estat una molt bona decissió. Com costa tindre el cap clar en cursa i que fàcil es veu des de casa al sofà planificant la cursa  :mdr:

Circuit dues voltes igual, circuit bastant variat, no és pla però tampoc seria Terrassa o Sabadell per posar dos exemples. No se que passa però passo la llebre de 1h35 que ha sortit davant de tot (!!!). La de 1h24 va darrera (!!!) Bah, jo al meu ritme. Em passa la de 1h24 cap el km3. La deixo anar molt a poc a poc i amb llàstima perquè tapa molt el vent. No es que n'hi hagi molt però millor rodar en companyia.

Primer parcial km5 20'20" una mica més ràpid del previst però vaig fàcil com diria en Chute.... M'agraden les dues carreteres de puja i baixa (raro que és un) i passat el segon pont, el que es fa per sobre, hi ha una bona baixada fins entrar al poble, on ara sí, hi ha una pujada d'uns 400 metres que penso que al km19-20 no serà ni tant fàcil, ni tant curt, ni tant pla com ara  :yes:

Km10 40'34" tinc marge de sobres, ritme sostingut entre 4'01 - 4'06"/km. Comença la segona volta, atrapo al Chute km10 però no s'enganxa, segueixo sol amb algun grupet esporàdic. Aquí el vent es nota una mica més que abans, ja tot suma per no mantindre el ritme. Passem el pont per sota km14 i fa pupa. A sobre, el grup que anava, passen el pont per "dalt", retallent una corva a lo bèstia i em treuen 5". Ole tu ! Passo de fer un canvi, que els follin (amb carinyo)

Arribo km15 1h01'05", aquí ja se que el 1h26 el faig. Ja no vaig tant rodó però mantinc entre 4'04 - 4'08"/km Ja només penso en la pujada del km19-20. Allà començo a patir. Benvingut sigui començar a patir tant tard.  ;) Aviam el km20.... 1h21'39" càlculs ràpids.... Si puc anar per sota de 4 baixo de 1h26. Aprofitant la baixada, ja toca anar a tope. Les cames em responen, que hi hagi baixada ajuda un ou  :rofl: Gir a mà esquerra, sprint i 1h25'53" Content per la cursa, amb petita gasosa (30") inclosa.

Entrenar una mica més, ja ho té. Que millores  :oops: :oops:

Propera parada de mitges, la de Barcelona. Amb possibilitats de sub1h25. Ja veurem.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2015 15:47 #116 per Dani (Associat/da)
Jaume86: El teu parcial del km10 fins a meta serà una mica per sota de 4'/km !!! Ja deia jo que a la segona volta et veia cada cop més aprop.  8) Gran cursa, felicitats.

I també els que van fer marca. mk30 Hansi i R3.  :party:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2015 17:50 #117 per Tiny (Associat/da)
Hola! Ahir vaig fer per primer cop la Mitja de Sitges...

La veritat es que em va encantar el recorregut i em  va portar bons records  :love:

El pitjor, com ja heu comentat tots, la recollida de dorsal. Sort vaig tenir que després de llegir
comentaris d'altres anys vaig recollir el dorsal disabte a Castelldefels  ;)
Quan vaig arribar cap les 9h em vaig quedar empipat de veure la cúa...sense haver de fer-la!!!

Tornant a la cursa vaig fer els primers quilometres amb en danabold  que en teoria anava per
fer sub 1h 40...De seguida vaig veure que anava sobrat i va marxar amb bon ritme! Vaig atrapar el
Polgi que estava recuperant i vaig fer barqueta amb ell durant uns 15 km. Gràcies a ell, no
vaig fer la meva habitual gasosa (només una miqueta...).

Els darrers 3 kms vaig afluixar una mica i vaig arribar en 1h 37'50 força content.

Content de saludar tants companys encara que no ens trobessim per la foto...
La meva propera mitja també serà Barcelona on intentaré baixar de 1h 35'

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2015 17:51 - 12 Gen 2015 17:54 #118 per Hansi (Associat/da)
Un altre que s'afegeix a la valoració molt negativa de la cua pels dorsals que es recollien diumenge. Per molt que es doni l'opció de recollir-lo els dies abans, penso que la situacio geogràfica de Sitges fa imprescindible una bona logística que faciliti la recollida el dia mateix de la cursa. Jo vaig arribar a les 8h05 (la mitja començava a les 10h), i ja hi havia una cua que em va fer estar 40 minuts fins que vaig tenir a les mans el dorsal i bossa del corredor.

Com ja han dit altres correcats, jo també vaig veure companys que feien el quart de marató desesperats fent cua i que, veient que arribava l'hora de la cursa, se'n van anar a córrer sense haver recollit el dorsal ni res.

També vull destacar per altra banda que molts altres aspectes organitzatius estan molt i molt bé :great:. Recorregut, avituallaments, guardabossa, punts kilomètrics...També la llebre de 4'/km, que pel que jo vaig veure, va portar un ritme adequat i molt constant amb el seu grupet (quan ens creuàvem, els anava veient i per mi eren una bona referència).

A l'hora de fer la foto de grup ens vam trobar molt poquets correcats, on us havíeu amagat els altres? Si després escalfant i durant la cursa us vaig anar veient! :he: Segur que estàveu colgats enmig del caos de les cues :arf:.

Parlant de fotos, gràcies a tothom que en va fer :smile:.

Pel que fa a la meva cursa, vaig aconseguir marca personal per 49" (malgrat que per motius familiars estic molt desgastat i jo no hi confiava gaire), i vaig acabar molt content. M'emporto un bon record de Sitges, i espero que resolguin el problema dels dorsals del diumenge, perquè llavors estarà al nivell organitzatiu i de circuit ràpid de les millors mitges de Catalunya.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2015 19:53 #119 per jorditogores (Associat/da)
Desastre Total  :whip: tanto de la organización en la entrega de dorsales como a nivel personal.
1.29.24 peor registro de mis 20 participaciones que he disputado, (una la hice de liebre) pero ya no por el tiempo empleado sino por las malas sensaciones que tuve hasta el Km 17, iba empanado no fui capaz de aguantar el grupo de Jorfer, es increible como una seman antes en la trobada correcat fui mucho mas rápido :beurk:, es para ir al cuarto milenio.
Como nota positiva el encontrarme con muchos amigos Correcats y otros muchos, y los últimos 4 kms, todos por debajo de 4  :yipi:, ya demasiado tarde para enchufarme en la carrera pero por lo menos pude salvar el  sub1:30.
Felicitar a Hansi,Jaume 86, y a todos los que conseguisteis grandes registros(R3,Dani,Koldo,MK30 ETC), si en Sitges se va rápido no me quiero imaginar en Barcelona,Granollers,Gavà.
Tambien destacar el sacrificio de Jorfer en la barqueta lanzando a sus compañeros, y sufriendo hasta el final ,lo pase en el último km es un buen registro Jorfer para un mal dia :yes:
Bueno lo dicho a seguir compitiendo en entrenos, y a ir de chachara en las cursas :grrrrrr:
Este próximo domingo haremos la Mitja de Terrassa, con un perfil mas duro,excelente organización, y con ganas de mejorar el tiempo de Sitges, capaz soy de rebajarlo en este tipo de terreno mas exigente :he:
Saludos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2015 20:06 #120 per TOCIBDN (Associat/da)
Un any mes, em corregut a Sitges, i un cop mes, el mateix problema a l'hora de recollir dorsal el mateix diumenge.  :whip:

Per la meva part, content de tornar a veure a molts correcats, i com no, a molts integrants de la barqueta de la marato de Vlc tornan a navegar junts amb el Capi Jorfer, que no estava fi per un encostipat.

La intencio era fer un sub 1h 29', aixi que comencem molt conservadors la primera volta, amb l'objectiu de accelerar a la segona, i aixi ho vaig fer, pero va ser fer el cambi de ritme i les cames van dir que mantigues ritme de sub 1h 29' o faria gaseosa, aixi que vaig mantenir ritme i es on en Jaume86 s'em va escapar i en mk30 que ja el tenia molt aprop, veia com el perdia de vista, aixi que vaig acabar els ultims kms tranquilament fins a meta per acabar en 1h 28' 36", molt content.

Al arribar veig a en Jaume86 i a mk30 que havia fet MMP, felicitats!!! T'ho mereixes! :great:

I a en Jorfer, a Bcn petarem la mitja, ja ho veuras.

Felicitar a tots els que han fet MMP.

Adeu! :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.