Mitja de Sant Cugat 23/10/16 a les 10h

Mitja de Sant Cugat 23/10/16 a les 10h

25 Jul 2016 21:07 #1 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2016 21:08 #2 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Todos los participantes han de recordar que el plazo para inscribirse en la prueba cerrará el jueves 20 de octubre a las 00:00 horas.

Podéis hacer la inscripción a través de nuestro formulario de inscripciones:

Próximamente...
O directamente en:
Club Muntanyenc Sant Cugat
Carrer Sant Bartomeu nº 11 (Nueva sede!)
08172 Sant Cugat del Vallès
T. 93 674 53 96

Club Natació Sant Cugat
Cami Crist Treballador s/n
08173 Sant Cugat del Vallès
T. 93 674 14 53

Running Vallès
Can Matas, 2
08172 Sant Cugat del Vallès
T. 93 589 86 31

Bikila
Passeig Pujades, 7
08018 Barcelona
T. 93 485 62 99

Domingo Catalán
Carretera de la Bordeta, 7
08014 Barcelona

OMET
Ptge. Baró de Coubertin, 5
08172 Sant Cugat del Vallès
T. 93 565 70 99

Thinkinsports
C. Josefina Mascareñas, 15
08173 Sant Cugat del Vallès
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
RunXperience
Av. Lluís Companys i Jover 28
08172 Sant Cugat del Vallès
Tel. 931 402 674

No se admitirán inscripciones por teléfono, fax, ni correo electrónico

Inscribirse fuera de plazo tendrá un coste de 20 € y deberá realizarse:

Sábado día 27 de septiembre:
En las instalaciones del Club Muntanyenc Sant Cugat (al Carrer Sant Bartomeu nº 11, 08172 Sant Cugat del Vallès - T.93 674 53 96 - 10:00-20:00)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2016 17:09 #3 per periku (Visitant)
Ostres, aquesta mitja per data em quadra perfecte com a test cara a Valencia  :yes:

A més no la he fet mai , a veure si em puc inscriure quadrant dates  :whistle:

6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jul 2016 17:23 #4 per curat (Associat/da)
Aquesta mitja cada vegada la possen més tard. Cap a finals d'octubre coincideix més amb altres mitges  :ouch:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2016 16:34 #5 per Mona (Associat/da)
Inscrita! La Mitja de casa, fa temps que no la faig i em fa il.lusió tornar-la a fer!  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2016 20:38 #6 per jordi mas (Associat/da)
Jo també torno després d'alguns anys.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2016 21:19 #7 per sandmannn (Associat/da)
Els 19€ de la inscripció amb xip d'aquest anys són menys del que demanaven anys passats oi?

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2016 23:18 #8 per tonivet (Associat/da)
Jo tambe hi tornare despres de 6anys!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2016 13:21 #9 per tonivet (Associat/da)
Inscrit! Serà la última tirada llarga a 2 setmanes de NY

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2016 09:51 #10 per Hansi (Associat/da)
Aquest any el recorregut torna a ser una sola volta de 21 km.

Fins fa uns dies, a la web figurava un plànol, que ja avisaven que era provisional, en què una bona part de la cursa transcorria per la carretera fins a Cerdanyola. Ara acabo de veure que avisen que han hagut de suprimir aquest tram per problemes de mobilitat per l'esmentada carretera, i tot el recorregut transcorre pel terme municipal de Sant Cugat.

He mirat breument el plànol, amb poca ampliació, i per tant no ho puc dir amb molt detall, però crec que transitarem per zones força solitàries, la cursa es farà més exigent a nivell mental. Crec que enyoraré les dues voltes dels darrers anys, que eren molt boniques per un santcugatenc de tota la vida.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Set 2016 12:40 #11 per curat (Associat/da)

Aquest any el recorregut torna a ser una sola volta de 21 km.

Fins fa uns dies, a la web figurava un plànol, que ja avisaven que era provisional, en què una bona part de la cursa transcorria per la carretera fins a Cerdanyola. Ara acabo de veure que avisen que han hagut de suprimir aquest tram per problemes de mobilitat per l'esmentada carretera, i tot el recorregut transcorre pel terme municipal de Sant Cugat.

He mirat breument el plànol, amb poca ampliació, i per tant no ho puc dir amb molt detall, però crec que transitarem per zones força solitàries, la cursa es farà més exigent a nivell mental. Crec que enyoraré les dues voltes dels darrers anys, que eren molt boniques per un santcugatenc de tota la vida.


Torna a l'antic recorregut Hansi? Turó de Can Mates, Mirasol...

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Set 2016 18:44 - 16 Set 2016 18:49 #12 per Hansi (Associat/da)

Aquest any el recorregut torna a ser una sola volta de 21 km.

Fins fa uns dies, a la web figurava un plànol, que ja avisaven que era provisional, en què una bona part de la cursa transcorria per la carretera fins a Cerdanyola. Ara acabo de veure que avisen que han hagut de suprimir aquest tram per problemes de mobilitat per l'esmentada carretera, i tot el recorregut transcorre pel terme municipal de Sant Cugat.

He mirat breument el plànol, amb poca ampliació, i per tant no ho puc dir amb molt detall, però crec que transitarem per zones força solitàries, la cursa es farà més exigent a nivell mental. Crec que enyoraré les dues voltes dels darrers anys, que eren molt boniques per un santcugatenc de tota la vida.


Torna a l'antic recorregut Hansi? Turó de Can Mates, Mirasol...

No, això no surt al plànol. És una volta de 21 km, però no la mateixa de fa 5 o 6 anys.

De les parts antigues, farà per exemple la part del CAR, i la Ronda, i Coll Favà, em sembla entendre en el mapa.

Hi ha unes quantes parts noves, que em costa detallar perquè no puc ampliar-lo, però diria que una va per la Via Augusta (apropant-se a Rubí) i una altra per Mira-Sol o Valldoreix (però no les parts que es feien fa 5 o 6 anys).

Altres parts del recorregut mantenen el de doble volta que hi ha hagut 3 o 4 anys, fins l'any passat. L'arribada, per exemple, crec que des del km 19 a meta seran iguals que l'any passat i l'anterior.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2016 15:38 #13 per curat (Associat/da)

Aquest any el recorregut torna a ser una sola volta de 21 km.

Fins fa uns dies, a la web figurava un plànol, que ja avisaven que era provisional, en què una bona part de la cursa transcorria per la carretera fins a Cerdanyola. Ara acabo de veure que avisen que han hagut de suprimir aquest tram per problemes de mobilitat per l'esmentada carretera, i tot el recorregut transcorre pel terme municipal de Sant Cugat.

He mirat breument el plànol, amb poca ampliació, i per tant no ho puc dir amb molt detall, però crec que transitarem per zones força solitàries, la cursa es farà més exigent a nivell mental. Crec que enyoraré les dues voltes dels darrers anys, que eren molt boniques per un santcugatenc de tota la vida.


Torna a l'antic recorregut Hansi? Turó de Can Mates, Mirasol...

No, això no surt al plànol. És una volta de 21 km, però no la mateixa de fa 5 o 6 anys.

De les parts antigues, farà per exemple la part del CAR, i la Ronda, i Coll Favà, em sembla entendre en el mapa.

Hi ha unes quantes parts noves, que em costa detallar perquè no puc ampliar-lo, però diria que una va per la Via Augusta (apropant-se a Rubí) i una altra per Mira-Sol o Valldoreix (però no les parts que es feien fa 5 o 6 anys).

Altres parts del recorregut mantenen el de doble volta que hi ha hagut 3 o 4 anys, fins l'any passat. L'arribada, per exemple, crec que des del km 19 a meta seran iguals que l'any passat i l'anterior.


Gràcies per l'explicació Hansi  :great:
El darrer any que la vaig fer va ser amb el recorregut antic així que el de doble volta no el conec. Esperarem que al web el facin oficial per decidir si fer-la o no.  :smile:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2016 16:00 #14 per kilometer (Associat/da)
Fa dies que veig el fil i ja tenia ganes d'escriure, peró no he tingut massa temps. A veure pel que jo veighi han hagut uns canvis respecte als anys anteriors. En quant al dia. Aquest 3er-4art diumenge d'octubre era la seva data, fa uns anys. Encara recordo fer-la al 2009 en aquestes dates, peró la van canviar al primer diumenge i així estava fins ara. Potser la calor, la humitat, les últimes edicions han fet replantejar-se el canvi novamnet.

Respecte al circuit. Els que ens movem, correm  entrenem per Sant Cugat, en coneixem bastant bé l'orografia. La doble volta escapava  a sorpreses, peró aquest recorregut, si és el definitiu, j aus dic que en té unes quantes. Serà un puja i baixa constant amb pocs trams per poder anar a ritme. Els que sempre se la prenen com un test per NYC, ja els dic que en tindreu una dossi concentradeta del que tindreu allà, amb ponts inclossos, ja ho veureu. Serà un circuit complicadet i per moments duret, peró aixó és Sant Cugat.

Dit aixó, m'ho miro amb gran pena per que aquest any, la deixaré passar. 14 dies després de la marató de Chicago, no la fa massa aconsellable, i no em podria estar de no córrer a tope a casa meva (des del balcó de casa la puc veure aquest any). Sempre em fa il·lusió córrer a casa, peró aquest any hi renunciaré en favor de Bombers, una setmana després.

Espero veure-us a molts per allà  :wink2:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2016 17:38 #15 per DortCe (Associat/da)

Fa dies que veig el fil i ja tenia ganes d'escriure, peró no he tingut massa temps. A veure pel que jo veighi han hagut uns canvis respecte als anys anteriors. En quant al dia. Aquest 3er-4art diumenge d'octubre era la seva data, fa uns anys. Encara recordo fer-la al 2009 en aquestes dates, peró la van canviar al primer diumenge i així estava fins ara. Potser la calor, la humitat, les últimes edicions han fet replantejar-se el canvi novamnet.

Respecte al circuit. Els que ens movem, correm  entrenem per Sant Cugat, en coneixem bastant bé l'orografia. La doble volta escapava  a sorpreses, peró aquest recorregut, si és el definitiu, j aus dic que en té unes quantes. Serà un puja i baixa constant amb pocs trams per poder anar a ritme. Els que sempre se la prenen com un test per NYC, ja els dic que en tindreu una dossi concentradeta del que tindreu allà, amb ponts inclossos, ja ho veureu. Serà un circuit complicadet i per moments duret, peró aixó és Sant Cugat.

Dit aixó, m'ho miro amb gran pena per que aquest any, la deixaré passar. 14 dies després de la marató de Chicago, no la fa massa aconsellable, i no em podria estar de no córrer a tope a casa meva (des del balcó de casa la puc veure aquest any). Sempre em fa il·lusió córrer a casa, peró aquest any hi renunciaré en favor de Bombers, una setmana després.

Espero veure-us a molts per allà  :wink2:


Aquest anys ens passa per davant de casa kilometer!!  :yipi:

Jo la faré per 2n any consecutiu, 5 setmanes abans de la Marató de Florència.

10km - 39:03 - La Sansi Mataró 2016
21km - 1h28'39'' - Mitja Marató BCN 2016
42km - 3h26'11'' - Marató BCN 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2016 16:28 #16 per kilometer (Associat/da)


Aquest anys ens passa per davant de casa kilometer!!  :yipi:

Jo la faré per 2n any consecutiu, 5 setmanes abans de la Marató de Florència.


:great: :great:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2016 17:40 #17 per tonivet (Associat/da)

Esperarem que al web el facin oficial per decidir si fer-la o no.  :smile:


El mateix dia curat tens l'opció de fer la mitja de Reus per si vols canviar d'aires...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Set 2016 18:15 #18 per curat (Associat/da)

Esperarem que al web el facin oficial per decidir si fer-la o no.  :smile:


El mateix dia curat tens l'opció de fer la mitja de Reus per si vols canviar d'aires...


És una opció!  :great:
Però crec que ho deixaré per més endavant. Possiblement 10mil al novembre i mitja al desembre com l'any passat

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2016 22:17 #19 per pulpitus (Visitant)

Fa dies que veig el fil i ja tenia ganes d'escriure, peró no he tingut massa temps. A veure pel que jo veighi han hagut uns canvis respecte als anys anteriors. En quant al dia. Aquest 3er-4art diumenge d'octubre era la seva data, fa uns anys. Encara recordo fer-la al 2009 en aquestes dates, peró la van canviar al primer diumenge i així estava fins ara. Potser la calor, la humitat, les últimes edicions han fet replantejar-se el canvi novamnet.

Respecte al circuit. Els que ens movem, correm  entrenem per Sant Cugat, en coneixem bastant bé l'orografia. La doble volta escapava  a sorpreses, peró aquest recorregut, si és el definitiu, j aus dic que en té unes quantes. Serà un puja i baixa constant amb pocs trams per poder anar a ritme. Els que sempre se la prenen com un test per NYC, ja els dic que en tindreu una dossi concentradeta del que tindreu allà, amb ponts inclossos, ja ho veureu. Serà un circuit complicadet i per moments duret, peró aixó és Sant Cugat.

Dit aixó, m'ho miro amb gran pena per que aquest any, la deixaré passar. 14 dies després de la marató de Chicago, no la fa massa aconsellable, i no em podria estar de no córrer a tope a casa meva (des del balcó de casa la puc veure aquest any). Sempre em fa il·lusió córrer a casa, peró aquest any hi renunciaré en favor de Bombers, una setmana després.

Espero veure-us a molts per allà  :wink2:


No se si aquest any la faré ja que estic bastant desentrenat. El recorregut el coneixo molt bé, veig que faran passar per davant de la HP, baixar direcció eroski i tornada a sant cugat, serà zona polígon. La primera meitat de mitja serà bastant bastant solitaria... molt puja baixa i algún tunel...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2016 08:19 #20 per entramuntanat (Associat/da)
M'estic plantejant la participació a la Mitja de Sant Cugat (aprofitant que tinc amics a la zona i tindré un dinar pagat :party: :rofl:)

Quan parleu que és puja i baixa el circuit...algú la pot comparar per exemple amb el circuit de la Mitja d'Olot? No tinc massa experiència amb mitges d'asfalt, qualsevol informació serà benvinguda, desnivell acumulat de la prova? Defecte muntanyenc :surprised:

Gràcies per endavant

Please Entra or Crear compte to join the conversation.