Mitja de Sant Cugat 23/10/16 a les 10h

Mitja de Sant Cugat 23/10/16 a les 10h

23 Oct 2016 17:30 #81 per arcadi42 (Associat/da)
Collons, Manel... Recupera't ràpid!

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2016 17:52 #82 per ericmm (Associat/da)
Animo Manel

Espero que recuperas rápido!


:great:

TOT Sant Cugat


www.totsantcugat.cat/actualitat/actualit...-cugat-64145102.html


Un participant, hospitalitzat per un mareig



El SEM ha hagut d'atendre un home de 56 anys que participava en la Mitja a causa d'un mareig. Els fets han tingut lloc al Passatge Olabarria, darrere l'estació de FGC de Sant Cugat. La persona ha estat traslladada en ambulància a l'Hospital General de Catalunya.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2016 18:36 #83 per jaume86 (Associat/da)
Una mitja trenca cames, no, lo següent!!

Ja he decidit que no correré per Sant Cugat fins d'aquí unes bones temporades.

Ànims Manel

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2016 20:26 - 23 Oct 2016 20:32 #84 per Hansi (Associat/da)
Amb ganes de veure un post del Manel59, és bo saber que no ha passat res greu més enllà de l'ensurt. A cuidar-se, Manel! 8)

Dabit, moltes gràcies per les fotos, i tu també cuida't, per recuperar-te de les costelles :love:.

Personalment, m'ha sortit una bona mitja, tenint en compte la càrrega de km que porto les darreres dues setmanes. Ha sigut el meu millor crono de totes les mitges de Sant Cugat que he corregut, i això que aquest nou recorregut és més dur que els altres que jo he fet els darrers 11 anys. Això em mostra que estic entrenant bé, a veure si ho puc mantenir fins la marató de Donosti :yes:.

He gaudit de la companyia del Makice en el primer tram de cursa (el seu refredat l'ha frenat), i també molt agradable la del Rutxi durant 17 km, fins que ha apretat amb el seu motor turbo :he:. No tindré gaires ocasions de córrer al costat d'aquest Fórmula 1, que a més, és una gran persona :love:.

Abans i després de la cursa, ha estat una alegria poder-vos saludar a molts/es de vosaltres. A alguns feia temps que no us veia! 8)

I més enhorabones per les marques del JRDi69, insaciable :wink2:, i per altra banda del Jordi Mas, amb el gran megallebre Dani (que també estava molt satisfet de la seva cursa). El pique dels dos Jordis arriba al punt que tots dos fan MMP al circuit que probablement té la mitja d'asfalt més dura de Catalunya! :he: (després de la del Llop, que és un altre rotllo no comparable).

Realment, el comentari estrella en tot moment després de la cursa (meta, dutxes, avituallament, estiraments) ha estat la dificultat d'una mitja marató amb el 100% dels km alternant contínuament les pujades amb les baixades, gairebé sense trams plans. A veure si això no espanta els participants per futures edicions :arf:...en la meva opinió, molt millor si es tornés al recorregut de dues voltes, més agradable al ser més urbà, i amb menys pendents, tot i ser exigent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2016 20:31 #85 per ERIC (Associat/da)
Enhorabona, Hansi, estàs molt fi, ho faràs molt bé a donosti

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2016 21:03 #86 per Manel59 (Visitant)
Hola companys i companyes,

Avui ha sigut el dia. Primera cursa, sigui de la distància que sigui, que no acabo corrent i si en ambulància.

Porto unes setmanes molt intenses (feina, família...etc), que ha provocat que dormi molt poc i mengi malament. I a sobre he participat en tres mitges (una de muntanya de 25 km), en 12 dies. I el cos ha dit prou!!!

Avui, als darrers quilòmetres de cop he perdut el coneixement i he caigut desplomat. De seguida tenia al meu voltant una ambulància medicalitzada, policia local, gent de Sant Cugat i el Ramón Bernaus. Moltíssimes gracies per tot Ramón!!!

Jo, tot i que tenia contusions i ferides a la cara, braços i cames volia continuar però m'ho han prohibit els metges i m'han portat a urgències de l' Hospital General de Catalunya. Unes quantes proves (TAC, ecocardio i analitiques..), i un parell d'hores en observació i una vegada recuperada la meva bossa (roba, claus de casa...etc), gràcies a les gestions del Ramón Bernaus, al voltant de les 17:00 hores m'han donat l'alta amb un diagnòstic de lipotimia.

Ja a casa amb ferides diverses a la cara, mans i genolls. Dolorós però no greu.

Una enorme abraçada a tots i totes que us heu preocupat per la meva salut. I agrair novament al Ramón Bernaus la seva ajuda!!!!

A partir d'ara, m'hauré de cuidar més, ja que els anys no perdonen.

Fins aviat.

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2016 21:07 #87 per jordi mas (Associat/da)
Cuida't molt Manel !!
Fins aviat !!

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2016 21:15 - 23 Oct 2016 21:16 #88 per ERIC (Associat/da)
celebro que hagi quedat només en un ensurt, manel 59, anims i  a fer bondat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2016 21:17 #89 per DaniRSabater (Associat/da)
ostres manel.. quin greu!  :arf: sort que tot a estat una falsa alarma. cuide't molt i prent-ho amb calma..  :great:

Millors marques
1k:3'11" (1000 Social 2019) (2 curses)
5K:18'24" (Jean bouin 2019) (22 curses)
10k:39'31" (Nassos 2018) (45 curses)
21K:1h50'29" (Mitja BCN 2017) (3 curses)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2016 21:23 #90 per Mona (Associat/da)
Quin susto! Manel59, m'alegro de que estiguis millor!

Per si encara no havia quedat clar... Dura, dura, dura, però molt xula. És cert, molt de tros poligonero i de tobogans, però un cop passat els polígons i anant cap a Mira-sol passar pels carrers pels que entrenava fa uns anys, m'ha encantat. Per mi ha estat la primera Mitja de la temporada, i no ha anat tan malament, la idea era poder arribar a meta apretant, però sense donar-ho tot, i així ha estat! He sortit amb en JRamon, i a la que en Jordi69 ha passat m'he enganxat a ell, hem anat fent goma amb ell i l'Oriol_TBD, les pujades no em van gaire, i a les baixades poso la directa, així que he fet uns canvis de ritme impressionants!

M'ha sobtat que els kms només estaven marcats al terra, sí, però el que més m'ha sobtat és la falta d'info a la plana d'internet, se sobreentenia que els dorsals els donaven al CMSC ahir dissabte, però també avui diumenge de 8h a 9h; quan a les 8:10 erem unes 15 persones davant el CMSC totalment tancat, hem decidit anar cap al pavelló on hi ha l'arribada, i sí, allà donaven els dorsals avui diumenge...

Jordi69, MMP?! Joder, no ho sabia, i mira que el recorregut no era gens apropiat!

JordiMas, si aquí has fet 1h32' aconseguint MMP, si la següent que fas és planeta fas sub1h30' de calaix, que estàs on fire!!!!!!!!

Hansi, aconseguir la millor marca d'11 edicions a Sant Cugat en la més dura, és que realment els entrenaments van estupendus! Felicitats!

Ha estat un matí molt xulo per haver-lo pogut compartir amb molts de vosaltres  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2016 21:24 #91 per Richy (Associat/da)
Molts ánims Manel i ja saps, a cuidar-se . Em de sapiguer  escoltar el cos. Una gran abraçada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2016 21:30 #92 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Manel59

Cuidat crak  :love: ;)

A tots I totes felicitas per la vostre cursa  :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2016 21:57 #93 per ManoloM (Associat/da)
Manel59, presi vaya susto  :surprised:, cuídate mucho campeón  8)

La mitja muy dura, he hecho 5,5kms antes y quería acercame a 1h33' (en realidad quería 1h35'), pero a partir del 13 mis piernas no tiraban y he acabado en 1h37' :ouch:. Después 3kms a 5'40", pero muy cansado.
Está claro que me faltan kms y llego con peso extra :surprised: :surprised:.
Pero y lo bien que me lo he pasado antes y después. Eso es lo mejor :love:.

Felicidades más,  jordi69, hansi por vuestras marcas. Eso es lo que tiene entrenar bien 8)
8)
:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2016 22:13 #94 per Jorfer (Associat/da)
Abans de res passo per qui per a animar en Manel59 que ens ha donat a tothom un bon ensurt. Espero i desitjo que es recuperi aviat de l'ensurt i que corri de nou amb nosaltres el més aviat possible un cop els metges li donin l'alta altètica.  :yes: :great:

Ànims Manel59  :love: :love:

Destaco les MMP de dos Jordis que estan en una forma brutal: en Jordi Mas i Jrdi69. Sensacional nois!!!

Dabit, moltes gràcies per les fotos, com sempre.

La barqueta s'ha destrossat, doncs hem trobat fortes onades per tot el recorregut i hem anat arribant a port com he pogut. El nàufrag Jorfer, l'ha acompanyat el grumete TociBdn que ha sigut el meu àngel durant la mitja. Temps final de la tormenta 01:35:13

Destaco la feina sensacional de llebre feta per Dani&Lucius amb el Jordi Mas.

Coses a millorar? Cartells de kms, avituallaments amb isotòniques i, si ho permet el terreny, menys trencacames.

Quan pugui us llegiré.  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2016 23:01 #95 per rutxi (Associat/da)
Bones!
Passo a dir-hi la meva... Abans de valorar-la, ànims a en Manel59, ara toca descansar bé per recuperar-te ben ràpid!
Avui molta representació correcat amb força bons resultats (els jordis, per ex) malgrat no té el recorregut més planet de totes les què he fet  :whistle:  i entre això i que des de Tossa que no feia una mitja, he decidit buscar un entrenament de qualitat, com l'amic Barceruel, que deunidó tbé...
He fet el salt a la megabarqueta pq en Hansi em té el cor robat 8), i no li ha costat massa seduïr-me per sortir plegats vorejant els 4' peladets. Hem anat fent la goma, a les pujades tirava jo, a les baixades ell, i en pla... Bé, no hi havia pla :P com que volia fer un progressiu (pq fot molta mandra sortir fort, la veritat), a falta de 3/4 kms he fet el canvi per tastar ritmes de cara a Bombers.
Molt content amb el resultat i més encara veure q el company de barqueta fotia un marcón 8) estàs molt fi, que es prepari Donosti!
Crec que és una bona mitja com a entrenament, i per lluïtar-la si ve al cas, per posicions més que per temps final.
Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2016 23:03 #96 per ericmm (Associat/da)
Hola Manel

Me alegro que estas bien!

Felicidades a todos los finishers.






www.dropbox.com/sh/qsevcrs3u1a5tt9/AABEN...GLrNq04kxlQ0NGa?dl=0

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2016 09:28 #97 per Raúl Martínez (Associat/da)
Bon dia,

Espero que no sigui res lo del Presi, molts ànims!

5km: 16:29 Can Drago 2014
10km: 33:49 Cursa dels Nassos 2014
21km: 01:15:36 Mitja Marató Sant Cugat 2019
Marató: 02:36:45 London 2019

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2016 10:33 #98 per Dani (Associat/da)
Primer de tot, espero que tot hagi acabat amb un ensurt Manel. Com tú bé dius, has forçat massa la màquina ! A descansar uns dies i san tornem-hi.

Cursa d'ahir duríssima. Desnivell positiu 235 metres. Que fa la mitja marató d'asfalt amb més desnivell de Catalunya. La segona Terrassa no arriba a 200.... Si teniu Strava podeu mirar el perfil i es veu que no hi ha un metre pla. Una barbaritat per anar a tope.

La mega barqueta de 1h33 feia goig. Tela de gent. El capità Jorfer capità, volia passar km10 amb un minutet de desaventatge (45') i guanyar-los al final. Ben llegit el perfil de la cursa. Els primers 5km els pitjors, fins km10 duríssim i del 10-meta amb tendència a baixar més que a pujar però amb moltíssimes pujades intermitges.

Primers kms tots junts. Però de molt aviat, en Lucius, en JordiMas (que anava per marca, tenia 1h33'50") anem tirant per davant. Agafem uns metres. Crec que no vaig ràpid, dubtes. Una mica abans del km5 en Jordi diu que espera a la barqueta. Li dic que no, que tirem endavant  :intello: Parcial km5 22.39 gens ràpid. Per darrera, una mica més endavant ja veig que la barqueta està petada. Bufa, avui farà pupa el recorregut!
Km10 44.41 una mica més lent del que jo pensava passar. Però en JMas va molt bé i la seva MMP crec que la té bastant bé. Km10-15 fem un bon parcial 21.42 i arriba el punt clau de la cursa, km15. Aquí ja el veig bastant més just, tot  i que el rtime es bo. Em sorprén les rampes continues ! Òstia ! km20 parcial 21.48 La marca està al sac.
Ultim km i picu molt favorable, molt bon ritme, arribem 1h32'17"-18" MMP aconseguida. En una cursa planera el 1h30 estarà rondant. Cursa impressionant del Jmas, la veritat.

Sort que no he sortit sol a sub90  :whistle: :whistle:

Arribats 929, es mantenen bastant bé amb els números d'altres anys. Cursa molt correcte amb un perfil matador.






10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2016 10:45 #99 per Kiske (Associat/da)
Anims Presi i a cuidar-se.

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2016 12:37 #100 per aurelian (Associat/da)
Molts ánims Manel69.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.