Mitja marató de Mollerussa (16-10-16)

Mitja marató de Mollerussa (16-10-16)

18 Set 2016 20:04 - 18 Set 2016 20:06 #1 per Hansi (Associat/da)
Estic calibrant si aniré a la mitja de Mollerussa , que he fet un parell de vegades i que m'agrada molt pel tracte agradable que es dóna al corredor.
No prometo res pel que fa a mi, i obro el fil per si la informació us ajuda a completar dates del vostre calendari :wink2:.

Us la recomano, també des del punt de vista de la marca, perquè el recorregut (almenys l'últim cop que la vaig córrer, fa dos anys) és bàsicament pla i permet anar a ritme força constant si teniu aquest objectiu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2016 20:19 #2 per jaume86 (Associat/da)
Quin perfil té Hansi?

És més aviat trenca cames o planeta?

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2016 20:32 #3 per Hansi (Associat/da)
jaume86, tio, que ho dic a les darreres línies del primer post... :he: :he:

El que jo vaig veure a l'edició del 2014 era bastant pla, molt poquets "repetxons" sense importància, així que la vaig trobar propícia per fer bones marques. Algun tram de carretera oberta podria quedar desemparat si bufés vent, clar, això no ens ho treu ningú.

Si han canviat alguna cosa del recorregut des del 2014, no ho sé, potser algú que sigui de la zona pot informar-nos millor.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2016 20:36 #4 per cachirulo (Associat/da)
Unos cuantos fuimos ese 2014. Carretera hacia Golmes, el km10-11 es el que recuerdo más duro y la vuelta con rectas muy largas y favorable. Fue mi último sub1h20.  :'(
Puedes recuperar el hilo de 2014.
A ver si Danic que es de la zona lo lee y sabe si se mantiene el circuito.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2016 22:02 - 19 Set 2016 12:44 #5 per tonivet (Associat/da)
Hace poco estuve mirando la web porque me estoy planteando hacerla y decian que se daban 2-3 vueltas a Mollerussa (una de ellas pasando por Golmes) para que hubiera mas "calor humano"  :he:

Aqui teneis el circuito: www.amollerussa.com//index_web.php?ap=cz...idi=czozOiJjYXQiOw==

Es una vuelta por Mollerussa i una vuelta mas grande

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2016 18:40 #6 per Hansi (Associat/da)
Els darrers dies he acabat de prendre la decisió i avui ja m'hi he inscrit.

Si algú està pensant-s'ho, aprofiteu que avui és l'últim dia a 15 euros, demà ja en seran 17!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2016 18:55 #7 per bernaus (Associat/da)
El circuit es el mateix que el del 2014 que jo també vaig fer.

Un circuit molt plà, per fer una bona marca si el poc vent acompanya ( no es una zona ventosa ).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Oct 2016 18:57 #8 per tonivet (Associat/da)
Gracies per les indications bernaus jo tambe estic inscrit.  Sabeu si hi ha servei de llebres?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2016 17:53 #9 per Hansi (Associat/da)
No sé si hi ha llebres, Tonivet. Dels altres cops que hi he estat, no ho recordo.

Jo faré 5 km previs més la mitja, a veure si em queda un bon entrenament :smile:.
Gràcies, Bernaus, veig que el recorregut és conegut per mi! :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2016 18:38 #10 per tonivet (Associat/da)

No sé si hi ha llebres, Tonivet. Dels altres cops que hi he estat, no ho recordo.


Si que en tenen finalment. Aixo van posar el 12 de octubre al facebook de l'associació atlètica xafatolls, organitzadors de la mitja:

Aquest any tornarem a tenir servei de "llebres" a la 29a Mitja Marató de Mollerussa.
Tindrem 1.24, 1:30, 1:35, 1:40 i 1:50h.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Oct 2016 20:59 #11 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Que ús vagí molt bé la mitja  :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2016 21:04 #12 per Hansi (Associat/da)
Apa, entrenament fet a Mollerussa, la mar de bé. Com sempre, molt bona organització per part dels amics del Xafatolls i companyia, felicitats! Només m'ha faltat algun menjar sòlid més consistent que la fruita a l'arribada (jo sóc així de ganut quan corro bastants km :mdr:), però molt bé tot.

Després dels meus quasi 5 km de prèvia, he sortit des de molt al darrere i he corregut tota la mitja (excepte el primer km) amb el guissona, intentant anar còmodes a ritme constant, i algun km a prop del danic i el Tonivet. També estaven allà el Jorditogores i el Jramon, que jo recordi ara.

Llàstima per mi no tenir Mollerussa més a prop (mai m'ha agradat conduir, i menys en solitari com avui), perquè és una cursa molt ben parida :great:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2016 21:23 #13 per tonivet (Associat/da)
Doncs si, a mi tambe m'ha fer il.lusio saludar a tants "veteranus " correcats I ho dic pel temps que fa que els conec no per l'edat.
Avui volia fer un danigoal pero no m'ha sortit del tot be: he saltat massa aviat del grup (km 13) I no he tingut prou forces per a fer una progressio com cal. Al final 1h29'12" que tampoc esta malament I l'ultim 1,2km a 4'/km aixi que nostamostanmal  :winktongue:
Potser 3h15 es massa arriscat per a mi a N.Y. pero les 3h20 si que crec que estan a l'abast  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2016 10:02 #14 per jramon (Associat/da)

Llàstima per mi no tenir Mollerussa més a prop (mai m'ha agradat conduir, i menys en solitari com avui), perquè és una cursa molt ben parida :great:.


A mi em pasa igual. No vaig pensar en dirt-ho per anar junts, ja que som veins.


1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2016 10:44 #15 per Pep_e (Visitant)

Doncs si, a mi tambe m'ha fer il.lusio saludar a tants "veteranus " correcats I ho dic pel temps que fa que els conec no per l'edat.
Avui volia fer un danigoal pero no m'ha sortit del tot be: he saltat massa aviat del grup (km 13) I no he tingut prou forces per a fer una progressio com cal. Al final 1h29'12" que tampoc esta malament I l'ultim 1,2km a 4'/km aixi que nostamostanmal  :winktongue:
Potser 3h15 es massa arriscat per a mi a N.Y. pero les 3h20 si que crec que estan a l'abast  :yes:


tonivet, jo soc el que va saltar amb tu en el qm 13 i et vaig preguntar con anaves.

jo per la meva part 9 qm previs a la mitja + 21 de la mitja com tirada llarga cara a la marató de Frankfurt en dos setmanes.

Sensacions rares al principi i millors al final.

La mitja em va agradar molt. L'únic inconvenient que està lluny del àrea metropolitana.

Salut

King of pain

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2016 11:54 #16 per tonivet (Associat/da)

Doncs si, a mi tambe m'ha fer il.lusio saludar a tants "veteranus " correcats I ho dic pel temps que fa que els conec no per l'edat.
Avui volia fer un danigoal pero no m'ha sortit del tot be: he saltat massa aviat del grup (km 13) I no he tingut prou forces per a fer una progressio com cal. Al final 1h29'12" que tampoc esta malament I l'ultim 1,2km a 4'/km aixi que nostamostanmal  :winktongue:
Potser 3h15 es massa arriscat per a mi a N.Y. pero les 3h20 si que crec que estan a l'abast  :yes:


tonivet, jo soc el que va saltar amb tu en el qm 13 i et vaig preguntar con anaves.

jo per la meva part 9 qm previs a la mitja + 21 de la mitja com tirada llarga cara a la marató de Frankfurt en dos setmanes.

Sensacions rares al principi i millors al final.

La mitja em va agradar molt. L'únic inconvenient que està lluny del àrea metropolitana.

Salut


Si, ho recordo; vas fer molt bona progressio. Potser vaig fer un salt massa brusc, veniem de la pujada de Golmés i al baixar cap a Mollerussa em va venir el "subidon". Tu ja en tenies ganes, portaves tota la pujada enganxat a la llebre.

Que tinguis molt bona marató Pep_e  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2016 12:27 #17 per Pep_e (Visitant)

Doncs si, a mi tambe m'ha fer il.lusio saludar a tants "veteranus " correcats I ho dic pel temps que fa que els conec no per l'edat.
Avui volia fer un danigoal pero no m'ha sortit del tot be: he saltat massa aviat del grup (km 13) I no he tingut prou forces per a fer una progressio com cal. Al final 1h29'12" que tampoc esta malament I l'ultim 1,2km a 4'/km aixi que nostamostanmal  :winktongue:
Potser 3h15 es massa arriscat per a mi a N.Y. pero les 3h20 si que crec que estan a l'abast  :yes:


tonivet, jo soc el que va saltar amb tu en el qm 13 i et vaig preguntar con anaves.

jo per la meva part 9 qm previs a la mitja + 21 de la mitja com tirada llarga cara a la marató de Frankfurt en dos setmanes.

Sensacions rares al principi i millors al final.

La mitja em va agradar molt. L'únic inconvenient que està lluny del àrea metropolitana.

Salut


Si, ho recordo; vas fer molt bona progressio. Potser vaig fer un salt massa brusc, veniem de la pujada de Golmés i al baixar cap a Mollerussa em va venir el "subidon". Tu ja en tenies ganes, portaves tota la pujada enganxat a la llebre.

Que tinguis molt bona marató Pep_e  :great:


Gràcies tonivet.

Doncs d'anada anava incòmode, però de tornada ja tenia ganes i tu em vas fer l'empenta!  :rofl: :rofl: :rofl:

King of pain

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2016 14:01 #18 per bernaus (Associat/da)


La mitja em va agradar molt. L'únic inconvenient que està lluny del àrea metropolitana.


Hi ha la mateixa distancia de Barcelona a Lleida que en sentit contrari. A les curses de Barcelona i rodalies sempre hi ha molta gent de Lleida.

A reveure.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2016 14:34 #19 per Pep_e (Visitant)


La mitja em va agradar molt. L'únic inconvenient que està lluny del àrea metropolitana.


Hi ha la mateixa distancia de Barcelona a Lleida que en sentit contrari. A les curses de Barcelona i rodalies sempre hi ha molta gent de Lleida.

A reveure.


Estem d'acord, però la gent del àrea metropolitana te més curses a escollir a prop que la gent de fora. Llei de oferta i demanda en el àrea metropolitana.

El cas contrari, no sempre es així.

Salut

King of pain

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2016 21:10 #20 per guissona (Associat/da)
Tu també hi eres, Pep_e?

No acostumo a faltar mai a la mitja marató de Mollerussa. És una mitja que, tot i que per mi ha perdut encant amb el canvi del recorregut original, m'hi trobo molt bé. Els Xafatolls fan una excel·lent feina.

Enguany em tocava fer-la a ritme teòric de marató. Sense tirada prèvia. Tinc la marató d'aquí dues setmanes i volia acabar d'assegurar-me que el ritme que pretenc portar a Frankfurt sigui l'adequat al meu estat de forma.

Vaig fer tota la mitja amb el Hansi. Volia fer-la entre 4'15-4'10. Finalment va sortir a 4'12 i les sensacions no van ser d'anar còmode. I per fer una marató a aquest ritme, la mitja marató l'has de passar xiulant.

En definitiva, els dubtes m'han entrat.

Pel que fa a la mitja, encantat de retrobar-me amb tanta gent de les meves contrades i dels sensacionals serveis que donen.

L'any que ve hi haurem de tornar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.