V Mitja Marató i 10 Km Colomenca (29/01/2017 9h)

V Mitja Marató i 10 Km Colomenca (29/01/2017 9h)

29 Gen 2017 20:05 - 29 Gen 2017 20:06 #121 per stone_apo (Visitant)
Bona matinal compartint "estones" i xerrada amb molta gent....un ambient inmillorable i un dia dpm per córrer.

fent de llebre 1h35' tot molt bé, excepte 1 km que hem comentat amb la organització i que, com m'han ensenyat, no ha sigut error seu, chapeau per ells.

urio, espero que estiguis bé que a bcn has de donar canya, a veure si et puc acompanyar...
manolo, máquina donde los haya (lo del correr es un añadido)
santako, ya lo hemos hablado, una cursa de 11, con gente implicada, implicadísima y que te hace sentir querido en esta carrera, me da igual que tenga 1000 participantes, para mi vale mas que granollers o la mitja de bcn 1000 veces.
a les altres llebres, una feina collonuda...

salut

P.D.: guissona, mira que he apretat per agafar al desenvolupador de la nova web però es veu que el fdp corre més que jo ...  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2017 20:15 #122 per Dabit (Associat/da)
Bon vespre,

Aquí una de les llebres. M'ho he passat genial i encara que he entrat dintre del marge -17 segons) m'he quedat amb un gust agredolç perquè tenia quadrat el temps fins al 9 (-5 segons) i després he accelerat a l'últim km pensant que arribava tard... Gran organització i millor tracte al corredor, tot facilitats. En el cas dels 10k és un luxe que els punts quilomètrics estiguen tan ben posats, ajuda molt a les llebres.

Us deixo les fotos que he fet després als corredors de la Mitja.

goo.gl/photos/hLxaUg9gVdCAoB5E7

goo.gl/photos/fkDbPvcpphUY2C7g9

goo.gl/photos/iQ9rRdDFytycv1P88

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

29 Gen 2017 20:16 #123 per guissona (Visitant)

P.D.: guissona, mira que he apretat per agafar al desenvolupador de la nova web però es veu que el fdp corre més que jo ...  :666:

:rofl: :666: :rofl: :666: :rofl: :666:

29 Gen 2017 20:32 #124 per Jorfer (Associat/da)
Dabit, moltes gràcies per les fotos  :great: :great:

29 Gen 2017 20:54 #125 per aurelian (Associat/da)
Molt bon matinal atletic en Santa Coloma avui on em tocava debutar com llebre de mitja en la Mitja Maratò Colomenca.
En concret tenia que marcar el ritmé molt wapu de 100 minuts (1h 40). L'organització ha facilitat molt la meva feina amb els punts quilometrics posats bé.

Moltes gàacies a Sergi42195 qué ha anat amb el grup donant anims, Manu1.1 ho ha fet també fins el km12-13.

M'ho vaig passar genial i segon xipsgrocs vagi arribar en 1h 39 53. M'agradat molt el recorregut de la mitja i l'any que ve me la guardo per competir-la.

Enhorabona als que avui han fet marcasss com és el cas del Xavher o que han confirmat que la preparació pels propers reptes anes pel bon camǿ.

Felicitats als companys llebres (els de 10k també  :whistle:) que ho han fet perfecte inclus en Pinelli31 ..eh que avui debutaba amb la bandera.

Moltes gràcies ManoloM i la commisió deportiva per la confiança.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

29 Gen 2017 21:06 #126 per CarlesCat (Visitant)
Hola amics aquí deixo les FOTOS que he fet avui.
Es veu que han canviat això de les fotos i me a costat més que fer la mitja. :whip: :grrrrrr:
Moltes gràcies a l'organització i voluntaris. 8)
goo.gl/photos/jANjmkZmCGKuWSoz9
goo.gl/photos/kwjQqfUoWncEjejg7
goo.gl/photos/LokGSrKqvXMHaqRo6

29 Gen 2017 21:09 #127 per JoanDeGracia (Associat/da)
Hola a tots!! Uauuuu, quin gran quantitat de correcats que érem avui, no he parat de saludar gent abans, durant i després de la cursa, amb ST al final i tot  :mdr: gran matinal atlética!   8)

Respecte a la cursa, excel.lent tracte al corredor (malgrat alguna cua al guardarroba), preu més que asequible i recurregut una mica sinuós, pero entretingut amb sortida i arribada a l'estadi.

El meu resultat, el que esperava dins la meva preparació per la marató de Bcn. He seguit al Fiber, la llebre de les 2h. fins aprox. el km 15, per anar accelerant una mica i mirar de guanyar un minut... i exacte: 1h58m59s amb boníssimes sensacions.
D'aquí a 2 setmanes, mitja de Bcn on aniré per marca, sub 1h50.

Felicitats a l'organització, a les llebres correcat, als que han fet podi i a tots en general per les vostres marques.

Fins la propera!   :great:

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

29 Gen 2017 21:22 - 30 Gen 2017 11:02 #128 per RugbyMan (Associat/da)
Hola

Doncs un altre que debutava i que m'han "conquerit" per properes edicions. No hi ha molt res a dir que lo ja que ja han dit els companys. Lllebres de 10 i molt de "pastanaga" avui a Saata Coloma. Cursa feta per corredors i per a corredors.

La meva cursa, seguint el guió pactat. Sortiem amb la barqueta "caçadora" peró ja amb l'idea que no podriem aguantar a en Jorfer. Així que amb en amic, Jaume86, Anrol58, danalbod i M@rcus naveguem una mica per davant de la llebre de 1:40 (aurelian...gran feina company). Fins al canvio de sentit portem ritmes constants i portan molta gent amb nosaltres. Al gir del kilometre 11 pujem una mica el ritme i començem amb el progresiu. Al poc marxen en Anrol58 i en Danalbod (si ho arrivo a sapiguer t'hagues esperat ta tia a Sitges  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:). Ens quedem es trio la-la-la ab en amic i en Jaume 86 fins ben bé arrivar a pistes. Al final 1:37:47 i sots 1:38h a la saca que era lo que anavem buscant.

Un plaer poder corer amb el ambientillo d'avui i el tracte rebut.

El proper any repetim i ja tenim temps a batre  :whistle:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

29 Gen 2017 21:51 #129 per Sergi42195 (Associat/da)
CarlesCat i Dabit, gràcies per les fotos  :love:

Mitja que em recorda a la mitja de Montornès del V. El recorregut, al principi per la ciutat i després pujar lleugerament per la Ctra. La Roca del V, per després tornar a baixar cap a la població per entrar finalment a les pistes. Sincerament, molt encertat.

No entenc, per ara, com aquesta mitja no té tants participants com altres curses. Dutxes, entrepà i que vull més?

Imagino que per dates, i al quedar molt properes a la mitja de Granollers i Barcelona, li resta força.

Ànims als organitzadors i voluntaris, que ho heu fet de conya. Em semblava que estava amb els meus inicis com corredor popular per la organització rebuda.

He fet 5 qm. previs sota 5' el qm. per després enllaçar amb la mitja fent 1:39:47. M'ha costat al principi agafar a la fantástica llebre oficial Aurelian, però després ja m'he quedat amb ell fins al final. Potser tenia una mica més de benzina, però no valia la pena perdre la companyia del grupet on estava, i ajudant a no perdre unitats al grup. Tant és així que pràcticament hem arribat sols. El objectiu és la marató i avui no tocava fer el tonto.

ManoloM, grande donde los haya.
Jorfer, no parís, segueix ... segueix
amic, bravo
Anrol58, quin paio
Aurelian, un plaer estar al teu costat
Hansi, bon entrenament i me'n alegro que hagis aparcat la lessió

Ens veiem a la mitja de BCN

29 Gen 2017 22:38 #130 per Dani (Associat/da)
Espectacular organització. Els seveis de mitja gran. Moltes felicitats, seguiu així i tindreu uns quants fidels correcats!

Avui tocava el 10.000, on corriem poquets, uns 250. Bastant més dura que Sant Antoni que vaig fer la setmana passada i gairebé idèntic resultat. 39'56" He anat al filo de la navaja.... 

3.54 7.56 12.06 15.59  20.01
24.00  28.01 31.53 36.02 39.56

Gairebé faig la taula del 4  :intello: :intello:

Un altre sub40 pel repte, i un altre cop justíssim !! Sort queh e tingut en Jmas i la llebre donant un punt de referència.

El recorregut a mi m'ha agradat, una mica toboganeru però molt distret.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

29 Gen 2017 23:07 #131 per Jorfer (Associat/da)
Dani una més i una menys  :great: :great:

Sergi42195
moltes gràcies amic. Tu també arribaràs en un grane stat de forma  :yes: :yes:

Carlescat gràcies per les fotos.  :yes: :yes:

JoandeGracia a BCN trencaràs el crono igual que Rugbyman que està agafant continuïtat.  :yes: :yes:

29 Gen 2017 23:41 #132 per MIGUEL SBD (Associat/da)
En primer moltes felicitats a l'organització (U.C.A)  :great: :great: i també els seu voluntaris/ies  :great: :great: i als fotografs que gràcies a ells tenim fotos de les nostres curses  :love: :great: :great:

Ha sigut un plaer de poder saludar-vos a moltes i molts Correcats  :love: 
La nostre mitja era l'intenció d'anar amb la Mona peró passant un quilomètres opto per sortir i deixar-la ja que era un perill per nosaltres anar enrrere d'ella amb tanta gent i em fet la nostre cursa amb l'intenció d'anar una mica per devant al final em fet 1h43'30'' jo tenia els meus dubtes deprès de fer la marató la setmana passada peró no he tingut cap problema la setmana que ver anem a Granollers  és  la nostre forma de fer tirades llargues amb el Juame de cara a la marató de BCN  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

30 Gen 2017 08:32 #133 per Paco Barcia (Associat/da)
Para mi esta era una nueva media que no habia hecho nunca y la verdad me ha gustado bastante.
Por mi parte cada vez me voy encontrando mas cómodo y volviendo a recuperar sensaciones perdidas.
Hansi, me alegra mucho que hayas podido hacer la media sin problemas y estes contento, un placer volveros a saludar y como no muchas gracias por las fotos

No importa las veces que te caes - sino las que eres capaz de levantarte

Maraton = 3:27:25(Mediterrani-2007)
1/2 = 1h:31':49" (Granollers-2009)
10 Km = 41'22" ( Jean-Bouin-2008)

30 Gen 2017 08:53 #134 per quimg (Associat/da)
Molt bona cursa ahir a Santako, gran organització com sempre!
Encantat de saludar a tants companys després d'un temps una mica desconnectat.

Gràcies llebres i fotògrafs!!!!!

30 Gen 2017 10:26 #135 per Raúl Martínez (Associat/da)
Bon dia!

Segona participació en aquesta mitja, i sempre que pugui tornaré.

Molt ben organitzada i molt bon tracte al corredor.

Content de veure tants companys ( la marea pastanaga  ;) )

La cursa en sí, l'objectiu era sortir i fer al voltant de 1h20.
Surto amb el Boris però ell va una mica més ràpid, així que em despenjo.
Cap al km2 m'enganxa l'Angel (un crack) i compartim tota la cursa junts.

La cursa va anar força bé, tot i que al km 18 les cames van començar a fer una mica de figa i vaig patir una mica.
Al final 1.20:33, content després de la decepció de Sitges.
Propera parada mitja BCN,

Gràcies per les fotos!

Salut

5km: 16:29 Can Drago 2014
10km: 33:49 Cursa dels Nassos 2014
21km: 01:15:36 Mitja Marató Sant Cugat 2019
Marató: 02:36:45 London 2019

30 Gen 2017 11:18 #136 per ERIC (Associat/da)
Bon dia un altre que va estar ahir a sta coloma; no havia fet mai la carrera, i em va agradar molt el tracte dispensat al corredor; el aperitiu final va ser tot un detall, i tot de conya; respecte a la cursa, els primers 5 km vaig patir de valent, volia sorti a 4:10 i em costava quadrar els temps, era un puja, baixa, girs revirats, costava agafar el ritme, inclos, vaig pensar que si el circuit era aixi, jo feia llufa, després molta solitud en la carretera que varem correr la major part de la cursa; les sensacions no eren bones, pero anava fent; durant la segona part de la carrera, em vaig sentir molt millor i va anar millor del que em pensava fent uns bons darrers Km

Temps final  1h 25 min 42 seg massa rapid, pero quan portes un dorsal t´envalentones i em vaig sentir bé.

Fins la propera.

30 Gen 2017 11:37 #137 per Laura10 (Visitant)
Vaig participar en la 1a edició al 2013 sota la pluja, erem molt pocs. Vaig repetir al 2014 i aquest he tornat, felicitats als organitzadors per l’evolució, tot i que el bon tracte i ambient ja eren presents.
Tot i no aconseguir sortir amb la llebre Pinelli i empaitar-la durant kms, que s'em van fer durillos en algun moment. Vaig arribar al grup ben animat i apretar de tornada, aconseguint el temps previst. Amb la sorpresa de que m’han cridat al podi: 1a categoria. uauuuuuu :yipi: :yipi: Contentísima!!!
Gràcies a la llebre que s’estrenava Pinelli, a tot el grup que anàveu amb ell, al Alfons que m’ha fet de llebre alguna estona sense saber-ho, els que ens hem creuat i animat, als organitzadors, voluntaris i al Carles i David per les fotos.
Ah i felicitats al Mario i al Francesc que m’han fet riure molt.  :party:

30 Gen 2017 13:24 - 30 Gen 2017 13:28 #138 per mario.cat (Associat/da)
De tant en tant, vas fent curses noves que has sentit parlar però que per diferents motius no has pogut fer mai en anteriors edicions. I aquesta Mitja Colomenca ha estat una de elles. Havia sentit parlar molt be d’ella però no la havia pogut fer. I ahir va ser ma meva primera  participació.

Espectacular. Tractament al corredor d’onze, serveis de vestuari , avituallaments correctes i avituallament post cursa espatarrant, amb entrepà de botifarra, cervesa, pica-pica, porrons de vi, preu molt assequible per ser una Mitja i en el nostre cas encara millor per oferir el servei de llebres, etc.... Fins i tot vaig oblidar-me el xip groc a casa i des-de incidències m’ho van solucionar en tres minuts i tot a falta de 10 minuts per començar la cursa. Això es el que ens agrada als corredors i no llums leeds, focs d’artifici i cerveses isotòniques !!!! Segur que l’any que ve i tornem. Segur no, seguríssim.  :love:

En quant a la cursa, doncs me la havia plantejat  com una tirada per acumular quilòmetres de cara al març, i vaig sortir amb la llebre de 2 hores que portava el nostre company Fiber i acompanyat també pel company Sufridor. :whistle: :whistle: :whistle:

Fins al quilòmetre 14 he estat amb la llebre a un ritme molt ben controlat i clavat com un rellotge suís de 5,38/k. Però a partir d’aquest punt he vist que em trobava be de forces i he volgut apretar una mica.  :whip: :whip: Havia vist abans de fer el gir de Sant Fost que la Laura anava pel darrera de la llebre del Pinelli31 de 1h55' i el meu objectiu es va convertir en agafar a la Laura. Ritmes molt alts per mi de 4,20 i puntes de 4 que feien que anés agafant als companys. Primer he agafat al Xavher (per cert enhorabona per la teva MMP) i pensava que a continuació agafaria a la Laura. He seguit apretant i quina ha estat la meva sorpresa que aviat he vist el grup de la llebre del Pinelli. De la Laura ni rastre.  :neutral: :neutral: :neutral:

Poc a poc els he anat agafant i allà estaven tots, a la supermegabarqueta, o millor dit super transatlàntic, amb el Pinelli, el Carsobe, l’Alfons, la No Surrender, el SOM, en  jonybegood, l’Antirco i algú mes que m’oblido (ho sento). Els he passat i al fi al fons he pogut veure a la Laura, i es clar ràpidament he dit: a per ella.  :yipi: :yipi:

Primer ha estat la Laura (enhorabona per la xapa aconseguida) i aprofitant la empenta, també he arribat a l’alçada de la Gemma i del Obadia que anaven pel davant. Ja quedava poquet per arribar al estadi i he donat lo que em quedava, Al final 1h53’06’’. No està mal si tenim en compte que al quilòmetre 14 anava a un ritme de 2h.  8) 8) 8)

M'ha quedat per agafar al Francesc  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Repeteixo, excel·lent cursa i l’any que ve i tornem.  :yes: :yes: :yes:

30 Gen 2017 15:53 - 30 Gen 2017 15:55 #139 per Antirco (Associat/da)
Ja es la meva tercera a Santa Coloma i aquesta vegada molt millor per la gran participació pastanaga.  :party: :party: :party:
La primera idea era intentar 1:45 i anar amb la Mona, ho sento al final vaig canviar de pla i acompanyo a pinelli31 en la seva estrena com a llebre de 1:55 que ho va fer fenomenal enhorabona crack.  :great:

El mes rellevant i que me a sobtat (molt poques vegades passa) va ser que ven sortir una bona colla a la barqueta i que es va mantenir pràcticament cohesionada fins a meta, uns mes justets però de altres mantenint–se dintre el grup, sacrificant millor registres, poques vegades es veu aquesta solidaritat, pràcticament no hi havia competició sinó una colla de companys acumulant km., m-ho vaig passar molt be.  :love:
Va ser tant estrany que al km 20 érem 6 correcats i pinelli31 portant la bandera, cap corredor de fora amb nosaltres, brutal  :yes:

Molt bona progressio de Laura, Pluvinet, Alfons 99 i Mario cat felicitats
Carsobe,  SOM, jonybegood van ser autentiques ombres del protagonista, molt bona feina
Obadia i No surrender sobradisims
La Gemma al final no es va poder aguantar i els km finals va tirar endavant, tambe molt bona cursa.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

30 Gen 2017 17:34 - 30 Gen 2017 17:37 #140 per pinelli (Associat/da)
Bé , aquí una llebre que que va debutar aquest diumenge  :party: .. tot va començar amb la barqueta pirata i va acabar convertint-se en una barqueta oficial   :intello: , la veritat es que diumenge estaba una miiiiiica nerviós  :oops: .. o diguem-ho clar .. cagat .. .. però amb el suport rebut per part de les llebres primer , Manolo i la gent que formava la barqueta   :love: tot va quedar en res ..
fer de llebre de 1:55h per mi era assumible però em preocupava molt el tema les la banderola , el vent , portar ritme constant ( revisant totes les mitjes que he fet , totes en progressiu menys la que vaig fer marca amb darkfernis i el gran ergofo , o sigui que no tinc molta experiència ..  a la sortida , deixo els meus companys de barqueta per posar-me mes davant  , això fa que fins el primer kilòmetre  no m agafin alguns i altres mes tard ..  pugem cap a montcada  i tot collonut amb l'ajuda dels membres de la barqueta no Surrender , Jonnybegut , carSobe , obadia , som , antirco , i els demés corredors d'altres clubs  , també ens avança sr door i  l'altre no ho recordo  :neutral: .. a la baixada i amb un coixí de entre 20/30'' gestionem la baixada perdent alguns segons ' per km ..  ens agafa laura 10 ( enhorabona pel trofeu  :great: ) , gemma i alfons99 , que estàba fent una gran cursa .. cap al 15 pasa el mario.cat a tota llet .., amb aquestes distraccions van passant els kms i de cop arribem al 18 o 19 ( no recordo ) la entrada a la ciutat .. amb 20'' de marge .. arribem a les pistes i gaudint del moment m'he dormit una miqueta 1:55:05 :whistle: .. tot i això molt content del debut i tot gràcies a la colla que la formàvem  :love: .
Ara ja se lo guapo que es fer de llebre , treball totalment gratificant sobretot a la arribada ..
gràcies manolo , Rugbyman , jorfer per confiar en mi  :great:
Gràcies dabit pel teu anàlisis de la cursa .. m'ha servit de gran ajuda  :yes:
Gràcies a tots el companys de la barqueta i els que en algun moment hem coincidit ..  :great:
Com no .. als fotògrafs (carles.cat , dabit , no Surrender , fiber (cari de fiber )  i els que sortiran .. gràcies , tindre un bon record ..
a les demés llebres per soportar els meus nervis  :666:
Felicitar al xavher.. nova mmp ..
y als organitzadors de la cursa .. un 10 .. no toqueu res .. l'any que ve tornarem .. no se si de llebre eh !!  :intello:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats