V Mitja Marató i 10 Km Colomenca (29/01/2017 9h)

V Mitja Marató i 10 Km Colomenca (29/01/2017 9h)

28 Gen 2017 10:17 #101 per Mona (Associat/da)


M'apunto. Em costa molt seguir a les llebres, sempre sóc conservador i m'apunto a un ritme més lent del meu, però després puc anar més ràpid...i acabo anant sol! Aquest cop, però, intentaré fer bondat.

Liebres oficiales:

Mitja Marató:

1h25' Ivanko

1h30' Del@
ManoloM

1h35' stone_apo
Oriol_TBID

Els caçadors: Rugbyman, amic, M@rcus, Jorfer

1h40' aurelian

1h45' Mona

   Antirco, Miguel SBD&Jaume Bajo, quimg

1h50' Polgi

1h55' barqueta  pirata  :glasses:
pinelli31 , Xavher, Alfons 99, G3mma.

2h Fiber


1h55' no estaba previsto, pero si alguien quiere hacerla que avise a Jorfer Rugbyman o a ManoloM ;)


Uéééé!!! Quina barqueta més xula!!! NoSurrender, t'hi apuntes?!?!

Quimig, deixo que m'abandonis només si és per avançar-me!  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2017 12:00 #102 per RugbyMan (Associat/da)

Ostres!!!!.....quantes barquetes interessants!!!!  :party:


Vindràs amb els caçadors, oi?  :love: :love: :love:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2017 12:56 #103 per DortCe (Associat/da)

Ostres!!!!.....quantes barquetes interessants!!!!  :party:


Vindràs amb els caçadors, oi?  :love: :love: :love:


Jo crec que m'apunto amb els caçadors, porto algunes setmanes entrenant poc i el 1h30 em queda força lluny.

10km - 39:03 - La Sansi Mataró 2016
21km - 1h28'39'' - Mitja Marató BCN 2016
42km - 3h26'11'' - Marató BCN 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2017 13:41 #104 per Jorfer (Associat/da)
Ens veiem demà. Portaré disset regals del desè aniversari que són les que tinc en aquest moment a sobre per a repartir. Als primers que trobi se les passaré. A properes curses continuarem repartint-les.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2017 19:44 #105 per Sergi42195 (Associat/da)

Bona nit,

Com em dieu que es pitjor que la mitja de Terrassa ...  :grrrrrr:


No, no. Terrassa és més dura i amb diferència.

És semblant a la mitja de Ripoll i potser encara amb menys desnivell.  No pateixis.  8)


Gràcies Dani, recordo perfectament la de Ripoll  ;)

Quina sort  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2017 20:08 #106 per No Surrender (Associat/da)
Rugbyman, els caçadors anau massa rapid... :whistle:
Mona, barqueta molt temptadora, però demà és una tirada llarga per mi, a una altre ocasió estaré molt agraïda de la teva ajuda i companyia per anar a fer 1h45'!
Aniré amb la nova llebra i donar-li tot el suport que se mereix en el seu debut!  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2017 21:51 #107 per EDUBDN (Associat/da)
Buenas,
Me apunto a la barqueta de Mona!!! :party:

Nos vemos mañana!!!


Dream your dream!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2017 23:07 #108 per kanu (Visitant)
pinelli31 ánimos, que lo harás de fábula, seguro!  :yes:

Jo potser li faig compaynia a en Polgi a la llebre d'1h50' , demà decidiré

Bona cursa a tothom!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2017 14:18 #109 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Primer cop que venia a Santa Coloma a còrrer, fent en aquest cas la cursa de 10 kms. Espero repetir  ;)

Arribant amb prou temps a l'inici, he pogut saludar a una bona colla de Corredors  :love: que avui han vingut a fer una o altra distancia  8)

Circuit entretingut que no et permet masses alegries a la primera part de la cursa si no vols arribar fos a la part final. Temperatura fresquesta que ja m'agrada per còrrer, no tant el vent que sobretot en la part final al costat del riu es notava força.

He fet tota la cursa de sortida al costat- a prop de l'Adalpu llebre 45', gracies per la teva bona feina  8), m'ha servit de gran referència durant tota ella. Primer km. al seu costat després amb les pujades i alguna baixada sempre el portava uns metres per davant, no més enllà de 50 metres. Ha estat un cop passat el gir de tornada, una mica abans del km. 7 que he arribat a la seva alçada i poc després m'he avançat una mica per anar a buscar els kms. finals. Del km. 8 al 9 el vent i anar sol m'ha penalitzat una mica, ho he notat, però l'apropament a l'arribada, ha fet la testa, entrant en 44'36". ;)

Felicito als organitzadors de la Unió Colomenca per la bona organització de les curses  :party: :great:

Felicito també a les llebres CorreCat  :love: per la seva magnífica feina  :party: :party:




La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2017 14:20 #110 per jaume86 (Associat/da)
Bon debut a la Mitja Colomenca, m'ha agradat força!

Avui erem al voltant de 100 correcats dels 1000 inscrits que hi havia a les dues proves!!!  :love: :love:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2017 15:42 #111 per guissona (Associat/da)
Igual que l'any passat, enguany m'ha tornat a encantar la mitja colomenca.

També me n'he adonat que hi havia un bon grapat de correcats. Moltíssims. I com que el recorregut és el que és donava per animar i rebre els ànims de molts companys.

Ahir no vaig poder fer els canvis llargs perquè em faltaven cames quan vaig començar el primer canvi. I avui havia de fer 26kms. La primera tiradeta de preparació de Londres.

Al final ha quedat una cosa arreglada. Havia de fer 5kms previs i dins de la mitja, 12kms suaus + 4kms forts + 1km mig  + 4kms forts

Com que no volia parar a la sortida i que també m'he descomptat amb la prèvia, al final m'han sortit més de 7kms.

He passat per la sortida gairebé el darrer i fins cap al km3 només m'he dedicat a fer zig-zags entre els corredors.
A partir d'aquí he agafat un ritme de creuer fins al km12 (@4'22). Primer canvi, del 12 al 16 (@3'53), 1km de "recuperació" @4'12 i del 17 fins a l'arribada @3'51.

Resultat final, mitja marató en 1:28:36 i la tirada de 28,5kms @4'15

Ahir no m'ho hauria ni pensat tal com m'anaven les potetes.

Amunt i crits!

Fotògrafs i llebres, feina impagable. Moltes gràcies!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2017 16:04 #112 per ManoloM (Associat/da)
repetimos en esta cursa de 10000 y Mitja y repetiremos por muchos años seguro  :love:. se vuelve a notar el trato al corredor y que esta gente lo hace con mucho cariño mirando todos los detalles.
Me atrevo a decir que corredors.cat estamos encatados de esta cursa y lo demuestra que el 10% de los participantes eran nuestros  :surprised: (además claro, por los 4€ de descuento que nos hacen gracias a l@s liebres correcats  :love:).

Acabo de ver los resultados oficiales y tanto en 10000 como en la Mitja lo han hecho genial. Orgulloso de esta gente que se implica para hacer de liebre  ;) 8).

Por mi parte he ido durante 15kms con el amigo Roger (Del@, liebre de 1h30' y a partir de ahí me quería probar a cambiar de ritmo y de pasar los primeros 15kms a 4'16" he podido hacer los otros 6 por debajo de 4'  :surprised:. Mas que contento, dándolo todo y acabando en 1h28'10".

Lo he pasado genial esta mañana  :party: :party: :party:.




:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2017 17:42 #113 per kanu (Visitant)

Ens veiem demà. Portaré disset regals del desè aniversari que són les que tinc en aquest moment a sobre per a repartir. Als primers que trobi se les passaré. A properes curses continuarem repartint-les.  :yes: :yes:


Moltes gràcies! Sens dubte, un regal ben útil  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2017 17:51 #114 per No Surrender (Associat/da)
M'ha encantat aquest Mitja!!!  :love:...no l'havia feta mai, i segur que repetiré...m'ha agradat tot!!!...El recorregut està molt bé, una mica repetxonero però sense exageració, amb uns avituallaments correctíssims i un organització acuradíssima...parquing molt accessible i al costat de la sortida, lloc calent per canviar-se, entrega ràpida de dorsal i entrepà i cervesa fresqueta a l'arribada, que és mooooolt millor que una camiseta.  :yes:
Una quantitat de correcats increïble!!!, avui erem moooolts, i el fet de creuar-nos i poder anar animant, a mi m'encanta!!!.
Moltes gràcies a les llebres, per la vostra fantàstica feina, i que gràcies a ella ens hem estalviat uns doblerets!  :party:.
I moltes gràcies Jorfer per portar-nos el detallet del sopar pels que no hi anàrem, me n'he anat super-contenta a cas!!!.
Jo avui, he anat amb la super-barqueta 1h55', capitanejada per un pinell31 nerviós, com cal estar al debut de llebra...molt bona feina i molt bona barqueta!!!!.
I moltíssimes felicitats per en Marc i na Laura, Sonia i Carme  pels seus respectius podis  :party:.....perdó si me'n deix a algun!!!  :oops:. I felicitats Xavier per la teva MMP!!!
Deix alguna foto que he fet!!!!!
Ostres....pesen massa...no en puc publicar ni una...amb lo mones que havien quedat!!!!
Ostres, que guai ha estat poder saludar a tants correcats!!!!, ah!!! i la ST amb bona companyia també ha estat un gran moment del matí!!!  :love:
Ens veim en algun altre "sarao"!  :love:
...els arxius pesen massa.... :grrrrrr:...no en puc publicar ni un!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2017 17:55 #115 per Jorfer (Associat/da)
Josep58, a poc a poc millorant i espero que sense cap tipus de molèsties  :great: :great: Bona cursa

Jaume86, a poc a poc millorant. No et preocupis que, per córrer un cop a la setmana, ho fas de conya  :yes: :yes:

Guissona, ja olores a un nou sub 3 a London o aniràs per MMP?  :whistle: :whistle:

ManoloM, gran progressió i uns sis finals de pell de gallina. Ets un crack i t'estimem tots en la gran capacitat que tens per a organitzar-nos com a llebres o com el que calgui.  :yes: :great: :love:

Kanu, amb aquesta idea vam triar aquest regal els de la comissió: que sigui útil. A Granollers portarem més.

No Surrender, gràcies a tu compaya.  :great: :great:

Felicitar als podis d'avui del Marc78, carme72, Colometa i Laura10. Molt bé campiones i campió.  8) 8)

En quan a la meva cursa m'ho he passat teta, animant-vos al creuar-nos i gaudint del bon dia que ha fet per córrer. La barqueta caçadora s'ha quedat amb dos components al quilòmetre sis amb el DorCe i jo mateix i ens hem dedicat a passar a tothom que estava entre 1:40 i 1:35 fins a recollir al Stone a l'entrada a l'estadi.

En quan a la cursa, barret, chapeau, barretina, olé, olé i olé o el que vulgueu.  :yes: :great: Genial tracte al corredor, bona organització, poca cosa a millorar.  :great: :great: :great:

Un plaer saludar-vos a tants i tantes.
Propera parada a Granollers  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2017 18:15 #116 per Oriol_TBID (Associat/da)
La meva cursa avui ha quedat curteta, doncs al km 4 he hagut de parar per molèsties a l'isquio dret.

Felicitar i molt als organitzadors per parir una mitja amb un tracte al corredor excel·lent!!! Un se sent molt cuidat en aquesta cursa!

I com no, als peus de les nostres llebres que segueixen mantenint un servei de qualitat enorme i que no necessita més adjectius  :love: :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2017 18:26 - 29 Gen 2017 18:28 #117 per No Surrender (Associat/da)

imgur.com/a/7R9Kv
Bé, enllaçada així...m'ha anat bé!!!  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2017 18:54 #118 per Alfons 99 (Visitant)
Crònica d’una mitja ben correguda, per fi!

Feia més de dos anys que buscava amb el meu calendari particular de només dues mitges a l’any (un a primers d’any, l’altra a finals) una cursa on les prestacions fossin bones i fes un temps que per a mi es pogués considerat ràpid (la idea era apropar-se a 1h55’). Feia preparacions actives, allargava distàncies, feia sèries i fartleks, buscava objectius exigents i em preparava sis o més setmanes amb la mirada posada en aquella mitja on demostrar que encara puc córrer bé en els 21 km. Però, per una cosa o un altre, la cursa en sí, la calor, el vent, les pujades.... sempre hi havia alguna cosa que fallava i les meves actuacions eren pobres, mediocres o espantoses, com al passat desembre on vaig petar a Mataró; allà vaig patir molt i vaig fer un temps de més de 2h 04’.
Curiosament, aquest cop la mitja de finals d’any (4 de desembre) i la de primers d’any (29 de gener) estaven molt a prop l’una de l’altra. Potser per això, la preparació tampoc ha estat massa específica (enmig hi havia el torn de les 24 hores -que va anar fantàstic perquè vaig aguantar molt bé en un ritme exigent durant tota l’hora-, Nassos -on feia de llebre- i Cornellà on acompanyava la meva dona). La resta una mica d’allargar, una mica d’endurir i una mica d’estudiar la prova.
Em planto avui al matí a Santa Coloma on veig que hi ha una megabarqueta per acompanyar la llebre d’1h55’, en Pinelli 31. Ja havia decidit enganxar-m’hi fins on pogués. No sabia si podria amb el ritme. El Pinelli 31 surt força avançat i amb un ritme molt viu i em passo els primers kilòmetres mirant e trobar un lloc a la cursa amb un munt de correcats que hi havia aquest matí a santako. Sempre amb la banderola del Pinelli com a “pastanaga” encaro els carrers amb els primers puja-baixa de la prova força bé. Inclús passo al davant del Dabit, que avui feia de llebre sub-55 per la cursa de 10. Encarem Singuerlín i la sortida cap a Sant Fost i la cursa s’esponja i estira. Em quedo més o menys sol, però a part de la bandera, veig algunes figures correcats que em fan de referència. La Laura, el Pluvinet, la Gemma i al fons, el pilot de la barqueta desitjada. Miro de mantenir els 200 metres que em porten avançats i busco mantenir un ritme adient (prop dels 5’25/km) i que no s’allunyi massa el grupet. Em vaig creuant amb tots els grups, les barquetes i ens animem mútuament. Sé que la primera part és amb tendència cap amunt i no vull cremar-me abans d’hora. En les rodalies de Montcada, aconsegueixo superar primer la Laura i també el Pluvinet. La Gemma ha aconseguit ficar-se al pilot i ja els tinc com a primera referència. Poc abans del gir, i saben que la tornada és favorable, em trobo amb forces i poso un puntet més  :yes: . També ajuda que quan em creuo amb el grup, m’animen i esperonen  :yipi: . Després del gir, faig dos-tres kilòmetres a ritme de 5’15 i arribant al 14 enxampo el grup  :party: :party: :party: . Em fa molta il·lusió afegir-me a tota la colla pastanaga que la forma (Pinelli 31, Obadia, Carsobe, Gemma, No surrender, SOM, jonybegood, Antirco i alguns altres que segur que em deixo). Em reben de meravella, esperonant-me i dient que em veien fort; fins i tot em frenen perquè no rebenti abans d’hora. Més tard, pel darrere s’afegeixen la Laura i el Pluvinet i fons i tot el Francesc i el Mario. Alguns arribaran avançats. Jo refreno el ritme i em deixo portar. Fantàstic l'ambien de la barqueta, motivant-nos i cuidant-nos els uns als altres. Anem calculant ritmes (que si anem avançats de temps, que si busquem regular, que si ja veuràs el darrer km...). Parlem i correm davant, al costat o darrere la llebre. Encara vaig bé. Quan tornem a entrar a Santako ja no vaig tant bé  :P , començo a endarrerir-me i em costa seguir-los el ritme. El 19 i el 20 es fan eterns i esbufego sorollosament, preocupant a alguns companys. Sortosament, el Pinelli porta un cert coixí i afluixa un pèl, cosa que a mi em va de conya. Passat el 20 perdo uns metres i un fantàstic Obadia es despenja  ;) una mica del grup per posar-se davant meu i tapar-me l’aire. A l’entrada de l’estadi aconsegueixo ajuntar-me un altre cop :intello: i entrem en pilot, en equip, en una fantàstica companyia. Tanco el crono en 1h54’56”, la meva segona millor marca de la distància i prop de 1h55’ tal i com volia.
Avui he corregut amb cap, amb forces, amb ganes i amb intel·ligència. Molt content de les prestacions. Per fi!!!  :party:

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2017 19:34 - 29 Gen 2017 19:37 #119 per santako700 (Visitant)
Una vez más nuestro agradecimiento a todas las muestras de cariño por parte de esta familia correcat, dais un colorido y ambiente impagable, hoy he tenido la oportunidad de conocer a Miguel sbd y no tiene precio sus comentarios pero sobre todo su labor como guía, también he conocido a otros correcats como a Oscae y entiendo como cada vez vais creciendo mas, pero sobre todo he vuelto a compartir unos momentos con ManoloM y Albert que son más cortos de lo que quisiera, por todos ellos y muchos más gracias.
Y muy buena suerte la próxima semana en granollers, premio merecido a una gran labor.
Por todo ello y mucho más gracias a todos y un gran reconocimiento por parte de la organización a todas las liebres que han cumplido como siempre mas que bien.
Nos vemos el año que viene.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2017 19:57 #120 per Jorfer (Associat/da)
Oriol, com van els isquios? T'espero d'aquí quinze dies al meu costat  :yes: :yes:

No Surrender, pel que veig has corregut amb càmera. Bones fotos  :great: :yes:

Alfons99
, m'ha agradat molt el teu èxit avui. Has fet una gran cursa, amb una molt bona estratègia i amb un grupet collonut que t'ha acompanyat la darrera part de forma perfecte. Gran Obadia  :great:

santako700, gràcies per confiar en nosaltres i tractar-nos tant bé.  :yes: :yes: Jo he descobert aquesta cursa l'any passat i, mentre pugui, serà fixe en el meu calendari.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.