Mitja Marató del Prat de Llobregat (05/11/17, 09:30h)

Mitja Marató del Prat de Llobregat (05/11/17, 09:30h)

06 Nov 2017 14:34 #61 per CRESPO (Visitant)
Hola. Quinta edición y ya va siendo una importante del calendario... nadie ha dicho nada de los regalos, me parece que estubo genial la camiseta que se dio ademas de una gorra y una bolsa, bebida y fruta en meta, isotonico en km 15, creo que ha sido una gran fiesta atletica y salio todo muy bien, desde la organizacion os animo a si vieron algo que se pueda mejorar lo digais. Espero hayais disfrutado, lastima el viento.
Hasta la proxima edicion

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2017 15:11 #62 per jramon (Associat/da)

Jorfer va escriure: Bona tarda a tothom.

I Jramon moltes gràcies per fer de llebre de darrera hora i Rugbyman per canviar de ritme. Sou molt grans!!!

Gracies a tu per contar amb mi!!!

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

06 Nov 2017 15:13 #63 per jramon (Associat/da)

CRESPO va escriure: Hola. Quinta edición y ya va siendo una importante del calendario... nadie ha dicho nada de los regalos, me parece que estubo genial la camiseta que se dio ademas de una gorra y una bolsa, bebida y fruta en meta, isotonico en km

mmm! :dry: En mi bolsa no habia camiseta y pense que el regalo era la gorra. Puede que se tuviera que recoger en otro sitio pero nadie me lo dijo. Tampoco es importante

06 Nov 2017 15:22 #64 per RugbyMan (Associat/da)
Hola Tothom

Aqui la llebre d'urgencia de 2h degut a baixa per enfermetat de la llebre original. Esperem que ja estigui millor. Ens va tocar re-organitzar la situació a la cafeteria i gràcies al JRamon que es va prestart voluntary per fer de 1:50h i llavors jo vaig baixar a les 2h. Coses del directe i gràcies a companys que sempre estan dispossats a deixar els seus interessos per ajudar al companys, a l'associació i a la resta de corredors.

Tot i no ser el meu temps, vaig intentar fer lo millor possible i fins a la baixada a la platja portava un "transatlantic" d'aprop de 25 persones. Malauradament a la tornada de la platja i amb l'aire de cara vaig perdre molts ocupants peró encara vaig arrivar a uns quants fins al km 20 on em van deixar quasi tots. La rebuda a meta on t'esperen per donar-te'n les gràcies o fins i tot fer-se'n fotos amb tu no te preu.

De la cursa, per mi, simplement perfecte. Com ja han comentat punts kilométrics tots marcats, avituallaments liquids en Carrera abundants i barrejant aigua e Isotonic, entrada a pistes que sempre es d'agraïr, fruita a l'arribada i com diu en Raul Crespo, a banda de samarreta una bonica gorra. Ja podia haver mirat la web abans ja que em vaig tinder q comprar una fa poques setmanes :silly: :silly: :silly: :silly:

El proper any tornarem ja sigui com a corredor o com a llebre si tornen a confiar en nosaltres. També vull donar les gràcies a la resta de llebres on tohtom va donar lo millor de si per ajudar a la gent encara que no se si tots ho varem aconseguir :oops:

....i ja he pasat pel Qualicat per evaluar-la

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

06 Nov 2017 15:29 #65 per jordi mas (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure:
Jordi Mas... MMP? Ja ens explicaràs?

T'explico, vaig seguir una estratègia complexa: posar-me darrera la llebre i anar seguint. B)
Em feia una mica de por el vent i m'hauria agradat una mica més de fresqueta però vaig poder aguantar.

Com diu un amic comú ; Continuem.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

06 Nov 2017 15:34 #66 per RugbyMan (Associat/da)

jramon va escriure:

CRESPO va escriure: Hola. Quinta edición y ya va siendo una importante del calendario... nadie ha dicho nada de los regalos, me parece que estubo genial la camiseta que se dio ademas de una gorra y una bolsa, bebida y fruta en meta, isotonico en km

mmm! :dry: En mi bolsa no habia camiseta y pense que el regalo era la gorra. Puede que se tuviera que recoger en otro sitio pero nadie me lo dijo. Tampoco es importante

Si Jramon, la samarreta tenies que anar a buscarla al pavelló al lateral just opossat del guardaropia. Samarreta blava de maniga llarga per la Mitja i blanca de maniga curta pel 5 mil.

Si vols una talla L et dono la meva pel favor "last minute" que ens vares fer amb la llebre de 1:50h :great:

06 Nov 2017 15:46 #67 per jramon (Associat/da)

RugbyMan va escriure:

jramon va escriure:

Si Jramon, la samarreta tenies que anar a buscarla al pavelló al lateral just opossat del guardaropia. Samarreta blava de maniga llarga per la Mitja i blanca de maniga curta pel 5 mil.

Si vols una talla L et dono la meva pel favor "last minute" que ens vares fer amb la llebre de 1:50h :great:

No cal company, que es un error meu i a mes ja en tinc tones de samarretes. Moltes gracias !!!!

06 Nov 2017 15:48 - 06 Nov 2017 18:06 #68 per Juanjokyokushin (Associat/da)
Gràcies Jorfer per les felicitacions, gràcies a tu també Guissonaper la bona feina que vas fer i moltes felicitats a totes les llebres. Vaig acompanyar els primers kilòmetres a Guissona i ja abans del pont de Nelson Mandela vaig decidir apretar e intentar fer un progressiu o al menys aconseguir MMP. Vaig patir de valent els últims kilòmetres i tenir per davant com a referència visual en hansi i l'aurelian em va motivar per poder atrapar-los i avançar-los, gràcies això em va servir per aguantar els últims 3 km i aconseguir una MMP de 1h28'51". Espero tornar l'any vinent, ja que es un circuit ben maco i ben parit, ideal per fer marca si no rauxa molt fort el vent, dels millors recorreguts de mitja marató a Catalunya.

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

06 Nov 2017 16:33 #69 per Antirco (Associat/da)

Jorfer va escriure: Bona tarda a tothom.
(per cert gran feina de totes: Jordi89 1:20:14/maratoniano1 1:25:52/Guissona 1:29:41/Dennis Teuling 1:39:54/JRamon 1:49:23/Rugbyman 1:59:04)

Impresionant ¡¡¡¡

Per la meva part sumo la primera mitja de la temporada. De tots els entrenos de uns mesos fins ara la distancia màxima eren de 12 km., com aquest diumenge tinc La Behobia i uns dies mes enllà la Marató de Donosti calia saber com responien les cames fins el 21 i acumular algo mes kms. El plan era acompanyar a RugbyMan fins al hm 10 i a partir de aquí anar en progressió, al final van sortir 1:55 i bones sensacions, ara ja vaig mes tranquil.

Es la primera vegada que faig aquesta mitja del Prat i me ha agradat força. per el ambient circuit i organització, segurament repetirem.

Encantat de poder saludar a molts de vosaltres, erem una bona colla.
Felicitar especialment a jordi mas per la seva marca i molts ànims per en JRDi69

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

06 Nov 2017 17:56 - 06 Nov 2017 17:57 #70 per aurelian (Associat/da)
Muy buena la organización, realmente pocas cosa que añadir.

**Pero** me hubiera gustado:

1. opción de inscribirse sin regalo. En mi caso, la bolsa y la gorra: geniales **pero** ya van camino del contenedor. La camiseta muy wapa **pero** de aquí en poco ira a Etiopia via Sabadillas Solidarias. A ver si nos enteramos que todas estas mieriedecillas de cualidad al menos discutible generan solo contaminación.

2. mas controles de paso (cada 5 km?).

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

06 Nov 2017 19:07 #71 per ERIC (Associat/da)
Bona tarda un altre que va estar ahir a la linia de sortida; vaig intentar ajudar novament al meu germà a baixar de 1h 30, varem seguir a la llebre a uns metros de distància ben liderada pel guissona; i fins al Km 10 varem estar apropet; però del km 10 al 13 ja vaig veure que perdiem pistonada i al veure, que no podiem seguir-los vaig estar amb ell fins que a partir del km 14 vaig decidir marxar e intentar donar caça a la llebre sub 1h 30; la veritat missió impossible, molt vent en contra i tot que vaig avançar 27 posicions, no anava fresc ni còmode amb parcials per sobre de 4´15 arribada a meta temps final 1h 30 min 36 segons.

Organització bona, tot positiu, i respecte al regal ja que s´ha tocat el tema, l´any passat la marca de la camiseta era mizuno i molt bona, aquest any un altre marca no massa coneguda en el sector;

Com aspecte negatiu, doncs porto arrastrant una fascistis plantar molt molesta en la planta del peu dret des de septembre, que molt probablement, m´obligui a parar, veurem si es una aturada temporal o duradera en el temps.

Salutacions

06 Nov 2017 20:25 #72 per Jorfer (Associat/da)
Eric esperem que si pares, que sigui breu la paradeta.

Isidro López, gràcies per l'enllaç de les fotos.

Antirco a poc a poc acumulant quilòmetres com sempre.

Bona proposta de inscripció amb regal o sense i més catifes de control.

06 Nov 2017 21:52 #73 per perecasamayor (Visitant)
Hola,
no sóc gaire de venir per aquí, però després de la cursa d'ahir no m'hi puc estar.
Vaig estar amb la llebre de 2h, durant tota la cursa, tot i que sovint em desenganxava uns 15-20 metres (em posa nerviós córrer tan enganxat) però sóc dels que va entrar amb ell. Volia felicitar-lo per la seva feina, jo personalment no les tenia totes perquè no estic al millor moment de forma però va marcar els ritmes estupendament bé, anava clavant cada quilòmetre i no parava d'animar-nos i donar-nos consells per córrer amb cap.
Moltes gràcies, i felicitats per la feina!

Sobre la cursa, per si em llegeix l'organització, dir que vaig córrer la de l'any passat i si bé potser la samarreta era de millor qualitat, l'any passat les talles eren molt petites i aquest més aviat el contrari, cosa que agraïm els que tenim un cert "volum" i de vegades ni les XXL ens podem posar... El recorregut personalment el vaig trobar millor que l'any passat, creuant el pont més aviat per poder-lo gaudir més i arribant fins a la platja, tot i que el vent pugui molestar una mica. Crec que l'any passat hi havia com una "guarderia" infantil per si vas amb acompanyants amb canalla, que aquest any no hi era, però en canvi l'ordre de les curses l'he trobat més encertat. També m'ha agradat sortir des de la pista, i acabar només en recta de meta, que l'any passat fer tres quarts de volta al final complicava la logística (molta gent creuant pel mig).

Enhorabona, i a gaudir!
Pere.

07 Nov 2017 12:38 - 07 Nov 2017 12:40 #74 per tonivet (Visitant)
Jo tambe vaig ser-hi, la idea era fer un entrenament amb una mica de rush final, doncs el dorsal m'el van regalar i no venia a competir. Aixi que vaig anar amb en dennis de la barqueta de 1h40 i a partir del 16 vaig fer un progressiu, acabant en 1h38 i molt bones sensacions tot i el vent, pero jo jugava amb aventatge doncs vaig anar molta estona amb un ritme asequible per a mi.
Vaig trobar la cursa força ben organitzada excepte tres coses:

- zones del parc del llobregat estretes per a la gent que anavem amb llebres, de fet en varies ocasions vaig anar per devant de la llebre per a que no em trepitjessin mes i en d'altres zones vaig veure companys que envaien el carril contrari per on tornaven els corredors. Pero vaja, si la mitja no puja molt en nombre de corredors jo crec que el circuit actual pot absorbir-los

- dutxes una mica justes en quant a capacitat, jo normalment nomes arribar vaig a la dutxa. No vull pensar els que fan 1h50-2h o s'entretenen abans d'anar a la dutxa

- per a mi l'avituallament final era just en quan a solid, un platan per a una mitja marato es molt poc. Hagues preferit que no posessin isotonic en l'avituallament del 15 a canvi de posar mes menjar al final. Be, es la meva opinio

Ara passo pel qualicat

07 Nov 2017 15:28 #75 per RugbyMan (Associat/da)

perecasamayor va escriure: Hola,
no sóc gaire de venir per aquí, però després de la cursa d'ahir no m'hi puc estar.
Vaig estar amb la llebre de 2h, durant tota la cursa, tot i que sovint em desenganxava uns 15-20 metres (em posa nerviós córrer tan enganxat) però sóc dels que va entrar amb ell. Volia felicitar-lo per la seva feina, jo personalment no les tenia totes perquè no estic al millor moment de forma però va marcar els ritmes estupendament bé, anava clavant cada quilòmetre i no parava d'animar-nos i donar-nos consells per córrer amb cap.
Moltes gràcies, i felicitats per la feina!

Pere.

Mama, t'he dit que no entris amb usuaris pirates, que em tracten molt bé per aqui i no em fan bulling com al cole ;-)

Bromes a banda, Pere me'n allegro haver pogut ajudar-te'n a fer una bona cursa I assolir els objectius. La veritat es que fins mes allà de la meitat de la cursa erem un grup bastant gran I jo intentava que ningú es despenjés ja que correr en grup sempre dona un plus de motivació.

De totes maneres jo vull defensar la feina de tots els companys que hem fet de llebre alguna vegada. Quan ens possem la banderola assumim una responsabilitat molt gran ja que som conscients que molta gent confia en nosaltres I no els podem defraudar. Jo aquest vegada li vaig fer la cobertura a un company que es va trobar malament el mateix dia de la cursa I no estava per correr pero tot I aixó va vindre per si podia donar un cop de mà. Tot ser un ritme no molt adecuat per a mi ho vaig intentar fer lo millor que vaig poder. Els ritmes no van ser lo ajustats que volia (van haver-hi kilometres on anavem amb 20" de marge) pero vaig intentar jugar amb el recorregut I recuperar aquest temps en les pujades o afluixant per que puguesiu beure amb calma ja que feia calor.

La veritat es que per una "llebre" no hi ha millor premi que el reconeixement de la gent quan arrives a meta I veus que en comptes d'anar a beure aigua o a la dutxa s'esperen (que alguns em van deixar al 20 I els tenia a meta esperant a meta) per donar-te'n les gràcies. O publicament al teu post.

Jo recomano a tothom que provi alguna vegada a fer de llebre, tots tenim els nostres ritmes I sempre hi ha una llebre que ens pot anar bé. Aixó si aviso, que una vegada que ho proves enganxa.

Pere, felicitats per la teva cursa I ara ja saps, la propera a pel 1:55h ;-)

07 Nov 2017 22:49 - 07 Nov 2017 23:05 #76 per Dennis Teuling (Associat/da)

RugbyMan va escriure: Mama, t'he dit que no entris amb usuaris pirates, que em tracten molt bé per aqui i no em fan bulling com al cole ;-)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Bé, és cert el que diu l'Òscar.
El diumenge vaig fer de llebre per primer cop a una mitja marató, i la veritat que em feia molt de respecte (gairebé por).
Ha anat bé (potser vaig començar una mica ràpid), però no va ser fins al km 10 que em donava compte que hi havia molta gent que confiava en mi, veient un grup de potser 10÷20 persones i amb ningú els 50 metros davant ni darrera.
(La foto del david blogmaldito ho deixa molt clar).
Quan deia al grup al km 18÷19, més o menys quan ens feia la foto, que jo baixaria uns pocs segons el ritme per arribar a 1h39:59, però que ells fessin un progressiu fins a la arribada, em van dir tots "que no, si hem aguantat 20 kms amb tu, arribarem junts home!!". Va ser un gest molt bonic. I a la arribada abraçades de gent contenta... doncs no té preu!!

A més a més, ja sabeu que cap llebre cobra res (bé, ens deixen córrer de franc (amb bossa de corredor inclòs), que ja és important), però que molts cops ens hem estalviat 3€ gràcies a les llebres.
Per això, és de justícia col·laborar a vegades per a compensar el que fan per a nosaltres.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21
Adjunts:

08 Nov 2017 11:37 #77 per squash (Associat/da)
Hola

brillant RugbyMan, brillant.

Desconeixia que et dediquessis a l'humor elaborat. Pensava que eres més troglodita... això em passa per pensar.

Només vaig anar una estona a fer el borinot a El Prat, i veure els caretos ventats demostràveu com vau córrer en contra les adversitats. Ben lluitat !!!

Fins ara.

Jordi

08 Nov 2017 12:50 #78 per Dani (Associat/da)
Bones !

No pot ser que tingui abondonat el fòrum.

Desde el meu punt de vista, de les millors mitges de casa nostra. Top3 segur. Que voleu que us digui... a mi doneu-me una mitja de 1.000 persones, recorregut molt bo, bones vistes, punts kilometrics POSATS DE FORMA CUM LAUDE, distància homologada, sense cues (el regal me la pela però màniga llarga i gorra sempre útils) i arribada en pista sense aglomeracions, servei de llebres nostres, i que es treguin les "mítiques" mitja de Barcelona i Granollers que són agobiants.

El Prat, com Gavà, ideals per fer marca, sempre que tinguis llebre. Si vas sol, el vent et destrossarà, com els hi ha passat a molts companys. Per la meva part, objectiu sub90 seguint en Mario, que com a llebre ha estat de 9.9 :P A més el grup que portava molt seriós, tothom concentrat i gens de chachara, jaja. A més, hi havia força gent coneguda, JordiMas, jaume86, krhyz.... Gairebé tota la primera meitat vent a favor. Ja pensava en la tornada. Mirant pulsacions super còmode fins al gir del km13.

Un cop girats, han començat les males sensacions, m'he despenjat 4 cops del grup. Cada cop que perdia 10 metres el vent em frenava molt i apretant les dents, havia d'apretar... Ha estat durat fins el km17 que ja he vist que arribaria al final amb el grup. Al final m'he animat a saltar per davant per arribar una mica abans, 1h29'26", aconseguit !

Eric. Cuida't la fascitis, és molt puta...! Jo he estat 4 mesos i crec que ja la tinc al 95% superada! Calma i paciència.

Felicitats als que he fet marca i ens veiem !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

08 Nov 2017 15:33 #79 per RugbyMan (Associat/da)

squash va escriure: Hola

brillant RugbyMan, brillant.

Desconeixia que et dediquessis a l'humor elaborat. Pensava que eres més troglodita... això em passa per pensar.
Jordi

Ostres no savia que fos un "influencer" dintre del foro i que els gurús es dignesin a comentar les meves entrades.

Jordi, el troglodita només ho feia quan jugava al Rugby. En l'intimitat del foro soc un tio mot sensible, refinat I de prosa el.laborada

08 Nov 2017 19:43 #80 per Chute (Associat/da)
Primera mitja de la temporada a la butxaca.

La veritat és que aquesta temporada m'està costant molt arrancar. Moltes molèsties físiques, la majòria sense arribar a ser lesions importants, però que compliquen tenir una regularitat als entrenaments.

A la mitja del Prat crec que vaig acusar una mica, que vaig curt de quilòmetres, i vaig ser massa optimista en el ritme inicial. Em vaig situar aproximadament entre al llebre de 1h.20' i 1h.25', i després d'un inici que no va anar del tot malament, em vaig anar desinflant poc a poc, i la veritat és que la darrera part on vaig perdre forces posicions se'm va fer molt dura. Vaig acabar bastant tocat muscularment. Vaig acabar salvant la 1h.30' i gràcies.

En fi, espero que a la propera vagi millor, almenys intentar portar un ritme més regular.

En quant a la cursa, em va agradar molt. L'any passat ja havia participat, i el canvi de recorregut ha sigut un encert. L'any passat passar tot el pont, creuar el polígon pratense i tornar se'm va fer molt pesat.

Fins la propera.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats