35ª Mitja Marató de Sitges (14-01-2018, 10:00h)

35ª Mitja Marató de Sitges (14-01-2018, 10:00h)

15 Gen 2018 12:04 - 15 Gen 2018 12:05 #101 per Jorfer (Associat/da)
Antirco moltes gràcies.

Alba estàs entrenant amb seny i ahir vas recollir els fruits. L'ajut d'anar en grup no té preu i ahir et va acompanyar un dels més fiables de la casa el Rugbyman. :great: :great: Pescallunes gràcies pel positivisme que segur que l'ha ajudat.

Tu mereixes i segur que a Castelló faràs un marcote impressionant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2018 12:15 - 15 Gen 2018 12:23 #102 per RugbyMan (Associat/da)

Jorfer va escriure: Antirco moltes gràcies.

Alba estàs entrenant amb seny i ahir vas recollir els fruits. L'ajut d'anar en grup no té preu i ahir et va acompanyar un dels més fiables de la casa el Rugbyman. :great: :great: Pescallunes gràcies pel positivisme que segur que l'ha ajudat.

Tu mereixes i segur que a Castelló faràs un marcote impressionant.


Ja ha tornat a crackejar ma mare l'usuari d'en Jorfer....jordi et vaig dir que canviesis la password jajajajajajaja

Alba, has fet marca? Donce que sapigues que era curta uns 500m. Li tens que afegir 1'30" minim a la marca d'ahir ;-)

Pere, Pescallunes, quina xerradeta mes maca que varem fer ahir donant una volta per Sitges. Com et vaig dir un plaer com sempre compartir KMs amb tú. L'entrada a meta amb el nano no té preu...a veure si enganyo jo alguna vegada a les meves

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2018 13:45 - 15 Gen 2018 13:46 #103 per Alba (Associat/da)
He trobat una foto maquíssima de meta. A veure si m'en surto de pujar-la.



Gràcies nois!!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2018 14:55 #104 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gran crònica i resultat Alba, en la millor companyia possible!!

Antirco, ja veus que estàs més fort del que et pensaves!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2018 15:44 #105 per Willy (Associat/da)
Hola!

Un pilot de Correcats ahir a Sitges! Al final ens va fer un dia fantàstic per córrer, amb un bon solete però amb baixa temperatura.

Per mi era la primera vegada a Sitges, i he de dir que tant l’ambient com el circuit com la organització, em van agradar molt. Tenia pensat fer un sub 1h30’ fent una primera volta amb la barcassa d’en Jorfer, Dani, Jordi Mas, etc. i apretar una mica a la segona, però cap al km 4 o 5 ja vaig notar que les cames volien córrer una mica mes… :P
Vaig veure que en Carlos HB començava a tirar i el vaig anar seguint, però cap al 7/8 veia que potser estava apretant massa i vaig decidir anar a ritme de 4’10/4’05 i apretar cap al final si anava be. Ja a la segona volta, cap al km17, vaig poder veure al Jaume86 seguit del Carlos HB… Va, apreta que encara els atraparàs!, vaig pensar… i tot just fer el gir per encarar ja la baixada, veig en Guissona que venia apretant pocs metres al darrera... Tots a tocar! :lol:
Ja fins al final em vaig trobar força be i els últims 4 kms a tope per sota de 4’ i amb el “regustillo” d’anar avançant gent pràcticament fins a l’arribada. Al final un bon temps d’1h27’31”. Sense xip però, que me’l vaig deixar al guardaroba... :silly:

Bones sensacions i ganes de continuar entrenant per la marató. :great:

Ens veiem a la següent!

Salut!
Willy

Salutacions,

Willy_DePu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2018 15:45 #106 per Dani (Associat/da)
Bones !

Cuida't Jorfer. Vas fer el correcte. Una retirada a temps....

Alba: Felicitats. Estava bastant cantat ! Gran marca.

Aquí un de la suposada barqueta de 1h32 :P Al primer kms erem un munt i a mesura que passaven els kms tothom tirava endavant o enrera. En Jorfer, llebre oficial de la Bàrbara, ja molt aviat el vaig notar forçat. La Bàrbara, que anava per marca, tampoc es notava tot lo bé per intentar assaltar la marca que tenia. També es normal si va patir grip els dies anteriors. Així més o menys la gent va fer plans "alternatius". El meu va ser fer dos curses de 10km,la primera en 43.30 i una altra amb 41.00 + el km final. Total 1h28.56. Amb els 4 de prèvia. Justet muscularment, a seguir millorant.

El recorregut em sembla millor que altres anys. El millor possible. Em va agradar.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2018 17:04 #107 per Jorfer (Associat/da)
Alba la fot és preciosa. :great:

Willy dePu tens un estat de forma sensacional. Faràs una gran marató.

Dani, gràcies per a ajudar els primers quilòmetres i em sembla que una bona part de la mitja la Bàrbara va canviar de Jordi i meep li va fer una gran feina. Gràcies!!

Avui sembla que ja estic una mica millor. D'aquí una estona vaig al fisio a veure que tal.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2018 17:14 #108 per David C (Associat/da)
L'alba esta que se sale ¡¡¡. va fer un marcon tremendo, i no l'hi dieu, que despres s'ho creu, pero encara te molt de recorregut per devant. el seu secret es que es cabuda com ella sola, i no perdona un puto entreno, sempre ho dona tot, i en consequencia, aqui tenim els resultats ¡¡¡¡ Felicitats Alba ¡¡¡¡

Per la meva part, molt content de saludar a tanta gent ¡¡¡ la veritat es que dona gust. A mi, personalment les curses on et creues amb companys que venen de cara, m'encanten, pq aquells trams, em pasen volant, animant a un i a l'altre, excepte al Juan, que no s'ho mereix :P

Respecte a la meva cursa, dons bastant modesta. la meva idea era anar entre 5:30-5:40, de cara a fer tirada llarga per la marató. Ja n'he fet unes cuantes de tirades a aquest ritme, i cap problema. A la sortida, em vaig ajuntar a una noia, i ella tot i dir-me que volia anar als mateixos ritmes, es va fotre a 5:15-5:20. En principi cap problema, pero jo sabia que anar aquests ritmes, donat el meu estat de forma, podia fer que petes al voltant del km 15-16, aixi que l'hi vaig dir que tires al km 5 aproximadament. Pero el meu cos ja havia agafat el ritme, per lo que no era possible baixar de 5:20-5:25, per lo que al km 11, vaig petar estrepitosament, i vaig patir com un cabronet fins a la meta.

No entenc tampoc pq vaig petar tan d'hora, ja que ja estic fent entrenos de 10k a 5:10, per tant, petar al 16 o 17 poder si, pero al 11 ... no l'hi veig el sentit. Poder es que acumulo cansament de tota la semana, a saber.

Finalment, vaig arribar a meta en 1h57:34. Mes mort de viu, pero aixo si, molt content de haber saludat a tantisima gent durant tota la mitja, durant el cafe previ, i com no, en la ST.

Salut i a per la propera ¡

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2018 17:16 #109 per XarlieOne1 (Associat/da)
Va la meva crónica.

Vaig tenir el privilegi d´anar a Sitges amb en Jorfer, RugbyMan i en CarlesHB. Només escoltar als tres "cracks" ja n´aprens!!!. El meu objectiu era més modest, ja que tenia planificat fer-ho en 1h 45, després de millorar marca a Vilanova, on em vaig quedar en 1h47:02. No les tenia totes amb mi...

Després d´arribar d´hora, fer el café i la foto de corredors, vaig calentar amb gran part de la gent de l´associació...i cap a la sortida a on vaig trobar a la Sandra, una companya de feina que volia també apropar-se al 1h45. Previament, també havia parlat amb el Tiny (encanta d´haver-te conegut!!).
Vam arrancar a 5min/km, amb la llebre darrere, que aviat ens va avançar, ja que anava un pél més ràpida, com va ens va advertir en Tiny. Cap al km.8 la llebre va afluixar (en Tiny ja havia marxat una mica abans..) i jo vaig decidir seguir el mateix ritme, ja que em trobava bastant més.
Cap al km. 10 vaig caure, a l´ensopegar, peró només va ser un ensurt...cap a dalt i a seguir corrent. En aquest moment, ja em vaig quedar sol i potser per aixó, el passeig se´m va fer una mica llarg..... Aquí ja anava calculant el temps final, només anat a 5:05 min/km em servia...

Una mica més endevant vaig veure parat al Jorfer (quina sorpressa..i quina llàstima!! Segur que millores en res, capi!!!!)...i fins al 17 vaig regular tot el que vaig poder, bebent quan tocava i administrant forces. Un cop passada la pujadeta, ja era qüestió d´arribar cap al final sense reventar....així que marca garantida i cap a casa!!

Felicitats a tots el que heu conseguit marca i ànims a tots el que vau tenir problemes ahir...vindran més curses!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2018 18:11 #110 per RugbyMan (Associat/da)
David C, em sembla per lo que dius que igual la manca e descans et va fer patir mes de l'ho esperat a Sitges. Per la propera li dius a l'Alba que et faci ella de guia a tu :-)

Charlie, lo dels cracks ho dius pels altres dos, no? Per que jo soc mes de cata-crack. Aquell parell juguen al la Champion League i jo a las "Champiñones League". Vas fer una cursa amb molt de seny i guanyant experiencia pel proper 11 de Març. Ja saps quin es el nostre objectiu...subMorilla jajajajajajajajaja

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2018 19:28 - 15 Gen 2018 19:28 #111 per sandmannn (Associat/da)
Aquí un altre integrant del transatlàntic de 1h 40', que, com dieu, va durar ben poquet i van començar a caure km's a 4'30'' :lol:

De fet jo vaig pagar una mica del 13 al 16 l'haver tirat una bona estona amb en Juan de la barqueta a aquests ritmes... tot i que després un gel em va posar una mica més a to.
Al final temps de 1h 38' 12'' i molt content. És cert que em volia donar algo de canya ja que amb tanta tirada llarga darrerament m'estava acomodant a les mitjes. Però no pensava que baxaria tant dels 100 minuts.
De fet, he tirat de arxiu i és la 7na millor marca de les 104 mitjes fetes. Molt content.

Un plaer compartir tants km's amb tots vosaltres i jo soc un més que se li ha trencat una mica el cor al veure al Jorfer caminant. Però crec que és el millor que s'ha de fer en aquests casos. Arribaràs bé a BCN ja veuràs!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2018 22:11 #112 per Jorfer (Associat/da)
David C vas saber patir de valent i vas arribar. L'Alba t'ha de fer de llebre en una mitja que ja té experiència de com cal portar a algú oi?

XarlieOne1 gran mitja, ambiciós, segur de les teves opcions, ...reculls els fruits dels bons entrenaments i m'alegro molt. La clau és entrenar i controlar l'alimentació.

Sandmannn moltes gràcies per les teves paraules. Una bona mitja més al sac i la setena del teu historial, així que va ser una gran mitja.

Continuem.

Per cert, el fisio m'ha dit que és una petita contractura produïda per sobrecàrrega. Repòs dos dies, calor, estiraments, provar dijous i divendres valorem de nou. Estic més animat doncs crec que la marató de Bcn no perilla.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2018 22:25 #113 per Raf@ (Visitant)
Moltes felicitats a tots per la cursa de ahir :great:

Jorfer, millora't i que no sigui res!!

43'36''    10 Km del Prat 2015
1h37'59" Mitja del Prat 2015
3h39'48" Marató de Barcelona 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2018 22:31 #114 per Josep58 (Associat/da)

Jorfer va escriure: Per cert, el fisio m'ha dit que és una petita contractura produïda per sobrecàrrega. Repòs dos dies, calor, estiraments, provar dijous i divendres valorem de nou. Estic més animat doncs crec que la marató de Bcn no perilla.


Jorfer, tot i que no deixa de ser una petita contractura, celebro que amb una mica de repòs i el tractament pautat, puguis recuperar. Dijous passat ja vas dir que no sortien els ritmes i et senties cansat crec recordar, el cos es savi i ens avisa :great:

ànims ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2018 23:38 #115 per Jorfer (Associat/da)
Raf@ i Josep58 moltes gràcies??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Gen 2018 23:53 #116 per Pescallunes (Associat/da)
Bona nit!!! Feia temps que no disfrutava tant en una mitja!! I poder tornar a compartir barqueta amb gent a qui fa temps que conec i que veig que el pas del temps no altera la seva alegria i joia per disfrutar de cada moment com el Sandmannn i en Juan. "Viejos roqueros nunca mueren" diu un refrany popular i voilà la demostració.

Com ja ha dit en Rugbyman et al. ja vaig veure els dies previs que hi havia molt tapat a la barqueta i és clar de seguida es va veure que tothom anava bastant per sota del 1.40... a qui volíeu enganyar??? ???? que ja ens coneixem tots ????

Mica en mica ens vam anar estirant i vam quedar fent mini-barqueta amb l Alba i en Rugbyman. Quina manera de lluitar tota la mitja, l Alba es tota una campiona. Felicitats per la MMP segur que a les properes encara baixaràs mes aquest temps, les teves cames i el teu cap poden fer-ho. Menció apart també per RugbyMan que va ser un company de viatge increïble i un excel.lent llebrejador. Em quedo amb dos detalls: una segona volta molt més ràpida que la primera(amb uns 4kms finals cada vegada més ràpids) i l excel.lent final dels dos que em van fotre un ataxasso de categoria els últims 500mtrs, impossible seguir el ritme ????.

Personalment estic molt content, al final 1h37m22s, anant de menys a més, 90" segons més ràpid que Vilanova i en el pensament fer la Marató de Barcelona buscant Sub 3h30... però encara no estic ni apuntat; ho hauré d acabar de madurar i somiar es gratuït. Pas a pas.

Un plaer saludar-vos a tots!!

Jorfer, me n alegro que no sembli greu i que aquesta mateixa setmana ja puguis tornar a trotar per comprovar que tot està a lloc, segur que anirà bé.

Seguim! La propera a Santa Coloma.

PS: no sé posar negretes a l iPad :(

5,0 Km: 19:33 - Jean-Bouin 2020
10,0  km:   40:23 - Poblenou 2009
21,1  km: 1:28:31 - Sitges 2020
42,195km: 3:28:17 - Alps Marítims 2009 (Niça-Cannes)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2018 00:11 #117 per jaume86 (Associat/da)
Pere, el teu temps a Sitges x2 +10' és molt menys que 3h30'. A falta de 2 mesos ja ho tens a les cames i encara falta molt, segur que continuaràs millorant! Recordo la barqueta de l'1-o a Cornellà i heu progressat molt amb l'Oscar, però més que ho fareu!

Inscriu-te ja a la marató ;)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2018 11:56 - 16 Gen 2018 11:57 #118 per RugbyMan (Associat/da)

Pescallunes va escriure: Personalment estic molt content, al final 1h37m22s, anant de menys a més, 90" segons més ràpid que Vilanova i en el pensament fer la Marató de Barcelona buscant Sub 3h30... però encara no estic ni apuntat; ho hauré d acabar de madurar i somiar es gratuït. Pas a pas.


Pere, ja trigues en apuntar-te'n. Ja et vaig dir que a la Marató hi haurà un altre barqueta de tapats de 3:30h...així q anirem a pel 3:25, no?

Moltes gràcies per acompanyar-nos a Sitges ja que el teu positivisme li va venir molt bé a l'Alba (esto huele a marcon jajajajajaja) i lo de l'atxasu a la linea de meta no menteixis, vas parar per entrar amb el teu fill...i quina enveja que em vas donar q les meves no volen vindre a veure'm mai :(

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2018 15:01 - 16 Gen 2018 15:02 #119 per Alba (Associat/da)

Pescallunes va escriure:
Mica en mica ens vam anar estirant i vam quedar fent mini-barqueta amb l Alba i en Rugbyman. Quina manera de lluitar tota la mitja, l Alba es tota una campiona. Felicitats per la MMP segur que a les properes encara baixaràs mes aquest temps, les teves cames i el teu cap poden fer-ho. Menció apart també per RugbyMan que va ser un company de viatge increïble i un excel.lent llebrejador. Em quedo amb dos detalls: una segona volta molt més ràpida que la primera(amb uns 4kms finals cada vegada més ràpids) i l excel.lent final dels dos que em van fotre un ataxasso de categoria els últims 500mtrs, impossible seguir el ritme ????.


Gràcies Pere!!! va ser genial córrer en barqueta i us agraeixo moltíssim que us quedéssiu tirant de mi tota la mitja. L'sprint final va ser esgotador, amb lo bé que em trobava i en mig km el boig de l'Oscar em va portar al límit! però tens raó, és un magnífic llebrejador!
Me l'estic guanyant perquè em torni a llebrejar passada aquesta temporada... :P ;)

Ens veiem a la marató !

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Gen 2018 16:42 #120 per David C (Associat/da)

RugbyMan va escriure: David C, em sembla per lo que dius que igual la manca e descans et va fer patir mes de l'ho esperat a Sitges. Per la propera li dius a l'Alba que et faci ella de guia a tu :-)
[


Jo si he de seguir culet, el segueixo ¡

Propera parada ... ¿?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.