27/01/2019 Mitja Terrassa - XX edició

27/01/2019 Mitja Terrassa - XX edició

26 Gen 2019 19:15 #101 per sandmannn (Associat/da)

socanna va escriure:

sandmannn va escriure: a la carpa correcat, apart de recollir el dorsal, podrem deixar la bossa?

Gracies socanna per totes les gestions!!


No sandmann, em sap greu. Ja fa uns anys que les bosses les deixem al general per tothom, que està vigilat.


Es que em sonava això jeje

Gràcies!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2019 18:02 #102 per Sergi42195 (Associat/da)
Després d’un llaaaaarrrrgggg període de temps sense fer una mitja, avui he anat a una de les mitjes més complicades de gestionar el ritme, a Terrassa.

Abans petar la xerrada amb correcats i amics, és la millor vitamina que un pot rebre, per seguir corrents i no passar-se a altres esports com el “sillonball”. :clap:

Com porto poc temps d’entrenament, i amb una mitjana molt fluixa de quilòmetres, he sortit amb en Joan33, no en Joan3, eh !!, a veure si podia aguantar el seu ritme, que per ell era molt assequible quan l’he vist en plena cursa.

El primer quilòmetre en plena Rambla Ègara, ha estat molt complicat, doncs ell no podia córrer còmode, i tenir d’avançar molta gent que anava a un ritme molt més lent, i fer-se un tap important. Després ja ho ha gestionat molt bé tota la mitja. Llàstima que entre el quilòmetre 14 i 15 a la Av. de Béjar, ha caigut al terra i jo sols he escoltat el soroll d’un con de circulació. Anava per darrera uns metres. Els ens ho explicarà millor, segur. Sort que s’ aixecat, ha fet un check control, i ha tirat cap endavant.

Després jo l’he perdut al Joan33, doncs patia massa per seguir el seu ritme, i això que era en plena baixada. Al quilòmetre 19, he vist que poc a poc l’anava enganxant. No perquè jo hagués augmentat al ritme, doncs sinó perquè ell gestionava el rellotge i metres que restaven, e intentar motivar a la gent que anava per darrera seu. En aquells moments anava completament sol.

Quan l’he avançat, em sabia greu, i voldria quedar-me amb ell, però el meu dipòsit de benzina, ja estava buit. Li he dit que tirava endavant que ja m’atraparia.

El darrer quilòmetre per la Ctra. De Martorell fins tornar encarar la Rambla Egàra, no ha estat gaire saludable, al haver molta circulació de cotxes i autobusos.

Al final 1:48. Molt content i llàstima que li han faltat uns 200 m segons el meu Garmin a la mitja.

M’ha agradat: :)

• El nou canvi de circuit. Una mica més suau. Sobretot la part final.
Socanna, doncs estava omnipresent a tot arreu per donar servei als Correcats.:heart:
• El preu d’inscripció amb els serveis i objectes rebuts. Sempre i quan ho facis en el primer període inscripció.

No m’ha agradat: :sick:

• Que el canvi de recorregut hagi portat una errada en la mesura del circuit.
• El servei guarda-bosses, almenys quan he anat jo, estava una mica descontrolat.
L’any vinent, tornarem.

Ens veiem al sopar correcat i gràcies Joan33 per aguantar-me tanta estona.:great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2019 18:19 #103 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Bona Tarda,

Després de quasi dos mesos sense posar-me un dorsal, tocava viure de nou aquesta sensació.

Em posava a la linia de sortida sense entrena molt. Fa dues setmanes que he començat a una nova feina i he hipotecat els entrenos. Així que amb només 5 kilómetres (d'ahir), sortiem.
Anava amb dos companys (Fede i Julián). Ells estan preparant la Marató de Barcelona, per tant, jo només volia intentar seguir-los. Ells volien fer sub 1h40'.
Ens posem entre la llebre de 1h35' i la llebre de 1h40'.
Sortida caótica. Molta gent, per un lloc tant estret.
Ens passa el company que avui fa de llebre de 1h40'. Els dos primers kilòmetres la mitja és dolenta (a 5'15"). Això fa que haguem de recuperar aquest temps en els propers kilòmetres.
Seguim amb la llebre fins més o menys el kilòmetre 9. És el tram de pujada i ens posem una mica més endavant que ella. Sense apretar massa, però les sensacions són bones.
Trobant les "sorpreses" en forma de pujades que té aquest recorregut, intento anar dient-me que només haig d'arribar al kilòmetre 15,5 sencer. Despres tot és més senzill.
Sobre el kilòmetre 12, el vent fa acte de presència. No pica molt, però molesta.
El Fede va uns metres enrera i Julián es queixa del isquio esquerra. Jo em trobo molt bé. Hauré trobat el millor planning (no entrenar :laughing: :laughing: )
La llebre ja la portem uns 150 metres per enrera, i tot pinta molt bé.
I arribem al kilòmetre 15,5. Penso que ja està, però conforme passen els metres i els kilòmetres veig que encara queden i quedaran més sorpreses.
Sobre el kilòmetre 18 noto molestias al quadriceps dret, però aconsegueixo calmar-lo.
El Fede s'anima i es posa per davant. Ja està en modo, vull acabar :joy: :joy: . Jo no vull apretar, i tampoc crec que pugui.
Arriben a la última micro-pujadeta, i agafem la recta que ens deixarà als peus de la Rambla.
Aquí se m'ha descordat la sabata esquerra, però no pararé. Anem forts, a 4'30".
Cada cop queda menys i tot fa pensar que arribarem els 3 junts o quasi junts.
I per fi gir cap a l'esquerra i a buscar on s'acaba.
I aquí on m'adono que la farem grossa. El rellotge d'arribada marca 1:37 i pico.
Apretem una mica més i parem el crono amb un temps de 1:37:54.
Genial! Estic content, més que content. Feliç. M'he tret la espineta clavada de la Marató de València.
I m'he quedat a 15" de la MMP, que va ser l'any passat a Barcelona, i el perfil no té res que veure. Aquesta mitja és dureta. Avui ha sortit tot rodó.

Ara no sé on serà la propera, aquest any estic de "barbecho", però en algún lloc més ens anirem veient, i suposo que a molts de vosaltres el proper divendres al sopar.

Ens veiem.

Xavi Crespo

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2019 18:41 #104 per Dani (Associat/da)
Sap greu però aquest any han estat la pitjor edició, tot i la boníssim voluntat dels voluntaris.

- Si surts amb 4 carrils i al poc es transforma a 2, el tap és assegurat. Es pot solucionar tranquilament fernt la sortida més estreta, de 2 carrils. I fas el "tap" abans de començar. La pobre llebre de 1h35 primer km a 5.10.
- Guardabossa, agafi la que vulgui. Pobres nanos, anaven de cul. Ha faltat organització per posar-les ordenades.
- Error km19. El circuit penjat a la web i el que hem fet és lleugerament diferent. Però no pels 300 metres de menys que hem fet. Crec que l'error ha estat de disseny.

Dabid maldito hauria fet marca... A Terrassa !!! Una autèntica putada. Espero que identifiquin on està l'errada. De fet el km18 ja era curt.

A mi el nou circuit em sembla EL MILLOR que he fet mai a Terrassa. Això d'acabar els últims kms en baixada, no te preu. Cada any, la pujada de Rambla Egara era un suplici.

Avui tocava progressiu amb en Hansi i el Khryz que hem anat junts fins al km14 i en 7km ens ha tret 5 minuts. La mitjana el que voliem a 4.20. Hauria fet sobre 1h31.40, temps un minut més del que m'han donat.

Si arreglen aquests tres punts, mitja espectaculars.

Jo diria que 300-320 metres curta.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2019 18:57 #105 per Jorfer (Associat/da)
Entro al fil i em trobo dos amics del foro que retornen a les curses després d'un temps sense fer-ho (encara tenim un tercer oi Hansi? ;) . Sergi42195 i Nachosboys m'ha agradat molt veure-us de nou de curt i amb noves motivacions i objectius en l'horitzó.

Hem tornat a Terrassa després d'un any sense fer-ho i amb canvi de lloc de la sortida/arribada amb alguns retocs. Llàstima del quilòmetre curt a la part final que ens ha fet a tothom trobar-nos amb uns temps finals millors dels esperats.

Les dutxes un encert als Escolapis de Terrassa i agrair a la Socanna per a acollir-nos tant rebé a tothom. Ets un sol. :kissheart:

I en quan a la cursa doncs he anat donant un cop de mà a la llebre debutantant de 1:35 gestionant les pujades i baixades per a arribar a meta en temps. Al quilòmetre 16 i, prèvia consulta al Jordi Glez (excel·lent feina) li dic que marxo per a intentar fer un sub 1:34. La meva sorpresa va ser el quilòmetre 19 que el pico de cartell en 2:56, fet que em fa pensar que hem tingut una errada en el recorregut i sortirà curta, fet que es confirma després. Una llàstima!!.

La sortida, s'hauria de controlar que cadascú vagi al seu calaix doncs avui hem trobat a molta gent situada en un lloc que no li pertocava i ha fet taps considerables. Nosaltres per exemple, ens ho prés amb molta tranquil·litat i hem fet els primers mil metres a 5:09 (teòrics 4:30).

Resumint, el circuit m'ha agradat molt més que els anteriors, però tenim molts aspectes a millorar que segur que es farà en el futur.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2019 18:57 - 27 Gen 2019 19:01 #106 per jaume86 (Associat/da)

Dani va escriure: Sap greu però aquest any han estat la pitjor edició, tot i la boníssim voluntat dels voluntaris.

- Si surts amb 4 carrils i al poc es transforma a 2, el tap és assegurat. Es pot solucionar tranquilament fernt la sortida més estreta, de 2 carrils. I fas el "tap" abans de començar. La pobre llebre de 1h35 primer km a 5.10.
- Guardabossa, agafi la que vulgui. Pobres nanos, anaven de cul. Ha faltat organització per posar-les ordenades.
- Error km19. El circuit penjat a la web i el que hem fet és lleugerament diferent. Però no pels 300 metres de menys que hem fet. Crec que l'error ha estat de disseny.

Dabid maldito hauria fet marca... A Terrassa !!! Una autèntica putada. Espero que identifiquin on està l'errada. De fet el km18 ja era curt.

A mi el nou circuit em sembla EL MILLOR que he fet mai a Terrassa. Això d'acabar els últims kms en baixada, no te preu. Cada any, la pujada de Rambla Egara era un suplici.

Avui tocava progressiu amb en Hansi i el Khryz que hem anat junts fins al km14 i en 7km ens ha tret 5 minuts. La mitjana el que voliem a 4.20. Hauria fet sobre 1h31.40, temps un minut més del que m'han donat.

Si arreglen aquests tres punts, mitja espectaculars.

Jo diria que 300-320 metres curta.


No podria estar más d'acord ambos el comentari del Dani!!

Dir que les llebres sabíem que del punt km19 al 20 hi hacine 600/700m només perquè ja sabeu que fem sempre el darrer km. Tot i així, sempre et queda el dubte si el km anterior serà llarg o si la resta de la mitja en si, ho compensaria. Estranyament no.

Només afegir que amb el canvi d'ubicació de la sortida/arribada també hem guanyat el servei de dutxes, que sempre és d'agraïr!

Per la meva part, mitja en progressió que m'evidencia que no he fet els deures des de València, 2 mesos plens d'alts i baixos que intentarem subsanar amb aquestes 5 setmanes de càrrega que queden per la marató.

PS: Lo del David avui ha estat d'escàndol, brutal!! Si de mi depengues, li donaria la marca per vàlida amb les circumstàncies de Terrassa i el vent que ha fet! Descomunal

PS2: El mateix pel rnou, segona mitja i continua fent uns tiempazos brutals. A Barcelona volarà tot i que el proper diumenge trencarà la ratxa de mmps amb un semi debut llebril que promet amb el Jon, els hauré de controlar que no s'embalin... :stucktongue :stucktongue

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2019 19:50 #107 per jauteras (Associat/da)
He estat a Terrassa fent la cursa de 5 kms. He vist alguns problemes fàcils de sol.lucionar.La sortida s'estreny molt, però, encara sort que molts corredors anaven pel mig de la Rambla i pel carril esquerre conforme es puja, perquè sinó el tap hagués estat molt pitjor. La millor solució seria fer servir els 2 carrils de pujada ja de sortida. En quant al guarda-roba el lloc era massa petit i la taula de recollida hauria d'estar enganxada al lloc a on es deixen les bosses, no al altre cantó de pati. Per lo demés, subsanant això i l'error en la distància crec que han guanyat en serveis i circuit.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2019 20:03 #108 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Jo també he fet la mitja de Terrassa fent de guia del incombustible Jaume Bajo ens anat molt bé la mitja ja que les fem com entreno de cara a la marató la meva opinió d'agulnes coses a millora
1- tema semarreta de regal totes talles molt grans i rés a veure de tria el color ( que costi que a mi no m'afecta ja que de tant en tant les ragalo peró la gent que la volt no té dret aixó)
2- tema guarda roba ha sigut un caos molt estret cues llarguissimes i al nostre cas sense etiquetes ens han deixat passar i deixar les nostres bosses en un recó ja que en faltvar 2' per sortir la mitja
3- el recorregut mal mesurat a mi m'ha sortit curt 20,88km una llastima per la gent que és pensar que ha fet marca i sortida molt estreta
Felicito a totes les voluntaries i voluntaris de la mitja marató a les llebres i als que ens animeu i feu fotos

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2019 20:24 #109 per jramon (Associat/da)
Al arribar anava ben desorientat, perque jo controlava el ritme per arribar sobre 1:42, i tot i la baixadeta, al aturar el crono veig 1:39:59. Quan vaig accelerar tant? A sobre la llebre de 1:40 va sortir darrera meu i va arribar davant. Vaig arribar a pensar que li havia passat com a mi i s'havia accelerat mes de la conta. Imagineu, tot abans de pensar que la cursa era uns 300 metres mes curta. El que fa la il·lusió d'una marca.
Be, si hagués fet els 300 metres que faltaven, en lloc de acabar en 1:39:59, hagués fet sobre 1:41:22

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2019 20:35 #110 per Carlos (Associat/da)
Totalment dacord amb el tema sortida . Un pel apretada.

El nou circuit está molt be i la baixada fins a meta , si et queden cames, es pot volar . Que no ha sigut el meu cas ja que anava justet.

La projeccio en el 15 era de 1:26 i pico i quina ha sigut la meva sorpresa que en el 20 l, havia reduit a 1:25????

Al final 1: 25:15 . Tot i la distancia erronea sería MMP a terrassa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2019 21:22 #111 per sandmannn (Associat/da)
Bueno, doncs el que m'ha passat avui em passa per "gilipollas" i creure'm el que no és.

Realment haig d'acceptar que estic lesionat i que no puc correr així. El isquio dret (o algun múscul del voltant) avui m'ha demostrat que fins que ell no vulgui, no haig de tornar a correr. I menys a fer una mitja sense estar segur que no em molesta res. Avui m'havia autoenganyat pensant que, tot i tindre molesties, podria acabar dignament i agafar esperances per la Marató de Barcelona.
Doncs avui haig d'acceptar que estic lesionat i que el que he fet avui ha sigut una inconsciencia.

Toca descansar i recuperar-se.

Gràcies a tots pels ànims, sobretot els que m'he passat a partir del km15 que és quan ja he començat a caminar, perquè les molesties ja eren dolor

Pel que fa a la cursa, feia 2 anys que hi faltava (pq coincidia amb la Marató de Tarragona) i realment és una mitja molt dura pels que com jo pateixen a les pujades jeje. Però no tot a aquesta vida ha de ser pla :)

Enhorabona a tots els que heu acabat!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2019 22:55 #112 per tonivet (Associat/da)
Holaa aqui la llebre de 1h40. Tots els que venim a Terrassa sabem que será un dia dur i avui no era una excepció.
Per les llebres es a mes un plus doncs amb un perfil sinuos es encara mes difícil clavar els temps. De fet jo no he anat al temps fins al km 16 aprox, fins llavors he anat mes lent.
Com diu en jaume86 ens hem adonat que el km 19 a 20 era curt, pero tractant-se de Terrassa hem pensat que es compensaria en algún punt.
Finalment no ha sigut aixi, en el meu cas al km 19 de sobte anava 1minut pitjor i al 20 (baixant lleugeret) un minut millor!
Per tant l'últim jm l'he fet de passeig i tot i aixi he parat el crono en 1h38'45". He rebut forces felicitacions, senyal que no ho he fet tant malament.
Un altre cosa que no s'ha dit es que he trobat els avituallaments molt petits, si no estaves a l'aguait et passaves de llarg, i el del 10 l'hagues posat al final de la pujada, no ha mitja pujada. La resta tot perfecte.

Ens veiem a santako

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2019 01:20 - 28 Gen 2019 01:22 #113 per Dabit (Associat/da)
Bones, companys

Doncs aquí un que s'ha quedat amb la mel als llavis, però cap drama. La veritat és que en realitat no buscava d'inici la MMP sinó guanyar confiança de cara al doblet Sevilla/BCN i en aquest punt he sortit més que content. La idea era anar amb el Ptarditti que en el temps que estat amb ell (km 7, que ja veia que jo m'avançava uns metres per davant sense voler) ens ha guiat de forma esplèndida (em sap greu els problemas estomacals que ha patit després que l'han fet deixar la banderola, molts ànims) i, per sensacions, apretar o deixar-me una mica sempre evitant cap tipus d'agonia. En el 17 ja he vist que tenia la marca a la butxaca... I fins al 19 que ja he vist que no quadrava la història.

A valorar positivament el concepte del nou circuit (acabar fent baixada crec que la fa més ràpida) que a més manté el bon ambient veïnal (que guay veure gent al carrer animant), però amb alguns peròs: carretera de Montcada i el tram poligonero del carrer Vallespir la fan més lletjota; la sortida és bastant problemàtica i, clar, la distància crec que és essencial que quadri en una cursa que, no oblidem, és la 4ª per nombre de corredors de Catalunya.

Us deixo algunes fotos que hem fet la Vanesa i jo:

ÁLBUM 1: photos.app.goo.gl/KiQa3KZ4ZuS6H3Tu5

ÁLBUM 2: photos.app.goo.gl/WTUmWLAtoRxQtzd4A

ÁLBUM 3: photos.app.goo.gl/yWjtmosmw4id1Lsb8

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2019 09:44 #114 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Dabit
Moltes gràcies per les fotos

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2019 12:23 #115 per Jorfer (Associat/da)
Dabit agraït per les fotografies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2019 12:52 #116 per ERIC (Associat/da)
Bon dia, feia 4 anys que no corria a terrasa, circuit dur fins el Km 15, després ja més edulcorat i assequible, llàstima de la errada final; coincideixo amb els companys que el guardaropia era estret, i les pobres voluntàries estaven desbordades; la sortida inicial un pel estreta, però siguem realistes treient els que buscaven marca a la resta, i almenys parlo per a mi m´ha sigut indiferent perdre uns segons al principi de la cursa.

Bon apat al final de la cursa, i en línies generals una cursa que m´ha agradat tornar-hi i amb molt bon ambient per la ciutat; temps final 1h 27 min 15 segons que caldria sumar-li un minutet més.

Fins la propera

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2019 16:50 #117 per Raúl Martínez (Associat/da)
Bona tarda!

Un altre que va córrer ahir a Terrassa.
Abans de res, moltes gràcies per muntar la carpa correcat amb els dorsals

Referent a la cursa, també penso que el canvi de circuit és un encert, però el tema que sigui curt i que hagués un tap a la sortida doncs son aspectes a millorar.
Tema gent que no es col·loca on toca... malauradament és un tema que passa a gairebé totes les curses. Està bé sortir a la foto però s'ha de ser conscient del perill que té sortir d'on no toca.

A nivell personal, content del resultat tot i ser curta. Per sort, em vaig quedar a 1" de la meva marca, i dic per sort perquè no voldria que quedes com marca una cursa curta. Vaig afluixar l'últim km ja que l'havia fet escalfant i calculant ja vaig veure que no quadrava.

Salut!

5km: 16:29 Can Drago 2014
10km: 33:49 Cursa dels Nassos 2014
21km: 01:15:36 Mitja Marató Sant Cugat 2019
Marató: 02:36:45 London 2019

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2019 19:44 #118 per Josep58 (Associat/da)
Com el Jauteras jo també vaig fer la cursa de 5 kms. i com s'ha comentat el guarda-roba va ser un punt que tenen que millorar,
Pel fet de sortir més tard que la mitja, personalment no en va suposar un mal de cap, però els nervis de tots els que veiem que el temps se'ls tirava a sobre fent la cua i arribava l'hora de sortida de la mitja, ufff , no m'hagués agradat estat en el seu lloc.

Circuit de la cursa de 5 km. que a nivell distància no li van faltar metres i per estar homologat deu ser correcte, tot i que jo diria que li sobraven alguns metres. Havia fet la cursa de la festa major i s'hi assembla força, tot i que en aquesta comences en pujada i aquesta es fa molt llarga. No m'ha agradat que després de fer la llarga baixada et trobis un gir de 180 graus a uns pocs metres de l'arribada, si vas bé de cames baixes molt ràpid i has de frenar de cop, per després haver de fer calculo uns 150 metres en pujada.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2019 20:26 #119 per canferreir (Visitant)
Hola,

jo també vaig fer la de 5k (Santi Centelles) i vaig trigar 44' degut a una trompada de fa 10 dies i vaig decidir fer la prova caminant ràpid. Vaig arribar començant la ultima el 6è. A l'acabar vaig estar animant als que vau fer la mitja a 500m de l'arribada fins als utims. Tot i que dieu que era 200-300m curta, a veure si es fa compensació de temps a mitja.

Salut

1000m:4'22".20-Olimpic per 1 dia BCN 2007
Milla:7'33-Montcada i Reixac 2011
10k:56'09"-Clot-Camp de l'Arpa-Verneda 2006
1/2 Marato:2h05'54"-Ripoll 2006
Marató:5h24'57"-Barcelona 2016
6h:37,21k (88laps)-Can Dragó 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2019 23:13 #120 per Camiseta? (Associat/da)
Es un detallazo recoger el dorsal en la carpa Correcat, ser atendidos por unos compañeros superamables y por la numero 1 Anna, mejor no se puede empezar.
el recorrido me gusta, exigente y divertido ..no se hace monotono y hay que dar pedales.
Es un acierto el nuevo final, fue un detalle el precio reducido de los primeros dias, correr una mitja por 10 euros ole..ole y ole..,la zona de meta perfecta con bebida y butifarra..que en los post que he leido nos olvidamos de ella y de los muchos voluntarios de todos los colectivos que se volcaron en atendernos...a todos...GRACIAS.
el desmadre del guardarropia venia de tener que marcar las bolsas, con lo facil que es añadir en la bolsa del corredor una etiqueta con tu dorsal, luego el tema estaba en manos de gente muy joven, tiene facil solucion para el año que viene.
la salida un tanto caotica , dorsales de colores y todos al monton.. estabamos mezclados y cada cual tiramos por un lado....creo que hay que copiar las salidas escalonadas tipo sant Antoni que tan buen resultado tuvo y que facilita correr.
sobre la medicion...el año que viene que pongan 300 mts mas y hacemos la media con este, pues siendo un recorrido exigente, con salida complicada etc...pienso volver..nos debeis 300 mts.
y recomendaria a quien no ha participado que lo haga...esta gente se lo curra...butifarra incluida.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.