37a MITJA MARATÓ DE SITGES 12/1/20

37a MITJA MARATÓ DE SITGES 12/1/20

12 Gen 2020 22:38 #61 per Jorfer (Associat/da)

Robert_Vilanova va escriure: Bones a tots!!!

Una gran cursa. Un plaer haber pogut estrenar la samarreta i formar part de tot aixó. Sou molt grans. I enhorabona a tots els que heu aconseguit marca.

Ens veiem a Terrassa!!!

Salut i Kms!!!!


Som molt grans. Un plaer saludar-te i posar-te cara. Continuem!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2020 22:55 - 13 Gen 2020 07:12 #62 per Pescallunes (Associat/da)
No sé ben bé com començar la crònica, el què ha passat avui no ho podia pensar ni en el millor dels meus somnis quan vaig tornar a començar a córrer altra vegada amb certa regularitat a partir de Maig de 2017, després de fer una una mica el Guadiana uns anys. També és cert que no sé ben bé com he arribat a tenir altra vegada aquest nivell de forma: bé una cosa està clara els 2.500 Kms de 2019, les sessions de velocitat en els entrenament, la vegades que he estat llebrejat, fer animalades gasoseres i els piques sans amb alguns de vosaltres(no posaré noms perquè tots sabeu qui sou) a les curses han fet que mica en mica això anés millorant i les marques s'anéssin apropant i fins i tot supernat les que vaig fer a l'any 2.009, el meu moment àlgid de forma des de que vaig començar a córrer.

He d'admetre que per aquesta mitja he fet coses "diferents", poc ortodoxes i no necessàriament correctes:
- Posar-me el compex la nit abans de la cursa en mode "oxigenación" al quadríceps i bessons (i quasi no poder correr perquè em va fer pujar el bessó una de les descàrregues del mateix deixant-lo dur com una pedra)
- Menjar mitja bossa de festucs abans d anar a dormir i una infussió de carxofa
- Massatge amb àrnica als bessons abans de sortir de casa (en part per culpa del compex)
- Esmorzar 5 galetes "Principe" després de veure que nutricionalment són equivalents a les barretes de cereals que prenia sempre i més bones pel meu gust (fandes pot donar fe perquè ha vist que me les menjava al tren). Espero que les galetes no siguin considerades substàncies d'ajuda artificial no legal.
- Adonar-me que m'he deixat els gels i les sals a casa quan ja estic al tren, cosa que vol dir que toca córrer "a pelo"

La història del translàntic de 1h29m ja l'ha explicat Jorfer, tinc poc a afegir apart d'agrair la feina feta per tots per portar-lo a port en l'objectiu marcat.

Estic molt content per un munt d'amics que avui han xal.lat de valent i han recollit també el fruit de la feina feta durant tants mesos, alguns d'ells fins i tot han fet MMP que té molt mèrit. Els anys van passant però l'energia i la passió per millorar dia a dia mai es deixen enrere: Jorfer, RugbyMan, ManoloM, Serig CB, Cachirulo. TociBDN grans companys del transatlàntic sub1h29m i a un munt de persones XarlieOne, Sr Door, Dennis, Jaume86, Meep, Fandes, RNou, ... . Robert_Vilanova, benvingut.

Bé, resumint, que estic encara pessigant-me els quadríceps per veure si això és cert. Després de veure la web de championchip sembla que sí que he corregut a Sitges aquest matí i finalment he parat el crono en 1h28m31s rebaixant en més de 3m20s la marca que tenia del 2.009. Gràcies a tots el que m'heu ajudat en aquesta petitat bogeria i m'heu animat a provar-ho (al Dennis també :stucktongue :stucktongue ). Quan trobi com es canvia la signatura, ja l'actualitzaré.

Seguim!!! la propera parada Terrassa per més i millor (però més tranquils de ritme).

Salut i kms

5,0 Km: 19:33 - Jean-Bouin 2020
10,0  km:   40:23 - Poblenou 2009
21,1  km: 1:28:31 - Sitges 2020
42,195km: 3:28:17 - Alps Marítims 2009 (Niça-Cannes)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2020 23:16 #63 per Dennis Teuling (Associat/da)
Quines grans cròniques i quanta alegria!!!

Quin gust llegir-vos, i espero que el vostre optimisme m'ajuda a tornar a nivells d'abans.

Sou molt grans :party: :party: :party:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2020 23:48 - 13 Gen 2020 11:10 #64 per Jordi (Associat/da)
FELICITATS!!!! :party: :party: :party: :party:

Sóc un "ansisas" i ja m'he afartat de strava :whistle: :whistle: , però tot i que encara no en tinc prou, crec que ja puc anar a dormir ben agust :stucktongue

andreugg va escriure: ...(Per no avorrir la versió llarga està al meu perfil d'instagram)...

Difícilment m'avorreixo i m'encanten les versions amb suc; enllaç? :wonder:


Salut!
Jordi

EDITO: Enllaç trobat: www.instagram.com/p/B7OfbY7I2fx :party: :party:

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2020 06:21 #65 per fandes (Associat/da)
Quina pluja de marques! La veritat és que ha fet un dia espectacular per córrer. Felicitats a tots!

Després si tinc temps afegeixo la meva crònica, ja que té un nus treballat i també un final feliç :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2020 10:25 #66 per Ramon_B (Associat/da)
Jo he estat un dels pocs correcats que ha fet el Quart de Mitja. Era el primer cop que el feia i ha estat prou bé amb una temperatura ideal per córrer 1h08'47'' a 6:33 / Qm.

Després me quedat a veure i a animar als de la mitja i he estat testimoni de moltes d'aquestes grans marques. Felicitats a tots.

M'ha agradat el detall de la medalla per part de l'organització.

Gràcies al Dabit per les fotos.

689 Curses , 280 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2020 11:08 #67 per fandes (Associat/da)
Quart de Sitges + Mitja de Sitges 2020!

Igual que el Ramon_B nosaltres també havíem de matinar un xic més per arribar a la sortida del Quart (que corria la Ther)... Una mica més i ens és impossible :joy:! I no perquè ens dormissim, sinó perquè Renfe va fer de les seves, uns quants minuts parats a Clot Aragó i la bona combinació cap al Garraf perduda. Però tota la seva part preocupant, té la seva contra positiva, i en aquest cas va ser coincidir amb el Pescallunes i família, maquíssims i amb un esmorzar superequilibrat com ell mateix explicava a la crònica.

Finalment arribem amb temps suficient per fer un ràpid pas pels serveis i ja em quedo amb la motxila de la Ther i la duc al guardarroba, desgraciadament per 5' ens hem perdut la 1a foto correcat! No passa res, em dic, vaig sobrat per la segona. Així que l'animo a la sortida i vaig cap a l'hotel a canviar-me, on em trobo el Rafa Pérez. Anem quadrats, però m'he deixat els gels a la motxila!

Torna al guardarroba i sí, ho heu endevinat :laughing: , m'he perdut la segona foto pastanaga! Està clar que avui tocarà córrer de valent per treure's l'espineta i sumar uns bons #KmsxEla. Així que mans a l'obra, comencem amb 6 km i escaig amb el Rafa (quin plaer) i saludant a molts companys (després sabríem que era el club amb més representació masculina, l'any que ve també ho hem d'aconseguir en la femenina)!

Col·locats en segona línia de sortida i si miro al voltant tot de samarretes taronges (i algun de camuflat) CarlosHb, Joan3, Estanis, David77 i en Rnou... Que dono fe que amb el que està disfrutant del final del 2019 i de l'inici del 2020 sé que serà la roda a seguir. Estic disposat a ajudar-lo en tot el que pogui, veurem fins on aguanto!

Tret de sortida i el pilot es posa en marxa. Parelles i trios davant nostre, però tenim la sort que a un ritme proper al que volíem anar es forma el primer "grup gran" de corredors, anirem una dotzena, encara que progressivament anirem perdent unitats. No vaig còmode, però no vull perdre aquest tren, i els passos dels 5 primers kms m'ho confirmen, massa 3'28'' i 3'29'', quan el ritme pactat (3'33'') ja m'espantava...

En el 5 decideixo anar una mica la "llebre" el Rnou va molt gràcil i se'n va amb un company uns metres per endavant. Ens mantenim una setena de corredors junts i a "etzibades" d'un i altre, anem mantenint un ritme viu, ara sí en el previst en el millor dels casos. Abans del km 8 es produeix un reagrupament, i salvat el primer pas del centre piquem un magnífic 35'08'' en el km 10, que no sabem si estarà clavat en kilometratge però millora de llarg el 35'30'' que teníem en ment.

Em costa mantenir-me i vaig a cua, de fet he perdut uns metres respecte a l'última unitat de la grupeta que s'està desmembrant, i és que un amic, el Ferran, i un altre company decideixen canviar un xic per fer la segona volta més ràpida. Sembla que ja tocarà remar sol el que queda, però tiro de cap, i a l'avituallament torno a enxampar al Rnou i l'animo, al km 11 ens hem reintegrat amb el que queda d'equip! Primera crisis superada.

El Ramon ja no va tan còmode. De fet en el km 13 me n'adono que està en la mateixa situació que vivia jo uns instants abans. El crido, perquè vull que arribem plegats, però això serà una lluita individual. Amb un altre corredor ens anem rellevant intentant mantenir el ritme, però ja som clarament en 3'36'' i pujant. Tot fins al km 16, aquí ja ve l'explosió...

Objectiu :trophy: que almenys sigui controlada. I minimitzem els danys a 3'40'', els càlculs (no massa creïbles, que el cervell no dóna per massa més) diu que podem treure una MMP avui! Última pujada al centre, últim esforç... I ja a la terra del passeig sé que no se m'escapa! 1h15m24s, a felicitar als companys que han arribat abans i a esperar als que venen per darrera.

Al final per mi el sentit de fer curses, i la millora que un experimenta és gràcies a ells, així que viure-la col·lectivament com aquest cap de setmana em fa mooolt feliç!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2020 11:17 #68 per Jordi (Associat/da)
Gràcies, encara llegint i ara amb fotografies :party: :party:

Quin primer cap de setmana de l'any :woohoo: (com hagués estat sense tanta festa pel mig :wonder: )


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2020 15:11 #69 per sergicb (Associat/da)
Doncs aquí un membre de la barqueta d'1h29 que, probablement, es va trobar amb l'escenari ideal per millorar l'antiga marca que vaig assolir a BCN'16 (d'1h29m30 a 1h27m51!!)

Abans de res però, vull agraïr i donar l'enhorabona a tots ells (Rugbyman, Pescallunes, Jorfer i ManoloM) que van portar un ritme molt constant i amb pocs sobresalts. L'única nota negra va ser l'acudit dels "Tiburones Asesinos" que va explicar el Manolo al km.3, i que em va fer dubtar per un moment de continuar a la barqueta :laughing:

I deia que l'escenari era ideal perquè després de molt de temps aconseguia arribar a una Mitja en forma, ja que els 3 anys anteriors (ja fos per lesió o per estar fora de forma no va ser possible). Des de Juliol vaig començar a entrenar amb certa regularitat de cara a la Marató de València i, si bé la Marató va ser un desastre, sí que en vaig sortir amb una bona base de km's i de pes (4-5kg menys respecte el Juliol). I com que la idea era fer la Marató de BCN acompanyant un amic, doncs vaig plantejar fer desembre i Gener una preparació més enfocada a la Mitja de BCN. Pel camí, vaig poder millorar marca en 10km, i això ja era un indicador de que la millora en Mitja també havia de caure (és una distància no tan agònica i a la que m'adapto millor). Però la veritat és que de cara a Sitges la idea inicial era més conservadora, buscant anar amb la llebre d'1h30. Però el Jorfer em va enredar amb la barqueta d'1h29 i vaig pensar que era un repte més il·lusionant malgrat no les tenia totes.

I la cursa va anar genial. A Sitges sempre fa bon temps per córrer i ahir no va ser l'excepció. A la 1a volta només vaig haver de fer un petit sprint al principi per poder atrapar-los (ja que no anava ben col·locat) però després em vaig notar molt bé i sense notar-me forçat. Al pas per meta ja tenia coll avall que la marca no s'escapava. Al poc d'acabar el pas pel Passeig vam veure que el ManoloM es quedava una mica enrere i ja vam quedar 4 membres + el Cachirulo sempre 10-15 metres per davant. I cap el km.14-15 la cosa va començar a "animar-se". En Pescallunes que, al llarg de tota la cursa sempre em va semblar que era el que tenia més ganes de rock'n'roll :stucktongue , va començar a accelerar lleument (potser ni et vas adonar) per arribar a l'alçada del Cachirulo. En aquell moment, vaig pensar que volia tirar cap endavant i vaig haver de fer una petita acceleració per no perdre l'estela. I al cap d'uns 50-100m veia que en Jorfer i Rugbyman, es quedaven lleugerament endarrerits. aleshores, no tenia clar com estava cadascú així que vam mantenir ritme fins el gir a l'esquerra on començava el tram de pujada entre el km.15-17,5 (fins el camp de golf). Després del gir, en Pescallunes em va dir que baixaria una mica el ritme a la pujada (tot i que, inicialment, no m'ho va semblar :lol: ). Aleshores em vaig posar per davant per mantenir una mica el ritme doncs pensava que arribats aquell punt ja era el moment per anar amb tot. En el gir del camp de golf (km.17) vaig poder veure els 4 anàvem en un intèrval estret de temps i confiava en que pogués haver un cert reagrupament en el tram més favorable que es presentava aleshores. La qüestió és que cap al km.19 i poc, quan ja corria per sota de 4, va aparèixer en Rugbyman com un missil portant a roda la 4a classificada i convidant-me a pujar al tren. El meu astorament no podia ser més gran. :scream: Vaig pensar que "Aquest va sobradíssim!!. No només recupera la distància que li treia sinó que a més a més es permet el luxe de fer de llebre mentrestant!!". I vam arribar fins la pujada de terra per dins del poble,...quina agonia... i la broma de passar la pancarta i haver de donar una volta a l'illa...encara més agonia... i ja a la recta d'arribada, mirar el rellotge i adonar-me que no només baixava d'1h29 sinó que si premia una mica, baixava d'1h28!! Gairebé no m'ho creia :lol: i quina alegria veure que els companys arribaven molt poc temps després i destrossant el crono. :clap: :clap:

Un dia que sempre recordaré.

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2020 16:13 #70 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Bones!
Un que un dia després del meu debut en aquesta Mitja, encara estic als núvols.

Després de 4 setmanes de l’inici del entrenament per la preparació de la Marató de Barcelona, volia mirar com estava. Els entrenos estaven sortint millor del que em pensava i les sensacions eren molt bones. Tant, que dissabte li envio un whatsapp al Míster i li dic si surto a fer 1h37’ i baixar 36” la meva anterior MMP. Em diu que endavant i que qui no arrisca no guanya.

Així que el diumenge matinem tota la família, i amb el Fede i la seva dona, anem cap a Sitges.

Fins ara, tot el que havia escoltat d’aquesta mitja havien sigut bones paraules, i d’aquí les ganes de provar-ho.

A les 8:30h, arribem.

Anem cap el Bar Sport on està la expedició de Castefa amb company.

Un cafetó, una visita al WC i ens acomiadem de les famílies.

Anem cap a la foto correcat, on puc saludar al Rafa i al Dani (companys del clan organitzatiu del repte solidari de Corredors.cat). També saludo i poso cares a altres companys (Robert, Andreu, ...).

Deixem les bosses i a escalfar.

Faig l’escalfament amb el comando Castefa.

He perdut al Fede, i ja no el veure fins a mitja cursa.

A les 10h, surto. M’he posat darrera la llebre de 4’30” (1h35’). Decideixo seguir-la mentre pugui, sabent que si s’escapa no passa res.
Els primers kilòmetres surten al ritme marcat i les sensacions són bones.

Vaig uns metres més enrere, per anar més còmode.

Primer parcial 22’14”. Perfecte.

Amb el pas de l’avituallament, em despito en d’alguns kilòmetres.

Al pas pels kilòmetres 7 i 8 puc anar veient i saludant als companys correcats i no correcats que vaig trobant. I així, és fa més amè.
Al tornar al poble, la gent animà i fa tot més fàcil. Inclòs avanço al Dennis, jaja!

El segon pas, 22’03” i els primers 10k (44’17”).

A la segona volta, el grup és més minotari.

Aquí vaig apropament més a la llebre.

Dos dàtils i a veure si puc aguantar una altra volta.

Tot va bé, algun moment de petites molèsties a la cama esquerra, però avui el cap havia desconnectat el cable del dolor de cames.
Tot segueix igual, inclòs algun cop tinc mirar de animar-me massa.

El pas pel kilòmetre 15, torna a ser impressionant. 22’21”.

I comença el compte enrere.

Torno a tenir l’entreteniment dels kilòmetres 17 i 18.

Puc veure als primers (Jaume, Dani, Ramon, ...)

Després al Dabit, seguit del Jaume.

Darrera la barqueta 1h29’, amb el Pescallunes i el Oscar que van una mica per davant del Jorfer.

Segueix veient més companys (Manolo, Meep, Dennis).

I a la tornada veig al Ramon, al Xarlie i una mica més enrere al meu amic Fede.

La pujadeta del km 18 – 19 (després de la rotonda) pica, però decideixo afluixar i ja recuperaré en la baixadeta.

Aquí em poso a la par de la llebre que ens va dient que portem uns 10” per sota. Això més els que he sortir més tard, em fa creuré que el miracle pot succeir.

I arribem al kilòmetre 20. Pas en 22’17”.

I decideixo que ara és el moment de guanyar-hi algun segon més.

I tot que les cames ja no estan per més, però el cap, els ànims i les fotos del Dabit, fan que entri al passeig amb la seguretat que avui serà un GRAN dia.

Entro a meta saludant al Míster i parant el crono en 1h34’36”. 3’ menys que la meva anterior MMP.

Feia molt de temps que no tenia aquestes sensacions i ganes de competir.

Estic feliç.

Agrair a la meva dona l’esforç per deixar-me preparar aquesta Marató (el Tetris familiar d’encabir entrenos, treball i família, no és fàcil) i a sobre intentar que el nostre repte solidari sigui tot un èxit.

Agrair al Míster que m’ha fet veure que dintre meu hi havia més, i que moltes vegades no m’atrevia a treure.

Content de poder saludar a molts companys i amics que fan que cap cursa sigui una festa i una bona estona.

Agrair al company que va fer llebre. Menys un kilòmetre, la resta vam anar a ritme i molt a gust.

I agrair a la persona que divendres passat em va enviar el missatge (alguns sabeu de que parlo, però per respecte a la persona que m’ho va enviar, me’l quedo per mi) que s’ha quedat i es quedarà gravat a la meva ment fins el dia 15.03.2020 a les 14h. Ahir em va servir d’empenta i penso portar-ho a dintre gravat.

A la resta, seguim, això només ha estat un bon dia i cal seguir treballant per aconseguir els objectius.

Recordeu que us necessitem a tots, #KMSxELA i en la difusió del repte solidari de “CoRReDoRS.CaT x l’ELA”. És el nostre repte, és pel nostre company Biel54.

Ens veiem a Terrassa.

PD: Amb el Fede i familia ho vam celebrar dinant junts i passeig pel passeig. Va ser un dia complert! Repetirem, sense dubtes.

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2020 16:45 #71 per rnou (Associat/da)
Guardo molt bon record d'aquesta mitja, va ser la meva primera i aquesta feia la meva mitja numero "9".

Resum breu de l'important:
1 - Molt content de totes les vostres marques!
2 - Moltes gràcies per cridar el meu nom durant la cursa. És de les coses que més recordo de l'any passat :). Vaig fer el possible per retornar-vos el caliu :)
3 - Sort que no hi ha més festes de jalar :D
4 - a ~3:33 (:wonder: ) costa molt fer càlculs.


Sitges la tenia marcada des de l'Espirall per fer la MMP d'1:15, tenint un perfil pla i no havent aprofitat la baixada de l'Espirall treure 1 minut al crono semblava assequible (més amb el 33:58 de Nassos)... però no vaig comptar amb el menjar de la mare del dia de reis...

Bàscula i 66,8 kg un altre cop :party:, com a Badalona (de fet pitjor!). No vaig aconseguir el que vaig fer a Nassos de recuperar els 63.x i clar 3 kg (ja siguin de líquids, greix, pell, o pèls xD) es noten :P. Però vaja, valia la pena arriscar :), al final no perdem res.

Així que barqueta a 1:15, la sortida ràpida (per això normalment em poso darrere, ho sento barqueta!) i els deu primers prou bé... massa ràpids en global (25 segons) així que primera cosa que descobreixo: a 3:33 cal polsereta o molt d'oxigen per fer càlculs de pas. No ens vam anar de gaire, però entre el desgast d'anar davant tants km, controlar mitjanament el ritme i marcar les corbes... i sobretot el sobrepès vaig fer un pet. Que sí que va ser un pet de 58 segons, però per sensacions van ser de minuts!

Al 10, em va ajudar en Fandes, després de prendrem un gel, i vaig agafar-li l'aigua que em va oferir... senyal que no anava bé. Ja l'aviso, que no podré. Tot i això hi ha una mini revifalla i l'aguanto a una bona distància fins el 16. Aquí tinc una baixada de ritme i me n'adono que s'ha penjat el GPS... en l'anterior km al fer el lap... activitat per l'aigüera i sense referència. I l'altre GPS no és estable (marca 500m més cada 21k) i no vull barallar-me canviant pantalles. En fi... reactivo el rellotge, i intento que no baixi gaire el ritme...

Per sort els últims 3 km tinc una revifalla i em torno a posar a rodar per sota de 3:38...

Al final 1:15:58, una MMP amb un sabor agredolç pel que fa a sensacions, però no per experiències que al final crec que és el que busco aquest any.

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2020 16:53 - 13 Gen 2020 16:54 #72 per RugbyMan (Associat/da)

sergicb va escriure: La qüestió és que cap al km.19 i poc, quan ja corria per sota de 4, va aparèixer en Rugbyman com un missil portant a roda la 4a classificada i convidant-me a pujar al tren. El meu astorament no podia ser més gran. :scream: Vaig pensar que "Aquest va sobradíssim!!. No només recupera la distància que li treia sinó que a més a més es permet el luxe de fer de llebre mentrestant!!".


Jajajajajajajaja. La veritat es que vaig flipar fins i tot jo. La conyeta la tenem desde un 10kms a Viladecans on varem coincidir fent de llebre. La Srta en questió (Judith Corachan, Triatleta profesional) em va agafar al km18 i em va dir si avui no feia de llebre i que xque no feiem un progresiu fins a meta. Així q li vaig agafar el repte i a :hocho: :hocho: :hocho: :hocho: fins a meta. Allà va ser quan et vàrem agafar (km 19 al 20 a 3'52 de Garmin). La resta ja ho has dit tu. Al final no et vaig poder aguantar i em vas treure 8" a meta.

La meva crónica la faré en breu..pero quasi es copia&pega de la teva, Jorfer, Pescallunes, Cachirulo....

AL final la Judith va agafar a la tercera noia i va fer podium.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2020 17:13 #73 per Jorfer (Associat/da)
Quina alegria i obrir el foro i llegir quantitat de cròniques. M'agrada!!!

Pescallunes, quina segona joventut que estàs passant. M'alegro molt!! I encara no has arribat al límit.
Ramon B quina alegria continuar veient-te a les curses després de l'ensurt passat ja fa un temps. Gràcies pels ànims crack!!

Fandes i Rnou
, tal para cual Pascual, fins on arribareu? Crec que sou els dos atletes amb més projecció de la casa en aquest moment. Seguirem les vostres evolucions. Admiració total.

Sergicb, m'alegra molt la teva millora. Per fi has pogut encadenar una època de bons entrenaments que, conjuntament amb la pèrdua de lastre, fa que volem en aquesta època de l'any. Ara a gaudir de la mitja de Bcn.

Nachosboys, la importància de confiar en les possibilitats d'un mateix i conèixer l'estat de forma real ajuda a millorar. Si li sumes un bon entrenament amb cap i peus, tot es posa aliniat per a millorar. I el que queda. M'alegro molt Xavi.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2020 17:14 #74 per Jorfer (Associat/da)
Vinga Rugbyman, encara que sigui, copia i pega, volem la teva crònica d'una MMP anunciada. :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2020 17:31 - 13 Gen 2020 17:35 #75 per Rosado83 (Associat/da)
Bona tarda!

Per aquí un que ve registrar-se fa una estona, directe de la presentació.

Encara que porto temps llegint-vos, mai m'havia decidit a participar per poder agrair el "punch" que aporteu a totes les curses, el bon rotllo dels foreros que he tractat, o la inestimable ajuda a les meves humils marques de les llebres correcats que tant m'agrada seguir, escoltar i aprendre a cada km.

El cas es que aquest cop es de rebut entrar ja que encara que no ho sap... la referència del Estanis13 em va portar a la meva MMP en mitja per moltíssima diferencia, portava 1:32:58 de Mediterrani a l'Octubre i ahir ho vem deixar en 1:22:29.

Havia vist que hi hauria una barqueta de sub24 però com que gairebé no conec a ningú, vaig tirar a la meva bola fins que al km 18 quan la cosa començava a afluixar em va passar l'Estanis13 i en veure el seu nick a la samarreta em vaig enrecordar de la barqueta, lo qual vulguis o no em va portar endavat i pumba! MMP

Així que gracies al Estanis13 i gracies a tots i totes per com dic, fer les curses sanes, divertides, i fins i tot solidàries.

Espero en breu sortir a les vostres fotos.

Ens llegim, una abraçada!!

Milla - Jean Bouin 2020 - 05:38
5k - Cros Popular de Sants 2021 - 18:21
10k - Bombers 2021 - 36:26
21k - Mitja Marató BCN 2021 - 1:22:02
42k - Marató BCN 2021 - 3:03:19

B/SS 2019 - 1:28:50

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2020 19:54 #76 per R61 (Associat/da)
Sembla que ahir va ser un bon inici de temporada per molts dels nostres corredors.cat. ENHORABONA A TOTS
No sóc de fer estadístiques, però llegint la crònica del Jorfer no m’he pogut estar i he començat a revisar algunes carpetes,algunes virtuals,altres de cartró. Quina feinada, clar m’imagino que l’idoni seria anar registrant les marques en algun excel o similar. ( Potser la pàgina del Garmin em serviria, però encara no sé treure-li profit)
El cas és que crec que ahir vaig fer una marca que no feia des del 2011, en la Mitja de Barcelona. Així que la mar de content, amb 9 anys més i “ ahí estamos Jorfer!!!!!”.En el meu cas estic una mica, miiiica més endarrere, concretament uns 23 minuts més, però desprès de dos anys de no poder participar en la mitja del poble doncs satisfet.
Em vaig proposar ahir ser molt estricte en els ritmes i les pulsacions, i més o menys ho vaig aconseguir. Per primer cop em vaig anotar a la palma de la mà els ritmes i parcials de cada 5km i complint. Malgrat la feina en concentrar-me i no distreure’m vaig poder anar saludant a molts de vosaltres i conèixer i presentar-me a alguns de vosaltres, Benvingut Robert i si mal no recordo Guillen. I un cop acabada la cursa la lliçó que m’emporto d’un company: “si vas per feina “ni Hola”:wonder: , si vas d’entrenament doncs et pots permetre parlar fins i tot de política” Així que a partir d’ara a veure com m’ho faig per no distreure’m petant la xerrada. :(
Una abraçada i fins la propera.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2020 20:14 - 13 Gen 2020 20:15 #77 per estanis13 (Associat/da)

Rosado83 va escriure: Bona tarda!

Per aquí un que ve registrar-se fa una estona, directe de la presentació.

Encara que porto temps llegint-vos, mai m'havia decidit a participar per poder agrair el "punch" que aporteu a totes les curses, el bon rotllo dels foreros que he tractat, o la inestimable ajuda a les meves humils marques de les llebres correcats que tant m'agrada seguir, escoltar i aprendre a cada km.

El cas es que aquest cop es de rebut entrar ja que encara que no ho sap... la referència del Estanis13 em va portar a la meva MMP en mitja per moltíssima diferencia, portava 1:32:58 de Mediterrani a l'Octubre i ahir ho vem deixar en 1:22:29.

Havia vist que hi hauria una barqueta de sub24 però com que gairebé no conec a ningú, vaig tirar a la meva bola fins que al km 18 quan la cosa començava a afluixar em va passar l'Estanis13 i en veure el seu nick a la samarreta em vaig enrecordar de la barqueta, lo qual vulguis o no em va portar endavat i pumba! MMP

Així que gracies al Estanis13 i gracies a tots i totes per com dic, fer les curses sanes, divertides, i fins i tot solidàries.

Espero en breu sortir a les vostres fotos.

Ens llegim, una abraçada!!


Doncs comences malament! Si t'atrapo que menys que deixar-te guanyar? :laughing: :laughing: vas reaccionar molt bé si venies de baixada i em vas treure 10 segons. Felicitats per la marca tot i que si tenies 1:32 quan et vaig atrapar ja la tenies feta encara que fos caminant ?

Veig que a Nassos vam fer pràcticament el mateix temps 37:23 a 37:16. Així que estem molt igualats ara mateix, si tornem a coincidir avisa que et posaré cara!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2020 20:31 #78 per Jorfer (Associat/da)
Rosado83 mare meva quina millora i progressió, més de deu minuts. La teva evolució promet molt. Abans de res, benvingut i gràcies per les teves boniques paraules cap a l'associació. Som el que som, i fem el que fem, perquè ens agrada i, si ho compartim, doncs encara millor. Paraules com les teves ens animen a continuar.

R61, Rafa, gran mitja la teva també, "carallo". Marcote després de nou anys. Està molt bé i em diu que les lesions passades ja estan oblidades. M'alegro i molt.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2020 21:16 #79 per Dennis Teuling (Associat/da)
Benvingut als nous, com Rosado83, un altre pota negra (gràcies a l'Estanis). Brutal.

Grans cròniques, com contagia la vostra felicitat :raised: :raised: :heart: :heart:

NachosBoys, gran millora, i quina força per poder anar amb el grup sub 1h35 sense deixar-ho, deixant-me durant 4 kms sense poder seguir-vos!

Sergicb, impressionant! A més, has pogut amb el temut sprint final del RugbyMan... tot un repte!

Fandes i Rnou, no tinc paraules! Mai sabré com és anar a 3'33" durant 21 kms (ni 5 tampoc).

R61, no cal comparar el temps amb les bèsties d'aquí.
Si mires els temps mitjans dels últims anys, cada cop són més lents en general.
Però aquí al fòrum tot el contrari... cada cop volen més. Quina festa :party: :party:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2020 22:42 #80 per tonivet (Associat/da)
Hola! Un altre que venia a fer els deures i mes o menys han sortit.
Escalfament amb els cracks de kanyiten braven (us he vist molt motivats) i 4 minutets abans al calaix, just pel devant de la llebre de 1h35
Un cop engegats, la idea era anar a 4'20 per a fer sub 1h32 i els primers km's surten pero despres va caient algun segundet de mes. A la segona volta intento apretar una mica, inclus vaig agafant alguns que feia estona tenia al devant, i a l'alcada del golf comenco a agafar flato. He estat un parell de km's apretant-me i respirant fons (i afluixant una mica) i finalment ha marxat. Els dos ultims he recuperat el ritme i he pogut acabar rapidet.
M'ha agradat puguer saludar a tants correcats quan ens creuavem.
Llastima que m'he deixat un parell de minutets pel cami pero ha sigut una mitja xula.

Propera parada mitja de la Llanera en mode entrenament

Please Entra or Crear compte to join the conversation.