(2025-02-09) XII Mitja Colomenca + 10kms

(2025-02-09) XII Mitja Colomenca + 10kms

08 febrer 2025 20:35 #81 per TtX (Associat/da)
1+ ;) ;) ;)

Cursa de 10 kms
Llebre de 40': Oriol M
Llebre de 45': Sergi
Pirata sense garanties 47-48': Jordi (4:45-4:30)
Llebre de 50': Leti
Llebre de 55': Nat23
Pirata amb garanties 57-58': TtX (5:45-5:30)
Llebre de 60': Crissbd

Mitja Marató:
1h20': Miquel Àngel Raga
1h25': Sergio Burgos
1h30': Boker (XaviNad)
1h35': Marc 31 (rularo86)
1h40': Marc Orantes
1h45': 75Pep10
1h50': Erika
1h55': Sr. Door
2h00': XaviCht

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2025 21:04 #82 per fandes (Associat/da)
Arribat just a casa després de passar tot el dia per les pistes! I quin dia, agraït de veure (i literalment amb alguns d'això ha estat sols això, veure'ns :laughing: ) per Santa Coloma el dia previ a la cursa. Kms marcats amb l'homologació així que demà us podeu oblidar de gps (sols si controleu pulsacions o altres valors d'esforç :laughing: ) i gaudir de la cursa (i fer voltes manuals).

Espero que ho xaleu de valent. Els/les voluntàries hi estan posant l'ànima. Ens veiem a la Colomenca! :party:

08 febrer 2025 21:07 #83 per Vladi (Associat/da)
Coneixent Santako, i avui l'he acabat de recordar passejant pels barris on havia treballat, m'apunto com a pirata sense garanties i mirant de que la llebre oficial no m'agafi :laughing:

Cursa de 10 kms
Llebre de 40': Oriol M
Llebre de 45': Sergi
Pirata sense garanties 47-48': Jordi (4:45-4:30)
Pirata sense garanties 49': Vladi
Llebre de 50': Leti
Llebre de 55': Nat23
Pirata amb garanties 57-58': TtX (5:45-5:30)
Llebre de 60': Crissbd

Mitja Marató:
1h20': Miquel Àngel Raga
1h25': Sergio Burgos
1h30': Boker (XaviNad)
1h35': Marc 31 (rularo86)
1h40': Marc Orantes
1h45': 75Pep10
1h50': Erika
1h55': Sr. Door
2h00': XaviCht

09 febrer 2025 12:18 #84 per XaviCht (Associat/da)
Genial organització, com sempre, kms súper ben posats (tot i que el 2 no l'he vist, amb tanta gent), voluntaris de 10, cerveseta i molt bon entrepà al final. Només em puc queixar del fred que feia abans de començar. L'any que ve que no torni a passar, eh? 😜

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

09 febrer 2025 17:41 - 09 febrer 2025 17:44 #85 per Ramon_B (Associat/da)
Doncs una nova Colomenca al sac i ja en porto sis (3 Mitges i 3 10 K). Avui en versió curta de 10 Km. :whistle:

Mare de Déu qui fred abans de començar ❄️❄️ !!

Molt bona organització com sempre i bon avituallament al acabar amb cerveseta i entrepà de botifarra a la brasa.

He sortit amb la Crissbd i malgrat s'ha escapat uns metres al principi l'he tingut com referència tota la cursa. Al final he fet 1h00'02'' ja que no he pogut esprintar a la pista

Gràcies a les llebres , voluntaris i fotògrafs :heart:

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

09 febrer 2025 19:01 #86 per Vladi (Associat/da)
Hola, companys i companyes!

Fantàstica matinal avui a Santako. Cursa molt maca i ben organitzada, feta amb molt carinyo per part de la UCA. Gràcies a tots vosaltres, des dels voluntaris que han estat donant els entrepans, dorsals, ... fins a l'últim dels responsables. Molt bona feina :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

A més, els corredors.cat sembla que estem a casa pròpia, quina colla més gran de pastanagues :muscle: :muscle: :muscle: :muscle:

A nivell personal, molt content de la meva cursa. Pensava que amb el fred que feia no tiraria gaire, però he pogut fer sub-49 (48:21) que ahir no ho tenia gens clar. Moltes gràcies, Leti, molt bona feina com a llebre :clap: :clap: :clap: , t'he seguit fins al k4-5 i després, quan he vist que tenia forces, he tirat sol. A més el meu fill ha fet 4t de la general de 10k, per tant matí súper en tots els aspectes :party:

El carlescat m'ha demanat que us passi l'enllaç de les seves fotos:

photos.google.com/share/AF1QipNHMGz_suPa...TXlreXJuX3dPWkRuNzR3

També tenim un altre bon reportatge a blog maldito del David

blogmaldito.com/2025/02/09/fotos-y-clasi...ion-mitja-colomenca/

Moltes gràcies als dos :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Fins la propera, molta salut a tots i totes :great: :great: :great:

09 febrer 2025 19:10 #87 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Crec que l'estadística dirà que ha estat un hivern "més càlid de l'habitual" però a les quatre curses que he fet aquest 2025 està fent un fred... :astonished:
Avui un altre cop a la cursa curta i amb el recorregut de fa uns anys perquè les obres a la ciutat no han permés fer el recorregut dels últims anys, que per la cursa de 10 km em sembla més maco. L'any vinent segur que el recuperem. :thumbup:

Cada cop amb més inscrits/es, que vol dir que la gent de l'UCA prepara una cursa excel·lent.
Però tanta gent com per començar a pensar a posar calaixos de sortida. ;)
Molts anys he seguit a la llebre dels 50 minuts, la Leti, que ho fa de meravella però aquest any, mig lesionat i fora de forma, tocava baixar un esglaó i seguir la llebre de 55 minuts, la Nat23, que ho ha clavat a la perfecció. :great: Quina escola de llebres que hi ha a Corredors.cat. :party: Moltes gràcies!!!

Havia començat la cursa amb dolor al turmell esquerra, ha avançat la cursa i s'ha calmat una mica i falta de una mica menys de 2 km he tirat cap endavant i ha començat el dolor al genoll i el maluc. Arribem a una edat que això ja no... :laughing:
Tot i així he seguit cap endavant posant bona cara a les fotos que feien el CarlesCat i el Dabit a la pista d'atletisme. Moltes gràcies!!

Una més al sac i... a seguir.

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: ---
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 59'23" (10 km Cursa Mar i Murtra)
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: ---

09 febrer 2025 19:18 #88 per Jordi (Associat/da)
Doncs un matí perfecte fent el 10K de la Colomenca, tot i que he arribar tard i veient la cua del guardaroba he anat al cotxe a deixar la bosa, pel que he renunciat a les xarrades pre i post cursa :(

Molt bona organització, voluntaris,... i bon avituallament al acabar :party: :party:

En situar-me a la sortida he buscat en Vladi per fer grupet ja que la seva conversa en cursa no te preu :666:; per curses compartides sé que ens entenem i l'hagues apretat pujant i ell a mi baixant :kissheart:

Finalment he sortit al meu aire seguint en XAVI-NAD i sabent que l'havia de deixar marxar. De seguida he vist coneguts i he aprofitat la parella Hansi & Chute per xerrar una estona :hearteyes: fins que els germans Camiseta? han rebentat el grup :silly:

Pensava fer una estratègia kamikaze, però realment he clavat una estratègia de cursa perfecte (arribar tard i sense escalfar m'ha beneficiat). En distàncies "curtes" estic millor del que pensava :woohoo:

S'ha fet difícil veure els kilòmetres oficials, però avui el crono era secundari i he gaudit de les sensacions tot i el fred inicial.

Les voltes del crono manual amb els kilòmetres de l'organització serien:
L01- 19:23,37 - 19:23,37
L02- 4:31,81 - 23:55,18 - 5K (23:55 - 4:47)
L03- 4:55,84 - 28:51,02
L04- 4:59,74 - 33:50,76
L05- 13:44,65 - 47:35,41 - META (47:35 - 4:45)

El que vol dir que no he petat: 23:55 + 23:40 = 47:35 i he fet una cursa perfecte, en part gràcies a l'anàlisi d'en Dabit que he pogut saludar en el extasi de la corva final a les pistes, gràcies fotògrafs :heart:

Objectiu aconseguit i finalment pirata amb garanties, suposo ja he aconseguit l'edat i seny mínim per no patir i cremar-me amb el crono :sunglasses: veurem quan aguanto i quina és la propera :oops:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

09 febrer 2025 19:28 #89 per gorka (Associat/da)
Analitzant els 10Km Colomencs, he de dir que no estic content perquè sóc un rondinaire. Però la veritat és que he fet els millors 10Km dels darrers 15 mesos o sigui que em queixo de vici (i perquè sé que hauria d'estar molt més ràpid).

Dit això, agrair a tots els que heu estat involucrats en l'organització que pel que jo he percebut ha estat impecable: lliurament de pitralls ràpid, circuit assegurat i ben senyalitzat, distància que ha quadrat com poques vegades amb el GPS, avituallaments a on tocava (excessius peds 10Km, esperò que els darrers de la Mitja Marató hagin tingut aigua a tot arreu) amb uns joves voluntaris molt eficients, un munt de llebres CoRReCaTS que estic segur que ho han fet perfecte, com és marca de la casa i per acabar un excel·lent entrepà de botifarra.

Fins la propera!

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

09 febrer 2025 19:37 #90 per Jorfer (Associat/da)
Doncs després de dos o tres any he tornat a Santako i he gaudit el magnífic ambient d'aquesta gent de la UCA que amb carinyo ens mimen a tothom per a sentir-nos a gust.

Un plaer saludar a tanta gent coneguda i, abans he estat liat amb les 14 llebres que ho han fet de forma excel·lent.
Fandes moltes gràcies per tota la feina feta abans durant i després de la cursa. Pots anar al llit més que satisfet pel gran producte de qualitat que en teniu.

Per la meva banda he get un entreno amb dorsal amb 3x5k a 4:30/4:21/4:16 amb recuperacions entre blocs. M'ho he passat molt bé i he patit al darrer bloc doncs fa moooooolt de temps que no corro a aquests ritmes. I les molèsties del peu sembla que ja són història així que afinar el cos de cara al 16M a veure fins a on arribo....

Gràcies fotògrafs, voluntaris, organització...sou un encant

09 febrer 2025 20:14 #91 per aurelian (Associat/da)
Bona tarda, la mitja colomenca es fija en el calendari, tornare cada vegada que pugui. Gràcies organització voluntaris.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

09 febrer 2025 20:21 #92 per Vladi (Associat/da)

Jordi va escriure:
En situar-me a la sortida he buscat en Vladi per fer grupet ja que la seva conversa en cursa no te preu :666:; per curses compartides sé que ens entenem i l'hagues apretat pujant i ell a mi baixant :kissheart:

Jordi, es que quan corro ja tinc prou d'intentar moure les cames i respirar, no puc ni dir una frase sencera :unsure:

M'hagués agradat veure't i saludar-te :great: :great: :great:

09 febrer 2025 20:33 #93 per OLympicGAmes (Associat/da)
Una altra que ha anat avui a Santa Coloma, a passar fred... i córrer!
Super contenta per què m'emporto una MMP :party: :party: :party:

Mil gràcies als fotògrafs!!! :hearteyes: :hearteyes: Carles.cat i Dabit

Fandes, l'any que ve més solet i menys fred :P

11 febrer 2025 06:27 #94 per fandes (Associat/da)
Bon dia equip! :hearteyes:

Us deixo un nou àlbum de fotos: Fotos Martin (Gramenet Fotos) .

Acabo de compartir-lis els vostres comentaris als companys de comissió. Primer perquè és pura poesia llegir això en una cursa pensada de corredors/es cap corredors/es :party: , i segon perquè ens ajudeu molt apuntant aquells aspectes de millora. Sino m'erro:
- Millorar gestió guardarroba. Enguany hem assumit UCA també aquesta gestió i és evident que hem pecat de "novatillos". El 2026 segur que serem molt més àgils, gràcies per la comprensió i paciència els que vau fer la cua (semblàvem un país nòrdic i no un llatí, que dirien :laughing: )!
- Calaixos de sortida. Nosaltres també vam pensar-ho abans de començar al tenir una inscripció record. I penso que igual que hem deixat més clars els accessos a la pista i zona d'espectadors, també teniu tota la raó a que hem de fer una volta a aquest aspecte. I més ara que tenim informatitzat les arribades per temps de tots/es les participants (com a curiositat us deixo els gràfics del 10k i 21k de finishers, rondant els 1.250, que també son record de les 12 edicions).
- Recorregut 100% urbà (10k). Les marques m'ho han verificat, que crec que més carretera La Roca = millor gestió pels corredors/es de la Mitja, però a la cursa curta... La gent li costa més. Així que sí, la intenció és tornar al recorregut anterior (qui sap si amb petites variacions :stucktongue ).

Com a curiositat, els kms 2 i 3 ens els han robat, i vam improvitzar amb cartells als fanals més propers hahaha, per això és possible que no els trobèssiu on us esperàveu. Moltes gràcies a la seixantena de pastanagues que hi havia el diumenge! I especialment als que us heu passat per aquí a explicar la vostra experiència OLympicGAmes, Vladi, aurelian, Jorfer, gorka, Jordi, mickymache, Ramon_B, XaviChti a les llebres :clap:
Adjunts:

11 febrer 2025 16:46 #95 per Jorfer (Associat/da)
Moltes gràcies Dani per a compartir les fotos, les estadístiques i aquestes boniques paraules.

Teniu un gran producte i es nota.

Gràcies!!

12 febrer 2025 11:06 #96 per Vicenç (Associat/da)
També vaig córrer a Santa Coloma, em va agradar el circuit, el fet que la segona part fos amb desnivell favorable ho vaig agrair :whistle: , recollida de dorsals sense problemes, avituallaments mes que suficients, sols el petit problema del guardabosses que el vàreu solucionar en el darrer moment, valoro positivament que davant de l'important cua que hi havia reaccionéssiu fent posible la sortida puntual, felicitats a tota l'organització.

Vicenç.

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

12 febrer 2025 13:34 #97 per aurelian (Associat/da)
No se si la organización puede hacer mas, quizás dar visibilidad a unas conductas no tan cívicas para educar a unos corredores / corredoras que tiran el embalaje de los geles por donde les da la gana. El entorno de la carretera de La Roca esta ya ensuciado por la gente que tiran todo tipo de cosas, estaría bien no empeorarlo. Al final nadie debería estar obligado a limpiar nuestras mierdas.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

12 febrer 2025 18:04 #98 per Ramon_B (Associat/da)
Una curiositat, no sé si algú més ho va veure. Quan passava a l'alçada del Km 5,8 em vaig trobar de cara cinc o sis corredors del cap de cursa de 10 Km, cosa que em va estranyar molt. Suposo que van fer recte la rotonda de Can Zam del Km 8,9 en lloc de girar cap a la dreta deixant la carretera de La Roca cap a la Pista :whistle:

Suposo que encara estan buscant l'arribada :laughing:

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

12 febrer 2025 19:09 #99 per fandes (Associat/da)
Moltes gràcies per les teves paraules Vicenç! Al final és un dels avantatges de ser corredors els que estem muntant, que empatitzes amb els nervis i la situació dels que esperen... I malgrat poder millorar la prèvia, poses les eines al teu abast per a que l'experiència sigui el millor possible pel que aquell dia correrà! ;)

aurelian és una de les nostres batalles. No sé si es van veure els cartells d'encistellar en els contenidors... I si els vau veure en els avituallaments dobles de la Roca. Però evidentment, encara hem de millorar-ho (malgrat que tenim equip de furgonetes, ciclistes i corredors que desfan el recorregut tan aviat passar el darrer participant). Segur que hi ha hagut brossa que se'ns ha escapat :(

Així és Ramon_B! Ho vam identificar afortunadament abans que fos un problema per la seva integritat... Perquè al final, més enllà del lògic disgust dels corredors/es que es puguin desviar (sensació que t'han fet llançar la cursa pels aires) com a organitzadors el que més ens preocupa és la seguretat dels que correu. I que es surtin del circuit marcat és una d'aquestes situacions perilloses.

He d'agraïr també als atletes afectats amb qui vam parlar que van entendre les nostres disculpes. Ara ja tenim idees de com reforçar la magnífica tasca que fan els voluntaris!

Per cert, obriré ara un fil respecte la mateixa, però guardeu-vos el 11 de Maig per la Pujada a les Dues Pedres. Una cursa NO competitiva de muntanya pistera... I amb recorreguts de 5km (toboganero però sense cap gran pujada) i 10kms (assequible per tothom, muntanyeros/asfalteros). Ep!, i el mateix entrepà de botifarra que a la mitja! :party:

13 febrer 2025 10:28 #100 per Chute (Associat/da)
Aquí un altre que va estar diumenge a la mitja Colomenca. La veritat es que es respirava un magnífic ambient correcat. Vaig recollir el dorsal sense problemes però a l'hora de deixar la bossa al guardaroba amb la cua que hi havia vaig patir de que seria molt just per l'inici de la cursa i vaig decidir deixar-ho al cotxe.

L'inici de la cursa una mica caòtic a la pista d'atletisme amb gent per totes bandes i fins i tot diria que ens vam menjar la primera rotonda, doncs vam travessar el carrer per sobre de la mitjana. Un cop superat aquest punt, la cursa es va anar estirant i tot va a començar a funcionar millor. Tot menys el meu bessó, que el tenia una mica tocat i em va obligar a regular bastant a la primera part de la cursa. En aquesta primera part costa una mica portar un ritme constant per la quatitat de girs que n'hi ha, i fins i tot algun tram de llambordes.

Un cop arribat al tram de carretera, que personalment és el que més m'agrada vaig decidir aturar-me un moment per estirar una mica el bessó i afortunadament a partir d'aquest moment les molèsties es van reduir bastant. Vaig "patir" l'entreno del Jorfer que em pasava com un avió fent el seu entreno de canvis de ritme, i que després l'agafava quan feia la recuperació.

Quan fas el gir a la carretera la veritat es que és un autèntic plaer córrer. Si no vas molt just de forces es pot córrer molt en aquella baixada. Finalment vaig poder acabar la mitja en un temps de 1h.42', pitjor del que podia esperar inicialment, però vaig haver de prioritzar no fer-me mal per sobre de la marca. Era especialment important per mi acabar-la doncs no acabava una mitja des del 2019. Espero que a partir d'ara pugui completar mitges de forma més regular. Fins la propera.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats