Corredors/es sèniors 60+

Corredors/es sèniors 60+

04 Set 2022 20:26 #1 per Barceruel (Associat/da)
Hola,
A petició de l'Antirco, he creat aquet nou fil a la secció de Grups d’entrenament. Us copio el texte que m'ha passat.

Pensant que es el mes adient per que els que ja tenim una edat i podríem aqui expressar-nos de quines sensacions anem trobant, objectius, com entrenem etc...
Segur que ja comencem a ser una bona colla.


A mi encara em queden uns anys pels 60, però us vaig llegint, que la intenció és continuar corrent fins que m'en vagi a sota terra. ;)

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2022 21:55 - 05 Set 2022 22:04 #2 per mario.cat (Associat/da)
Vinga, doncs ja que el company Antirco ha volgut obrir aquest fil, començo jo amb la parrafada.

Els 60 marquen una edat en la que alguns ( com el meu cas) deixem d’estar actius a la vida laboral i podem mirar-nos el mon atlètic de manera diferent a quan treballavem. Reconec que molta gent no vol, o no pot jubilar-se abans d’hora, però ja que jo si que ho he pogut fer, m'agradaria explicar-vos com m’ha canviat el món del córrer.

En primer lloc els horaris. Abans entrenava al arribar del treball, es a dir, a partir de les 6, les 7, les 8 o a l’hora que podia per la tarda. I haig de reconèixer que a l’hivern, sortir a entrenar a certes hores de la tarda-nit, doncs se'm feia una mica feixuc. Ara, puc entrenar a l’hora que vulgui sempre adaptant-me a les altres obligacions ja siguin familiars o compromisos que pugui tenir. Ara normalment entreno pels matins i reconec que passar l’hivern entrenant a les 9 o a les 10 del matí amb el solet, és un privilegi que abans no tenia. Aaaah, i quasi puc entrenar cada dia, cosa que em fa molt feliç.

Altre tema son les companyies. Abans quasi sempre acostumava a sortir en solitari, ja que al no poder tenir un horari concret i que tothom tenim uns horaris particulars de treball, doncs a no ser que fos cap de setmana, se’m feia una mica difícil poder concretar amb mes gent per sortir a entrenar. Ara, això ha canviat una miqueta ja que puc trobar-me amb gent que estiguin en la meva situació, es a dir, que ja estan jubilats i que també disposen de les mateixes hores que jo i ens trobem per entrenar al matí i fer després una ST amb xerrada inclosa on ens expliquem les nostres batalletes.

I per no ser molt plom, el darrer tema que vull tractar son els ritmes. He anat a menys al arribar als 60? Potser si, però m’agradaria creure que no es pel tema de l’edat si no per ser una mica mes prudent i intentar evitar tot el que pugui les lesions que pugui patir si segueixo pensant que tinc 40 ó 50 anys. De moment segueixo fent alguna que una altre marató i les preparacions que faig segueixen sent molt anàrquiques ja que quan he volgut ser estricte, hem acabat al fisio fent reparacions. Les dues darreres de Màlaga i Sevilla les he pogut salvar amb sub-4 les dues, cosa que per a mi ja es un bon resultat. Si a partir dels 60 puc mantenir aquests resultats em donaré por molt satisfet.
I relacionat amb que tinc mes dies per entrenar com us he dit abans (quasi entreno tots els dies), doncs tinc molts dies que els ritmes son lents per anar compensant altres dies on he fet mes càrrega de quilòmetres o a ritmes mes alts del trot natural meu. Total, que faig el que vull en funció del que he fet dies abans i en funció també de les companyies que tinc adaptant-me als ritmes que siguin necessaris.

Recordar-vos que si algú vol venir a entrenar amb els “jubiletes” (el Barcia, el Francesc57 i jo mateix), els dimarts i dijous al matí acostumen a estar al Poliesportiu de Ripollet on ens trobem per fer tiradetes cap a Sabadell per una pista molt bonica; anem cap a els antics terrenys militars de Ripollet; en acostem a Santa Perpètua per pistes de terra; o baixem cap al Besós si volem fer asfalt. En èpoques de preparació de maratons, arribem o bé fins a Castellar si anem amunt o arribem fins a Sant Adrià si baixem cap a la platja.

No cal dir que no fa falta estar jubilat. Pot venir qui vulgui i estar una estona amb companys que estimem tot aquest món del córrer.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2022 22:10 #3 per TtX (Associat/da)

mario.cat va escriure: Vinga, doncs ja que el company Antirco ha volgut obrir aquest fil, començo jo amb la parrafada.

Els 60 marquen una edat en la que alguns ( com el meu cas) deixem d’estar actius a la vida laboral i podem mirar-nos el mon atlètic de manera diferent a quan treballavem. Reconec que molta gent no vol, o no pot jubilar-se abans d’hora, però ja que jo si que ho he pogut fer, m'agradaria explicar-vos com m’ha canviat el món del córrer.

En primer lloc els horaris. Abans entrenava al arribar del treball, es a dir, a partir de les 6, les 7, les 8 o a l’hora que podia per la tarda. I haig de reconèixer que a l’hivern, sortir a entrenar a certes hores de la tarda-nit, doncs se'm feia una mica feixuc. Ara, puc entrenar a l’hora que vulgui sempre adaptant-me a les altres obligacions ja siguin familiars o compromisos que pugui tenir. Ara normalment entreno pels matins i reconec que passar l’hivern entrenant a les 9 o a les 10 del matí amb el solet, és un privilegi que abans no tenia. Aaaah, i quasi puc entrenar cada dia, cosa que em fa molt feliç.

Altre tema son les companyies. Abans quasi sempre acostumava a sortir en solitari, ja que al no poder tenir un horari concret i que tothom tenim uns horaris particulars de treball, doncs a no ser que fos cap de setmana, se’m feia una mica difícil poder concretar amb mes gent per sortir a entrenar. Ara, això ha canviat una miqueta ja que puc trobar-me amb gent que estiguin en la meva situació, es a dir, que ja estan jubilats i que també disposen de les mateixes hores que jo i ens trobem per entrenar al matí i fer després una ST amb xerrada inclosa on ens expliquem les nostres batalletes.

I per no ser molt plom, el darrer tema que vull tractar son els ritmes. He anat a menys al arribar als 60? Potser si, però m’agradaria creure que no es pel tema de l’edat si no per ser una mica mes prudent i intentar evitar tot el que pugui les lesions que pugui patir si segueixo pensant que tinc 40 ó 50 anys. De moment segueixo fent alguna que una altre marató i les preparacions que faig segueixen sent molt anàrquiques ja que quan he volgut ser estricte, hem acabat al fisio fent reparacions. Les dues darreres de Màlaga i Sevilla les he pogut salvar amb sub-4 les dues, cosa que per a mi ja es un bon resultat. Si a partir dels 60 puc mantenir aquests resultats em donaré por molt satisfet.
I relacionat amb que tinc mes dies per entrenar com us he dit abans (quasi entreno tots els dies), doncs tinc molts dies que els ritmes son lents per anar compensant altres dies on he fet mes càrrega de quilòmetres o a ritmes mes alts del trot natural meu. Total, que faig el que vull en funció del que he fet dies abans i en funció també de les companyies que tinc adaptant-me als ritmes que siguin necessaris.

Recordar-vos que si algú vol venir a entrenar amb els “jubiletes” (el Barcia, el Francesc57 i jo mateix), els dimarts i dijous al matí acostumen a estar al Poliesportiu de Ripollet on ens trobem per fer tiradetes cap a Sabadell per una pista molt bonica; anem cap a els antics terrenys militars de Ripollet; en acostem a Santa Perpètua per pistes de terra; o baixem cap al Besós si volem fer asfalt. En èpoques de preparació de maratons, arribem o bé fins a Castellar si anem amunt o arribem fins a Sant Adrià si baixem cap a la platja.

No cal dir que no fa falta estar jubilat. Pot venir qui vulgui i estar una estona amb companys que estimem tot aquest món del córrer.


Tot i k jo encara no sóc del club 60+, dono fe k algun dia he entrenat amb ells, Mario, Paco i Franky i estan més forts k el vinagre. El iaiu semblo jo…
Però ara k tinc els dimarts i els dijous al sol, doncs a veure si començo a agafar la forma “menos redonda”…. 😜🤙 al costat d’aquest cracs!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2022 10:21 - 20 Set 2022 10:30 #4 per JoanCompte (Visitant)
Subscric el que diu mario.cat.

Jo vaig fent per Igualada, però sol, que no trobo altra gent grillada com jo.

Els que ja em coneixeu sabreu el meu lema, d'ençà que m'acostava a l'edat mítica:

No deixes de córrer perquè et fas vell... et fas vell perquè deixes de córrer!


L'estat d'activitat s'ha d'entendre a tots els nivells: físic, però també intel·lectual, mental, sentimental, emocional, fins i tot se...ual. És de domini públic que tot òrgan que no s'utilitza, s'atrofia.

Abans d'arribar a la jubilació em vaig fer una llista de les activitats que voldria fer. Entre elles, hi trobareu l'estudi de la física i el càlcul, tocar la guitarra, la lectura i, en darrer terme, però no per això menys important, la cal·ligrafia. Més endavant potser també dedicaré un temps a l'aquarel·la.

(Voldria aclarir que quan parlo de cal·ligrafia, em refereixo a l'art, a allò que practica el cal·lígraf. Entre les meves més preuades, esmento la Romana rústica, la Uncial, la Insular minúscula i la Carolina o Carolíngia. Podria dir que m'aturo, cronològicament, just abans de la lletra Gòtica. Quan ja tingui més domini, l'objectiu màxim serà la Imperial romana, la de la columna Trajana... la que, més o menys, es correspon amb la Times News Roman).

Em llevo a dos quarts de set i preparo els esmorzars. Trec la gosseta a passejar i abans que marxin, faig la neteja del pis. (De moment encara no preparo els dinars, excepte el dilluns, que els faig espaguetis de carbassó amb salsa bolonyesa -casolana-.)
Faig els encàrrecs i porto l'agenda dels pares i sogres, i els duc al metge o a les analítiques quan pertoca. Al final del dia, així que es fan les nou, ja "peso figues" i m'estiro al llit a fer la darrera lectura (ara estic amb Invicto, de Marcos Vázquez, Residu zero a casa, de Bea Johnson i Córrer per pensar i sentir, de Francesc Torralba.

Una vegada una metgessa em va dir: "Joan, que ja tens una edat...".
Jo gairebé me la vaig creure, perquè m'havia sortit un esperó i em feia mal al genoll. Quan em vaig adonar que els mals es podien adduir a la inactivitat, em va faltar temps per tornar a entrenar i buscar-me, per cada any, una cursa de 100 km. o similar que fos el meu estímul.
Ara, un cop passats els 60, ja he fet dues proves de 100 km. (dintre de les 12 hores) amb 11:54:18 i 11:33:35.
I jo us dic, com deia una amic meu, teniu una edat per no deixar res per fer!
(Bé, ell deia: no deixeu mai res per verd, que tot és madur!)

Per què corro fons? Encara no ho sé...
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2022 21:31 #5 per Dennis Teuling (Associat/da)
Tenint encara pares i sogres vol dir que encara et queda una llarga vida ple d'activitats!!

Jo de gran vull ser com vosaltres :stucktongue :stucktongue

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2022 14:15 - 22 Set 2022 15:54 #6 per mario.cat (Associat/da)
Avui hem tingut la visita del Diego LH i s'ha afegit a l'entrenament d'aquest matí amb els jubilats de Corredors.cat Un plaer compartir quilòmetres amb tu.
Us esperem si voleu, qualsevol dimarts o dijous al Poliesportiu de Ripollet a les 9 del matí.

Som sèniors de +60, però amb ganes d'entrenar i passar-ho bé.





Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2022 20:47 #7 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Jo ja tinc els 60 anys i seré breu el meu alicient és de moment preparar maratons és la motivació que tinc peró sóc molt concient d'una cosa els meus ritmes no sont els d'avant tenim una edat ara fer fnisher en marató o una cursa ja tinc prou que no és poc

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2022 21:38 #8 per Paco Barcia (Associat/da)
Después de leer lo que ha puesto Mario, poca cosa tengo que añadir.
Aunque yo ya estoy mas cerca de los 65 que de los 60 si tengo que decir que las ganas siguen siendo las mismas que siempre, los ritmos no, pero bueno lo importante es que sigamos haciendo lo que nos gusta con el mismo entusiasmo.

Recordaros lo que dice Mario, los martes y jueves por la mañana en el Polideportivo de Ripollet quedamos los que nos hacemos llamar ( Los jubiletas, en principio somos Mario.cat, el Barcia y Francesç57) para entrenar y hacer una buena S.T. así que todo el que quiera; pueda o tenga tiempo es bienvenido aunque no tenga los 60 :stucktongue

No importa las veces que te caes - sino las que eres capaz de levantarte

Maraton = 3:27:25(Mediterrani-2007)
1/2 = 1h:31':49" (Granollers-2009)
10 Km = 41'22" ( Jean-Bouin-2008)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2022 17:28 #9 per Tiny (Associat/da)
Hola! Aquí un altre que es sent al·ludit pel títol del fil.... Encara que el inductor encara no s'ha deixat veure per aquí :666:

Bàsicament d'acord amb el que explica en mario.cat encara que en el meu cas encara no disposo del temps lliure que voldría..

També m'agradat molt el post d'en JoanCompte amb el que m'he sentit força identificat! Especialment en el tema de no atrofiar-se per falta d'us! (extrapolable a totes les aficions...)

El meu parer es que oblidant (almenys una mica.:laughing: ..) el tema de les marques seguim disfrutant molt corrent, sobretot maratons en el meu cas.

Intento no fer gaires entrenos forts per no lesionar-me. Ara, la prioritat es acabar sense molèsties! El meu objectiu es allargar el màxim seguir participant en curses. Els ritmes han deixat de ser prioritaris...

Finalment, un altre costum que m'ajuda es passar sovint per les mans del fisio (la fisio, en el meu cas )

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2022 23:29 #10 per luzyan54 (Associat/da)

mario.cat va escriure: Avui hem tingut la visita del Diego LH i s'ha afegit a l'entrenament d'aquest matí amb els jubilats de Corredors.cat Un plaer compartir quilòmetres amb tu.
Us esperem si voleu, qualsevol dimarts o dijous al Poliesportiu de Ripollet a les 9 del matí.

Som sèniors de +60, però amb ganes d'entrenar i passar-ho bé.


==
Me apunto!!! Yo tb soy jubileta, jaja

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2022 18:53 #11 per mario.cat (Associat/da)

luzyan54 va escriure: ==
Me apunto!!! Yo tb soy jubileta, jaja


Venga Luzyan54, a ver si vienes un dia por estos territorios a dar una vuelta con los jubiletas-team !!!! :joy: :joy:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2022 21:30 #12 per Antirco (Associat/da)
Oh que be…ja heu estat uns quants que us heu afegit a aquest fil per comentar quelcom del nostre nou estatus atlètic.
Pues la meva historia no difereix massa del que heu comentat...tampoc en be de nou per que ja m’ho deien els mes veterans, ...però quan te arriba .....la veritat....no fa massa gracia.
Quan en vaig jubilar vaig pensar...oh que be ...podré entrenar perfectament....inclús miraré de millorar...però la realitat va ser un altre.....caray....això se esta estancant. Ja no surten MMP...en prou feina puc mantenir els ritmes de abans...miro de mirar a on falla...me aprimo algun kiiet...però res no tiro com abans.....això dura uns parell de anyets després la davallada definitiva....serà el covid..serà la falta de competicions...res de res ...es la edat noi....això no tira ...a mes arrossego una contractura que no acabo de fer net. I es clar ..es que no se parar...en fi aquí estem....lluitant com sempre....el que no perdo es la il·lusió de continuar fen esport....el temps i els ritmes ja han passat a on segon pla...Lo millor continuar disfrutant dels entrenaments i les curses per retrobar-me en tots vosaltres fen kms.
Ara mateix el objectiu principal es ensurtir-me de la lesió i continuar assolint reptes.
Anem comentant.....

PD Si per diumenge en veig capaç de donar mes de quatre passes, estaré en línia a sortida a Bombers...ritme tranquilet...al altre setmana ...Sant Vicenç del Horts .. al altre Sabadell. I al altre La Behobia...tot preparant les 24 hores hores individuals en pista..... no si objectius no en falten.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2022 11:59 #13 per aurelian (Associat/da)
tema interesante... ¿qué le dirías a tu yo del pasado? obviamente... en plan atletico.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2022 12:55 #14 per mario.cat (Associat/da)

aurelian va escriure: tema interesante... ¿qué le dirías a tu yo del pasado? obviamente... en plan atletico.


Yo le diría: Cómo sufrias antes y cómo disfrutas ahora !!!!
:joy: :joy: :joy:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2022 17:08 - 19 Oct 2022 17:12 #15 per JoanCompte (Visitant)
La pregunta suposo que no està específicament pensada per a aquesta edat, i que pots plantejar-la als 25, als 30, als 40, als... etc, etc)

Però és una bona pregunta que, un cop plantejada em sembla que dóna força joc.
(Recordeu la dita: "

M'estimo més una bona pregunta, que la més intel·ligent de les respostes

)
Us escric el torrent de pensaments que em suggereix, sense filtres (i sense anestèsia). Que surti el que surti!
Al meu jo del passat li diria...

Què et sembla!
I tu que només aspiraves a (poseu aquí els objectius a què aspiràveu fa 40 anys, per exemple) i fixa't on has arribat!
Com podies ni arribar a imaginar baixar de 3 hores en la marathon; de 8 hores en els 100 km. —7h 49m 20s—; córrer les 24 hores i fer 204.857 km; o fer la Spartathlon en 34h 01m 40s?
Sobretot! No et creguis mentides com que quan una persona és vella, ja ha de deixar la vida activa... que això és per a joves...
I no pateixis, jo del passat: segueixo actiu, amic meu... molt amic meu... Com que ja en tinc 61, aprofitaré a fons els 79 anys que em resten! De moment, seguiré fent curses de 100 km. mentre pugui. Quan no pugui, les faré de 85 km. O de 50 km. Però no deixaré de moure'm. Fes tot allò que t'agrada i t'apassiona. I encomana-ho als teus, sorprèn-los amb nous coneixements, noves sensibilitats, nous espais. Regala bellesa, compassió, dedicació, intel·ligència...

L'Aurelian fa la pregunta:

tema interesante... ¿qué le dirías a tu yo del pasado? obviamente... en plan atletico


Em permeto no fer-li cas —disculpa Aurelian—, i segueixo parlant amb el meu jo des d'una faceta més personal i no únicament esportiva.

Ara, ajudar els pares i els sogres a superar les seves malalties o minva de capacitats, a organitzar-los, a fer-los passar una estona agradable és una activitat que omple i que fa sentir el dia més interessant, més brillant... Ben poca cosa, tenint en compte el temps i l'atenció que ells ens van dedicar a nosaltres.
Però també fent un cop de mà a Càritas a joves (i no tan joves) que volen aprofitar les noves tecnologies per obrir-se pas en un món massa esquerp...
Potser et semblarà —jo del passat—, que anar de la mà dels altres no et deixa anar tan de pressa com voldries, o que no et permet lluir com t'agradaria davant dels altres. Jo et demano que siguis prou fort per fer les coses que el teu cor et digui i dóna't tot el que puguis. No perdràs res! Com més et donis, més gran serà la vida. Tant, tant... que la posaria en majúscules! (però no ho faig, perquè semblaria que crido... ;) ). El meu consell col·lateral és que no estiguis pendent de què et diran els altres: fes les coses que creus dintre teu que has de fer.

Ara, amic meu... preuat amic meu..., et diré que estàs atabalat per unes activitats per les quals et vendries l'ànima.
Pensa-ho bé: no cremis les hores de són per un títol, o un curset, o un càrrec...
Tingues cura de les estones que passes amb les persones del teu entorn... el que has triat tu...

Recordo a l'escola de "barri profund" on vaig fer de mestre, on tu —jo del passat—, aniràs a parar, que vaig aprendre a oblidar-me del contingut a impartir i, enlloc d'això, crear estones d'atenció compartida amb els alumnes, individualment, els moments de vàlua.
Allà vaig aprendre que un fonament és la confiança. Sé que tothom sap que la confiança és bàsica. Tots pensem que l'alumne ha de confiar en el mestre, que si no confia en el mestre, està i es trobarà perdut.
Però jo em refereixo a que quan facis de mestre (o de pare o mare, que pel fet és el mateix), TU has de tenir confiança en ell o ella: la teva mirada, la teva veu, la teva simpatia li ha de dir fer sentir com n'és ell d'important i com de segur n'estàs que aconseguirà el repte que li proposes.

I tot això els ho pots fer veure perquè has viscut amb reptes que t'has plantejat i que has superat. Perquè com deia el nostre bon company Zenón: "Com que no sabia que era impossible, ho vaig fer".

Tant de bo arribis on estem ara aquesta colla de gent de més de 60 anys i encara més arrugues. I en descarregar el sac que portes al cor, el tinguis ple de noms, de cares somrients i d'abraçades. Això t'indicarà com de profitosa ha estat la teva cursa.

I si et preguntes on és la línia d'arribada (o el peu de Leònides, si fas la Spartathlon)... Et diré que: si et sents viu encara no l'has creuada!

Per què corro fons? Encara no ho sé...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2022 22:07 #16 per Vicenç (Associat/da)
Joan Compte :clap: :clap: :clap: :clap:

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Oct 2022 23:38 - 19 Oct 2022 23:45 #17 per Antirco (Associat/da)
eyyy Vicenç ja trigaves en aparèixer Un dels meus principals referens.

Joan Compte caray...quina profunditat. ...ens veiem aviat sobre pista a can drago en plan hanster

Tiny ja en diras el secret per mantenir-se tant fort

mario.cat jo ara no ho passo tant be. potser en falta madurar una mica mes.

aurelian Pues quizás haberme valorado mas. Y eso que era del montón

Miquel benvingut al clan

Paco el guerrero

luzyan54 envidiable !!!

Venga que aqui faltan muchos aún !!!!

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Oct 2022 17:51 - 22 Oct 2022 20:32 #18 per anrool (Associat/da)
Fa ja un any que estic en el grup de jubiletas. Vull aprofitar-me al màxim mentre la salut ho permeti. De moment cal aguantar fins que la montseR :kissheart: també tingui i pugui disfrutar d'aquest privilegi. Porto molts anys corrent i pràcticament sol pels horaris i torns, molt durillo de veritat. Ara tot això ja és història, m'he embolicat amb un club de veterans on realitzen els seus bons entrenaments. La meva motivació és continuar corrent els caps de setmana però sense mirar molt el crono. Tot un privilegi que no podem desaprofitar.

SALUD I FORÇA COMPANYS!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2022 18:56 #19 per Dennis Teuling (Associat/da)
Joan Compte :raised: :raised: :raised:

Quina resposta més bona!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Oct 2022 20:06 #20 per Ramon_B (Associat/da)
Un altre del club amb 68. Després del que ha dit en mario.cat poques coses més a afegir. En el meu cas, l'ensurt que vaig tenir al cor als 64 anys, em va fer reduir per precaució els ritmes i les distàncies però en cap cas deixar-ho córrer i que duri !

689 Curses , 280 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.