Vols crear el Calendari del 2020?

Vols crear el Calendari del 2020?

26 Des 2019 22:30 #21 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Poso la meva tria i perdoneu que només ho faci a la Lliga Clàssica perquè de muntanya no tinc prou informació per fer una selecció - votació al no fer-ne cap

5 punts: Cursa El Corte Ingles
4 punts: Cursa de Sant Antoni
3 punts: Cursa de Pineda
2 punts: Cursa DiR Diagonal
1 punt: Cros Popular de Sants

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2019 00:02 #22 per tonivet (Associat/da)
Entenc que la majoria som maratonians i per tant la cursa que mes fem es la mitja marato :

5 punts: mitja montornes
4 punts: mitja l'espirall
3 punts: mitja sabadell
2 punts: mitja sitges
1 punt: mitja sant cugat

En muntanya prioritzo curses ben organitzades i amb ventall ampli de distancia :

MUNTANYA :

5 punts: trail fonts del Montseny (viladrau)
4 punts: trail de vallforners
3 punts: punk trail de manresa
2 punts: trail de l'ardenya
1 punt: vilatrail (vilassar de dalt)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2019 12:40 #23 per aurelian (Associat/da)

piri va escriure: Per tant, fandes, aurelian i estanis13 us passem el fil per poder-vos inscriure :) www.corredors.cat/forum/lliga-correcat-e...a-lligacorrecat-2019


Hola, soc incapaç i no puc trouvar el formulari per apuntar-me. Estic veient un munt de text i no tinc paciencia per legir tot el que posa. Pots descartar el meu vot.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2019 14:21 #24 per jordi mas (Associat/da)

aurelian va escriure:

piri va escriure: Per tant, fandes, aurelian i estanis13 us passem el fil per poder-vos inscriure :) www.corredors.cat/forum/lliga-correcat-e...a-lligacorrecat-2019


Hola, soc incapaç i no puc trouvar el formulari per apuntar-me. Estic veient un munt de text i no tinc paciencia per legir tot el que posa. Pots descartar el meu vot.


La inscripció es pot fer a la pestanya participa-hi que es troba a la plana de la lliga correcat. A la lliga correcat s'accedeix fàcilment des de QUÈ FEM

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2019 15:43 - 27 Des 2019 15:43 #25 per piri (Associat/da)
aurelian, per inscriure't a la LLiGa és molt fàcil. Pots fer directament com diu el jordi mas, però és el primer missatge del fil i les instruccions són clares i concisses. Has fet click a aquest enllaç?

www.corredors.cat/forum/lliga-correcat-e...dubtes-i-aclariments

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2019 20:53 - 27 Des 2019 20:56 #26 per mario.cat (Associat/da)
Refaig les de muntanya ja que m'he deixat la Mm que es imperdonable, i amplio comentari.

Com a comentari, m'hagués agradat que hi haguesin estat mes curses, ya que 31 (18+13) d'asfalt, crec que son poques, quan venim d'un calendari aquest any de 140 curses aproximadament. Menys curses si, però el meu nùmero óptim hagués estat per 50-70 curses (la meitat). Considero que reduint tant el número de curses, s'afavoreix a aquells que son "bons", mentre que els "dolents" com jo perdem opcions de puntuar bé en quelles curses que no son masificades o famoses i que podiem tenir un bon grapat de punts. Amb tan poques curses, doncs sempre puntuaran els mateixos, i jo, una vegada mes, a la cua. (Aquest any, al menys, he acabat 4art a la meva categoria, però a partir d'ara, del 10 en avall)

Vinga, a qui van les cinc meves d'asfalt

5 punts - Mitja Marató de l'Espirall
4 punts - Mitja Marató d'Olot
3 punts - Cursa córrer x córrer Manlleu (que no es tota d'asfalt perque hi ha molta pista de terra, però es bastant planera i corrible)
2 punts - Milles de Cerdanyola
1 punt - Lluis Companys

I les cinc de muntanaya:

5 punts - Matagalls Montserrat
4 punts - Cursa d'Orrius
3 punts - Cursa d'hivern Polinyà
2 punts - Montescatano Montcada
1 punt - Trail Moixerò


Salut, cames i quilòmetres !!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2019 23:22 - 27 Des 2019 23:23 #27 per No Surrender (Associat/da)
:party: :party: :party: :party: :party: :party: :party:
És bastant possible i probable, que no ho hagi entés bé...és bastant factible que en piri es cagui amb noltros...però com em consta que és bona persona, igual ens ajuda i tot a fer-ho bé...

Allà vaig!
Clàssica:
5 punts: Pujada de Bagà a Coll de Pal :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
4 punts: Mitja Marató del'Espirall :heart: :heart: :heart: :heart:
3 punts: Córrer per córrer Manlleu :heart: :heart: :heart:
2 punts: Reis Race Igualada :heart: :heart:
1 punt: Mitja Marató La Garrotxa :heart:

Muntanya
5 punts: Cursa Tres Comarques Alpens :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
4 punts: Trail Moixeró:heart: :heart: :heart: :heart:
3 punts: Vertical Coll de Pal :heart: :heart: :heart:
2 punts: Saldes Xtrail :heart: :heart:
1 punt: Vall del Congost :heart:

Jo juraria em vaig inscriure a la lliga correcat amb un rampell d'aquells que em peguen...però no se si era enguany o l'any passat...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2019 21:42 #28 per fandes (Associat/da)
Ostres quant moviment! És molt interessant tot el que llegeixo, i teniu molta raó en el que comenteu. Així que espero demà poder rectificar els meus vots.

Crec que ja estic inscrit adequadament a la lliga, així que primer pas aconseguit!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Des 2019 00:23 - 30 Des 2019 00:55 #29 per piri (Associat/da)
Abans de tot, us volíem confirmar que tots els vots són correctes i ja els tenim comptabilitzats. Excepte els del tonivet i el fandes :laughing:

Us donem la oportunitat de refer els vots, ja que com diu el mickymache, en la pujada a les dues pedres i en la punk trail no hi ha crono general. I la Mitja i els 10k de la Colomenca ja estan prefixades en el calendari de la Comissió i els vots no compten.

Moltes gràcies No Surrender per les teves paraules. El meu tarannà (i el de la Comissió) és el d'ajudar a tothom, però si poseu de la vostra part ens resulta més fàcil i més agradable la tasca :hearteyes:

Us animem a que us apunteu a la LLiGa i a que seguiu votant i triant les curses que preferiu pel vostre calendari ideal :party: :party:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Gen 2020 19:45 #30 per Sarcel (Associat/da)
Es molt díficil escullir curses ya que n'hi ha moltes amb molt bon recorregut i boníssima organització. A les de muntanya a més a més tenim la dificultat afegida que sovint ofereixen 2 o 3 distàncies, per exemple l'any passat la del Roc Gros només puntuava la de 12 km i la de 25 no! Com No Surrender, penso que la cursa d'Alpens no pot faltar.
Tret del GanxoTrail (12 de gener) i del trail de la Cerdanya (24 de maig) que ya estic inscrita no tinc ni idea del que faré aquest any 2020. Faig les propostes següents per la lliga de muntanya:

- 19/04/20: Vilatrail en Vilassar de Dalt, 21,5 km
- 26/04/20: Cursa d'Alpens, 27 km
- 1 de maig: Cursa dels Senglars, Bescanó, 21 km
- mitjans de juliol: Poblats Ibèrics, Cerdanyola (Montflorit), 10 km
- principis de decembre: SerraTrail Vallromanes, 21 km

Aprofito l'escrit per desitjar-vos a tots un bon any nou ple de bons entrenaments amb bona companyia i curses guapes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2020 16:28 - 05 Gen 2020 16:28 #31 per piri (Associat/da)
Queda menys d'una setmana de temps per crear (votant) el Calendari de la LLiGaCoRReCaT 2020!!!

El dissabte 11 de gener del 2020 a les 23:59 TANQUEM!

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2020 16:57 #32 per tonivet (Associat/da)
Entenc que la majoria som maratonians i per tant la cursa que mes fem es la mitja marato :

5 punts: mitja montornes
4 punts: mitja l'espirall
3 punts: mitja sabadell
2 punts: mitja sitges
1 punt: mitja sant cugat

En muntanya prioritzo curses ben organitzades i amb ventall ampli de distancia :

MUNTANYA :

5 punts: trail fonts del Montseny (viladrau)
4 punts: trail de vallforners
3 punts: cursa d'orrius
2 punts: trail de l'ardenya
1 punt: vilatrail (vilassar de dalt)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Gen 2020 17:58 - 05 Gen 2020 17:58 #33 per piri (Associat/da)
Moltes gràcies Toni!!! ;)

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Gen 2020 22:49 #34 per Liz (Associat/da)
Hola,

Em sembla molt bé aquesta orientació que voleu donar a la lliga. La meva votació:

Lliga clàssica:

5 punts: cros tres turons (tot i que no sé si s'hauria de catalogar com a muntanya)
4 punts: cursa de sant Antoni
3 punts: cursa Lluís Companys
2 punts: 1/2 de Ripoll
1 punt: Cursa de Sant Andreu

Lliga muntanya:
5 punts: trail Sant Esteve Palautordera
4 punts: Mitja de Collserola de la UEC
3 punts: Tuga trail
2 punts: Burriac Atac
1 punt: Cursa solidària de Cardedeu

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2020 13:03 #35 per Alex_Knight (Associat/da)
Hola,

Voldria aportar alguna cosa al debat, però realment veig pros i contres en les diferents opcions:
- calendari amb més curses o menys
- punts en funció de temps del pimer vs punts per posició correcta ... vs punts ponderat per la participació de correcats ...
- que només comptin les X millors curses vs que comptin totes.
Per tant confio en el criteri de la gent que està més implicada ens aquesta iniciativa.

Us passo les meves votacions:

Clàssica
5 punts: Mitja Prat
4 punts: Mitja i 10k Mitja Mataró
3 punts: 10k Sant Antoni
2 punts: 10k Sant Martí
1 punt: Corte Inglés

Muntanya

5 punts: Burriac Xtrem
4 punts: Burriac Atac
3 punts: Cursa d'Òrrius
2 punts: Mitja i Marató Collserola (UEC Horta)
1 punt: Vilatrail (vilassar de dalt)

"The best predictor of performance is performance itself." - Andy Coggan
10k: 37'53" - 2020 Sant Antoni
21k: 1h24'42" - 2019 Mitja Marató de Sant Cugat
42k: 3h19'20" - 2015 Marató Barcelona
www.strava.com/athletes/550322

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Gen 2020 15:57 #36 per piri (Associat/da)
Moltes gràcies per les vostres intervencions!!!

Liz, els tres turons és una cursa de muntanya. Refés votacions, sinó li donarem 5 punts de muntanya i a les altres de muntanya li donarem 4, 3, 2, i 1 respectivament deixant sense puntuar a la Vilatrail.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2020 13:16 #37 per guzman (Associat/da)
Buenos días,

Apuntado a la liga, creo que lo hice bien, es mi primera vez.

De montaña no conozco mucho de las que se hacen aquí, pero de asfalto si tengo ya unas cuantas, y esta sería mi votación:

5 punts: 10k Cros popular Sants
4 punts: Marató Barcelona
3 punts: Mitja i 10k Mitja Mataró
2 punts: 5k Cursa Nick Horta
1 punt: 10k Cursa Pineda de Mar

Respecto al sistema de votación, se haga como se haga, es complicado llegar a una fórmula ideal. Pero, sabiendo que acumula bastante la faena para los que llevan la gestión de la liga, y una doble puntuación que genere una clasificación final con la suma de ambos resultados??, donde se valore a los que son rápidos y en la otra, como bien he leído, que se tenga en cuenta la estrategia y constancia a la hora de competir, para lo cual", sería una especia de ponderación pero sin tener que definir un coeficiente, que siempre tienen su propia polémica. No busco la polémica, sólo ha sido sólo un pensamiento escrito, con el fin de generar una liga para todos, sabiendo que los que somos menos rápido lo tenemos imposible, pero quizás en una parte de la puntuación estemos en el top 5.

Algo que querría destacar, yo soy correcat desde hace medio año, y ayer tuve conocimiento de esta liga :? .

saludos y como siempre, me gustaría sumar y no restar.


5K: 17'13
10k: 36'29" - 2021 LPA NIGHT
21k: 1h21'29" - 2021 1/2 BCN
42k: 2h49'31" - 2021 M. BARCELONA
42K: 2h56'12" - 2021 BMW BERLIN M.
42K: 2h56:01" - 2021 MASPALOMAS M.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Gen 2020 18:34 - 09 Gen 2020 18:34 #38 per piri (Associat/da)
Moltes gràcies guzman!

Doncs ara reflexionant ja portem ja 9 edicions de LLiGaCoRReCaT... Estem a la plana web amb la icona de la LLiGa. Clicant pots accedir al web de la LLiGa. A més, cada setmana publiquem els fils corresponents a cada jornada. Estem al Facebook, Instagram i Twitter. I tots els anys pel sopar de l'associació (aquest any esfarà el 6 de març) fem entrega dels premis de la LLiGa.

Us informem que queden menys de 54 hores per tancar la creació del Calendari del 2020!

Tancarem el calendari el dissabte 11 de gener a les 23:59:59

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2020 00:57 #39 per piri (Associat/da)
Doncs donem el calendari del 2020 per tancat!!!

Agraïm moooltíssim a totes les i els correcats que han participat en la seva creació.

Tan aviat com ens sigui possible el publicarem en aquest mateix fil ja que l'anterior publicat al web correspon al 2019 i no és vàlid.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2020 18:56 #40 per Jorfer (Associat/da)
Piri moltes gràcies pel seguiment de les votacions.

Animem a tothom a apuntar-se a la lliga correcat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.