Doncs sí, molt bon vespre i nit ahir a la Mar Bella!!
Moltíssimes gràcies als organitzadors,
Jaume86, Mona, Jorfer, com també al fotògraf
Txabi, i l'ajudant de l'eliminació
Pescallunes.
Va ser realment divertit i un gran plaer retrobar-me amb tants amics correcats després de massa temps (culpa meva,clar!)
Després d'un mini-escalfament (no donava temps per més), vam començar les 3 sèries de 1000, el plat fort de la jornada.
La primera sèrie amb autèntiques pates negres com el
fandes, i també el
Sergi i altres.
A mi em tocava també la primera sèrie, per vigilar el grup des de darrere.
Sortim, com sempre a mil per hora, i el Sergi i fandes surten disparats per fer els primers 200m sub 32".
Intento seguir a Juanca (em va prometre fer un temps de 3:15 i pensava que era una bona roda, però va massa ràpid i ja sé que faré la meva cursa sense preocupar-me pels cracs que van davant meu.
Passa l'
Alex Knight i el Chute, i veig que van a bon ritme. Això sí és una bona roda.
Passem els 200m en 39 segons. Perfecte! Aprofito per seguir a aquest dos una volta més (40 + 39,5 segons) però just abans dels 600m passo a l'Alex per no perdre de vista a
Chute. A falta de 300 ja decideixo donar-ho tot i amb dos parcials de 38,0 acabo en 3:14.
4 segons més lents que fa 2 anys, però molt content per haver pogut fet una petita lluita per posicions, en comptes de seguir només el temps del maleït Garmin en les curses d'asfalt.
La segona sèrie donava encara més espectacle amb diverses canvis per fer-se amb la victòria, com també la tercera i última sèrie, però millor que ho expliquin ells i elles mateixos.
Després d'una breve parada (especialment pels de la tercera sèrie...

) vam fer la cursa d'eliminació, i vam ser 19 persones lluitant per arribar a la final de 4.
200m darrera dels safety-cars (
Pescallunes i Jorfer), per fer un sprint a full els 200m per no ser eliminats.
Especialment complicades les primeres 4 voltes amb 2 eliminats cada volta (si no, aniríem als 7 km), i després 7 voltes més per reduir el grup de 11 a 4 corredors restants per fer la volta final de 400m on el
fandes va fer una demostració de poder que ni el propi Ingebrigtsen hauria pogut aguantar. Brutal.
Jo vaig aguantant fins a la 11ena volta que vaig perdre contra el gran
Chute (tot i que he reclamat la Fotofinish que anava molt just, ehh

) per després poder veure com el fandes volava amb el Sergi darrera i seguit pel fill del Kike Peinado i el Chute.
Encara quedava més, que faltava l'espectacle del retrorunning.
Recordava el mal que em va fer la sèrie fa 2 anys (
quan vam fer una volta sencera... cosa bèstia) i eren 7 o 8 valents que es van atreveixer a correr cap enrere.
Igual de dominant que el fandes va guanyar el
Rularo a un ritme infernal de 3'35" (és possible això??). Impressionant!
Després el
Pol amb una clara segona posició.
I per finalitzar aquesta gran nit Correcat vam fer 2 sèries de 4 x 400m.
A mi em tocava estar amb el Femke Bol català (el fandes) així que ja estava guanyat cursa.
Igualment va ser un espectacle amb el
XaviCht i Pescallunes vs
Pol i van donar el testimoni (xocar la mà) amb un autèntic fotofinish a
Alex i Rularo. Aquest relleu també estava ple d'emoció amb una aventatge inicial del meu company Alex, però que també va acabar en fotofinish sortint una mica abans el
Quique Peinado i jo tot just darrera.
Vaig poder treure uns metres i per tant no havia cap dubte..
fandes va demostrar per últim cop la seva força i el
Chute no va poder fer res més que un gran 400m per ara ja sí terminar l'espectacle atlètic.
Una dutxa ràpida, i després un bon sopar de germanor!!
Una nit Correcat fantàstica!!