1000 Socials 2025, 5 de setembre a la Mar Bella

1000 Socials 2025, 5 de setembre a la Mar Bella

04 Set 2025 18:16 #41 per Hansi (Associat/da)
Espero arribar a temps a les 20 h per veure-us, donar un cop de mà si cal, i participar en l'ambient.
Córrer els 1000 m no, perill de lesió.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2025 19:57 #42 per Mona (Associat/da)
Si algú que vingui no va poder venir al sopar i encara no té el regal del 2025 (cantimplora amb tovalloleta), que m'ho digui, vindré en bici, així que només portaré la quantitat d'obsequis que no hagi de tornar a carregar cap a casa de nou :P

04 Set 2025 21:28 #43 per Mona (Associat/da)
Per si algú no pot arribar als 1000, però vol socialitzar a la ST, anirem a La Cuineta d’en Pep, el bar de sempre!

La Cuineta d’en Pep
Passeig Garcia i Faria 33-35

05 Set 2025 13:12 - 05 Set 2025 13:13 #44 per ManoloM (Associat/da)
Esta tarde intento ir. Mas que nada para ver a muchos amig@s de por aquii. Quizás haga el 1000, pero objetivo no llegar el último y que no me doblen muchos fieras que hay por aqui.
Estado pésimo y casi no corro :cry:

05 Set 2025 14:42 #45 per mario.cat (Associat/da)

ManoloM va escriure: Esta tarde intento ir. Mas que nada para ver a muchos amig@s de por aquii. Quizás haga el 1000, pero objetivo no llegar el último y que no me doblen muchos fieras que hay por aqui.

Adjunts:

05 Set 2025 15:14 #46 per TtX (Associat/da)

ManoloM va escriure: Esta tarde intento ir. Mas que nada para ver a muchos amig@s de por aquii. Quizás haga el 1000, pero objetivo no llegar el último y que no me doblen muchos fieras que hay por aqui.

Siempre puedes hacer de liebre a 5’ el Km…

05 Set 2025 18:16 #47 per TXABI (Associat/da)
Dilluns 8 em fan l'implant de pròtesis de genoll, però d'aqui a una estona marxaré cap a la Mar Bella per acompanyar als qui sí puguin córrer i fer reportatge (foto-vídeos).
Ens veiem en una estona

(l'any passat, en els 1000 socials, va ser l'últim cop que em vaig posar un dorsal)

06 Set 2025 10:33 #48 per TtX (Associat/da)
Gran sessió vespertina ahir a la Mar Bella. Merci a tots!! :clap:

06 Set 2025 11:24 - 06 Set 2025 11:30 #49 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs sí, molt bon vespre i nit ahir a la Mar Bella!!

Moltíssimes gràcies als organitzadors, Jaume86, Mona, Jorfer, com també al fotògraf Txabi, i l'ajudant de l'eliminació Pescallunes.

Va ser realment divertit i un gran plaer retrobar-me amb tants amics correcats després de massa temps (culpa meva,clar!)

Després d'un mini-escalfament (no donava temps per més), vam començar les 3 sèries de 1000, el plat fort de la jornada.

La primera sèrie amb autèntiques pates negres com el fandes, i també el Sergi i altres.
A mi em tocava també la primera sèrie, per vigilar el grup des de darrere.
Sortim, com sempre a mil per hora, i el Sergi i fandes surten disparats per fer els primers 200m sub 32".
Intento seguir a Juanca (em va prometre fer un temps de 3:15 i pensava que era una bona roda, però va massa ràpid i ja sé que faré la meva cursa sense preocupar-me pels cracs que van davant meu.
Passa l'Alex Knight i el Chute, i veig que van a bon ritme. Això sí és una bona roda.
Passem els 200m en 39 segons. Perfecte! Aprofito per seguir a aquest dos una volta més (40 + 39,5 segons) però just abans dels 600m passo a l'Alex per no perdre de vista a Chute. A falta de 300 ja decideixo donar-ho tot i amb dos parcials de 38,0 acabo en 3:14.

4 segons més lents que fa 2 anys, però molt content per haver pogut fet una petita lluita per posicions, en comptes de seguir només el temps del maleït Garmin en les curses d'asfalt.

La segona sèrie donava encara més espectacle amb diverses canvis per fer-se amb la victòria, com també la tercera i última sèrie, però millor que ho expliquin ells i elles mateixos.

Després d'una breve parada (especialment pels de la tercera sèrie... :wonder: ) vam fer la cursa d'eliminació, i vam ser 19 persones lluitant per arribar a la final de 4.
200m darrera dels safety-cars (Pescallunes i Jorfer), per fer un sprint a full els 200m per no ser eliminats.
Especialment complicades les primeres 4 voltes amb 2 eliminats cada volta (si no, aniríem als 7 km), i després 7 voltes més per reduir el grup de 11 a 4 corredors restants per fer la volta final de 400m on el fandes va fer una demostració de poder que ni el propi Ingebrigtsen hauria pogut aguantar. Brutal.

Jo vaig aguantant fins a la 11ena volta que vaig perdre contra el gran Chute (tot i que he reclamat la Fotofinish que anava molt just, ehh ;) ) per després poder veure com el fandes volava amb el Sergi darrera i seguit pel fill del Kike Peinado i el Chute.

Encara quedava més, que faltava l'espectacle del retrorunning.
Recordava el mal que em va fer la sèrie fa 2 anys (quan vam fer una volta sencera... cosa bèstia) i eren 7 o 8 valents que es van atreveixer a correr cap enrere.
Igual de dominant que el fandes va guanyar el Rularo a un ritme infernal de 3'35" (és possible això??). Impressionant!
Després el Pol amb una clara segona posició.

I per finalitzar aquesta gran nit Correcat vam fer 2 sèries de 4 x 400m.
A mi em tocava estar amb el Femke Bol català (el fandes) així que ja estava guanyat cursa.

Igualment va ser un espectacle amb el XaviCht i Pescallunes vs Pol i van donar el testimoni (xocar la mà) amb un autèntic fotofinish a Alex i Rularo. Aquest relleu també estava ple d'emoció amb una aventatge inicial del meu company Alex, però que també va acabar en fotofinish sortint una mica abans el Quique Peinado i jo tot just darrera.
Vaig poder treure uns metres i per tant no havia cap dubte.. fandes va demostrar per últim cop la seva força i el Chute no va poder fer res més que un gran 400m per ara ja sí terminar l'espectacle atlètic.

Una dutxa ràpida, i després un bon sopar de germanor!!

Una nit Correcat fantàstica!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

06 Set 2025 13:19 #50 per Jorfer (Associat/da)
M'encanta la descripció/narració que ha fet en Dennis de la festa social d'ahir.

La veritat que va ser fantàstica la trobada on tothom amb un somriure d'orella a orella vam fer tot el posible per a passar una estona divertida. Per diferents motius portava uns anys sense anar-hi però no m'ho penso perdre mai més mentre pugui.

Gràcies pel vostre entusiasme i esportivitat.
Ho vau posar molt fàcil.

I gràcies Jaume&Mona per la logistica i en Pescallunes amb l'ajut a la cursa d'eliminació.

En Jaume86 intentarà aquest cap de setmana passar els resultats a nét i compartir-los.

A veure si els que vam gaudir fem bona propaganda/difusió i al 2026 gaudim més persones de la festa i, recordem, que no cal ser associat.

06 Set 2025 13:28 #51 per Jorfer (Associat/da)

ManoloM un plaer compartir de nou estona amb tu. Se te echa de menos :kissheart:

06 Set 2025 13:39 #52 per Hansi (Associat/da)
Em sap greu que ahir al vespre estava molt cansat i no em veia amb cor de desplaçar-me fins la Mar Bella.
M'alegra molt llegir que us ho vau passar tan bé :cheer: :party: :party:

06 Set 2025 14:29 #53 per fandes (Associat/da)

Crec que la imatge parla per si sola. Quin goig! Que bé veure que els 1000m socials i tot el que porten darrera (perquè és MOLT més! Solidaritat, proves per equips, ànims als companys/es...) va cap amunt de nou. Gràcies als que feu aquesta feina invisible cada any, que encara que agraïm explícitament mai és prou visible.

Vaig conèixer gràcies a aquesta prova ja fa 10 anys la pista. Em va encantar l'ambient correcat (i gràcies a la Judit vaig decidir associar-me poc després) i vaig descobrir el que m'agradava seguir les línies de carrils. Així que veure que la comunitat segueix dedicant un dia a aquest espai, que molts no solen trepitjar em sembla molt especial.

Amb ganes de repetir el 2026, i feliç de veure com des de dins ens proposen plans com els entrenaments dels dilluns, per seguir fomentant el tret diferencial pastanaga: LA COMUNITAT!
Adjunts:

06 Set 2025 14:44 #54 per piri (Associat/da)
Enhorabona als correcats organizadors! :great:

I també als participants ja que tindreu puntuació triple a la LLiGaCoRReCaT :party:

Intentarem entre tots i totes els propers anys incrementar la participació en aquesta festa tan xula 😃

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. 12 edicions de LLiGaCoRReCaT.
Correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Web: lliga.corredors.cat/index.php Twitter: @LLiGaCoRReCaT.
Instagram: @lligacorrecat i també, des del 2024, tenim grup de Whatsapp.

07 Set 2025 12:06 #55 per Chute (Associat/da)
No competia des de Vacarisses, amb la qual cosa tenia ganes de tornar a fer una cursa. La sensació de sortir de casa per competir un divendres per la tarda es estranya. Quan entres al metro l’ambient és molt diferent a un diumenge al matí. Quan arribo a les pistes de la Marbella poc a poc van arribant correcats. No som un grup multitudinari però suficient per organitzar varies series i passar-ho be.

Vaig a escalfar, molt important abans de fer curses tant explosives com aquesta. Faig varies voltes amb l’Alex Knight, el Manolo M, el Josep58 i el Dennis Teuling. Després d’acabar l’escalfament recollim dorsals i ja s’organitzen l’ordre de les series. M’ha tocat a la primera sèrie. Serà important valorar bé les opcions reals, doncs hi ha gent que corre molt.

Es dona la sortida i d’entrada en Fandes surt molt fort, amb dos o tres més. Jo surto en un segon grup amb el Dennis i l’Alex. Quan arribo als 200m. em noto amb un punt més i passo davant del Dennis, mentre que l’Alex va perdent una mica de pistonada. Vaig tirant tot el que puc, tot i que les referències per davant queden molt lluny. Em mantinc en aquesta posició pràcticament fins al 800 on el Dennis canvia de ritme i em passa. Intento enganxar-me a roda però em va agafant poc a poc més distància. Lluito la recta final, per acabar en un temps de 3’15”. Potser inicialment havia pensat que podia córrer més ràpid, però realment venint de l’estiu on has fet vacances, i simplement has rodat, és complicat estar ràpid. Abans quan es feia al juny, com a final de temporada els resultats eren millors.

Sense temps per descansar, passem a la cursa d’eliminació. Divuit participants, que s’aniran eliminant al principi dos per volta i més endavant d’un en un. És una cursa que hi ha tensió des del principi, doncs siguis més ràpid o més lent, la gent lluita al màxim per no quedar eliminat, i qualsevol petit error de col•locació o excés de confiança et pot deixar fora. Van passant les voltes, i aconsegueixo mantenir-me entre els classificats. Cada cop som menys corredors, i cada cop s’ha de córrer més ràpid. Els més explosius fan uns primers 100m de tanteig i uns segons 100m on ho donen tot. Jo que no tinc aquesta explosivitat, m’obliga a sortir a un ritme fort des del principi. En un final molt ajustat amb el Dennis aconsegueixo passar per poc i entro a la final a 4. Miro als rivals i ja sé que seré quart, però la sensació es que he competit bastant millor que al 1000. Es disputa l’últim esprint i efectivament quedo quart. Finalment hem fet 12 voltes, 4.800m. d’esprint.

La següent prova és el retrorunning. Antigament es feia una cursa de 400m. però ara s’ha reduït a 100m. Som 8 corredors, un per cada carrer. Quan es dona la sortida, noto com treballen els isquios i altres músculs que no sabia que tenia, per córrer marxa enrere. No forço la màquina doncs tinc la sensació que puc petar muscularment. Acabo cinquè.

Per fi arribàvem a la prova final, el 4x400. Vam formar dos equips, en principi intentant que fossin més o menys equilibrats. I de fet els dos primers relleus van estar bastant igualat. El tercer relleus va ser un duel entre el Dennis i l’home de les dues mentides, en Quico Peinado (ni menja quicos ni es pentina). Necessitava que el meu company d’equip, El Quico, m’entregués el relleu amb una mica d’avantatge, doncs en un duel Fandes-Chute no tenia res a fer. Tot i els esforços del Quico el Dennis li va treure uns mentre, i com es preveia el Fandes va marcar la diferència a l’últim relleu. Vam acabar segons.

Finalment quedava el millor de la jornada, ST a la Cuineta d’en Pep. Ens vam ajuntar una bona colla i vam estar xerrant fins a la mitjanit.

Llarga vida al 1000 correcat.

07 Set 2025 19:11 #56 per Jorfer (Associat/da)
Fandes, Chute, gràcies per les vostres paraules i el vostre relat.
Dies com el divendres són els que ens continuen donant vitamina taroja per a continuar vius, molt vius.

Com deia l'amic Polgi, CoNTiNueM!!!

08 Set 2025 18:18 #57 per rularo86 (Associat/da)
Bones,
Veient els relats de Fandes i Chute, ja es pot deduir que el 1000 socials es un event especial.
Per començar, reuneix desenes de CoRReCaTS/TeS durant diverses hores en un un entorn que no es gaire habitual per a molts, una pista d'atletisme.

A qui se li acut crear un circuit amb diversos carrers de color blau, superfície tova anomenada tartan i moltes marques a terra? Es pensen que som hamsters que donarem voltes? :wonder:

En aquest hostil ambient a algú se li ha acodit que era una bona idea reunir a asfalterus i muntanyerus amb una espècie força adaptada a aquests indrets, els pisterus. Fixeu-vos si son extranys que en comptes de mirar de portar sabatilles minimalistes o amb força drop, alguns utilitzen sabatilles amb claus... :confounded:

Ens ofereixen el següent menu, per començar, escalfament donant voltes a la pista, seguit de 3 series de 1000 ml, les voltes eliminatories, un 4*400ml, el 100ml retrorunning i, pels qui acabin vius, continuar petant la xerrada sopant.

Les series de 1000ml es programen espaiades en 10 minuts (20:40, 20:50 i 21:00).
A la primera serie van participar els essers millor adaptats a aquest habitat. Resultat? Van pendre foc a la pista. Quina forma de córrer, es veu que tenien pressa per animar a la resta de participants. Crec que no fa falta dir qui va guanyar, oi Fandes? :whistle:

A la segona van situar a un servidor i va ser força entretinguda donat que ens vam repartir el lideratge gairebé a parts iguals, ara, ja ho diuen, no cantis victoria fins a l'arribada. En efecte, vaig començant liderant per acabar finalitzant en segona posició :(.
Posteriorment observo com acaben els integrants de la tercera serie i, la cara que fan quan es comença a demanar qui vol participar a les voltes d'eliminació.

Abans de començar-les ens trobem amb un agradable problema, un excés de participants. La mecànica de la prova es anar en grup 200m amb un paceman al davant, que s'aparta a 200m de l'arribada deixant que cadascú executi la seva estratègia per no creuar en darrera posició l'arribada, donat que quedaria eliminat/da. Problema? 18 participants. Per tant s'eliminaràn els dos darrers de les 4 primeres voltes. Poc a poc va caien gent van quedant els de la primera serie de 1000ml. Guanyador? Altre cop en Fandes.

Ara toca una prova ben curiosa, participar a la prova reina de la velocitat, però corrent cap enrera, el 100ml retrorunning. En aquesta prova no t'has de girar per veure qui et pot avançar i, per tant qui va en primera posició es l'única persona que veu la posició de la resta de rivals. Els meus antecedents en aquesta modalitat son foça bons, primera posició en 400ml retrorunning del 2022 i primera posició, darrera en Jaume86 als 100ml retrorunning de l'any passat. Ens situem cadascú a un carrer diferent i es dona la sortida. Ja de bon principi veig que els companys es van allunyant, per tant vaig incrementant l'avantatge, creuant l'arribada amb 5 segons de marge, els mateixos pels que vaig perdre a la meva serie de 1000ml. B) . Com a curiositat em surt ritme de 1000ml...:laughing:

Es va acabant la vesprada esportiva, però abans de sortir del CEM de la Mar Bella, toca fer el 4*400. Com el nom indica, cada equip està format per 4 integrants i cadascú fa 400ml. Unes senzilles matemàtiques ens indiquen el nombre d'integrants mòdul 4 hauria de ser 0. Problema? Som 9, o sobra un o en falten tres. I com no s'anima mes gent, un dels equips estarà format per 5 integrats, 2 dels quals faràn un 2 * 200ml. A mi em toca fer segon relleu d'un dels equips començant igualats, agafant avantatge, persent-lo i tornat a recuperar per arribar gairebè al mateix temps. Fa falta dir quin equip va guanyar? Evidentment, el d'en fandes.

Be, realment vam guanyar tots donat que ens ho vam passar bomba i vam tenir oportunitat de compartir pista amb companys/es que per qüestió de ritme o de superfície rarament podem estar a tan poca distància.

Per finalitzar, sopar empenant 2 taules fins a les 12 de la nit que ens feien fora. A alguns integrants els vaig veure dissabte a Santa Coloma de Gramenet i Diumenge a Sabadell. Estem malalts de fer kms...:whistle:

Encantat de compartir estona amb tots vosaltres.
Fins aviat.

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

09 Set 2025 23:39 #58 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molt bones cròniques fandes, Chute i Rularo!!

Així he pogut reviure de nou la gran nit del divendres!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

10 Set 2025 10:55 #59 per Jorfer (Associat/da)
Rularo molt divertida la teva crònica. Ja ens explicaràs quin és el truc per córrer tan ràpid d'esquena.

L'any proper més.

12 Set 2025 10:53 #60 per jaume86 (Associat/da)
RESULTATS OFICIALS 1000M SOCIALS

- 1000m
1.- Fandes 2:45:07 (1)
2.- SergiVJ 2:51:21 (1)
3.- Simagol 3:06:54 (1)
4.- Juancar 3:13:47 (1)
5.- Dennis Teuling 3:14:33 (1)
6.- Chute 3:15:56 (1)
7.- Alex Knight 3:21:92 (1)
8.- Batman 3:22:98 (2)
9.- Rularo86 3:27:95 (2)
10.- Eva 3:44:14 (2)
11.- Pol Pescall 3:44:70 (2)
12.- Pescallunes 3:45:15 (2)
13.- Grobyc 3:46:18 (2)
14.- ManoloM 3:48:82 (2)
15.- Josep58 3:50:60 (1)
16.- Mona 3:58:53 (2)
17.- Somrient 4:10:76 (2)
18.- XaviCht 4:26:77 (3)
19.- TTX 4:29:76 (3)
20.- Canferreir 4:45:87 (3)
21.- Luzyan 5:03:98 (3)
22.- Nil de Luca DNF (1)

- Cursa d'eliminació
1.- Fandes
2.- SergiVJ
3.- Nil de Luca
4.- Chute
5.- Dennis Teuling (Per Photofinish desprès de la reclamació)
6.- Batman
7.- Alex Knight
8.- Simagol
9.- Rularo86
10.- Quico Peinado
11.- Pol Pescallunes
12.- Eva
13.- ManoloM
14.- Mona
15.- XaviCht
16.- Somrient
17.- TtX
18.- Canferreir
19.- Luzyan

- 100m retrorunning
1.- Rularo86 21:65
2.- Pol Pescallunes 26:97
3.- Alex Knight 30:33
4.- Eva 32:93
5.- Chute 34:22
6.- XaviCht 36:47
7.- Mona 38:25

- Relleus 4x400m
1.- Equip NNormal 4:47:06
2.- Equip Extraordinari 5:00:73

Donacions per la Fundació Miquel Valls 115€

Moltíssimes gràcies a tothom per venir i participar d'aquest esdeveniment tant nostre/diferent, especialment pels no correcats i que inclús repetien :)))))))))

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats