Bona nit kanyeros!
Gràcies
cachirulo per iniciar un nou fil, i que passin aquests dolors de una vegada i puguis correr a gust!
Per escriure he tornat a llegir les cròniques de les san Silvestre d'aquest fil i el anterior, encara que sempre llegeixo tot el que escriviu eh!, us felicito a tots, molt bé
Tonivet, i també els mocosos de Nassos

El metges ho podran confirmar però sembla que aquest hivern està siguent molt fort lo del virus! Jo per Nadal també vaig agafar algo que em va deixar ko uns dies, però molta gent propera i coneguts igual. En fi...
Volia felicitar i comentar per possar en valor els 800s que es marca el senyor
fandes. Em sembla que ha fet ja varios 2'00"xx i em sembla flipant. El proper segur sub!
Aurelian, segur que amb aquesta kilometrada i les bones sensacions que transmets vindran bon resultats
Jorfer incombustible i amb ganes renovades, amuuunt!!
Jordi et volem entrenant ja! i amb les teves coses kanyeres!!
kilometer tela els teus entrenos maratonians, això és constància, d'admirar!. Que no sigui rés aquesta molestia i molta força per la segona part de la preparació!!
Per la meua part el diumenge arribava un objectiu de l'any, en un 10k homologat a Vilafranca. Però arribava d'aquella manera... després de entrenar molt i molt bé durant tots els Nadals i bona part de Gener, la setmana del 16 al 22 va ser desastrosa (la setmana de l'aire!

). Bé que el míster m'havia programat uns entrenos més durs baixant-me uns 5 segonets als ritmes però és que no tirava gens i no vaig acabar ni el de dijous ni el de disssabte. Per exemple el de dijous era 3x2000 r:1'30" a [3'25"-3'30"]. A 3'25" jo sabia que ni de conya però vaig fer 7'00" - 7'01" i en el 3r vaig petar en el 1000 i ja passava a 3'36" el 1500 i vaig plegar. Doncs això em feia pensar que seria impossible fer 10 kms seguits a 3'30", lògic.
Doncs després de la última setmana, sempre molt lleugera quan hi ha competició, ens plantem a Vilafranca on primer recullo la meua medalla de guanyadors de les 24 hores per equips que em porta
Yeray, quina il.lusió.
Hem baixat 5 del club, fem un cafè, visita al lavabo, escalfament i més o menys preparats, fa temps que no faig cursa, des del 18 de decembre. Agafo com a referència a Dani del meu club que va fer 34 pelats a Nassos i també veig a Yeray. Sortim ràpid, el primer km és favorable. Jo no miro mai el GPS, només els passos pels kms de la organització, i per tant se que he d'anar deixant anar a aquest parell. Així ho faig i em van agafant metres a poc a poc. Passo el 1r km en 3'22" upps! massa ràpid però ha sigut fàcil. El 2 és paral.lel al 1 de pujada, 6'47", a 3'25", torna a ser ràpid! però ací passem ja a tindre forats entre corredors i agafar el ritme de cada un. Llavors decideixo quedar-me darrere d'algú i intentar gestionar la "ventaja". Faig bé i em sento bé. Passen els kms i ja vaig a 3'30" estable, el 5 en 17'15", és moolt ràpid per mí però havia promés als companys que arriscaria, així que he complert i a sobre avaluo que vaig bé i serà possible aguantar. El 7 (el 2 d'abans que pujava) va ser el km que vaig patir realment i el vaig fer en 3'40" però després em vaig recuperar i al pas pel 8 ho veia prou clar per el marge que tenia i les sensacions. Llavors a seguir a ritme, aguantar i guardar una mica per l'últim que era molt bonic pel centre però una mica revirat i ondulat. Al final 34'40" (17'15"+17'25"), increïble per mí. Era l'objectiu de principi de temporada, intentar baixar de 35 però no em pensava que seria així. No va ser gens èpic jajaj. I una retallada de 40 segons respecte la Mercè al setembre quan en tot l'any anterior havia baixat 38 segons en 4 curses o passos 🤷♂️ . Coses que no s'entenen però és que quan et surt el dia...
Vaia rotllo m'ha tornat a quedar!
Ara, proper objectiu el 3000 PC, directe al campionat de veterans, com els controls són en divendres no he pogut fer cap

I el míster s'ha tornat boig i em possa uns entrenos amb velocitats de bòlid, demà 6x1000 a 3'20"

ja veurem... menys mal que les recus són amplies 3'. Ja contaré
En fi, espero no tardar en escriure.
Seguiu escrivint i donant-se kanya!!!
I sempre, molta Salut!!