ApocApoc al Guiera

ApocApoc al Guiera

19 Jul 2012 23:15 #261 per solteron (Associat/da)
préparé pour demain  :he:

Sortida al Guiera: divendres 20 a les 18:30h n

- Gabriel
- Lucius
- Zenon
- O'neill
- Champi
- solteron

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jul 2012 23:17 #262 per Debutante (Associat/da)
En principi m'apunto a la llista. Si finalment no puc anar, Champi no et preocupis que Alèxia es passaria a recollir l'encàrrec. Moltes gràcies!!

Sortida al Guiera: divendres 20 a les 18:30h n

- Gabriel
- Lucius
- Zenon
- O'neill
- Champi
- solteron
- Debutante

Salu2 y kms!!

20 Jul 2012 12:57 #263 per XAVI-NAD (Associat/da)
Benvolguts companys de l´Apoc a Poc  :yipi:
No sé si sabeu que el proper dijous 26 de juliol es fa la Sisena trobada BBB Corredors.cat per la nit, que segurament alguns ja coneixeu i d´altres no podeu deixar escapar...  :yes:.
Passeu-se pel fil específic dins de Trobades esporàdiques, i a veure si ens juntem una bona colla per la platja per fer un entrenament + ST estivals  :great:
Fins aviat!

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

20 Jul 2012 16:36 - 20 Jul 2012 16:38 #264 per Zenon (Visitant)
Estoy empezando a perdonaros  :oops:... ya veremos, sobre la marcha lo decidiré  :whistle:

Habéis visto que se ha abierto las inscripciones de La Trailwalker 2013 ... ¿nos apuntamos?  :sarcastic:

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

20 Jul 2012 17:12 #265 per solteron (Associat/da)
Vaya calor que vamos a pasar  :mad:

21 Jul 2012 09:31 - 21 Jul 2012 09:38 #266 per Zenon (Visitant)
No cuelgo fotos porque no tengo a la secretaria  :oops:... ¡ya que yo! como que no...

Pero ayer en Guiera, además de hacer un bonito entreno celebramos el cumpleaños de Gabriel... no sabemos cuantos ya que en el pastel no había velas  :grrrrrr:

:party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party:
FELICIDADES CAMPEÓN      8) 8) 8) 8)
:party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party:

Y gracias ya que encima nos pagaste todo, hasta la cervecita del inicio  :wink2:

El Debutante se nos lesionó un poquito  :arf:... al final pudo hacer un entreno más suave, que te recuperes para l'Espluga  y dele a Alèxia que la esperamos la próxima vez  :sarcastic:  que tenemos ganas de verla corriendo  :yes:

A la ST se nos añadió LuisPF y Xeix así que éramos un buen grupito  :love: :love: :love:

El viernes que viene, aunque sea la inaguración de la olimpiada, no nos saltamos el entreno, habrá igualmente  :yes: :yes: :yes:

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

21 Jul 2012 09:50 #267 per Lucius (Visitant)
ahir 'com sempre' vaig arribar amb retard, i vaig tenir que marxar desprès sense fer ST
[move]feliç aniversari Gabriel [/move]

JDFT

21 Jul 2012 18:31 #268 per solteron (Associat/da)
:party:  :party: MOLTES FELICITATS GABRIEL   :party:  :party:

i gràcies per la convidada

Como siempre un placer salir a correr con vosotros, yo acabé contento porque voy corriendo mejor  :party: ayer solo me falto hacer el ultimo repecho corriendo  :oops:

21 Jul 2012 18:48 #269 per David C (Associat/da)

No sé si sabeu que el proper dijous 26 de juliol es fa la Sisena trobada BBB Corredors.cat per la nit, que segurament alguns ja coneixeu i d´altres no podeu deixar escapar...  :yes:.
Passeu-se pel fil específic dins de Trobades esporàdiques, i a veure si ens juntem una bona colla per la platja per fer un entrenament + ST estivals  :great:
Fins aviat!

Vinga nois/es ¡¡¡

Propera parada ... ¿?

21 Jul 2012 20:44 #270 per Gabriel (Associat/da)

Fins aviat!

A mi m'agradaria anar, pero trobo que a les 21:00h. es un pel tard.  :grrrrrr:    :grrrrrr:    :grrrrrr:

Hi hja passibilitat de quedar a les 20:00h. yo el divendres m'he de llevar a les 6:00h. `per anar a treballar.  :whistle:    :whistle:    :whistle:    :whistle:

Salut

Gabriel

Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa.
Disfruta la vida, hay mucho tiempo para estar muerto.
trailwalker.intermonoxfam.org/ca/equipos...capoc--corredor-cat-

21 Jul 2012 21:57 #271 per Sufridor (Visitant)
Estoy contigo Gabri, para mi las 21 h es demasiado tarde  :grrrrrr: a las 20h todavia podria bajar, pero mas tarde imposible, que con las tonterias terminamos pasadas las 12 de la noche, y tambien tengo que madrugar.

Por que sufrir corriendo cuando podemos disfrutar.

21 Jul 2012 22:01 #272 per solteron (Associat/da)
Por un dia ...

21 Jul 2012 22:06 #273 per Sufridor (Visitant)
Si no tubiera que ir a trabajar me daba lo mismo, pero no queda etico quedarte dormido en las oficinas del cliente.  :whistle: :whistle:

23 Jul 2012 22:03 - 23 Jul 2012 22:13 #274 per Zenon (Visitant)
Ya ha venido la secretaria y ha volcado las FOTOS    :mdr:  donde queda constancia de lo bien que lo pasamos acompañando a Gabriel  ;)

Para el viernes próximo día 27, a pesar de ser la inaguración de la olimpiada, no perdonamos el entreno, aunque, por mi parteserá suavecillo ya que el sábado tengo l'Espluga  :oops:... abro lista  :yes:

Sortida al Guiera: divendres 27 a les 18:30 h
  - Zenon

23 Jul 2012 22:34 #275 per Sufridor (Visitant)

- Zenon
- Sufridor

23 Jul 2012 22:56 #276 per Lucius (Visitant)
no cal dir que no m'espereu sino arribo a l'hora... :whistle:

- Zenon
- Sufridor
- Lucius

JDFT

23 Jul 2012 23:57 #277 per O´Neill (Associat/da)
Traigo refuerzos, no las asusteis el primer día  :whip:

- Zenon
- Sufridor
- Lucius
- 3mami
- Laura
- Raquel
- O'Neill

24 Jul 2012 16:28 #278 per DIEGOLH (Visitant)
Hola a tod@s!! No estoy desaparecido en combate, estaba descansando después de tantos kms. Este sábado ya empecé otra vez a correr. Este viernes intentaré ir a correr con vosotros. Digo intentaré ir, porque luego tengo cena del trabajo en BCN, pero casi seguro a un 90%.

Yolanda, dices que no asustemos a las niñas de Mercedes, haber si nos vamos a asustar nosotros de ellas con lo que corren.....se van a aburrir a nuestro ritmo.

De verdad, que después de un tiempo, ya hay ganas de volver a reencontrarse con el grupo.

- Zenon
- Sufridor
- Lucius
- 3mami
- Laura
- Raquel
- O'Neill
- Diegolh

Saludos!!

24 Jul 2012 16:40 #279 per Debutante (Associat/da)
El entrenament del passat divendres va ser una miqueta accidentat per mi. Vaig començar amb normalitat i al ritme del grup, parlant amb uns i altres, i passant-ho bé. Però poc després del km 2 em va donar una estrabada al besso que ja em va molestar 3 setmanes abans. Em vaig haver d'aturar i tornar cap al Guiera. Després de caminar i estirar suament, vaig recuperar el bessó i finalment vaig poder fer un entrenament de gairabé 9 kms a un ritme suau però correcte. Així que per una banda content per poder acabar, però per altra una miqueta trist per haver d'entrenar en solitari i per altra preocupat pel comportament futur del bessó.
Per sort, la ST em va tornar a recordar els vells temps del APOCAPOC. Gràcies Gabriel per la convidada i pel bon ambient que vaig gaudir. I feia temps que no ho feia perque era el meu 3é entrenament consecutiu de la temporada, pero era la meva primera ST.

Per cert Zenon. Jo no vaig pagar vestidor a ningú. Si haig de pagar-li alguna cosa a algú m'ho dieue en confiança.

Aquest divendres no m'apunto. Si la cosa no canvia, estaré a Terrassa al Campionat d'Espanya Absolut de Natació. Pero no nado. Només faig de mascota!!

A alguns de vosaltres suposo que us veuré dissabte a l'Espluga.

Per cert O'Neill... les filles de Mercedes es diuen Laura i Sara. Qui es Raquel? La amiga de Laura? Es la Laura del RUA?

Salu2 y kms!!

24 Jul 2012 17:17 #280 per O´Neill (Associat/da)
La Laura es una mamá del RUA amiga de Mercedes y mía y Raquel es amiga del trabajo, las dos salen a trotar pero no se bien bien que ritmo, distancia y desnivel son capaces de llevar, el viernes probamos y vamos regulancdo sobre la marcha. Con Mercedes ya sabéis que lo aguanta todo.
Debu, te echaremos de menos  :'(