5 - 10km Vila Olímpica de Barcelona 29/06/14

5 - 10km Vila Olímpica de Barcelona 29/06/14

11 Jul 2014 14:25 #181 per nyef (Associat/da)
jojojojoo ... crispeteeeeeeeeeeeeeesss!!!

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2014 15:15 #182 per RugbyMan (Associat/da)

jojojojoo ... crispeteeeeeeeeeeeeeesss!!!


Erem pocs i va apereixer la Cabreta  :666: :666: :666: :666:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2014 15:54 #183 per nyef (Associat/da)

jojojojoo ... crispeteeeeeeeeeeeeeesss!!!


Erem pocs i va apereixer la Cabreta  :666: :666: :666: :666:


Es que vaja tela ... :666:
Pero jo, mutis ...  :beurk:  :beurk:  :666:

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2014 16:42 #184 per miqueljardi (Associat/da)

Mal, mal, mal, verdadera mal, por no deci borchenoso

Como siempre algunos listillos siguen ensuciando y dando mala prensa a nuestro forum.  Parece que  los correcats son Dioses...con decálogo o sin decálogo,pues tambien se equivocan,como todos y ni los colgamos ni los matamos.

Miqueljardi si te dedicas a correr para vegilar si la liebre se equivoca o no,  dedicate a otra cosa. Pero si encima eres capaz de desilusionar a una persona que se compromete con mucha ilusión, tiene más delito aún.


Anrool Alucines o flipes? No ho tinc clar. Soc gairebe fundador d´aquest forum, vinc de 10de1000 (que desconec si saps que era), I NI TU NI NINGÚ M´HA DE DIR QUE FAIG AMB EL MEU TEMPS, i molt menys si haig de correr o no. No és el mateix, però si va cometre una errada s´ha de millorar, i si va retallar s´ha de dir. Jo no he penjat una foto d´ella, per tant molta gent no sap ni qui era. La foto la va penjar l´organitzador, i va ser qui la va marcar amb el dit. Ara tothom pot saber qui era. Jo he fet moltes vegades de llebre i se perfectament el recorregut, i les excuses no em valen. i no he entrat mai en discussions inútils. L´únic que vaig dir va ser que va retallar i li vaig dir personalment al Joseluisblanco amb la idea de millorar. Després, quan es defensava que la noia evitava la gent vaig dir que això no era cert. Evidentment que es pot equivocar. Jo ho faig milers de vegades, però no aquesta.
I en quant a lo de donar mala imatge a aquest forum et diré que col·laboro activament en ell, des de fa molt de temps, amb tasques en les que no vull que surti el meu nom, però els que són part de l´organització ho saben. No vull, ni molt menys que es conegui, i quan em diuen per que se sàpiga el meu nom i el que faig dic que no.

I Ara, et possare un comte, a veure si ho entens (i juro que no és per ella)... si veig a un lladre i el delato i a partir d´això aquesta persona es desil·lusiona i deixa de robar també em diries que tinc delicte per fer que no robi?. Si deixa de correr o d´ajudar als demés per haver comés una errada és culpa meva? PErdona, no em facis riure. Crec que és ella la que ho fa per decisió pròpia no per que jo ho hagi dit.
Com diu el ManoloM abans de fer de llebre has de saber el recorregut, no consisteix en correr i ja està, sino en donar una imatge a l´organització.

10.000 (Cursa dels Nassos 2008): 40.35
Mitja (Barcelona 09): 1.28.30
Marató (BCN 09): 3.22.22
Triatló Olímpica BCN 09 (octubre): 2:41:50
Triatló Sprint BCN 09 (juliol); 1.28.18
miqueljardi.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2014 19:26 #185 per Xavi SL (Visitant)
Como veo que es un hilo bastante concurrido aprovecho la ocasión para reclamar guías. Ya sé que no es lo que toca y pido disculpas de antemano, pero esta discusión ya parece del Sálvame Deluxe y creo que "no hasse falta dessir nada más…"  :he::

Salut i kms! 8)

Cursa del barri de la Almeda-Cornella
Localització: Cornellà de Llobregat
Terreny: Asfalt
Data: dissabte, 12/07/2014
Hora sortida: 09:15h.
Distància:  2.250m
www.corredors.cat/index.php?option=com_j...ex.php&topic=16620.0
Temps estimat: aprox. 10min.

Milla d'Horta
Localització: Barcelona
Terreny: Asfalt
Data: diumenge, 13/07/2014
Hora sortida: 10:00h.
Distància:  1.609m
www.facebook.com/pages/Eurofitness-Run-T...99968057?ref=tn_tnmn
Temps estimat: aprox. 6'30"min.

Cursa popular del Poble Sec
Localització: Barcelona
Terreny: Asfalt
Data: diumenge, 20/07/2014
Hora sortida: 09:30h.
Distància:  5.000m
www.carunning.net/
Temps estimat: aprox. 23'00"min.

Cursa de Malgrat de Mar
Localització: Malgrat de Mar
Terreny: Asfalt
Data: diumenge, 10/08/2014
Hora sortida: 08:30h.
Distància:  10.000m
www.camalgrat.net/
Temps estimat: aprox. 45'00"min.

Cursa Festa Major de Manlleu
Localització: Manlleu
Terreny: Asfalt/ Terra
Data: divendres, 15/08/2014
Hora sortida: 09:30h.
Distància:  5.000m
www.olimpicmanlleu.com/
Temps estimat: aprox. 25'00"min.

Mitja Marató per Relleus
Localització: Mataró
Terreny: Asfalt
Data: dissabte, 19/07/2014
Hora sortida: 19:00h.
Distància:  7.000m
Temps estimat: aprox. 35'00"min.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2014 20:17 #186 per joseluisblanco (Associat/da)
Recordo durant el matí que vaig parlar amb miqueljardi i m’ho va comentar i òbviament li vaig creure.

La llebre al final NO ha deixat el club.

En part del recorregut, vam ficar cinta per que els participants no retallessin.

Aquest any, vaig participar amb la parella a la cursa de Montornès a una mica menys de 5 minuts el km, la veritat es que en un parell de girs entre milers de participants pràcticament alguns hem van obligar a retallar, sobre tot al segon gir, per que els de la meva esquerra retallaven i els de la dreta hem tancaven.

El que si vam fer a la cursa Vila Olímpica va ser treure a uns 40 corredors sense dorsal, personalment vaig treure uns quants, un hem va excusar que tenia molta edat per treure’l abans d'arribar i altre el vaig treure, i hem van dir que a totes les curses es pot participar sense dorsal, per respecte no he publicat el vídeo es molt bo, com 3 membres del comitè organitzador NO el poden parar i el participant els esquiva i al final hem fico al mig i va acabar topant amb la meva càmera que continuava gravant, mentre marxava entre el públic sense arribar a meta amb un "no me jodas Jose Luis"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2014 20:47 #187 per jordi mas (Associat/da)
La llebre es va equivocar, i jo  moltes vegades m'equivoco.  Com que no m'agrada gaire que em matxaquin quan m'equivoco, intento  ser tolerant amb les errades de tothom.  La mala fe sí  que no m'agrada. La crítica constructiva sí que em sembla bé, de cara a buscar una millora en el futur.  Ànims a la llebre, no deixis que et desanimin.  No soc fundador del Fòrum, ni estava al 10 de 1000, però això no és motiu per treure'm o donar-me la raó.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jul 2014 00:25 - 12 Jul 2014 01:32 #188 per jordimarti (Visitant)

Mal, mal, mal, verdadera mal, por no deci borchenoso



Jordimarti o estás enamorado de Blanco o tu persecución ya raya a lo enfermizo, por favor ya está bien... que imagen estais dando algunos,ensuciando nuestro nombre por muy peloteros que seaís, BASTA YA !!POR FAVOR!!

:surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised:  Estoy flipando. ¿Dónde ves persecución en mi comentario, en el que sólo dije, textualmente:
" Cap corredor té la necessitat de retallar, però cada vegada són més els que ho fan.  grrrrrr

No qüestionaré per què va retallar aquesta llebre en concret (entre altres coses, perquè no en tinc ni idea) i realment potser no ho va fer de mala fe, però si una llebre no sap que les curses no passen per l' acera, malament."


A José Luis Blanco lo he criticado cuando he pensado que había hecho cosas mal, pero también lo he felicitado cuando me ha parecido justo lo contario (puedes buscar mis posts de la Sansi que organizó en Mataró este año y la del Masnou no recuerdo si del 2012 ó 2013 por ejemplo). Incluso en este mismo hilo he defendido a la organización en cuanto a las dudas respecto a la distancia, con lo cual estás meando absolutamente fuera de tiesto, Anrool. Ni mucho menos es mi intención perseguirle. ¿Para qué? Te aseguro que tengo cosas mucho más importantes y constructivas que hacer. Y vaya, si tú ves en este comentario alguna persecución igual tendrías que hacértelo mirar.

Yo también animo a la liebre a que repita.  :great: Si no tuvo intención de recortar y fue por desconocimiento seguro que no lo hará más. Yo en ningún momento dije que lo hiciera aposta (al contrario, escribí, como has podido leer un poco más arriba, que no tengo ni idea). ¡A ver si serás tú el que estás enamorado de Blanco o el pelotero que ensucia el foro que decías que era yo, Anrool, que siempre sales a defenderle incluso aunque no le estén atacando! Relájate un poco, hombre, y no veas cosas donde no las hay.  :arf: Y una última cosa: si no estoy equivocado, una de las normas de este foro es no escribir con mayúsculas porque esto significa que estás gritando.

200: 25"45 (1992), 400: 53"47, 800: 1'56"02, 1500: 3'57"8, 3000: 8'55"16, 5000: 15'25"0 (totes del 1997), 10.000: 33'36"2 (1996), 1 hora: 16.244m (2006), 1/2 marató: 1h 13'14" (2001), marató: 2h 43'28" (2000), 400 tanques 1'05"9 (1991), 5 km marxa:...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jul 2014 10:37 #189 per joseluisblanco (Associat/da)
A les nostres curses tenim entre 3.000 i 5.000 fotos gratuïtes per cursa + els vídeos i es com al mundial de futbol s’escapen poques imatges o gestos, aquí tens miqueljardi  :party:  una abraçada!

Jordi ens veiem demà a Lloret, fare la prova de 450 metres, espero no ofegar-me  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jul 2014 10:38 #190 per Dennis Teuling (Associat/da)

El que si vam fer a la cursa Vila Olímpica va ser treure a uns 40 corredors sense dorsal, personalment vaig treure uns quants, un hem va excusar que tenia molta edat per treure’l abans d'arribar i altre el vaig treure, i hem van dir que a totes les curses es pot participar sense dorsal, per respecte no he publicat el vídeo es molt bo, com 3 membres del comitè organitzador NO el poden parar i el participant els esquiva i al final hem fico al mig i va acabar topant amb la meva càmera que continuava gravant, mentre marxava entre el públic sense arribar a meta amb un "no me jodas Jose Luis"

:666:
joseluisblanco, vigila, que puede ser que ahora la gente viene expresamente a tus cursas sin dorsal para hacer 'deporte' de "esquivar" a los 'porteros de noche' y haciéndese selfies como han toreado al mismísimo José Luis  :intello: :intello: :intello:


1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jul 2014 13:09 #191 per anrool (Associat/da)

Mal, mal, mal, verdadera mal, por no deci borchenoso



Jordimarti o estás enamorado de Blanco o tu persecución ya raya a lo enfermizo, por favor ya está bien... que imagen estais dando algunos,ensuciando nuestro nombre por muy peloteros que seaís, BASTA YA !!POR FAVOR!!

:surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised:  Estoy flipando. ¿Dónde ves persecución en mi comentario, en el que sólo dije, textualmente:
" Cap corredor té la necessitat de retallar, però cada vegada són més els que ho fan.  grrrrrr

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Eres todo un Crack  intentando hacerte el angelito.No soy un experto a tu lado, pero te guste o no como algunos m
No qüestionaré per què va retallar aquesta llebre en concret (entre altres coses, perquè no en tinc ni idea) i realment potser no ho va fer de mala fe, però si una llebre no sap que les curses no passen per l' acera, malament."


A José Luis Blanco lo he criticado cuando he pensado que había hecho cosas mal, pero también lo he felicitado cuando me ha parecido justo lo contario (puedes buscar mis posts de la Sansi que organizó en Mataró este año y la del Masnou no recuerdo si del 2012 ó 2013 por ejemplo). Incluso en este mismo hilo he defendido a la organización en cuanto a las dudas respecto a la distancia, con lo cual estás meando absolutamente fuera de tiesto, Anrool. Ni mucho menos es mi intención perseguirle. ¿Para qué? Te aseguro que tengo cosas mucho más importantes y constructivas que hacer. Y vaya, si tú ves en este comentario alguna persecución igual tendrías que hacértelo mirar.

Yo también animo a la liebre a que repita.  :great: Si no tuvo intención de recortar y fue por desconocimiento seguro que no lo hará más. Yo en ningún momento dije que lo hiciera aposta (al contrario, escribí, como has podido leer un poco más arriba, que no tengo ni idea). ¡A ver si serás tú el que estás enamorado de Blanco o el pelotero que ensucia el foro que decías que era yo, Anrool, que siempre sales a defenderle incluso aunque no le estén atacando! Relájate un poco, hombre, y no veas cosas donde no las hay.  :arf: Y una última cosa: si no estoy equivocado, una de las normas de este foro es no escribir con mayúsculas porque esto significa que estás gritando.



Increible... cuando escribas algo vuelve a leerlo,tu solito te contradices.
Siempre he defendido que la Sansi ha creado un producto que guste o no, está triunfando, por cierto Corredores.cat obtiene buenas prestaciones,interesadas? claro que sí..Los resultados están ahí.
Ahora por si no te has dado cuenta está demostrando que se puede triunfar sin el monopolio championchip. Hay otras asociaciones,empresas y clubs que más o menos hacen algo parecido pero no les funciona tan bien. Blanco tiene un pero, que primero dispara y luego apunta y le ocasiona problemas,pero como organizador va cogiendo esperiencia y está mejorando y mucho
Claro que nunca llegará al nivelazo de un buen organizador de crosses.....

Por cierto, en mi promedio de 70-75 cursas al año, mi promedio de Sansis es dos,tambien hago algún Cross...
Otra puntualización, es que en la carreras masivas,los que intentamos hacer el circuito correcto,por desgracia empieza a ser una minoría, acabamos siendo atropellados por los recortadores,eso si que es grave, peligroso y denunciable.
Y para terminar igual que dice Jordi Más no me cambiarás mi forma de pensar constructiva.Por cierto no chillo sino puntualizo una sangría que se hace pesadita!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jul 2014 01:51 #192 per Rafa Pérez (Associat/da)

Hola, solo quiero intervenir para dar mi opinion como corredor que he hecho muchas veces de liebre:
los que hacemos de liebre se nos ve mucho y es muy normal que a mucha gente no les guste como lo hacemos (vas muy rápido, vas muy lento, no has cumplido exactamente el tiempo, luego tendrás que acelerar etc...). tienes que tener un poco de caracter y saber capear la situación  :glasses:.
Hay cosas que son indiscutibles cuando haces de liebre, como intentar ir a ritmo constante, no hacer cambios bruscos, intentar entrar en los cajones unos minutos antes de la cursa y una de las principales, sinó la principal, es NO RECORTAR.
peo tiene sus matices...que el circuito esté perfefectamente señalizado, que se haya informado bien a quien hace de liebre por primera vez como funciona, muy importante.
En corredors.cat cuando hacemos de liebres en alguna cursa , SIEMPRE unos diás antes, les enviamos en decálogo de como hacerlo correctamente (lo pueden corroborar todos los que habeis hecho de liebre alguna vez). y si alguien es nuevo le intentamos asesorar personalmente.
Dicho esto, SI fué un fallo que recortara, pero ni mucho menos tan grave para criticarla y quizás no sea toda la culpa suya y nadie las juntó a todas y les dijo como hacerlo correctamente.
En nuestra asociación de tantas veces que hacemos de liebre, claro que muchas veces nos equivocamos, pero lo reconocemos aceptamos las críticas y no pasa nada. Yo mismo me he equivocado alguna vez con los tiempos y lo he reconocido, pero oye no somos profesinales y no nos ganamos la vida en esto.
las chicas-liebres de esta cursa creo que en general lo hicieron  BIEN TODAS y con toda la buena intención.
Por eso Rafa pérez anima a esta chica, no tiene que dejar nada y dile de mi parte que si quiere, será bienvenida  8) a hacer de liebre cuando quiera, con nosotros (siempre que sea asociada claro) y que no pasa nada.


Un saludo a atod@s  :love:

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:


Gracias y perdón que tarde en contestar (el trabajo manda y no he tenido tiempo hasta ahora)
Jose Luis Blanco puede dar fe de lo que digo.
Hace varios días, le comenté que en el supuesto caso que vuelva a repetirse esta experiencia con liebres femeninas, personalmente (ya que tuve el enorme honor de encargarme de todo el tema de gestión y logística de las liebres) me pondría en contacto con el equipo de liebres de Corredors.cat para poder tener charlas con las liebres de cómo comportarse y qué tener en cuenta a la hora de realizar tan valiosa función.
Por tanto, agradezco de verdad tus palabras de apoyo y comprensión.

Mireia, ánimo !!

5k       -     17'02" Cursa 5km d'Empúries (04.05.19)
10k     -     35'15"-El Tast de La Mitja'16 (29.10.16)
Mitja    - 1h 18' 24"-Mitja Marató Barcelona'18 (11.02.18)
Marató - 2h 53' 20"-Zurich Maratón de Barcelona (11.03.18)

historiasdeunrunner.blogspot.com.es/ ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jul 2014 17:17 #193 per joseluisblanco (Associat/da)
vídeo antes de entrar en Bogatell


Lo que comentaba, si el recorrido en los giros no esta "limpio" de coches, si vamos sumando de 5 a 10 metros de más en cada giro con coches aparcados y se multiplica, al final salen más metros, estas fotos son el claro ejemplo, en una sale un Correcat

plus.google.com/photos/11664690297058406.../6030686637387584913

plus.google.com/photos/11664690297058406...16646902970584066279



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Ago 2014 13:57 #194 per joseluisblanco (Associat/da)
Han pasado semanas pero este vídeo, entre otras cosas, refleja que el tener coches aparcados en los giros se hacen más metros.


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Ago 2014 18:15 #195 per Pergat (Visitant)
Hola,
ahora que veo que los ánimos ya están más calmados, permitirme la broma...  :whistle: o no broma  :rofl:

Tiene más presión y está más vigilado, el/la que hace de liebre en la Cursa de la Vila Olímpica, que el/la que sale de liebre en un Meeting de la Diamond League...

Saludos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Ago 2014 22:16 #196 per jordimarti (Visitant)

Han pasado semanas pero este vídeo, entre otras cosas, refleja que el tener coches aparcados en los giros se hacen más metros.




La meva pregunta és: per què la grua no es va endur aquests cotxes? Entenc que ja que teníeu tots els permisos per part de l' Ajuntament és responsabilitat seva que el circuit estigui lliure, no?

Perquè estem criticant (i jo el primer) als que retallen, però tampoc és just pels corredors que facin metres de més ni tampoc pels organitzadors, ja que us ho heu currat per quadrar la distància i trobo que aquesta vegada heu demostrat que ho heu fet bé com per trobar-vos amb inconvenients aliens a vosaltres.

200: 25"45 (1992), 400: 53"47, 800: 1'56"02, 1500: 3'57"8, 3000: 8'55"16, 5000: 15'25"0 (totes del 1997), 10.000: 33'36"2 (1996), 1 hora: 16.244m (2006), 1/2 marató: 1h 13'14" (2001), marató: 2h 43'28" (2000), 400 tanques 1'05"9 (1991), 5 km marxa:...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Ago 2014 22:55 #197 per Pergat (Visitant)
Hola Jordi,
per la meva experiència a les curses populars, la Guàrdia Urbana ve i et treu els cotxes del carrer on tens la recta de sortida / arribada i algun cotxe puntual que pot estar en un lloc que dificulta el pas. I gràcies.
Normalment hauran fet una feina prèvia de posar avisos als cotxes/motos de la zona per que els retirin durant la nit. I es confia que hagi bona voluntat.

Però el matí de la cursa tenen uns recursos molt limitats (festiu) i no poden retirar els cotxes de totes els xamfrans durant 10 kms.

En el cas de tenir els recursos, tampoc crec que els dediquessin, si l'organitzador l'hi explica al Responsable de la Guàrdia Urbana que per culpa d'aquella furgoneta, els atletes faran 15 metres més. La resposta serà: "Ahh, sí. I què", el carrer es prou ample per passar, no hi ha cap problema.

Se parlem d'una Marató o Mitja Marató de Barcelona ja és diferent, però per Curses de Barri és així.

És la meva opinió.

Salutacions, Pere

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Ago 2014 17:58 #198 per jordimarti (Visitant)
Suposo que tens raó, Pergat. Certament, és la cultura atlètica que tenim per aquí.  :'(

200: 25"45 (1992), 400: 53"47, 800: 1'56"02, 1500: 3'57"8, 3000: 8'55"16, 5000: 15'25"0 (totes del 1997), 10.000: 33'36"2 (1996), 1 hora: 16.244m (2006), 1/2 marató: 1h 13'14" (2001), marató: 2h 43'28" (2000), 400 tanques 1'05"9 (1991), 5 km marxa:...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Ago 2014 19:05 #199 per Pepe Bekele (Visitant)

Suposo que tens raó, Pergat. Certament, és la cultura atlètica que tenim per aquí.  :'(


Hombre Jordi, cultura atlética no se la que tenemos, pero de cultura del "quejémonos de todo" vamos sobrados. Que estamos corriendo a nivel amateur, por favor!! Qué pretendemos que en cualquier cursa de barrio nos ponga el ayuntamiento todos sus efectivos a nuestro alcance para ahorrarnos unos miserables metros y que esos mismos efectivos puedan ser necesarios en otros puntos de la ciudad para algo realmente importante? Entonces echaremos pestes porque en ese otro punto no nos dan el servicio que se supone que merecemos y que pagamos con nuestros impuestos (el bucle de la queja).

No se, pero creo que se nos va un poco de las manos a veces todo esto del corretear, parece que seamos unos profesionales del tema y que nos vaya la vida o el conseguir un patrocinio por cualquier mínimo detalle. Por cierto, vaya telita con el tema de la liebre recortadora.....Gran delito el suyo, como poco condena a servicios sociales de un año, 4 meses sin poder acudir a carreras y, por supuesto, no podrá acudir a ningún acto relativo a esto del "correl"  :whip:

Saludos colegas  ;) 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Ago 2014 20:07 - 06 Ago 2014 09:58 #200 per Cabrix (Visitant)
Eh, que no entro a quemar nada!!  :mdr:

Sólo para refrendar lo que dice Pepe Bekele : que os/nos/se toman las cosas muy a la valiente cuando esto no es más que un hobby. QUE ESTAMOS HABLANDO DE UNA CARRERA POPULAR. Algun atacado se tendria que pasar por mi tierra, que allí la salida de las carreras de pollos las marca el alcalde con una marca hecha con el pie y nadie le discute si es un palmo aqui o allà. Le cogia un infarto...  :rofl:

Por cierto, no se deberia confundir el concepto "cultura atlética" con el concepto-postureo "running". Para muestra, el ejemplo de las visitas e intervenciones a los post sobre Campeonatos de Catalunya, España, Europeos y Mundiales. Y aqui entono un mea culpa por mi parte.

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.