- Missatges: 812
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Jo comparteixo la vostra opinió, però també entenc als organitzadors. Hi ha 2 tipus d' organitzadors: els romàntics de l' atletisme (cada vegada en queden menys) i els que volen fer negoci (totalment lícit). Si els preus van en augment (i no parlo només de les que organitza La Sansi, sinó de moltíssimes més) i els participants també pugen, per què els haurien d' abaixar? És la llei de l' oferta i la demanda.11,20€ sin camiseta y sin regalos.........yo lo veo SuperCaro vamos :surprised:
He leído por ahí ,que la idea de poder dar a elegir a los corredores si querían regalo o no la cogieron de CORREDORS.CAT,debieron coger la idea No el precio :grrrrrr: SQV del valles 5€ con chip groc y sin regalo......vamos,igualito!!!!!! :oh:
grampy, tú lo ves caro. Yo una tomadura de pelo. Entiendo que haya gastos, pero de ahí a pedir lo que se pide en la mayoría de carreras es vergonzoso.
Otra más que no haré por cara, y van... :grrrrrr:
A mi tampoc em veuran per curses que consideri massa cares, però empresarialment parlant és lògic que pugin preus. Quan els participants comencin a baixar potser també baixaran els preus.
Molt bona reflexió, el millor de tots els que els atletes poden decidir a quina cursa participar i a quina no!Jo comparteixo la vostra opinió, però també entenc als organitzadors. Hi ha 2 tipus d' organitzadors: els romàntics de l' atletisme (cada vegada en queden menys) i els que volen fer negoci (totalment lícit). Si els preus van en augment (i no parlo només de les que organitza La Sansi, sinó de moltíssimes més) i els participants també pugen, per què els haurien d' abaixar? És la llei de l' oferta i la demanda.11,20€ sin camiseta y sin regalos.........yo lo veo SuperCaro vamos :surprised:
He leído por ahí ,que la idea de poder dar a elegir a los corredores si querían regalo o no la cogieron de CORREDORS.CAT,debieron coger la idea No el precio :grrrrrr: SQV del valles 5€ con chip groc y sin regalo......vamos,igualito!!!!!! :oh:
grampy, tú lo ves caro. Yo una tomadura de pelo. Entiendo que haya gastos, pero de ahí a pedir lo que se pide en la mayoría de carreras es vergonzoso.
Otra más que no haré por cara, y van... :grrrrrr:
A mi tampoc em veuran per curses que consideri massa cares, però empresarialment parlant és lògic que pugin preus. Quan els participants comencin a baixar potser també baixaran els preus.
Totalment d'acord.
Si alguna cosa és cara o no agrada, tan sols cal NO comprar-la o NO anar-hi. Curses n'hi ha per donar i per vendre i sempre podem escollir, ja que no estem obligats a anar a alguna en concret.
Per altra banda, no tinc ni idea del que costa muntar una cursa, però ben segur que una cursa de poble encara que sigui 100% igual que una de ciutat, no costa el mateix, això és de calaix. El que si que m'agradaria veure un dia, és una auditoria de despeses d'una cursa, simplemente per curiositat.
També estic convençut, que si molts fossim organizadors, i puguessim treure calers i tinguessim la certesa que omplim gairabe cada any també ho fariem. Això si, el temps posa cada cursa al seu lloc, i està clar que moltes moriran per si solest, allà ells.
Jo personalment no hi aniré a aquesta cursa, però tampoc possarè el crit al cel.
Vagi be !!!
Por alusiones: yo no juzgo una carrera por su precio, en ese caso no correría un maratón en el que por el módico precio de 61 €uracos te dan la camiseta y la medalla de "finicher" y luego te bombardean con correos para comprar fotos y/o vídeos.Algun@s miran el precio y con eso ya juzgan una carrera, sin mirar lo que se ofrece.
Por alusiones: yo no juzgo una carrera por su precio, en ese caso no correría un maratón en el que por el módico precio de 61 €uracos te dan la camiseta y la medalla de "finicher" y luego te bombardean con correos para comprar fotos y/o vídeos.Algun@s miran el precio y con eso ya juzgan una carrera, sin mirar lo que se ofrece.
¿Que en las carreras cada vez se apunta más gente y se agotan inscripciones pese a los precios? Hombre, si hay una nueva hornada de corredores/as que en la vida se han apuntado y ven que cuesta eso, pues lógico que lo paguen porque no tienen ni idea y lo ven normal y no les importa. Yo que llevo muchos años lo veo desde otro prisma y poco me importan fotos gratuitas, vídeos e imágenes aéreas, aunque entiendo que hay que innovar y atraer al nuevo público con cosas diferentes. Por suerte puedo elegir, aunque no tanto como quisiera.
Mucha suerte.
Cada uno tiene su punto de vista en cualquier aspecto de la vida, yo no pagaría ni 60€ por ir a ver la final de hoy de fútbol, pero miles de personas si, pero si pagaría la inscripción para correr la Cursa Bombers, todo y las críticas que se han leído, porque el montaje y todo lo relacionado con esa carrera lo valen, y son de las que no se olvidan, como otras muy pocas carreras.Por alusiones: yo no juzgo una carrera por su precio, en ese caso no correría un maratón en el que por el módico precio de 61 €uracos te dan la camiseta y la medalla de "finicher" y luego te bombardean con correos para comprar fotos y/o vídeos.Algun@s miran el precio y con eso ya juzgan una carrera, sin mirar lo que se ofrece.
¿Que en las carreras cada vez se apunta más gente y se agotan inscripciones pese a los precios? Hombre, si hay una nueva hornada de corredores/as que en la vida se han apuntado y ven que cuesta eso, pues lógico que lo paguen porque no tienen ni idea y lo ven normal y no les importa. Yo que llevo muchos años lo veo desde otro prisma y poco me importan fotos gratuitas, vídeos e imágenes aéreas, aunque entiendo que hay que innovar y atraer al nuevo público con cosas diferentes. Por suerte puedo elegir, aunque no tanto como quisiera.
Mucha suerte.
. El preu de 14,2 euros no és barat, però he estat mirant preus a la plana de championchip .
Jo fa dos anys que la corro. A veure si aquest any es respecta el calaix,no com l'any passat. Les samarretes molt xules i l'organització perfecta.
Una pregunta....com ho fem els correcats per que s'apliqui el desconta? Han d'obrir el tpv?
entenc que per aquest preu tenim dret a samarreta i obsequis, si ho fem com associats de corredors.cat
Inscrit per TPV.
Ara representa que ja estic inscrit a la cursa?He d portar algun justificant quan vagi a buscar el dorsal?
Es nota q és la primera vegada que m'inscric per aqui?jeje
Gràcies i salut!
recordo que tots els participants podran viatjar a Barcelona gratuïtament amb tren