5 - 10km Vila Olímpica de Barcelona 29/06/14

5 - 10km Vila Olímpica de Barcelona 29/06/14

25 Jun 2014 13:30 #81 per cachirulo (Associat/da)
Me respondo a mi mismo,medido con usatf.org me da sobre 4870m. Por tanto pongamos casi 150m menos. Personalmente prefiero circuito homologado/homologable compartiendo carrera con los del 10k como se hace en Can Mercader(aunque este año también fallaron).

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2014 15:16 #82 per cachirulo (Associat/da)
Una solucion pasaria por poner la salida en Av Icaria con calle Alava para los del 5k(salida y se gira a la izda por el circuito propuesto,llegada la del 10k) a 150m asi se podrian ir colocando los del 10k sin problemas. Igual no hace falta alfombrilla de salida si la salida es limpia y solo son 1000 personas la mayoria a las que no les importa la marca o que el tiempo de la clasificacion sea el real.

Jose Luis si te preguntas por que mi obsesion con que la distancia sea correcta te dire que es por ser un 5k en ruta con un circuito optimo a una hora optima.Si quisiera correr un 5k exacto lo haria en pista pero tendria que estar federado y a una hora muchisimo peor. Imagina qque te dicen de hacer un 3000 obstaculos y te dicen que no se pasa la ria que no la han llenado de agua y eso que te ahorras y luego te dicen que has hecho un marcon. :wink2:

25 Jun 2014 17:41 #83 per Zesar (Visitant)
SÍ, lo podrías haber visto en la propia página web de la carrera, 4,92 km. Sin necesidad de currárselo...

No me hagas mucho caso, porque ya tengo Alzheimer y me falla la memoria, pero para mi que el año pasado no giramos directamente de Bilbao a Ramón Turró, sino que pasábamos un poco y había un giro de 180º entre las dos, para cuadrar los metros. Si no lo hicimos, sería una buena solución...

25 Jun 2014 18:18 #84 per cachirulo (Associat/da)
Pues la verdad que con unos conos quedaria arreglado el tema, tirar unos 70m y giro de 180 de Turro hacia Marina para cuadrar la distancia.
Solo hace falta tener voluntad. :wink2:

25 Jun 2014 18:34 #85 per Dabit (Associat/da)

SÍ, lo podrías haber visto en la propia página web de la carrera, 4,92 km. Sin necesidad de currárselo...

No me hagas mucho caso, porque ya tengo Alzheimer y me falla la memoria, pero para mi que el año pasado no giramos directamente de Bilbao a Ramón Turró, sino que pasábamos un poco y había un giro de 180º entre las dos, para cuadrar los metros. Si no lo hicimos, sería una buena solución...

Buenas,

Zesar, no te falla la memoria: el año pasado se alargó Ramón Turró hasta Zamora para tomar allí Bogatell y conectar con la recta de meta. Parece ser que volvieron a medir esa misma mañana (o el día anterior, no estoy seguro) la distancia y no cuadraba, así que tuvieron que hacer ese apaño para clavar los 10k. El problema es que nos salió un km final larguísimo (yo apreté fuerte ahí y lo hice 15 seg. peor que el km anterior) que ponían en duda el resto de puntos kilométricos.

Cachirulo, tu solución me parece factible pero aun así creo (tampoco estoy del todo seguro) que faltarían metros (a las mediciones por web o por gps casi siempre hay que añadirle metros para que cuadre con la realidad).

Un saludo.

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

25 Jun 2014 18:50 #86 per cachirulo (Associat/da)
Esto propongo yo. Creo que se ciñe uno bastante y da 5030m. Se arreglaria con unos conos ya que es al final de la carrera y no hay tanto mogollon,ademas no habria que mover puntos kms(Si hay en el 5k) ya que es en el ultimo km. Si se hizo el año pasado para el 10k no costaria nada hacerlo para el 5k.
www.usatf.org/routes/view.asp?rID=544710

26 Jun 2014 19:34 #87 per joseluisblanco (Associat/da)
Bona tarda, soc Josep Lluis Blanco, President de La Sansi i organitzador de la XXIV Cursa Vila Olímpica, per ara ja sou més de 4.400 inscrits ,on per primer cop a una cursa de 10km totes les llebres seran dones, i serà la cursa més preventiva.

El proper 29 de juny es celebrarà la 24ª edició de la cursa de la Vila Olímpica de Barcelona, organitzada pel Club La Sansi i el Club Canaletes. Us recomano llegir aquest consells.

ASSIGNACIÓ DE DORSALS PROVISIONAL Cursa 5 i 10km  www.lasansi.com/ca/vila-olimpica/assignacio-de-dorsals

MOLT IMPORTANT MIREU AQUEST MAPA D’UBICACIONS www.lasansi.com/ca/vila-olimpica/ubicacionsespais

Concurs de fotografia: envieu les vostres fotos del cap de setmana de la cursa al twitter @lasansi o #lasansi a les 3 millors els obsequiarem amb material esportiu, ulleres i 

Vídeo de la Cursa al 2013

Fotos i vídeos de la Cursa al 2013 i 2012  www.lasansi.com/ca/vila-olimpica/fotos-y-videos

INSCRIPCIONS:  Fins el 27 de juny o exhaurir dorsals a www.vilaolimpica10k.com www.knlts.cat www.lasansiolimpica.com
CONTACTE:  Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
CONSELLS CURSA VILA OLÍMPICA 29-06-14 (5.000 participants)

SORTIDA I ARRIBADA: Arquitecte Sert-Avda. Nova Icària (Davant del gimnàs Novaicaria)
La sortida serà una de les sorpreses del matí, com l’ any passat va ser Antonio Rebollo Arquer de barcelona’92. Aquest any la sortida de 5km la farà una institució al món de l’esport i la de 10km una dona coneguda per tots, prepareu les vostres càmeres. 

HORARIS DEFINITIUS
08:30 Sortida cursa de 5km Vila Olímpica (dorsals blancs)
08:40 Sortida cursa de 10km Vila Olímpica (dorsals de colors)
10:15 Sortida cursa infantil anys 2000-2003 800mts
10:21 Sortida cursa infantil anys 2004-2007 800mts
10:27 Sortida cursa infantil anys 2008-2014 400mts
10:30 Premiació i sorteig
(Totes les sortides i arribades seran a l'Arc inflable de Coca Cola direcció la platja)

MOLT IMPORTANT! Un cop estiguin sortint els atletes de 5 km els participants de 10km podeu anar col•locant-vos entrant per la part de darrera els que aneu amb dorsals blaus i grocs (3er i 4at calaix), exceptuant els dorsals de color Vermell i Verd (elit i 2on calaix) que ho podran fer per el laterals de davant de la sortida.

ENTREGA DE DORSALS Divendres dia 27 de 15h a 20h i dissabte dia 28 de 10h a 20h a la pista Mar Bella de Barcelona CEM avinguda Litoral, 86-96 (lateral de la Ronda litoral, direcció Besòs).

ENTREGA DE DORSALS diumenge 29 de juny: de 7h a 8h. Lloc:  Davant de l’ entrada del Centre Comercial de la Vila. Al costat de la sortida.
És imprescindible presentar el DNI a l'hora de recollir el dorsal. Si recolliu el d'un altre participant es necessitarà el DNI o fotocòpia de l'altre participant.

MOLT IMPORTANT: Només els atletes de fora de Barcelona podran recollir el dorsal el mateix dia de la cursa de 7h a 8h
No oblidis el xip, sense ell no podràs tenir el temps exacte i no sortiràs a la classificació. Col•loca-ho bé a la sabatilla, no val ni a la butxaca ni a la mà. Els participants que portareu el XIP DE LLOGUER EL PORTAREU AL DORSAL i no caldrà tornar-lo.
Passos més importants: Per evitar cues l’organització recomana recollir dorsal, samarreta tècnica sense mànigues perquè gaudeixis amb ella competint, xip (si necessiteu un de lloguer anirà al dorsal), i bossa d'obsequi el divendres 27 de juny de 15h a 20h o el dissabte dia 28 de 10h a 20h.
20 membres de l'organització prohibiran sortir o arribar a meta sense dorsal. En dos punts del recorregut, personal de l'organització trauran de la cursa a corredors sense dorsal.

COM ARRIBAR I PARKING www.lasansi.com/ca/vila-olimpica/com-arribar254
Vehicle propi (Els diumenge la zona blava es gratuïta)
Sortida 22 sentit Besòs
Sortida 23 sentit Llobregat

L'avituallament serà al km 5 on tindreu punt de control de temps i pas, i sobre el km 8 tindreu aspersors per refrescar-vos.
Anna Vives Presenta la samarreta: Les lletres de la samarreta son dissenyades per Anna Vives, noia amb Síndrome de Down, que també ha dissenyat el casc de Jorge Lorenzo, i samarreta d’ Andrés Iniesta. Foto d’Anna amb la samarreta www.lasansi.com/ca/noticias-de-la-vila-o...-cursa-vila-olimpica

La cursa més preventiva
Codic QR al dorsal Tots els participants tindran un codi QR de silincode.com al dorsal amb la informació de cadascú de vosaltres, en cas d’emergència. Com activar el codi QR www.lasansi.com/ca/vila-olimpica/activacio-qr   A la fira del corredor a l'estand de Silincode us podran ajudar en cas de dubtes, allà podreu activar-la i comprar polseres Silincode a un preu de 15€ amb ulleres La Sansi de regal als i 100 primer@s.

A la cursa, el participants disposaran d’un hospital de campanya en cas d’emergència.

Participar gratuïtament amb un Holter de tumedico.es Si esteu interessants en participar gratuïtament amb un Holter, per avaluar el vostre cor en competició, podeu escriure a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Participar gratuïtament amb un Holter de tumedico.es Si esteu interessants en participar gratuïtament amb un Holter, per avaluar el vostre cor en competició, podeu escriure a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

TREN GRATUÏT Informació www.lasansi.com/ca/vila-olimpica/tren-gratuit

GUARDA-ROBA AL GIMNÀS NOVAICARIA (Entrada per la porta lateral com l'any anterior) de 7h a 8h NO s'admetran objectes/peces sense bossa.

CALAIXOS DE SORTIDA, Cursa de 10km homologat per la Federació: Els calaixos son assignats per Championchip pel vostre temps acreditat a la seva lliga. En cas de que la teva marca sigui diferent del calaix que us toca, acrediteu la vostra marca a incidències a la fira del corredor i se us assignarà una polsera per sortir al calaix correcte. Serà cronometrada per Championchip, a la sortida no cal estar a 1a fila, ja que el teu temps començarà a comptar un cop passis per la sortida. Assegura't de passar per les catifes de sortida i arribada. Al kilòmetre 5 teniu pas de control i temps, regula e intenta acabar més ràpid els segons 5km. hidratat a la sortida, mai esta de més portar una petita ampolla d’aigua a la sortida per remullar-te.

NO TINDREM CALAIXOS DE SORTIDA A LA CURSA DE 5KM;

MASSATGISTES Tindreu massatgistes gratuïts de tumedico.es per relaxar-vos després de la cursa.
FOTO DE LES DONES QUE FARAN DE LLEBRE (Els anys anteriors les llebres van ser homes). Una de elles Llum, amb 75 anys.
plus.google.com/photos/11664690297058406...11664690297058406627

Ritmes 36'30, 38'00, 40'00, 45'00, 50'00, 53’00, 55'00, 60'00, 65'00, 70'00 i 75'00

SERVEI DE FOTOGRAFIA I VÍDEO La mateixa nit tindreu vídeos de sortida i arribada a corriendovoy.com i l'endemà de la cursa a la web tindràs milers de fotos gratuïtes, saludeu al sortir i arribar, millor fer uns segons més i sortir bé a les fotos.

VESTUARIS I WC Disposaràs de 36 WC al Centre Comercial Centre de la Vila des de les 7h. El gimnàs Nova Icària ofereix la possibilitat d'accedir als vestidors col•lectius on dutxar-se per 2 € entre les 8h i 13h entrada per la porta principal. La platja la tindreu a 150mts de l'arribada, una capbussada us anirà genial, allà disposes també de dutxes!
ASSISTÈNCIA SANITÀRIA disposareu d’un servei de 4 ambulàncies, i un hospital de campanya a l’esquerra de l’arribada.

ZONA LÚDICA: La zona Spiribol convida a tothom que participi a la cursa (grans i petits/es) a un partit gratuït

SORTEIG: Després del lliurament de premis, hi hauran grans sortejos, com caps de setmana en hotels de la Costa Brava com al Sorra d’Or de Malgrat de Mar. Per poder optar a aquests premis heu hagut d’arribar a meta i conservar el dorsal, serà el vostre número de sorteig, i estar present en el sorteig que es realitzarà al pòdium.

Fotos i vídeos del 1er “Macroentrenament La Sansi”, amb més de 350 inscrits www.lasansi.com/ca/entreno/fotos-i-videos166

Informació i classificacions al finalitzar la cursa a www.vilaolimpica10k.com o www.lasansi.com gràcies per participar!!

26 Jun 2014 19:57 #88 per joseluisblanco (Associat/da)
cachirulo, se baja de Bogatell directos a meta.

Los 10km son homologados por la federación y volvimos a medirlo hace unos días con nuestra rueda y son exactos, pero colocamos bien los kilómetros que alguno no coincidía el año pasado, sobre todo el km 9.

Los 5km es una carrera muy popular, el 50% usará chip blanco en el dorsal, pero en los 10km lo harán el 21% y el otro 79% aprox será con chip amarillo. El año pasado los 5km los ganó Agouzal con más de 16 minutos (atleta de menos de 15'15 en 5km). Tenemos más de 1.000 inscrit@s. De todas formas, el sábado se volverá a medir, creo recordar que era bastante exacto, algo casi imposible en Barcelona encontrar un recorrido de 5 y 10km con salida y llegada en el mismo lugar, ya que los participantes de los 5km lo harán por los primeros y últimos km de los 10km. Si faltarán los 20-30 metros que igual faltan, se puede "alargar" de Bogatell a meta ampliando el último giro, sin modificar calles, ni cortes de tráfico, que al ser una gran ciudad es complicado.

En los 10km son más de 3.000 inscrit@s, y hacer la salida en diferente lugar es inviable por muchos motivos, parece fácil, pero alfombras, vallas, pancartas, televisiones, cajones, voluntarios, ambulancia, batukada, megafonía, tarima...

Con la carrera separada conseguimos que l@s participantes de las dos carreras, lo hagan más holgadamente. Si salen juntos, nos encontraríamos que en el km 9 los primeros de los 10km adelantarían a más de 300 personas en un km. Recuerdo hace dos años en Barcelona que en una carrera con salida conjunta, los que participamos en los 10km adelantamos a tantos participantes de 5km que hacían más de 29 minutos, que al llegar a meta no sabía ni que había quedado.

La salida ideal sería con 10 minutos y medio de diferencia, pero por un tema informático se hará sobre los 8 minutos como el año anterior.

26 Jun 2014 20:27 #89 per cachirulo (Associat/da)
Vale entonces los que quieren hacer 5k bien medidos no cuentan porque el grueso son los populares que les da igual. Los del 10 no hay problema,se encarga la federación pero yo corro la cursa que se vende que es de 5km.
Ya digo que con voluntad se puede solucionar con lo que he propuesto en ese enlace.
Nos vemos el domingo y a ver si podemos hablar de estos aspectos técnicos. Saludos.

26 Jun 2014 21:18 #90 per (Visitant)
Aquesta SANSI ha de ser la més preventiva i per això la Clínica Esportiva Ianes - PlantillasDeportivas.es estarà present a la cursa oferint estudis biomecànic i assessorament a tots els corredors.

Un dels objectius de la clínica, des de fa temps, és explicar al corredor que la salut dels peus pot evitar moltes lesions.

Més informació: www.plantillasdeportivas.es/plantillas/p...las-para-deportistas

Ens veiem diumenge, molta sort a tots i totes!! ;-)

26 Jun 2014 23:19 #91 per Dennis Teuling (Associat/da)
Hola José Luis & Cia,

Encara no estic (estem?) a la llista. Vol dir això que hi ha un problema, o encara no s'han bolcat els Correcats a la llista??

Gràcies,
Dennis.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

26 Jun 2014 23:40 #92 per joseluisblanco (Associat/da)

Vale entonces los que quieren hacer 5k bien medidos no cuentan porque el grueso son los populares que les da igual. Los del 10 no hay problema,se encarga la federación pero yo corro la cursa que se vende que es de 5km.
Ya digo que con voluntad se puede solucionar con lo que he propuesto en ese enlace.
Nos vemos el domingo y a ver si podemos hablar de estos aspectos técnicos. Saludos.

El sábado haremos el recorrido suave con 3 gps y mediremos con rueda la parte entre el km 2,7 al 3,4 que es una parte del recorrido "suelta"

27 Jun 2014 10:02 #93 per Boix (Associat/da)
Hola,

Jo tampoc estic al llistat!  :neutral:

27 Jun 2014 12:47 #94 per JMMARCH (Visitant)
Aquest any tornaré a fer la de 5K amb el meu fill !!! (49 :grrrrrr:/12 :love: anys)

Per a mi poder córrer pels carrers del meu barri (el Poblenou) i al costat del meu fill fa que aquesta cursa sigui “especial”.

... fins diumenge.

27 Jun 2014 13:11 #95 per Jorfer (Associat/da)
Els que us heu inscrit via TPV corredors.cat entreu per un altre via i encara no esteu en el llistat.
Quan aneu a buscar el dorsal no hauríeu de tenir cap problema doncs tenen les vostres dades des del dimecres.

Sort i bona cursa a tothom!!  :great: :great:

27 Jun 2014 15:43 #96 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gràcies Jorfer !!

Els TPV-Correcats no tindrem problema amb els calaixos, ¿veritàt?

Gràcies,
Dennis.

27 Jun 2014 19:17 #97 per ERIC (Associat/da)
deniis jo no me n´he donat compte  i m´han donat un pitrall  pel últim calaix quan tinc marca per sota de 40 min acreditada, una bona putada......., la culpa es "meva " per no reclamar al recollir el pitrall però m´he donat compte ara mateix al arribar a casa i fer tu el comentari dels calaixos, en fi........

27 Jun 2014 19:55 #98 per jordi mas (Associat/da)

deniis jo no me n´he donat compte  i m´han donat un pitrall  pel últim calaix quan tinc marca per sota de 40 min acreditada, una bona putada......., la culpa es "meva " per no reclamar al recollir el pitrall però m´he donat compte ara mateix al arribar a casa i fer tu el comentari dels calaixos, en fi........

Doncs a mi m'ha passat el mateix, tinc un dorsal de color groc. És una putada

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

27 Jun 2014 21:03 #99 per jordi mas (Associat/da)
Sembla que ha hagut un problema amb els calaixos en les nostres inscripcions, però m'he acostat un altre cop i m'ho han solucionat ràpidament amb una polsera. Agraeixo al Jose Luis Blanco la bona atenció que m'ha donat.
El que vagi demà a recollir el dorsal que ho tingui en compte, el dorsal groc és el de l'últim calaix, si li correspon un altre calaix que ho comenti al recollir-lo.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

27 Jun 2014 21:06 #100 per Dennis Teuling (Associat/da)
A mi també m'ha passat :grrrrrr:
Suposo que ha sigut pel tema TPV.

Per sort sóc molt malpensat i a més he vist el José Luis que m'ha confirmat que el groc és l'últim calaix...
Me l'ha solucionat amb una polsera  :great: :great:

Si ja es gran el 2on calaix (35:01-42:00) i tenim previst (al menys Eric i jo, fer un temps de sub 38) com a mínim haurem de començar a la meitat d'aquest segon calaix.

Suposo que es solucionarà :party:
Ens veiem el diumenge!!!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats