5 - 10km Vila Olímpica de Barcelona 29/06/14

5 - 10km Vila Olímpica de Barcelona 29/06/14

30 Jun 2014 13:09 #141 per joseluisblanco (Associat/da)
Buenos días, siento en lo poder escribir antes, al acabar la carrera notas de prensa, recogida de material, emails, sms, fotos (en unos minutos tendréis 5.000 gratuitas), vídeos (ahora tendréis en la web vídeos de salida y llegada por minutos de Corriendovoy), entrenar (para mi es sagrado cada día), visitar dos radios, y en la última en Cataluña radio salí de allí anoche a la 1.20h de la mañana después de estar a las 5 de la mañana montando el circuito. Por lo tanto y sin que suene "mal", me he despertado en el hotel hace poco.
Mi Valoración de la carrera fue buena, aunque zonas mejorables, y carrera que tiene que cambiar de fecha y organizarse en el mes de mayo, las altas temperaturas los días anteriores produjo que much@s no participaran o lo hiciesen en los 5km.
Tema de las liebres, con mucha educación me lo comento en meta Miquel, sobre que la liebre de 60 había recortado, según ella (que tiene 48 minutos este año en 10km) iba muy "fácil" a ritmo de 60, pero que en varias ocasiones los participantes le "arrastraron" a recortar. 
El recorrido esta homologado por la FCA, y para corroborar la distancia lo medimos con rueda hace unos días, se mide pegado a la cera, clavando 10km. Tenéis que tener en cuenta que en los giros de las carreras podéis hacer más metros, calcular igual 4 metros por giro, si son 15 giros son 60 metros más. También existe el "inconveniente" de los coches mal aparcados, se mide por la cera y el día de la carrera te encuentras coches aparcados en un giro que te tienes que abrir más de la cuenta... todo suma.
Esta noche os haré otra valoración.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2014 13:11 #142 per joseluisblanco (Associat/da)
ahir al meu facebook
Hoy estaré en directo en Catalunya Radio a las 22.55h hablando de atletismo. Gran matinal, os lo he organizado lo mejor posible, agradecer a participantes, esponsors, voluntarios, autoridades y al comité... mañana épica, con presencia de 4 televisiones aquí TV3 www.tv3.cat/videos/5152756/Cursa-pel-cor-a-la-Vila-Olimpica

conseguí mantener la sorpresa, cogí el micro porque nadie sabía quienes eran, bajaron cada uno en su camión y les abrí la puerta de detrás delante de todos, la salida de 5km la dio el gran Domingo Catalán... el que pedisteis muchos, y en 10km Anna Vives, chica con Sindrome de Down que había diseñado las letras de la camiseta.

Aquí Barcelona TV www.btv.cat/btvnoticies/2014/06/29/moham...de-la-vila-olimpica/

En una carrera se puede alquilar o comprar casi todo menos el clima, y por suerte ha favorecido, ha llovido antes de la carrera.

En 5km victoria de la Irlandesa Devine Catriona que supero al esprint a la olímpica marroquí Wenza Wahbi, en chicos victoria de Oscar Gonzalez. En los 10km las dos primeras atletas de La Sansi, Hasna Bahom y 2ª Inna Lebedeva de Ucraïna y 3ª Sara Prescoli. En chicos victoria del marroquí Agouzal, seguido de Juanma Alvarez e Iban Mañer. Tenéis resultados y parciales del km 5 en vilaolimpica10k.com. Es una carrera muy complicada en 8 minutos, tenemos que dar la salida de los 5km, presentar a quien dará la salida, que se coloquen cerca de 3.000 participantes en los 10km y dar la salida, encima con dos carreras en movimiento con salida y llegadas en diferentes horarios, pero en nuestro 3er año es una carrera que me encanta, y considero que se tendría que hacer en el mes de mayo, sería mejor para el corredor y menos calor. Mañana por la mañana tendréis miles de fotos en la web y vídeos de corriendovoy.com. Uno de los momentos más impresionantes de la historia de #lasansi se ha vivido hoy en la carrera de niñ@s, os lo contaré mañana.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2014 13:30 #143 per Dani (Associat/da)

Buenos días, siento en lo poder escribir antes, al acabar la carrera notas de prensa, recogida de material, emails, sms, fotos (en unos minutos tendréis 5.000 gratuitas), vídeos (ahora tendréis en la web vídeos de salida y llegada por minutos de Corriendovoy), entrenar (para mi es sagrado cada día), visitar dos radios, y en la última en Cataluña radio salí de allí anoche a la 1.20h de la mañana después de estar a las 5 de la mañana montando el circuito. Por lo tanto y sin que suene "mal", me he despertado en el hotel hace poco.
Mi Valoración de la carrera fue buena, aunque zonas mejorables, y carrera que tiene que cambiar de fecha y organizarse en el mes de mayo, las altas temperaturas los días anteriores produjo que much@s no participaran o lo hiciesen en los 5km.
Tema de las liebres, con mucha educación me lo comento en meta Miquel, sobre que la liebre de 60 había recortado, según ella (que tiene 48 minutos este año en 10km) iba muy "fácil" a ritmo de 60, pero que en varias ocasiones los participantes le "arrastraron" a recortar. 
El recorrido esta homologado por la FCA, y para corroborar la distancia lo medimos con rueda hace unos días, se mide pegado a la cera, clavando 10km. Tenéis que tener en cuenta que en los giros de las carreras podéis hacer más metros, calcular igual 4 metros por giro, si son 15 giros son 60 metros más. También existe el "inconveniente" de los coches mal aparcados, se mide por la cera y el día de la carrera te encuentras coches aparcados en un giro que te tienes que abrir más de la cuenta... todo suma.
Esta noche os haré otra valoración.


Joseluis. Creo que nadie duda que la distància real està OK i mas estando homologado. Y si ademas pasais la rueda, olé y chapó. La cuestion es que si los puntos km intermedios fueron correctamente puestos. Pasando la rueda la cosa parece fácil.

Zesar: Como no la corrí, no puedo asegurar que esa desviacion de puntos kilometricos sea debida al Fore. Casi mejor que poner la distancia entre los puntos kilometricos es la valoración de gente que corre habitualmente y vea si hay diferencias substanciales entre km y km. Lo mismo se comentó en un primer momento en El Prat. Que si los fore son muy imprecisos (que lo son) y tal. Pero yo pase el km2 en 7,29 (iva a 4) y eso es imposible. Por no hablar de un km a 5'02" y otro en 3'14" Y la desviación fue muy parecida a la observada aquí. Y si hay un km con 800 metros y dos de 1.180 la sospecha es grande  ;)

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2014 13:47 - 30 Jun 2014 13:54 #144 per ManoloM (Associat/da)

No se vosaltres, pero trobo a faltar alguna aparicio del joseluiblanco donant explicacions sobre els diversos temes que s'han plantejat. O es que nomes interve per promocionar la cursa?. Vull creure que no


Miquel  8) compi, creo que te han contestado por todas partes...Rafa pidiéndo perdón y joseluisblanco dando la cara.
Ves como todo tiene explicación y no seamos av veces tan exigente y demos palos al mismo sitio, que en casi todas las carreras hay pequeños problemas.

p.d. seguro me equivoco, pero mis sensaciones siguen siendo que es un poco larga, me da igual que esté homologada... aquí hay gente mucho más veterana que yo, pero llevo más de 100 diezmiles. Arcadi estaba por aquí, a ver que sensación le dió a él.

Un saludo  ;)


:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2014 15:27 #145 per AndreuRunner (Associat/da)

Mi impresión hablando con uno que corrió la carrera con un reloj de los baratillos del Decathlon ( :love:) es que el último km medía unos 1150 metros. Vamos, que el km 9 estaba puesto con el GPS y el 10 era un 10 real, homologado. Pero era la única queja clara que tenía de los kms (recordad que él no estaba midiendo distancia)


Exacto Zesar, así fue!!  :love: :love: :love: Yo corro con un reloj de crono del Decathlon finándome COMPLETAMENTE de los puntos kilométricos en las carreras y más en esta que JoseLuisBlanco, unos días antes en un post dijo y redijo que los puntos kilométricos estarían super bien colocados y con "algo" que haría que se verían fácil. Pues ahí mi error fiándome ya que hasta el 4 pensaba que iba bien de ritmo y "objetivo" pero luego, del 9 al 10 me salió a 4'30" o así, haciendo 50" más de mis cálculos en el 7 (cuando "peté" y me puse a ritmo confortable). Cuando llegué estaba muy enfadado y pensaba que la distancia no era la correcta pero el problema después de hablar con Zesar fue que los puntos kilométricos estaban mal puestos, y ahora va mi pregunta: yo entreno con GPS cuando no lo hago en la pista para saber la distancia y ritmos, pero, y en las carreras que están homologadas también lo tengo que hacer si sé que estas están bien medidas y los GPs miden de más aunque en las carreras, los puntos intermedios no lo estén?? Yo tengo mi propia respuesta pero prefiero leer las vuestras.

5'07"      Milla Montcada i Reixac 2019
16'52"    La Nostra 2012
35'01"    Can Mercader 2019
1h20'06" Barcelona 2019
2h54'54" Barcelona 2019

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2014 15:38 #146 per Dani (Associat/da)

y ahora va mi pregunta: yo entreno con GPS cuando no lo hago en la pista para saber la distancia y ritmos, pero, y en las carreras que están homologadas también lo tengo que hacer si sé que estas están bien medidas y los GPs miden de más aunque en las carreras, los puntos intermedios no lo estén?? Yo tengo mi propia respuesta pero prefiero leer las vuestras.


Cadascú té el seu propi protocol, suposo que et podem donar tantes respostes com persones.

La meva experiència és tindre dues pantalles al Fore de "mode cursa" una surt la distància cursa, temps cursa, velocitat mitjana del parcial del km i velocitat actual. Si els punts km van més o menys bé, quan passes pel punt et dona una mica llarg. Si la distància es va decalant més o menys bé, km2 2.05km km5 5.10km km7 7.14 km etc, doncs em puc fiar que estan ben posats i em serveix de bona guia.
Si com a Delta Prat comença el festival de punts llargs i curts, canvio a pantalla, velocitat mitjana total i ja no em preocupo cada km anar refent els càlculs. Saben que una cursa "mitjana" fa 10.200 metres, el ritme per km serà uns 3-5"/km més ràpid de realitat

Hi ha gent que fa voltes automàtices a 1,02km i es refia del fore i punt.

Hi ha gent que porta un crono pelat i no hi ha gaire a fer que anar per sensacions i punt.

Els millors son els que van sense crono a tope i ja arribarà la meta.

Hi ha gent que només mira el km5 i punt.

Hi han sonats com jo que anem recalculant cada km la desviació sobre l'objectiu i anar fent plans sobre la marxa.

Segur que soc un tiquismiquis, però la distància en la cursa hauria de ser la prioritat #1 o #2 de cada cursa.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2014 15:40 #147 per Dani (Associat/da)

No se vosaltres, pero trobo a faltar alguna aparicio del joseluiblanco donant explicacions sobre els diversos temes que s'han plantejat. O es que nomes interve per promocionar la cursa?. Vull creure que no


Miquel  8) compi, creo que te han contestado por todas partes...Rafa pidiéndo perdón y joseluisblanco dando la cara.
Ves como todo tiene explicación y no seamos av veces tan exigente y demos palos al mismo sitio, que en casi todas las carreras hay pequeños problemas.

p.d. seguro me equivoco, pero mis sensaciones siguen siendo que es un poco larga, me da igual que esté homologada... aquí hay gente mucho más veterana que yo, pero llevo más de 100 diezmiles. Arcadi estaba por aquí, a ver que sensación le dió a él.

Un saludo  ;)


:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:


Entrena mas jodio  :intello:

La única vez que la corrí me llevaste absolutamente muertoooooo  :P

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2014 20:33 #148 per JosepJaipur (Visitant)
Jo vaig fer la de 5K, temps 18'32" i 4'920 K per el Garmin, clarament curta. 
Si com dieu ja avissaven de que era curta no entenc per què no es va retocar el circuit perque tinguès la distància que es publicita.  Si no es vol fer, a les hores no estaría de més que s'anunciés com a "5K aproximats" i qui busqui una cursa per fer marca que decideixi si vol aquesta o una altra.  I és que hi havia un gir de 180º a la meitat del carrer Bilbao en un tram de cons que si calia es podía haver estés 40 m. o més fins a abans d'arribar a la cruïlla del carrer Llull, i així afegir 80 m. a la cursa.
joseluisblanco, a mi la cursa em va agradar força, l'organització és bona i l'ambient molt maco, però sabent que sempre t'acusen de fer curses curtes crec que hauries de posar una mica més d'esforç en aquets tema perque per la resta veig que vas fent el possible per corregir errades.

En quant als retalladors, el grupet que portava davant va travessar la cruilla de la Rambla del Poble Nou per el centre.  I en aquest grupet hi havia una noia que va fer podi. Tan encandalós va ser que quan vaig fer la rotonda per fora, veient que era l'únic que la feia sencera em vaig quedar pensant si no era jo qui s'havia equivocat.  Quan vaig acabar la cursa vaig tornar per aquell punt a animar i esperar a la meva dona que feia la cursa de 10 K, per poder acompayar-la un tram, i vaig veure que hi havien posat una tanca perque no creuessin.  Tot i això hi havia corredors que retallàven a la rotonda. 
També vaig veure com el Jose Luis fotia fora un corredor sense dorsal a 20 m. de l'arribada, que a sobre va tenir els pebrots de protestar.

Gràcies Carles.cat per les fotos.
Fins la propera.

38'21" - Cursa de Can Mercader 2016
1h 24' 04" - Mitja marató Frankfurt 2015
2 h 58' 58" - Marató de Donosti 2015
www.jaipur.es

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2014 22:44 #149 per miqueljardi (Associat/da)
joseluisblanco gracias por la respuesta
manolom no me referia a mi tema. Porque ya lo hable en la carrera con el organizador. Me referia al resto de temas

10.000 (Cursa dels Nassos 2008): 40.35
Mitja (Barcelona 09): 1.28.30
Marató (BCN 09): 3.22.22
Triatló Olímpica BCN 09 (octubre): 2:41:50
Triatló Sprint BCN 09 (juliol); 1.28.18
miqueljardi.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2014 01:21 #150 per joseluisblanco (Associat/da)
demà dimarts faré el recorregut amb el meu GPS, ja aviso que es molt exacte, com els recorreguts de diumenge!! fa anys alguns esqueixaven que les curses de La Sansi eren curtes, i ara llargues fins i tot circuits homologats, demà penjaré aquí l'homologació.

ja tením 4.000 fotos a la web i vídeos a www.vilaolimpica10k.com


corriendovoy.ccom www.corriendovoy.com/atletismo/la-sansi-...a-vila-olimpica-2014



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2014 01:22 - 01 Jul 2014 01:32 #151 per AtletaVisible (Visitant)
Per acabar la temporada i aprofitar que em trobava fort, em vaig apuntar a la cursa 10km de la Vila Olímpica volent fer marca (-36’37” Nassos BCN 2013).

Donada la sortida dels 5km em fico ràpidament al calaix de sortida. Parlo amb l’Hernán (Fisiològic), jo li dic que vull córrer per sota de 36’15” i ell em diu que vol anar a 36’00” seguint la Hasna. Li comento que no sé si ella anirà a 36’00” o a 36’30” (no em va quedar clar, vaig llegir les dues coses).

Surto i em trobo dins el grup de la Hasna. També està l’Hernán, que és més ràpid que jo, així que si el tinc a prop es que vaig bé. Als primers kms em trobo molt còmode. Passem el km5 en 18’12” i l’Hernán tira una mica cap endavant, jo també accelero el ritme. Vull (i puc) anar més ràpid., i me’n vaig tot sol cap endavant. Vaig avançant petits grups de 2 o 3 corredors. Vaig a tope. M’emparello amb un altre atleta, fem l’últim tram junts i arribo a meta en 36’02” (3’36”/km).
(18'12" + 17'50")

Encantat amb les sensacions i amb la marca.
Acabo la temporada de la millor manera possible, gaudint d’una cursa i a més fent marca (marcón!).

Crònica ampliada: atletavisible.com/contenidos/cronicas/item/153-cronica-10km-cursa-vila-olimpica-barcelona-2014.html

Desprès, per recuperar cames, vaig trotar en sentit invers de la cursa (animant a la gent que està corrent) i em vaig trobar el paio més feliç de tota la cursa: el CarlesCat, fent fotos a dojo, més content que ningú i al que acompanyo una estona. Éts un figura, i com sempre, gràcies per les fotos!

Per acabar, una mica de xerrada amb Pinelli31 i una bona estona conversant amb David Jiménez García.

Bona cursa (tema calaixos i punts kms –el del km9 el considero bastant important que estigui bé- a millorar), bon clima i bona gent.
¡running!

atletavisible.com atleta popular de 2 metres i deficient visual
*5000m = 16'56" (Serrahima 06-2015)  *10km = 36'02" (Vila Olímpica BCN 07-2014)
*1/2M = 1h20'20" (Mollerussa 10-2018)  *M= 2h51'41" (Valencia 12-2019)
*Tri=2h21'06 BCN 10-2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2014 15:37 #152 per JosepJaipur (Visitant)

Jo vaig fer la de 5K, temps 18'32" i 4'920 K per el Garmin, clarament curta. 
Si com dieu ja avissaven de que era curta no entenc per què no es va retocar el circuit perque tinguès la distància que es publicita.  Si no es vol fer, a les hores no estaría de més que s'anunciés com a "5K aproximats" i qui busqui una cursa per fer marca que decideixi si vol aquesta o una altra.  I és que hi havia un gir de 180º a la meitat del carrer Bilbao en un tram de cons que si calia es podía haver estés 40 m. o més fins a abans d'arribar a la cruïlla del carrer Llull, i així afegir 80 m. a la cursa.

joseluisblanco, a mi la cursa em va agradar força, l'organització és bona i l'ambient molt maco, però sabent que sempre t'acusen de fer curses curtes crec que hauries de posar una mica més d'esforç en aquets tema perque per la resta veig que vas fent el possible per corregir errades.


José Luis jo parlo de la de 5K, curta.

38'21" - Cursa de Can Mercader 2016
1h 24' 04" - Mitja marató Frankfurt 2015
2 h 58' 58" - Marató de Donosti 2015
www.jaipur.es

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2014 21:13 #153 per Rafa Pérez (Associat/da)
Us deixo l'enllaç del meu Blog on parlo de la Cursa:

historiasdeunrunner.blogspot.com.es/2014...impica14-290614.html

5k       -     17'02" Cursa 5km d'Empúries (04.05.19)
10k     -     35'15"-El Tast de La Mitja'16 (29.10.16)
Mitja    - 1h 18' 24"-Mitja Marató Barcelona'18 (11.02.18)
Marató - 2h 53' 20"-Zurich Maratón de Barcelona (11.03.18)

historiasdeunrunner.blogspot.com.es/ ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2014 10:32 #154 per arcadi42 (Associat/da)


p.d. seguro me equivoco, pero mis sensaciones siguen siendo que es un poco larga, me da igual que esté homologada... aquí hay gente mucho más veterana que yo, pero llevo más de 100 diezmiles. Arcadi estaba por aquí, a ver que sensación le dió a él.


Jo crec que la distància és correcta. Ja s'ha dit per aquí que els alguns punts quilomètrics estaven mal posats. A mi també me'n va sortir algun de molt curt i evidentment del 9 al 10 hi havia més d'un quilòmetre. Però la meva impressió és que no era una cursa llarga. Vaig fer 46:50, que tal com estava era probablement el màxim que podia fer. El dia abans a Premià vaig fer 52:51!

A part d'això, agraïr a la gent de "TuMédico.es" que em permetessin fer la prova de córrer amb el holter. Sembla ser que, després de 30 anys corrent i 120 maratons, el meu cor està perfectament i puc continuar corrent!

Em continuareu veient a les curses!

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2014 11:16 #155 per Dani (Associat/da)
Les curses homologades semblen llargues perquè les que no ho son, molts cops, son curtes. Així de clar.

JoseLuis: Si no vols dir que si la cursa s'ha remirat amb rodeta, perquè els punts kms estan mal posats ? Més que res per curiositat.  Ja saps que com a organitzador les crítiques et faran millorar en cada cursa. Amb la competència que hi ha s'han de mirar aquests detalls. I encara no has respost lo de la cursa de 5.000 i la seva distància.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2014 12:16 #156 per (Visitant)

Les curses homologades semblen llargues perquè les que no ho son, molts cops, son curtes. Així de clar.

JoseLuis: Si no vols dir que si la cursa s'ha remirat amb rodeta, perquè els punts kms estan mal posats ? Més que res per curiositat.  Ja saps que com a organitzador les crítiques et faran millorar en cada cursa. Amb la competència que hi ha s'han de mirar aquests detalls. I encara no has respost lo de la cursa de 5.000 i la seva distància.



La de 5 sense retallar eren 4'9 Km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2014 12:37 #157 per cachirulo (Associat/da)
Para mi estaba más ceca de 4'95 entre 10-15" más en mi tiempo.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2014 15:09 #158 per Dennis Teuling (Associat/da)
AtletaVisible

Gran cursa, enhorabona :great: :great:

Bona frase Dani: Les curses homologades semblen llargues perquè les que no ho son, molts cops, son curtes. Així de clar.
Això ho resumeix tot!!  :whistle:


1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2014 18:21 #159 per joseluisblanco (Associat/da)
Ahir a les 19h vaig anar amb el meu GPS que es més que fiable, i vaig fer el recorregut de 10km i hem van sortir 10.120 metres, per que anava fent més metres en alguns trams per que no m’atropelles algun cotxe, i sobre tot per que als girs tenia que fer més metres.
¡MOLT IMPORTANT! Detall per policies i organitzadors. Desconec si durant la cursa teníem cotxes aparcats a les voreres, però si en algun gir teníem cotxes pot ser els corredors feien més metres, ja que el mesurament de la federació es al costat de la vorera, nomes un cotxe aparcat a un gir, s’agafa més ample i es poden fer de 5 a 10 metres més, i es un motiu per que la cursa doni més metres
El dia abans de la cursa vaig mesurar el recorregut de 5km amb 4.950 metres, ficar-li 50metres era fàcil, al gir de 180 graus el vam “pujar” 25 metres més Toni Coscojuela i jo i ho vam serigrafia al terra, si es va fer bé el gir i no es va retallar eren 5km exactes.
Dimecres de la setmana passada dos membres de l’ organització van mesurar el recorregut amb roda, ells son els que van ficar els cartells el dia abans, ahir hem van sortir més o menys bé tots menys el 4 i el 9, ja els he dit que no entenc com es pot col•locar malament.
Si giréssim pel carrer Pamplona son 9.660mts si girem a l’ esquerra seria 9.950mts  (290 metres a ritme de 3.41 es 1min 03sg) i fent el bucle per Bogatell com es va fer la cursa (470 metres a ritme de 3.43 es 1min 43sg)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2014 18:49 #160 per cachirulo (Associat/da)
Gracias Jose Luis por la explicacion del 5K,la unica duda del circuito es que no se donde se hacia exactamente el bucle de 180º y lo he calculado a ojo. Tambien tengo claro que es mas facil que en mi trazada haga mas metros si no voy por el sitio correcto(sin acortar claro) como cuando en pista vas en las curvas por la calle 2. A ver si realmente se puede pasar a una fecha mas propicia que el recorrido lo merece. Saludos.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.