5 - 10km Vila Olímpica de Barcelona 29/06/14

5 - 10km Vila Olímpica de Barcelona 29/06/14

27 Jun 2014 23:02 #101 per joseluisblanco (Associat/da)
A l'entrega de dorsals de dissabte o diumenge demaneu polsera.
Nosaltres fem dorsals amb nom fins 6 dies abans de la cursa, i assignació de calaixos fins dimecres,el dia abans de tancar inscripcions per web.
Les inscripcions dels correcats ens van arribar dimecres.
Championchip ha assignat molt bé, hem tingut poques incidències.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2014 23:18 #102 per joseluisblanco (Associat/da)
unes fotos d'avui.
www.facebook.com/joseluisblanco

recordeu que els 10km son homologats per la FCA i el mateix recorregut que l'any passat

demà la fira del corredor de 10h a 20h

28 Jun 2014 09:31 #103 per pinelli (Associat/da)
A mi tambe m'han donat dorsal groc, quina putada.. Es pot demanar pulsera el diumenge??

28 Jun 2014 10:49 - 28 Jun 2014 11:00 #104 per ManoloM (Associat/da)
Creo que no nos podemos quejar mucho de las facilidades que nos están dando en esta cursa, descuento para correcats, fallo nuestro al pasar datos más tarde de lo previsto, pero lo arreglan con pulseras sin problemas.
Ayer recogí el dorsal y haré la cursa de guia de nuestro amigo y asociado Jaume Bajo, creo que haremos entre 46 47', dependiendo del tiempo que haga y como se encuentre, así que si alguien se anima ya sabe.
Tambien llevaré el Holter, a ver como va.

Nos vemos mañana.

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

28 Jun 2014 11:30 #105 per AndreuRunner (Associat/da)
Bon dia nois!!! Efectivament vam portar els trenta-i-picu inscrits com a Correcats massa tard i és per això que no tenim el nom al dorsal i estem a l'últim calaix. "Lu" del nom m'és igual però el fet de sortir a l'últim calaix si que m'importa i és per això que sempre, a totes les curses, reviso que el calaix que em donen és el correcte. Ahir no ho era i vaig està parlant amb el Jose Luis (chapeau per tu) i em va donar la polsera del calaix que em pertocava. Crec que tots hauríem de revisar que el calaix que ens donen és el demanat a totes les curses ja que són molts dorsals i "errades" de qualsevol tipus en pot tenir tothom.  :yes:

Per cert ManoloM, jo tampoc portaré un Holter!!  :great:

Ens veiem allà!!!

5'07"      Milla Montcada i Reixac 2019
16'52"    La Nostra 2012
35'01"    Can Mercader 2019
1h20'06" Barcelona 2019
2h54'54" Barcelona 2019

28 Jun 2014 16:22 #106 per Jorfer (Associat/da)
Molta sort per demà  :great: :great:

28 Jun 2014 17:48 #107 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Que ús vagí molt bé demà a tothom en les dugues curses  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

28 Jun 2014 21:54 #108 per pinelli (Associat/da)
Aquesta tarda he anat  per la pulsera del calaix, cap problema,  :yipi:, dema a lluir la pastenaga per primer cop a una cursa..  :yipi:

29 Jun 2014 07:45 #109 per MindTwist (Visitant)
Joder a lo del calaix...  :grrrrrr:

Aviam si puc conseguir pulsera ara. Vaig cap allà, sort a tots!

29 Jun 2014 10:37 #110 per pereramo (Visitant)
Una reflexion no hay corredores buenos y malos sino rapidos y menos rapidos
todo corredor para mi es un campeon cuando cruza la meta

29 Jun 2014 10:55 #111 per miqueljardi (Associat/da)
cursa feta!!!
Despres possare fotos, ara només parlar de l´espectable botxornós de la gent retallant. Una vergonya. Es que fins i tot hi havia algun correcat que retallava. Em trobava gairebé l´únic que anava pel camí. Però tal com li he dit al joseluisblanco la gent pot retallar, però el que no es pot permetre es que la llebre retalli. I a la de 60' l´he vist dues vegades retallant al carrer Almogàvers i PereIV. Això si que no, si estas a l´organització has d´anar pel camí que es marca i no donant aquesta imatge penosa. Li he cridat l´atenció a la cursa i la cara que ha possat ha estat curiosa, com de dir... que diu aquest!!!!

10.000 (Cursa dels Nassos 2008): 40.35
Mitja (Barcelona 09): 1.28.30
Marató (BCN 09): 3.22.22
Triatló Olímpica BCN 09 (octubre): 2:41:50
Triatló Sprint BCN 09 (juliol); 1.28.18
miqueljardi.blogspot.com/

29 Jun 2014 11:27 #112 per Carles #22 (Associat/da)
Jo també he corregut aquest matí. No m'ha agradat el tema dels calaixos. No sé a que venia això d'entrar des de el darrera, el que està clar es que no serveix de res. Primer sortien els de 5k, ocupant l'equivalent dels 2 primers calaixos. Els que participàvem als 10k estàvem al darrere, però clar, al no poder estar al calaix, estàvem tot junts. Quan ens hem hagut de posar al lloc, la gent simplement ha avançat i ja està. Jo portava el dorsal blau i estava rodejat de gent amb groc.

A l'arribada o Isotònica o aigua... A moltes curses et donen les 2... a mes amb l'humitat d'avui...

En quant al circuit, l'he trobat bo si vols fer marca, bastant pla.

Salut!!!

10K: 49:44 46:31 46:02 44:13 43:28 43:23 42:22 42:01 41:51 41:49 41:30 40:40 40:38 40:04 39:25 39:20 37:46 (Nassos'16)
21K: 1:44:28 1:37:50 1:34:28 01:33:11 1:30:57 1:27:33 1:26:47 1:24:43 1:23:27 (BCN'17)
42K: 3:23:53 3:03:51 3:02:18 (VLC'16)

29 Jun 2014 11:54 #113 per escaquista (Visitant)
Hola,
jo també he acabat la cursa de 10K, la meva tercera. He fet MMP, havia entrenat bé des de bombers. Dec haver fet 45:45, uns 2.30 millor que bombers. Per poc sub-45 però no ha pogut ser, ho deixarem per després de l'estiu...
Comentaris:
-els calaixos inexistents. Jo anava amb dorsal blau, he preguntat a un voluntari quan em posava i m'ha dit "Més endarrera." he seguit pujant, però per davant havia un munt de grocs i blaus... M'ha tocat adelantar un munt de gent (que crec que per desconeixement s'ha posat massa endavant, no em semblava que hi hagués mala fé, senzillament no hi havia o no s'ha vist separació entre calaixos) i no és que el meu nivell sigui res de l'altre mon...

-les retallades escandaloses. Com ha dit un anterior "forero" a vegades jo era l'únic que anava per la traçada oficial i com que soc pardillo en això de les curses pensava, "no m'estaré equivocant?"... però no, altres vegades eram 3 o 4 per la traçada llarga i 20 o 30 per l'acera... algun voluntari recriminant als retalladors, però molt pocs. Bé no sé si la gent va cansada i ja no pot al final (però hi havia retallades al meitat de la cursa) o si vol millorar marca a consta del que sigui... després es diu que la cursa està mal mesurada... a mi el garmin m'ha donat 10.1Km, segurament serà algun metre més perque diria que ha perdut el gps  en una part (pels núvols o pel que sigui)

-l'ambient molt bo, el clima ha acompanyat (una mica d'humitat alta només) ja veurem les fotos i videos

Salutacions

29 Jun 2014 12:44 #114 per pinelli (Associat/da)
hola a tots.. coincideixo amb  el tema de les retallades.. (jo m'he menjat una detallada i grossa)  :whistle: quand m'he adonat , era mes perillos anar pel cami que retallar.. ja que tenia 4 o 5 corredors a la meva dreta..  :grrrrrr:,per compensar he anat 10 segons mes lent, he avançat 5 o 6 vegades els mateixos corredors.. m'ha passat com algun company que semblaven els raros... el tema dels calaixos jo portava dorsal groc i pulsera blava.. per aixo molta gent amb dorsal groc estaven al calaix blau.., en quant la cursa m'ha sortit força be.. MMP.. 49:03 uns 15 seg millor i quasi sub 49.. :party:,he deixat la llebre sub 50 a uns metres a la sortida i l'he agafat al km 9.. fins meta.. m'he divertit molt en aquesta cursa,molts correcats.. i com sempre la cara de la gent quan entra a meta es sensacional.. a millorar el tema calaixos i mes cinta a les curves on es pot retallar.. gracies a l'organitzacio per solucionar els meus problemes de calaix..

29 Jun 2014 12:48 #115 per cachirulo (Associat/da)
Yo he corrido el 5k y bastante bien. En la salida coincido con David77 y Zesar y hemos hecho la carrera juntos.en la salida me he quedado un poco cerrado pero enseguida me he puesto a marcar el ritmo. El paso del primer km en 3'29 a ritmo previsto. Aquí se ha adelantado David pero he vuelto a apretar y he seguido delante. El 2 picado en 6'55 y ya no he  visto ninguno más. Hemos corrido pillando a corredores que se quedaban descolgados. Han chupado rueda toda la carrera hasta que Zesar pasado el 4 me ha pasado y se ha puesto un metro delante. Hemos llegado a la recta de meta y aquí ha aparecido David77 y nos hemos lanzado los tres en un gran sprint. las clasificaciones me ponen a mi por delante pero ha llegado antes David y supongo que a el le ha pillado la segunda alfombrilla. Con Zesar era de foto finísh y aquí el chip me pone delante. :yipi: :wink2:
Eso si,queda claro que el más bueno soy yo. De calidad,no¡,de salud:soy el único de los tres que no ha vomitado. :he
Mi tiempo final 17'25 y tercer veterano de más de 45.
Respecto a la distancia a pesar del arreglo en calle Bilbao con el bucle creo que puede seguir faltando algún metro aunque no tantos como con la medición que realizaba yo estos días.
Más que con la marca me quedo con las sensaciones y el haber podido compartir cursa con estos dos cracks,hace falta que yo este en muy buena forma y Zesar de bajón para poder ir con el. Y David un nuevo valor correcat con un final poderosisimo.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

29 Jun 2014 13:36 #116 per RogerG (Visitant)
Hola companys!

El tema dels calaixos, jo ni els he vist, tothom per darrera i ja s'aspavilaran... com molts de vosaltres, jo tmb he començat rodeixat de dorsals grocs i el meu era blau. Xk no es pot entrar pel lateral i algú vigilant l'entrada dels corredors?

Tot i així, ha sigut una bona cursa i de ben segur que l'any que be hi tornem. M'he quedat a 5 segons de fer MMP  :mad: :mad: :mad:

29 Jun 2014 13:49 #117 per david77 (Associat/da)
Avui ha tocat cursa de 5km per intentar evitar una mica la calor, tot i que al final el dia ha estat fantàstic.
Tal i com ha comentat el cachirulo hem muntat un bon grupet durant la cursa. A la sortida m'ha dit que aniria sobre 3.30'/km i he pensat que em podia anar bé seguir-lo, i així ha estat. A la sortida m'he quedat quatre files enrere i això ha fet que necessités esquivar uns quants corredors al principi, però al cap de 300 metres ja he vist al cachirulo i al zesar i d'allà fins a l'arribada de meta. Temps final de 17.24 i content  :yipi:

Eso si,queda claro que el más bueno soy yo. De calidad,no¡,de salud:soy el único de los tres que no ha vomitado. :he

A mi es que me sobraban unos gramos y he decidio deshacerme de ellos para poder dar el último palo antes de cruzar la meta  :rofl:, con lo que me ha obligado a realizar otra parada técnica después de meta. Así que aquí uno por partida doble    :he:

29 Jun 2014 17:59 #119 per ERIC (Associat/da)
Bon dia,

en primer lloc, he anat a incidencies he acreditat temps,m´han donat una pulsera i tema solventat, 0 cues amb guardaropia, crec que aquest any passat ningun corredor s´ha quedat sense ampolla d´aigua ( aspecte corregit i positiu respecte al any passat), el tema dels calaixos, jo he vist molt més control respecte al any passat que va ser i dit des de el respecte, molt millorable; aquest any hi havia més control, però crec que insuficient, i és un punt a millorar l´any vinent; el tema dels holter jo no he provat però em sembla un encert total, hi ha coses molt positives i organitzar un esdeviment, de mes de 3000 persones , poca broma, no és fàcil; en quan a la bossa lliurada per la organització doncs la camiseta està prou bé, pero l´he trobat escassa tenint en compte que es pagan 16 euros tot i que  com a correcat n´he pagat  12 euros  opinió personal.
En quan a la meva cursa, dons content per les sensacions perque m´he sentit molt fort i bé tant en el primer 5 com en el segon, i molt regular, avançant a gent en el segon; i despellegant-me d´un company que ha chupat roda tres 4 km ( no em molesta),. sempre i quan dongui algun relleu i no s´aprofiti de la feina del altre temps final 39´15, content per les sensacions.

Donc per acabada la temporada, acabo cansat i  amb molèsties a les plantes dels peus, ens veiem el setembre, si tot va bé...., salutacions a tots.

29 Jun 2014 18:40 #120 per Judith (Associat/da)
Hola!!!

Us deixo unes fotos d'aquest mati

www.dropbox.com/sh/i1pmd19pinwayex/AABFSqxafxSOT9SZiuJzvhr7a

;) ;)

Trailwalker 22:55:53 Girona'15
Marató: 4:52:57 Barcelona'14
Mitja Marató - 02:03:11 Barcelona'14
10 k : 00:52:55 Can Mercader'14
5k: 00:24:38 Igualada'14

VULL I PUC!!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats