- Missatges: 977
Una altra que a Can Mercader va poder fer MMP! I a més, d'aquelles que fan història, perquè ni era esperada fa unes setmanes ni tampoc hagués imaginat que retallaria tant a la meva anterior marca.
Suposo que la quantitat de kms que vaig fer per preparar la trailwalker em va ajudar, però una anèmia molt forta diagnosticada una setmana i mitja abans de la trailwalker em va deixar fossa
Afortunadament em vaig recuperar súper ràpid i la setmana anterior a Can mercader vaig fer 3 entrenos de qualitat que van sortir més ràpids que mai. I amb aquests 3 entrenaments em vaig plantar amb dos companys de Can Mercader a la línia de sortida. Jo volia baixar de 50'17'', i em van sortir 48'36'' :yipi: No ta mal!!!
Després d'uns anys estancada i amb un cert bloqueig, no sabeu com vaig gaudir diumenge!!
Per acabar d'arrodonir el dia, la meva neboda va debutar en la cursa infantil (com alguns han dit, hi havia més dorsal que nena, jaja!!) i després vam fer una ST de les bones uns quants companys!
Un gran finde!! :love:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Jo..der Alba vaya MMP :surprised:, felicidades guapa :love:
Menudo álbum de fotos que he montado, gracias Carles, teresa, Jordi... :love:
Bueno este domingo tocaba sufrir y darlo todo y así lo hice. Al final mi hijo no pudo venir (partido de waterpolo el sábado y otro el mismo domingo), pero si lo hizo Mary :love:.
Después del cortadito con jorfer (hoy le tocaba de fotógrafo por lesión), RugbyMan, mk30, bernaus (gracias
) etc... y ayudar a los liebres con la equipación, me coloco con los megacracks, muy cerca de wallaby, Raul, R3, Del@, david77, pero me voy hacía atrás que no es mi sitio :surprised:.
Me sitúo entre los que quieren bajar de 38 y los sub39. La idea es intentar seguir a Dennis, Hansi (Pipiolo), car-pat y estannis13) o ir con los sub39 Danigoal, Aurelian, Pol26, Josepjaipur y Eric. el retraso de 15' en la salida me pone más nervioso de lo que estaba y se me seca la boca.
Por fin dan la salida y aguanto en ese grupo....1km :surprised:...Hay que ver lo que hace ir al límite e ir 2" más rápido cuando te conoces tan bien. Paso a 3,48" el km, pero cuando intento acercarme a ellos y aumento el ritmo 1" es como en la bici se dice que " me paso de rueda" o algo así.
Nada toca correr y sufrir solo...tengo la boca seca y voy muy forzado, pero paso el km5 en 19'03", antes he adelantado a estanis13 (hoy no pudo ser, pero si lo será seguro, tienes muchísima calidad). También a car-pat, MP y con muchísima progresión todavía
.
El viento en contra del km6 a 7 me mata, pero casi continuo a ritmo porque delante veo al "MAS GRANDE" a chute y tengo el placer de animarle y correr a su lado. Sobre el 8 pega un pequeño cambio, creo que me invita a seguirle, pero voy grogui :ouch: y con la sirena puesta hace rato :surprised: y se va yendo. Ahora mi único objetivo es que me sirva de referencia de lejos y que no me alcancen los de atrás que los empiezo a notar. paso el km9 en 34'45" el sub 38' se me fue hace rato, pero sigo dando todo lo que me queda y recuerdo las palabras de MariaLuisa Muñoz :love: nuestra mister de estos 2 últimos retos "Último km, yipi yipi este no se cuenta, si hemos llegado aquí en ritmo, hay que llegar a meta como sea, sólo por motivación se hace. " Y así lo hago, entre detrás de chute y hago este úlimo en 3'40" entrando en 38'25" y super contento porque lo dí todo.
Después de recuperarme un momento vuelvo hacia atrás a buscar a Mary :love: y aprovecho para animar a todos los que puedo en sus últimos metros. Llego al km9 y allí la veo con su liebre particular el amigo mk30 que ha ido con ella toda la cursa...muchísima gracias David de parte mia y de Mary![]()
.
Al final ella entra en 56'09" bajando su marca que tenía el año pasado en la mercé en más de 2' :surprised: y entrenando 1 vez cada semana o cada dos semanas :surprised: :surprised: :surprised:.
Perdón por el rollo, pero lo pasamos genial, gracias a todos , aCristina por su trabajo y que salga todo bien y a todos los amigos CORRECATS :love: :love: :love:.
p.d. que no se me olvide...FELICIDADES a tod@s los liebres por su buen trabajo realizado![]()
![]()
:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
Ah sí, el temps! :rofl: 43'38'' Increïble! Ja puc dir que sóc una runner, no?
En un principi no tenia gaire clar poder baixar dels 44'45'' aconseguits amb el ManoloM a la Sansi de Mataró, ja que va sortir curta :'( però tothom em deia que tenia marge de millora i allà que em vaig posar amb la barqueta dels guapos a veure si se m'enganxava alguna cosa :rofl:
Ni m'esperava baixar tant, ni molt menys fer podi :beurk: Vaig flipar...
Ja ho eres abans campiona![]()
![]()
:yipi: :yipi: :yipi: les marques són només una dada l'important és ser i pensar com corredor@s :yes: :yes: amb entrenos visibles i invisibles segons la disponibilitat i temps que cadascú dispongui. :wink2:
Si vols que em senti al·ludit, el que has de fer és no dir-me(...) i per sort el hansi em va passar al km 7,5 i vaig seguir-li (amb molta dificultat) fins al km 9. Vam passar el km 9 en 34:14, així que calía un km a 3:45 per baixar dels 38'.
Li vaig cridar, "ara Jaume, sub 38", però em va dir..."No Dennis, tú sí, vinga"... i així va ser.
Vaig fer un últim km (1,03 de FR, la resta 1,01 km) a un ritme FR 3'36" per baixar justet dels 38 minuts :37:58
La veritàt que vaig baixar gràcies a Jaume, però em sap greu que ell no va poder baixar per només 4 segons!!
Otro que tal, usando un nombre que ya no se utiliza! :he: :he: Manolooooo, que hace años que estoy muy gastado para que nadie me llame Pipiolo! :he: :he: :love: :love:La idea es intentar seguir a Dennis, Hansi (Pipiolo), car-pat y estannis13) (...)
Ja ho eres abans campiona![]()
![]()
:yipi: :yipi: :yipi: les marques són només una dada l'important és ser i pensar com corredor@s :yes: :yes: amb entrenos visibles i invisibles segons la disponibilitat i temps que cadascú dispongui. :wink2:
Una mica tard, però aquí va la meva opinió de la cursa: Excel·lent :yes:
Excel·lent perquè té un circuit molt ràpid, perquè l'organització mima als corredors, perquè hi ha entrepà, donuts i isotònic, , perquè aplega molts correcats, perquè es celebra en una data en que a molts ens agafa en plena forma, perquè està a prop de casa, perquè hi ha curses per nens gratuites (amb samarreta, medalla i avituallament post-cursa inclossos), perquè hi ha trofeus pels tres primers classificats a un munt de categories, etc, etc, etc.
Però en el meu cas, el que de veritat la fa especial, és perquè que fan una cursa per nens amb discapacitat. Cada any la corre la meva filla i cada any, sense importar el munt de feina que tingui o els nervis que estigui passant, la Cristina deixa un moment l'organització, li dona la ma i l'acompanya durant tota la cursa. Pot semblar poca cosa, però per mi és molt.
Gràcies Cristina :love:
...
...
Però en el meu cas, el que de veritat la fa especial, és perquè que fan una cursa per nens amb discapacitat. Cada any la corre la meva filla i cada any, sense importar el munt de feina que tingui o els nervis que estigui passant, la Cristina deixa un moment l'organització, li dona la ma i l'acompanya durant tota la cursa. Pot semblar poca cosa, però per mi és molt.
Gràcies Cristina :love: