XIII Cursa de Can Mercader 17 de mayo de 2015

XIII Cursa de Can Mercader 17 de mayo de 2015

19 Mai 2015 16:27 #281 per David1978 (Associat/da)
Moltes felicitats Alba. Ara toca gaudir-la.

Em tindré que possar les piles o en poc temps aniràs davant meu ;)

Una altra que a Can Mercader va poder fer MMP! I a més, d'aquelles que fan història, perquè ni era esperada fa unes setmanes ni tampoc hagués imaginat que retallaria tant a la meva anterior marca.

Suposo que la quantitat de kms que vaig fer per preparar la trailwalker em va ajudar, però una anèmia molt forta diagnosticada una setmana i mitja abans de la trailwalker em va deixar fossa  :o

Afortunadament em vaig recuperar súper ràpid i la setmana anterior a Can mercader vaig fer 3 entrenos de qualitat que van sortir més ràpids que mai. I amb aquests 3 entrenaments em vaig plantar amb dos companys de Can Mercader a la línia de sortida. Jo volia baixar de 50'17'', i em van sortir 48'36''  :yipi:  No ta mal!!!  :P

Després d'uns anys estancada i amb un cert bloqueig, no sabeu com vaig gaudir diumenge!!

Per acabar d'arrodonir el dia, la meva neboda va debutar en la cursa infantil (com alguns han dit, hi havia més dorsal que nena, jaja!!) i després vam fer una ST de les bones uns quants companys!
Un gran finde!!  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2015 21:45 #282 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Alba   :love:

moltes felicitats per la teva MMP  :great: :great:  tu merieixes ja tu vaig dir fent el cafetó  :he: :he:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

19 Mai 2015 22:28 #283 per Alba (Associat/da)
Gràcies David i Miguel!!!  :love:  :love:

19 Mai 2015 23:23 #284 per ManoloM (Associat/da)
Jo..der Alba vaya MMP  :surprised:, felicidades guapa  :love:

Menudo álbum de fotos que he montado, gracias Carles, teresa, Jordi... :love:

Bueno este domingo tocaba sufrir y darlo todo y así lo hice. Al final mi hijo no pudo venir (partido de waterpolo el sábado y otro el mismo domingo), pero si lo hizo Mary  :love:.
Después del cortadito con jorfer (hoy le tocaba de fotógrafo por lesión  :great:), RugbyMan, mk30, bernaus (gracias  ;)) etc... y ayudar a los liebres con la equipación, me coloco con los megacracks, muy cerca de wallaby, Raul, R3, Del@, david77, pero me voy hacía atrás que no es mi sitio  :surprised:.
Me sitúo entre los que quieren bajar de 38 y los sub39. La idea es intentar seguir a Dennis, Hansi (Pipiolo), car-pat y estannis13) o ir con los sub39 Danigoal, Aurelian, Pol26, Josepjaipur y Eric. el retraso de 15' en la salida me pone más nervioso de lo que estaba y se me seca la boca.
Por fin dan la salida y aguanto en ese grupo....1km  :surprised:...Hay que ver lo que hace ir al límite e ir 2" más rápido cuando te conoces tan bien. Paso a 3,48" el km, pero cuando intento acercarme a ellos y aumento el ritmo 1" es como en la bici se dice que " me paso de rueda" o algo así  :whistle:.
Nada toca correr y sufrir solo...tengo la boca seca y voy muy forzado, pero paso el km5 en 19'03", antes he adelantado a estanis13 (hoy no pudo ser, pero si lo será seguro, tienes muchísima calidad  8)). También a car-pat, MP y con muchísima progresión todavía  ;).
El viento en contra del km6 a 7 me mata, pero casi continuo a ritmo porque delante veo al "MAS GRANDE" a chute y tengo el placer de animarle y correr a su lado. Sobre el 8  pega un pequeño cambio, creo que me invita a seguirle, pero voy grogui  :ouch: y con la sirena puesta hace rato  :surprised: y se va yendo. Ahora mi único objetivo es que me sirva de referencia de lejos y que no me alcancen los de atrás que los empiezo a notar. paso el km9 en 34'45" el sub 38' se me fue hace rato, pero sigo dando todo lo que me queda y recuerdo las palabras de MariaLuisa Muñoz  :love: nuestra mister de estos 2 últimos retos "Último km,  yipi yipi este no se cuenta, si hemos llegado aquí en ritmo, hay que llegar a meta como sea, sólo por motivación se hace. "  Y así lo hago, entre detrás de chute y hago este úlimo en 3'40" entrando en 38'25" y super contento porque lo dí todo.
Después de recuperarme un momento vuelvo hacia atrás a buscar a Mary :love: y aprovecho para animar a todos los que puedo en sus últimos metros. Llego al km9 y allí la veo con su liebre particular el amigo mk30 que ha ido con ella toda la cursa...muchísima gracias David de parte mia y de Mary  8) ;).
Al final ella entra en 56'09" bajando su marca que tenía el año pasado en la mercé en más de 2'  :surprised: y entrenando 1 vez cada semana o cada dos semanas  :surprised: :surprised: :surprised:.

Perdón por el rollo, pero lo pasamos genial, gracias a todos , aCristina por su trabajo y que salga todo bien y a todos los amigos CORRECATS  :love: :love: :love:.

p.d. que no se me olvide...FELICIDADES a tod@s los liebres por su buen trabajo realizado  8) 8) 8)

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

20 Mai 2015 00:48 #285 per David1978 (Associat/da)

Muy grande Manolo!!!!!

Jo..der Alba vaya MMP  :surprised:, felicidades guapa  :love:

Menudo álbum de fotos que he montado, gracias Carles, teresa, Jordi... :love:

Bueno este domingo tocaba sufrir y darlo todo y así lo hice. Al final mi hijo no pudo venir (partido de waterpolo el sábado y otro el mismo domingo), pero si lo hizo Mary  :love:.
Después del cortadito con jorfer (hoy le tocaba de fotógrafo por lesión  :great:), RugbyMan, mk30, bernaus (gracias  ;)) etc... y ayudar a los liebres con la equipación, me coloco con los megacracks, muy cerca de wallaby, Raul, R3, Del@, david77, pero me voy hacía atrás que no es mi sitio  :surprised:.
Me sitúo entre los que quieren bajar de 38 y los sub39. La idea es intentar seguir a Dennis, Hansi (Pipiolo), car-pat y estannis13) o ir con los sub39 Danigoal, Aurelian, Pol26, Josepjaipur y Eric. el retraso de 15' en la salida me pone más nervioso de lo que estaba y se me seca la boca.
Por fin dan la salida y aguanto en ese grupo....1km  :surprised:...Hay que ver lo que hace ir al límite e ir 2" más rápido cuando te conoces tan bien. Paso a 3,48" el km, pero cuando intento acercarme a ellos y aumento el ritmo 1" es como en la bici se dice que " me paso de rueda" o algo así  :whistle:.
Nada toca correr y sufrir solo...tengo la boca seca y voy muy forzado, pero paso el km5 en 19'03", antes he adelantado a estanis13 (hoy no pudo ser, pero si lo será seguro, tienes muchísima calidad  8)). También a car-pat, MP y con muchísima progresión todavía  ;).
El viento en contra del km6 a 7 me mata, pero casi continuo a ritmo porque delante veo al "MAS GRANDE" a chute y tengo el placer de animarle y correr a su lado. Sobre el 8  pega un pequeño cambio, creo que me invita a seguirle, pero voy grogui  :ouch: y con la sirena puesta hace rato  :surprised: y se va yendo. Ahora mi único objetivo es que me sirva de referencia de lejos y que no me alcancen los de atrás que los empiezo a notar. paso el km9 en 34'45" el sub 38' se me fue hace rato, pero sigo dando todo lo que me queda y recuerdo las palabras de MariaLuisa Muñoz  :love: nuestra mister de estos 2 últimos retos "Último km,  yipi yipi este no se cuenta, si hemos llegado aquí en ritmo, hay que llegar a meta como sea, sólo por motivación se hace. "  Y así lo hago, entre detrás de chute y hago este úlimo en 3'40" entrando en 38'25" y super contento porque lo dí todo.
Después de recuperarme un momento vuelvo hacia atrás a buscar a Mary :love: y aprovecho para animar a todos los que puedo en sus últimos metros. Llego al km9 y allí la veo con su liebre particular el amigo mk30 que ha ido con ella toda la cursa...muchísima gracias David de parte mia y de Mary  8) ;).
Al final ella entra en 56'09" bajando su marca que tenía el año pasado en la mercé en más de 2'  :surprised: y entrenando 1 vez cada semana o cada dos semanas  :surprised: :surprised: :surprised:.

Perdón por el rollo, pero lo pasamos genial, gracias a todos , aCristina por su trabajo y que salga todo bien y a todos los amigos CORRECATS  :love: :love: :love:.

p.d. que no se me olvide...FELICIDADES a tod@s los liebres por su buen trabajo realizado  8) 8) 8)

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

20 Mai 2015 15:23 #286 per Dennis Teuling (Associat/da)
Alba  :great:
Sembla mentida, però a vegades fer una 'salvajada' com córrer 100 kms fa que sense donar-te compte... et ves fer marca (marcón) en 10.000 !!

Molt bé Manolo i Mary!!

Només per demostrar el nivell de les nostres llebres, inclòs hi havia llebres que estaven preocupats....per haver passat per l'arribada amb un retard de 0,2 segons/km  :rofl: :rofl: :rofl:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

20 Mai 2015 16:37 #287 per Grinta (Associat/da)
Sento que hagueu de llegir la meva crònica per tercera vegada  :666:

Ha valgut la pena fer aquest repte amb la Maria Luisa i en Sergi perquè després de la marató et quedes com desangelat, sense saber ben bé què fer. Personalment, havia batut les meves marques en 10000, mitja i marató i em vaig trobar al mes de març amb tots els objectius acomplerts, quina tristor! I quan vam decidir de fer una altra cosa, em va semblar molt bona idea.

En un principi no tenia gaire clar poder baixar dels 44'45'' aconseguits amb el ManoloM a la Sansi de Mataró, ja que va sortir curta  :'(  però tothom em deia que tenia marge de millora i allà que em vaig posar amb la barqueta dels guapos a veure si se m'enganxava alguna cosa    :rofl:
Ni m'esperava baixar tant, ni molt menys fer podi  :beurk:  Vaig flipar...

Però m'enduc no només una copa sinó tot el carinyo que vaig rebre per part de tots vosaltres aquell dia i abans (no poso noms, vosaltres ja sabeu qui sou): del que m'ha ajudat amb les sèries, del que va anar a pel meu dorsal (i m'avisa quan la cago al fòrum  :love:), dels que es van esperar a veure'm agafar la copa i van arribar tard a algun dinar, dels que van venir a fer la cervesa, dels que em vau animar i cridar i dels que em vau fer les fotos. Però sobretot als meus companys "guapos" que han estat cada dia picant-me amb el whatsapp i han aconseguit treure el millor de mi mateixa  :love:  Llàstima d'en Sertx que no va poder venir :arf:  Company, ja trobarem una altra cursa on faràs un marcón.

Ah sí, el temps!  :rofl:  43'38''  Increïble! Ja puc dir que sóc una runner, no?

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

20 Mai 2015 17:16 #288 per Jorfer (Associat/da)

Ah sí, el temps!  :rofl:  43'38''  Increïble! Ja puc dir que sóc una runner, no?

Ja ho eres abans campiona  :great: :great: :great: :yipi: :yipi: :yipi: les marques són només una dada l'important és ser i pensar com corredor@s  :yes: :yes: amb entrenos visibles i invisibles segons la disponibilitat i temps que cadascú dispongui.  :wink2:

20 Mai 2015 18:17 #289 per Dani77 (Visitant)

En un principi no tenia gaire clar poder baixar dels 44'45'' aconseguits amb el ManoloM a la Sansi de Mataró, ja que va sortir curta   :'(  però tothom em deia que tenia marge de millora i allà que em vaig posar amb la barqueta dels guapos a veure si se m'enganxava alguna cosa    :rofl:
Ni m'esperava baixar tant, ni molt menys fer podi  :beurk:  Vaig flipar...

Grinta
, pensava que a la barqueta s'explicarien acudits i aniriem tota la cursa rient.... m'heu enganyat, que me devuelvan el dinero!!  :666:
Vaig patir com mai, però estic súper content de poder compartir kms amb una campiona com tú. :yipi:

Ja ho eres abans campiona  :great: :great: :great: :yipi: :yipi: :yipi: les marques són només una dada l'important és ser i pensar com corredor@s  :yes: :yes: amb entrenos visibles i invisibles segons la disponibilitat i temps que cadascú dispongui.  :wink2:

Jorfer, totalment d'acord!  :great: :great:

www.corredors.cat/1000m/ Barcelona, 11/06/2016
5Km: 20'34'' Cursa Cavalcada Reyes'16
10Km: 41'58'' Cursa Popular El Prat'15
Mitja: 1h42'05'' Mitja El Prat'16

20 Mai 2015 19:35 - 20 Mai 2015 19:37 #290 per Hansi (Associat/da)
Sempre m'ho passo molt bé a la cursa de Can Mercader, perquè està moooolt ben organitzada, l'ambient és fenomenal i hi anem molts correcats. Enhorabona a l'organització, que hi ha gent que s'hi esforça molt i ho fa amb molta il·lusió i carinyo per l'atletisme :love:. Pel que fa al retard a l'hora de la sortida, sempre hi ha alguna cosa que ni una organització excel·lent pot controlar, així que no ho tinc en compte.

Moltes gràcies a tothom que heu penjat fotos. Espero que molt aviat estigueu corrent aquells que les vau fer perquè esteu amb lesions :yes:.

Les meves felicitacions als molts i moltes que vau aconseguir fer marca personal, i fins i tot algun podi (Eva :great: :party: 8)). De la mateixa manera, ànims als qui no vau poder córrer bé o us vau haver de retirar per molèsties musculars, al·lèrgies, etc, i als que no us va sortir la cursa amb el temps que podeu fer. Ja en vindran d'altres de millors! :yes:

A nivell de rendiment personal, vaig estar molt content de com em vaig sentir a ple esforç, a molt bon ritme (no és MMP, però sí la meva 4a. millor en un deu mil). Dennis Teuling, company, la gasela neerlandesa :wink2:, no t'has de preocupar, m'era igual baixar de 38' o no, gràcies per la teva solidaritat, però de veritat que vaig estar contentíssim des que vaig entrar a meta! :happy:

(...) i per sort el hansi em va passar al km 7,5 i vaig seguir-li (amb molta dificultat) fins al km 9. Vam passar el km 9 en 34:14, així que calía un km a 3:45 per baixar dels 38'.

Li vaig cridar, "ara Jaume, sub 38", però em va dir..."No Dennis, tú sí, vinga"... i així va ser.
Vaig fer un últim km (1,03 de FR, la resta 1,01 km) a un ritme FR 3'36" per baixar justet dels 38 minuts :37:58  :party:
La veritàt que vaig baixar gràcies a Jaume, però em sap greu que ell no va poder baixar per només 4 segons!!

Si vols que em senti al·ludit, el que has de fer és no dir-me Jaume, que és un nom que no em diu ningú (tot i que surti al meu DNI). Sóc el Hansi! :yes: M'alegro molt d'haver-te pogut donar l'empenteta final d'ànims, però ets tu el crack que té uns metres finals boníssims! 8)

La idea es intentar seguir a Dennis, Hansi (Pipiolo), car-pat y estannis13) (...)

Otro que tal, usando un nombre que ya no se utiliza! :he: :he: Manolooooo, que hace años que estoy muy gastado para que nadie me llame Pipiolo! :he: :he: :love: :love:

20 Mai 2015 20:21 - 20 Mai 2015 20:27 #291 per Del@ (Associat/da)

Per mi tothom que agafa unes vambes i surt a córrer ja és un corredor amb independència del ritme al que ho faci, el temps en que cobrim la distància és el de menys i això és el que fa diferent aquest esport, com a mínim en la seva vessant esportiva de ruta. Tots, amb independència de que es trigui més d'una hora o menys de 35 minuts en córrer 10 km, o més de 5 hores o menys de 3 hores en córrer la Marató, podem córrer juntament amb els campions de la distància i competim contra nosaltres mateixos per anar-nos superant, les marques és una cosa que es va assolint amb posterioritat.

20 Mai 2015 22:19 #292 per Dennis Teuling (Associat/da)
:rofl: :rofl: Hansi :great: :great:

OK, ni Jaume, i menys pipiolo 8) 8) 8)

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

28 Mai 2015 18:45 #293 per Koose (Associat/da)
Una mica tard, però aquí va la meva opinió de la cursa: Excel·lent  :yes:

Excel·lent perquè té un circuit molt ràpid, perquè l'organització mima als corredors, perquè hi ha entrepà, donuts i isotònic, , perquè aplega molts correcats, perquè es celebra en una data en que a molts ens agafa en plena forma, perquè està a prop de casa, perquè hi ha curses per nens gratuites (amb samarreta, medalla i avituallament post-cursa inclossos), perquè hi ha trofeus pels tres primers classificats a un munt de categories, etc, etc, etc.

Però en el meu cas, el que de veritat la fa especial, és perquè que fan una cursa per nens amb discapacitat. Cada any la corre la meva filla i cada any, sense importar el munt de feina que tingui o els nervis que estigui passant, la Cristina deixa un moment l'organització, li dona la ma i l'acompanya durant tota la cursa. Pot semblar poca cosa, però per mi és molt.

Gràcies Cristina  :love:

www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

01 Jun 2015 09:32 #294 per Grinta (Associat/da)

Una mica tard, però aquí va la meva opinió de la cursa: Excel·lent   :yes:

Excel·lent perquè té un circuit molt ràpid, perquè l'organització mima als corredors, perquè hi ha entrepà, donuts i isotònic, , perquè aplega molts correcats, perquè es celebra en una data en que a molts ens agafa en plena forma, perquè està a prop de casa, perquè hi ha curses per nens gratuites (amb samarreta, medalla i avituallament post-cursa inclossos), perquè hi ha trofeus pels tres primers classificats a un munt de categories, etc, etc, etc.

Però en el meu cas, el que de veritat la fa especial, és perquè que fan una cursa per nens amb discapacitat. Cada any la corre la meva filla i cada any, sense importar el munt de feina que tingui o els nervis que estigui passant, la Cristina deixa un moment l'organització, li dona la ma i l'acompanya durant tota la cursa. Pot semblar poca cosa, però per mi és molt.

Gràcies Cristina   :love:

Doncs sí, Josep!
S'han d'agrair aquestes coses  :love:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

02 Jun 2015 19:15 #295 per Jorfer (Associat/da)
Koose  :great: :love: 8)

03 Jun 2015 00:01 #296 per wolves (Associat/da)
Koose  8)

La Cristina es desviu per tot i per tothom. De vegades patint massa, crec...  :love:
Evidentement gràcies a ella i al seu equip fan una cursa d'obligatòria assistència...  ;)

Els 15' de retard?? I què? Podem sacrificar això i mès per la seguretat dels corredors i dels voluntaris. O no??
I els 3 dies que ens regala per poder recollir el pitrall què?

...
...

Gràcies Cristina   :love:

03 Jun 2015 18:21 #297 per cristina (Associat/da)
Gracias a todos
Los 15´ de retraso fue porque la Guardia Urbana queria que estuviera todo perfecto antes de dar la salida

Koose para mi es un honor correr con Mariona y la gente discapacitada se merece esto y más  ;)
Wolves, sabes como soy gracias por todo  :love:

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

03 Jun 2015 18:25 #298 per cristina (Associat/da)

Cris

03 Jun 2015 18:29 #299 per cristina (Associat/da)
En la cursa de Can Mercader que se realizo el pasado domingo 17 de mayo x personas se clasificaron y no recogieron el trofeo el dia de la cursa. Aqui os adjunto los nombres para que vayais al club de atletismo a recoger el trofeo ( El club de atletismo esta situado encima del bar del parque de Can Mercader 4ª planta estamos martes y jueves de 17:30h. a 19:30h. )

5 KMS - MUJERES

2ª clasificada cadete - MAR LLORENS CITORES
2ª clasificada juvenil - MARIONA MALDONADO FONT
1ª clasificada veterana A - SUSANA VIZCAYA CORRALES
2ª clasificada veterana A - EVELIN BUFIAS OBÓN

5 KMS - HOMBRES

2º clasificado juvenil - PAU MORENO HERNANDEZ
1º clasificado promesa - GERARD SUBIRÀ RABASSA
3º clasificado veterano A - JOSE REINA FERNANDEZ
3º clasificado veterano B - ANSELMO BENITEZ GÓMEZ
1º clasificado veterano C - TONI MASIP ALBERT
2º clasificado veterano C - MANUEL BARROSO DE VERAS

10 KMS. - MUJERES

2ª clasificada veterana A - MYRIAM RODRIGUEZ BARCELONA
3ª clasificada veerana B - MAITE CASTELLVÍ SAVALL

10 KMS - HOMBRES

2º clasificado veterano B - JOSE GARCIA PEREZ

Cris

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats